MichalV123 Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Tak mě napadlo, jak vlastně funguje snímač tlaku v pneu. Je to u F3 na základě čidla ve ventilku, nebo je to podle čidla otáček kola?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Na základě otáček kola. Levnější řešení, neumí poznat přesný tlak, ale zdá se, že to na displeji infotainmentu ukáže i kolo, které má ten tlak nižší než ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Žádný snímač tlaku tam není a v tomto smyslu upravuji název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 ano, funguje to na zaklade poctu otacek, ale neni to moc presne, nekdy to zareaguje az po docela dlouhe dobe - treba 500 a vice metru. to je docela velky problem... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalV123 Vloženo 24. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Pawouk - ty jsi tu šéf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcelius Vloženo 24. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2016 (editace) V 24. 1. 2015 at 20:42, Ozi Toretto napsal: ano, funguje to na zaklade poctu otacek, ale neni to moc presne, nekdy to zareaguje az po docela dlouhe dobe - treba 500 a vice metru. to je docela velky problem... docela velký problém?......tak to ani náhodou....spíš obrovská výhoda. U značek (napr. Nissan, Opel, Toyota........) to mají právě ve ventilkách, každý ventilek má svůj zdroj, který má samozřejmě svoji výdrž, cca 3 roky. Další nevýhoda je, že si člověk nemůže doma sám přehodit sadu zimních pneu, pokaždě se musí do servisu, kde automobil napojí na diagnostiku a znovu nastaví ventilky. A poslední nevýhodou je cena těchto ventilků, která je od 1000 - 2000,- za 1 ks!!!!!!!kč jak u které značky. Proto je podle mého názoru toto řešení u Škody (dále ještě např. Fiat, Renault.......atd) naprosto v pořádku....a to že to zaznamená po 500 metrech mně ani trochu netrápí. Dokud toto povinně nazavedla EU, nikomu to nechybělo...stejně jako pitomý Stop - Start systém. 90 % zákazníků po něm netouží a přesto ho tam dávají, to mi potvrdil i prodejce........ Editováno: 24. Červenec 2016, autor: Marcelius 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 10. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2016 Dneska jsem v souvislosti s defektem prehodil prave zadni za rezervu (plnohodnotnou). Dival jsem se, ze tlak v ni je stejny jak ve zbytku (2,4), takze po vymene se zadna hlaska ohledne tlaku pneu nekonala... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Mě to začalo hlásit na dálnici při 140 Tak jsem se lekl a hned zastavil na benzíně. Při kontrole bylo vše ok, uložil jsem hodnoty tlaku v pneu a vše bylo OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiter Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Kolega v práci pořád nadával na služební vůz, že pořád hlásí kontrolu tlaku v pneumatikách, tak to pořád kontroluje a pořád je to v pořádku. Tak jsem mu uložil hodnoty tlaku a od té doby je klid. Prostě občas se vyplatí si přečíst manuál. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 A jak je to teda se zimním obutím se systémem co má Fabia? To vypočítává na základě snímačů ABS a podobně že není potřeba s novými pneu nic dokupovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiter Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Nic neřešíš. Prostě nazuješ kola, nafoukáš na požadovanou hodnotu tlaku a uložíš v menu rádia. Pokud dojde ke změně tlaku v některé pneumatice, změní se tvar a tím rychlost otáčení kola v poměru k ostatním. Auto tě pak upozorní, že máš zkontrolovat pneumatiku. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Ano tak to je, ale ukladáš hodnotu na stojjacom aute. Ja som mal z výroby tri kolesá OK a jedno prefúknuté až na 3,5 !! Tak som ho spustil a išiel som uložiť hodnotu za jazdy ako to bolo na octavke II stačilo podržať tlačidlo a uložila sa hodnota. Tu mi vyhodilo ľavá zadná že je defekt, tak som nakoniec zastavil vypol motor, zapol kľúčik a uložil a už to bolo OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 A to si teda vozíte měřák stále v autě že vždy píšete přesný hodnoty co jste naměřili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Já třeba ano, vozím i malý kompresor. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Merak s sebou taky vozim, ale presne hodnoty se nikam zapisovat nemusi. Jen si overit, ze jsou vsechna kola nafouknuta na stejny tlak, tzn. maji stejny obvod (predpoklad je stejna velikost a sjeti). V infotainmentu se jen potvrdi, ze auto stoji na 4 stejnych kolech, ktera jsou OK. Co presne si system ulozi nevim. Urcite to nekde na netu bude popsane vcetne toho, jak presne a na zaklade jakych vstupu to system vyhodnocuje a urcuje, kdy se jedna o defekt. Specialni ventilky ale k tomuto reseni nwjsou potreba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiter Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Pneumatiky nemusí být nafouknuté a sjeté stejně. Systém si uloží aktuální stav a pak už jen hlídá změny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2016 TPI 2045125/1 Závada ukazatele kontroly tlaku pneumatik kontrola tlaku.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lasse Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 Kola nemusí být nafuknutá na stejnou hodnotu.Nafouknete pneu na požadovaný tlak a uložíte.Auto si pak hlídá změnu na jednotlivých kolech. Za dva roky co máme Fabii to zahlásilo jednou a pneu měla o 0,2 nižší tlak.Za mě spokojenost. Táta má Hyundai i40 a ventilky k zimní sadě ho stály skoro 7tis. :-( Zlaté řešení co má Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 Ahoj ve spolek. Mám takový dotaz. Posledních pár dnů bojuji z hláškou " nizký tlak v pnumatice. Tak jsem gumy nafoukal na 2,5 a uložil to v sistemu. Pár km byl klid a pak zase ten samý problėm. Tak beru měřák a vše v pořákdu. Na všech pneu 2,5! Takhle se mi to stalo asi 8 x. Nechci ze sebe dělat vola a jít do servisu s takovou maličkosti. Nesetkali jste se s podobným problémem? Dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 Klidně jdi do servisu, hned. Buď ti neukládá do systému nebo spíš je něco s čidlem ABS. někdo už to tady měl. Doma to nespravíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nseries100 Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 Ahoj, nekódoval jsi předtím HHC? Já když ho kódoval tak jsem zapomněl udělat soft reset jednotky a pak mi pořád vyskakovala chyba Loss Ind Error Tyre Pressure... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 Pokial nepomoze horeuveden... tak by som 3-4 krat po dofukani zresetoval tlak pneumatik a az potom by som skusil odmerat tlak v pneumatikach. Moze to byt maly unik... Par krat sa mi stalo ze som mal zapichnutu samorezku v gume a guma fucala velmi malicko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 (editace) Mi se tato hláška objevovala taky, jenže byla konkrétnějí "ZADNÍ PRAVÁ PNEU" tlak byl opravdu nižší, v pneuservise nic nezjistili. Dofoukali a hláška se po 3 dnech opakovala. Ve druhém pneuservise kolo sundáno, přehuštěno a ani ve vodě nezjištěn žáden únik. Opět dofoukáno. Totéž se zopakovalo ještě 3x, bez návštěvy pneuservisu, pouze jsem u benzinky kolo dofoukal, a ostatní zkontroloval. Pak následovala opětovně hláška. Zajel jsem do pneuservisu již třetího, tam demonováno kolo z auta. Pracovník pootočil kolem o max. 20 stupňů, stříkl na pneu pěnu a hle bublinky, Vytáhl drátek průměru 0,8 mm délky 30 mm zalepil a od té doby klid. U mého auta hlídání tlaku v zadní pravé pneu FUNGUJE. Signalizovalo pokles tlaku o 0,4 barů v pneumatice. Editováno: 12. Říjen 2017, autor: ralff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 (editace) Hláška " zadní pravá pneu" se mi objevuje tak 2x do měsíce, naposledy asi před 14. dny na dálnici ve 140. Při kontrole je vždy vše v pořádku, tak už mě to ani moc netrhá žíly. Jo, zkontroluji to, ale ne okamžitě, až když je příležitost. Editováno: 12. Říjen 2017, autor: Heini Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 Tak jsem se rozhodl zajet do servisu. Překontroloval tlak certifikovaným měřákem a bylo to ok. Ku podivu měří stejně, jako můj. Projeli jsme to a servisní technik vyzkoušel restartovat stav pneu při rychlosti cca 30 km. Prý to někdy pomůže. Rozloučili jsme se s ím, že když se hláška znovu ukáže, tak mám volat a objednat se na servis. A hle. Ani ne za kilometr znovu únik. Tak budu zítra volat! Pak dám vědět, jak jsem dopadl. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.