Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ne jen ty tri checkboxy.

No manual pise:

image.thumb.png.96183ec364a81ad4012fe2d58f898c5a.png

Takze sice veta v nastaveni je o urovni odstupu, ale pozdeji nic takoveho uz nepopisuji a jsou tam opravdu jen checkboxy:

20190224_135709.thumb.jpg.ab47e729ab9396a66c3247f37972ae3e.jpg

Upraveno od lumirnavrat

Díky. Právě že VW má stejnou zmínku v manuálu a nastavení vypadá takto:

image.thumb.png.77887ae48b18f3669f2d3fbdc1ec2600.png

Tedy u FIII asi jen s ACC

Upraveno od Martab

Je to mozne, ze pokud ma FA s ACC, tak tu informaci muze pouzit ale bez ACC ne. Nejblize mam ACC u znameho v Karoqu, ale ten ma i navigaci, takze amundsen nebo neco lepsiho.

Aj ja mam iba 3 polozky o varovani... Ziadna citlivost sa neda nastavit... Nemam ACC

  • 2 týdny později...

Dle nové novely má být minimální odstup 30m od 80km/h (https://www.garaz.cz/clanek/nedodrzeni-bezpecne-vzdalenosti-bude-mozna-nove-prestupkem-21001333?dop-ab-variant=6&seq-no=1&source=hp). Nevíte někdo, kolika metrům cca odpovídá zobrazení výstrahy vzdálenosti FA v rychlosti kolem těch 80km/h? V manuálu k tomu nic moc není:

image.thumb.png.f2471f81dac6a1bbf4b0f447cc558d8f.png

 

EDIT:

Pokud počítám správně, tak 30m v 80km/h znamená odstup časově 1,35s.

@Martab Včera jsem to od oka měřil, symbol autíček na maxidotu se mi při 90 km/h rozsvítil když auto jedoucí přede mnou bylo cca 1 vteřinu ode mě. Měřeno od oka "jednadvacet" podle svodidel.

:D

Dnes mi fabca spravila nieco, co som od nej necakal,

ten radar tam naozaj na nieco je, ale povedal by som ze mne to zacina prekazat  letim si 65km/h,

vyhodim blinker doprava, zacinam pribrzdovat do zakruty, v tom auto predomnou zacne prudko brzdit koli prechodu - chdocom, hovorim si, mam cas aj tak uz zacal rozbiehat,

tak iba jemne pribrzdim, a tom si system povie "brzdis slabo" zabrzdim za teba...

Fabia zacala hvizdat, flekovat, som sa sam zlakol 

 - bol to moment asi sekunda, a potom uz slo dalej - kedze to auto predomnou zmizlo za zakrutov z dohaldu radaru

Tak mne to udělalo před 2 dny to samé. Takže dnes jsme došli s asistenčními systémy  tak daleko, že mi musíme poslouchat auto a dělat to co chce. Vůbec se nebere v potaz nějaká zkušenost, odhad vyježděného řidiče, že to je pod kontrolou atd. Prostě v řídící jednotce je nastaven nějaký nejzašší algoritmus  přípustné situace a chování řidiče (asi se bere nějaký průměr nebo co ?) a všechno přes tuto mez je již dle řídící jednotky auta mimo bezpečnost a proto musí zasáhnout. Čert byl dlužen tyto asistenty řidičům, kteří jezdí  s přehledem na limitu a auto jim to dneska nechce umožnit.

Lenze ono to je nastavene tak, ze vyjezdeny ridic sa moze napr. pozriet na radio, na neakú dlhonohu 20 rocnu cupku v minisukni vlavo na chodniku alebo nieco ide zdvihnut zo zeme co mu padlo (napr. cigareta) a vtedy ti je ten odhad uplne ze na hovby makove...

Vyježděný nevyježděný, na silnici nejsme sami. Aut je mnohem víc než dřív a budou přibývat a s tím budou přibývat i asistenti. Dřív nebo později dorazí auta, která mezi sebou budou komunikovat a řidič s tím už horko těžko něco udělá. Například, že front assist za nás bude dodržovat bezpečný odstup mezi auty. A to takový bezpečný odstup jako řekne legislativa a ne průzkum vyježděných řidičů ze kterého se hodnoty zprůměrují.

před 19 hodinami, ronskispeed napsal:

Lenze ono to je nastavene tak, ze vyjezdeny ridic sa moze napr. pozriet na radio, na neakú dlhonohu 20 rocnu cupku v minisukni vlavo na chodniku alebo nieco ide zdvihnut zo zeme co mu padlo (napr. cigareta) a vtedy ti je ten odhad uplne ze na hovby makove...

Presne tak ako pise kolega. Ja som uz poriadne vyjazdeny sofer  (cca 1.8 mil. km) a mozem z vlastnej skusenosti povedat, ze ma asistent zachranil pred nehodou niekolkokrat presne z dovodov horeuvedenych. Vivat front assist !

Ale bez ohladu na to FA niekedy ne/reaguje, tak akoby clovek cakal.

Může se objevit anomálie kdy to někomu zabrzdilo když přejížděl nějaký kovový předmět. 

Ale jinak z mé osobní zkušenosti zatím vždy reagoval regulérně. Asi nejsem dost vyježděný abych tvrdil opak. Minimálně z 50% nedostatečné věnování provozu. 

Mne reagoval uz 2x na dieru/jamu v ceste. A minimalne 3x na auto stojace vo vedlajsom jazdnom pruhu.

  • 1 měsíc později...

Mam ACC a mam toto

20190507_211216.jpg

20190507_211226.jpg

  • 3 měsíce později...

Dobrý den když mám radio Blues výbava Ambiente, volant bez multifunkce, mám nějakou možnost nastavování tohoto asistenta... Zatím to na mě pouze houkalo při silném dešti a když předemnou bus zajížděl na zastávku. Typoval bych to na ten 2 stupeň... Děkuji za odpověďi... 

  • 2 týdny později...

Chtěl jsem vypnout předběžné varování, protože mě už to hysterické pípání na každou blbost ser.. štve.

No, ale auto (FIII Style 4/2017) si to pamatuje jen do vypnutí motoru, to je normální?

Dá se ten krám nějak deaktivovat trvale?

Upraveno od Lancelot

Ano je to normální. Jakákoliv změna nastavení FA je jen do vypnutí zapalování. A těch výhrůžek co přitom auto signalizuje.

  • 5 měsíců později...

Zeptám se (nemaje zkušenost s tímto výdobytkem :-)). Když to FA nečekaně zadupne na místě a máte man. převodovku, tak motor zdechne? To mu asi moc neprospívá. Co na to rozvody?

Přibrzdí Tě to, že Ti jde hlava dopředu, ale stihneš spojku vyšlápnout, navíc mi to teda nikdy nebrzdilo do uplného zastavení.

Přibrzdí - rána od ABS - tělo jde vpřed a pak se brzdy pustí.

Ano zdechne...stalo se mi to asi dvakrát. A ano, rozvodům to moc neprospívá. Video.

Upraveno od Lupen_cz

Tak to teda čumím.

Máme doma F3 okolo komína a takhle to nereaguje.

S dvěma VW Caddy jsem nadrandil 200 tis km a tohle teda nikdy.

Mě to reaguje na rychle přiblížení k něčemu a vždy to brzdy pustí.

Je i divný, že to zafungovalo při tak pomale jízdě, když pominu absenci překážky.

Upraveno od Čečulák

Tak ono to brzdy pustilo, ale jak sem jel pomalu, tak to chciplo. Jinak tahle situace je spíš vyjimka a shoda náhod. Propočítávalo to vzdálenost auta předemnou a do toho to chytilo odraz od toho kovového výstupku na cestě. Z toho auto usoudilo, ze ten předemnou zastavil a duplo na brzdy. Jinak tudy jezdim každý den a nic. Pravda je ze se od ty doby snažím, aby stejná situace už nenastala. Třeba tím, ze když jedu za autem, tak se vyhýbam tomu kovovému výčňělku.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.