Přejít na obsah

spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw


Majký

Doporučené příspěvky

7.3l při dálničních 140km/h je moc. Konstantních 140 jezdím na dálnici pořád a na letňákách a se dvouma na palubě to dělá 6,5l/100km (trasa Humpolec - Zvolen přes Blavu).

Jednou jsem se na dálnici dostal na 7,5l/100km při cestě z Prahy (90km dálnice + 16km okreska, průměrná 129 km/h, 17" zimáky, 3 lidi na palubě + plný kufr).

Tankuji obyč. Natural 95 + VIF.

 

Jinak u mě jízda na pohodu (dálky) znamená 6 až 7 l/100km podle profilu trasy, pocuky po městě (cca 1 až 3km) mám spotřebu kolem 8 až 9l/100km a sviznější jízda po okreskách si vezme kolem 10 l/100km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau kluci. Tak včera sem jel z Kaprunu do Zlína většinou 140 někdy 150 ve 3 lidech a plný kufr a spotřeba doma po 650km byla 6.5L. Najeto mam 30tis za 11 měsíců. Jinak Chorvatsko jezdím trvale 140 a mam většinou 6L ale je léto. V zime mě dlouhodobou tak 6.8L. To Brno sem jel tak 160-175 foto průměr rychlost a ta spotřeba tech 9.2 L jel sem tak 100km

post-8276-0-19184900-1457981429_thumb.jp

Editováno: , autor: David C3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cubais:..rozjezdy mám plynulé, ne že vystřelím, ale ani se neloudám, obvykle s těmi 81 kW jde ten rozjezd mít tak jako ostatní a s rozumnou spotřebou...

Promiň, ale nevěřím Ti, jednou napíšeš, že řadíš max. na 2000ot./min - nánosy karbonu vítejte! A pak tu tvrdíš, že s 2000ot./min jezdíš rozjezdy ze světel jako ostatní auta. Já s nikým nepotřebuju závodit, není mi 18 abych se radoval z toho, že někoho zpráskám na světlech, ale představa, že potkám na cestě někoho kdo jezdí s motorem na 40kW, protože tolik máš na těch 2tis ot. mě děsí z toho důvodu, že vím, jací to jsou loudalové.

Klidně se loudejte a chlubte tím, jak jezdíte za 4 litry, ale vězte, že brzdou pro ostatní jste, jakkoli si myslíte že ne. A ono i to dojíždění na semafor... ano také dojíždím setrvačností, ALE ROZUMNĚ, opět nedávno předemnou člověk dojížděl posledních asi 30 metrů stylem, že už skoro stál, protože auto nemělo setrvačnost na to to dojet. Za námi kolona aut, ale pan šetřílek jel na spotřebu.

Tady sakra nikdo za 4 litry nejezdí! Nikdo to tu nenapsal. A jestli se dělají při 2000ot/min nánosy karbonu, tam mi prosím poraď, co mám zvolit za rychlostní stupeň při 90km/h. Na pětku to totiž točí 2100ot/min. Mám tam dát čtyřku nebo trojku? A nebo pak 130km/h na okresní silnici, na což jsou přeborníci většinou (ne všichni) se SPZ obsahující "A" nebo "S". Po 30 km jízdy jsou pak ve městě o 5 míst vpředu na semaforech. Já osobně považuji za brzdu provozu ne toho, kdo jede stabilně 90km/h ale toho, co má trvale stejně sešlápnutý plyn a po rovince jede 80km/h, do kopce 60km/h a z kopce 110km/h.  

PS: pokud z 65 km jedu 15 km z kopce, kde musím spíš pořád brzdit, pak třeba dojedu logicky se spotřebou 4,5 l.

Editováno: , autor: Tominek16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moja skusenost.

 

Ak povorovnam motor s klasickou atmosferou, tak proste do 1500ot sa chova rovnako, potom nabeh turba a uz je poznat tych 81kW. Co sa tyka spostreby, tak jazdim 90% mesto a priemerku mam 6,6 L/100km. A to aktivne vypinam Start-stop system. Chcel by som sa opytat ci niekto zaregistroval pri kolkych otackach a akej rychlosti  je spotreba najmensia ??? (Priklad plynula jazda po dialnici pri roznych rychlostiach, a roznych otackach). Pytam sa preto, aby sa dalo urcit kedy spalovanie motora je najefektivnejsie.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejmenší spotřeba je, když auto stojí a jedeš na kole. Těžko Ti odpovědět vážně, záleží kde jedeš, z kopce, do kopce, po rovině s větrem v zádech s protivětrem nebo když to podtáčíš jako někteří zdejší borci. Ostatně na aktuální spotřebu si můžeš přepnout na displeji a laborovat jak jen budeš chtít.

Osobně jsem dnes ráno jel přes hlavní město + 50km po dálnici, táhl jsem se na šestku 105-110km/h a dojel jsem do cíle se spotřebou 5.3l s tím, že během škrábání skel mi běžel motor. Upřímně mě to nebavilo a rozhodně to za úsportu asi 0,7l na 100km nestálo.

Editováno: , autor: Pavel_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja vcera jel Prahu - Troja-Hlavak-Troja. Brzo rano, zadny provoz, jeden semafor s cervenou, jinak plynule. Snazil jsem se jet s citem, zadne prudke zrychlovani, brzdeni, vetsinou na 4 a predpisovou rychlosti. Proste tak, jak tady popisujete, kdyz mate ty 4-5l spotreby. Vysledek? 6.2l... tak ja uz fakt nevim, jak to delate...  :kol-32:

Ano, mel jsem na strese rakev, ano cesta tam (ale z kopce) byla ve trech, zpatky sam. Ano, mel jsem klimu na 24.5, aby jsme to nemuseli zadychavat, cestou zpatky jeste pustene radio.

 

No nic, vecer vyrazime zase Alpy, cca 570km jedna cesta. S aktualnim dojezdem 140km to vidim na plnou nekde za Prahou, doliti max co to da u ONO na Dvoristi a pak nekde u sousedu plnou na zpatecni ceste.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svojim prispevkom som len chcel najst optimalne okienko otacok kde je maximalna efektivnost spalovania. Tym padom motor dodava pozadovany vykon, a pritom nema velku spotrebu. 

Niekedy tento udaj uvadzal aj vyrobca. Hovorilo sa tomu ekonomicke otacky, myslim ze niekedy stredoveku mal aj Favorit na otackomery to vyznacene zelenym polickom.

 

A suhlasim s tym ze najlepsia spotreba je bicykli  :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano. Posledni benzinka pred carou nebo prvni za, jak se to vezme. Beru tam, kdyz chci vyjizdet ven opravdu s plnou "po spunty" nebo kdyz uz mi sviti hladove oko a vim, ze do Budejc bych to nedal. Neberu u nich plnou, ale vetsinou tak 10-15 litru, jak to vyjde. Plus tam jeste kupuju AT znamku.

Normalne tankuju u Benziny nebo Agip/MOL (dokud platila sleva na UAMK Construct kartu), ale vybiram si ty levnejsi po trase. Ne proto, ze bych nemel na benzin, ale proto, ze mi prijde sproste chtit klidne i o nekolik Kc vic jen proto, ze je to v Praze, na dalnici, u hranic nebo nejakem hlavnim tahu - pritom stale stejna firma. 

Na spotrebe ani chovani motoru rozdil nepozoruju 98/95/Verva100, Benzina/Ono/Agip - myslim si, ze je to vyjde nastejno.

Dneska se asi stavim na Shellce u Votic, pac mam v kasliku nejake kupony z Billy nebo odkud, tak to aspon udam...

Trochu OT, ale se spotrebou to ma konec koncu taky co do cineni, tak se omlouvam  ;)

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kluci co vám ty auta tak hroznýho udělali? Sry ale moje zkušenosti i kamarádů hovoří jasně. Vyšší spotřeba, horší reakce na plyn větší kouřivost a ne jednou jsem viděl auto které se muselo odtáhnout do servisu. Rakev na střeše, klimatizace a ONO ... Nedivím se že spotřebou se nedostaneš Epo níž. Kvalita benzínu v Čechách stojí za prd i u značkové pumpy, ale zrovna tomu jít mílovými kroky kupředu tím že natankuju zrovna u pump které v první řadě koukají na cenu ... Je to můj názor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jookyn: zas bych to nedramatizoval. Schvalne si nekdy na tom Dvoristi zastav jenom na kafe a sleduj, kdo vsechno a kolik tam tankuje. Celkem by ses divil, jak se tam ty pistole podavaji z ruky do ruky a jake spektrum znacek a trid vozu tam zastavuje...

Zadne zasadni rozdily nepozoruju, at tankuju, kde tankuju a co do toho liju... a never tomu, ze nejdrazsi je nejlepsi a naopak - neni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavel zrovna cepro není všechno a i je to zrovna poslední z větších hráčů co loni od ČOI dostali pokutu.

Epo jak jsem psal je to můj názor a zkušenosti. A nebudu tu prezentovat všechny zkušenosti protože to je OT. A jak jsem psal kvalita PHM v Čechách stojí za prd. A nikdy jsem nenapsal že nejdražší je nejlepsí. Fabii budu mít příští týden ale v Roomsteru 1.2 TSI jsem schopen dálky jezdit kolem 5 a ve městě kolem 6 litrů. Ale to už je OT.

Říkám kluci můj názor a nikomu ho nenutím. Vím skladbu aut a lidí u této značky. Takže to bylo poslední co jsem řekl další OT klidně po SZ nebo někde na srazu :)

http://forum.skodahome.cz/topic/119612-netankujte-u-tank-ono/

Editováno: , autor: Jookyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem pochopil, jak se dá jezdit za ty 4l/100km. Cesta z Ústí n. L. podél Labe do Lovosic. Totální rovina, hladká nová silnice (občas), v čele kolony kamion, auta v protisměru. Z toho plyne 23 kilometrů ve šňůře aut bez možnosti předjíždět. Rychlost 75 - 80 kmh, rychlostní stupeň šest, akcelerace celou dobu žádná, jen lehké šolíchání plynu. Výsledkem byla spotřeba 4,1l/100km dle PP.

No a pak pár rozjezdů na kruháčích a při dávání přednosti, a už to jelo nahoru. O dálnici už pak ani nemluvím. Takže věřím, že pokud někdo jezdí déle tak, jak jsem jel dneska z Ústí do Lovosic, tak se okolo těch 4l/100km jezdit asi dá. Že by to ale byl kdovíjaký zážitek se říct nedá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem pochopil, jak se dá jezdit za ty 4l/100km. Cesta z Ústí n. L. podél Labe do Lovosic. Totální rovina, hladká nová silnice (občas), v čele kolony kamion, auta v protisměru. Z toho plyne 23 kilometrů ve šňůře aut bez možnosti předjíždět. Rychlost 75 - 80 kmh, rychlostní stupeň šest, akcelerace celou dobu žádná, jen lehké šolíchání plynu. Výsledkem byla spotřeba 4,1l/100km dle PP.

No a pak pár rozjezdů na kruháčích a při dávání přednosti, a už to jelo nahoru. O dálnici už pak ani nemluvím. Takže věřím, že pokud někdo jezdí déle tak, jak jsem jel dneska z Ústí do Lovosic, tak se okolo těch 4l/100km jezdit asi dá. Že by to ale byl kdovíjaký zážitek se říct nedá.

 

Dik za super analyzu. Este by si mohol uviest, aspon tak orientacne, pri akych otacka si to dosiahol uz spotrebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už tady někdo psal, na spotřebu má dost vliv, pokud studený motor po nastartování vrní namístě. Údajný chod studeného motoru v režimu zrychleného zahřívání, kdy je značně obohacena směs, se promítá do celkové spotřeby celkem zásadně. 

Ale teď docela zajímavý poznatek z včerejška: normálně tankuji zpravidla obyč N95 u OMV, do kterého přidávám adidivum VIF v poměru asi 2-3ml na litr. Včera, páč jsem aditiva zapomněl doplnit do foroty, jsem se plácl přes kapsu a natočil u OMV 100 oktanový prémiový benzín. Spotřeba dnes ráno na standarní cestě do práce mě příjemně překvapila, až trochu šokovala: průměrná spotřeba byla nižší o 0,5 litru!!! (trasa kopcovitá, stejná, stejná i teplota okolí a zatížení vozu). Místo obvyklých 5,1 jsem dojel za 4,6...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 100 oktanovy by mel mit lepsi spalovaci pomer (nebo jak se tomu nadava) nez 95ka. Pokud ti to ve vysledku hodi skutecne usporu v pomeru cena/vykon, pak to asi smysl ma...

 

Jinak vcera Kals am Grossglockner (Lucknerhutte) - Praha... navi ukazovala 7h 40min, nakonec se to povedlo trochu stahnout ;) a to jsem mel jeste v nadrzi 13 litru toho hnusu od "te one" pumpy :D

 

Dlouhodoba se stale drzi kolem 6 i podle tankovani (holt dalnice, rakev, kopce v horach). Najeto 15.5 tis (tenhle tyden pojedu pro olej).  Spokojenost  :kol-47:

post-94314-0-62293700-1458557255_thumb.j

post-94314-0-92891500-1458557463_thumb.j

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...