Květen 29, 20178 r Nevím, školy nemám, ale pokud vám podtlak v posilovači nevydrží na víc než jedno zabrzdění, tak bude asi někde chyba.
Květen 31, 20178 r Pujcujou mi sluzebni Fabci 3 a cca za 10s je tvrdej volant a kdyz mam seslaplou brzdu, povolim a znovu seslapnu, tak je taky tvrda. Kdybych mel treba rucku, tak by treba brzda jedno seslapnuti dala.
Srpen 15, 20178 r http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/skoda/start-stop-system-deactivation-interface-for/#prettyPhoto ďalšia možnosť deaktivácie SS systému bez nutnosti zásahu do elektroinštalácie či kódovania. stačí nechať napojené na diagnostickú zásuvku. pre aktiváciu SS pravdepodobne stačí vytiahnúť, pre deaktiváciu opäť strčiť späť
Říjen 28, 20177 r V 31. 3. 2015 na 22:51, Bflame napsal: Ja som si zvykol ked nechcem aktivovat start stop napr. na krizovatke tak drzim vymacknutu spojku a ked viem ze to bude na dlhsie pustim ju a skape tym start stop aspon trosku ovladam ja a nie ono mna Ale neviem ci je to ohladuplne k autu ci dlhodobejsie vymacknuta spojka nieco nemoze pokazit Kontaktoval jsem uvedenou firmu co to nabízí a není to tak jednoduché... Musí být i uprava programu na vozidle
Říjen 28, 20177 r V 29. 5. 2017 na 8:38, brrrrm napsal: Otázne je, aký veľký uhol sklonu musí byť, keďže tebe sa ŠS aj tak aktivuje. Ktovie, či by ti trochu nepomohlo HHC.. ale ani toto nefunguje na 100%. Mám prípady, kedy podľa mňa nie je veľký sklon a auto to drží, na druhú stranu sa niekedy na to spolieham a auto nedrží. Ale podľa manuálu by sa po opakovanom zošliapnutí brzdy mal ŠS deaktivovať.. opäť je otázka, po ktorom opakovaní. Hneď po prvom? Aby bolo jasno - pri treťom zošliapnutí břzd (tak normálnom) motor sám naskočil...
Říjen 29, 20177 r Zdravim ,má někdo naistalované vypnuti S-S pomocí relátek?,popř dát info foto jak vytáhnout spínač na palubovce diky za info
Říjen 30, 20177 r Spínač až tak jednoduše vyndat nejde, ale jde demontovat boční kryt palubní desky a za ním je přístup ke kabeláži a konektorům od spínačů s/s systému a spínače světel. Viz příspěvek z 17. Prosince, 2016.
Říjen 30, 20177 r Spinac vyberes pomerne lahko. Demontuj bocny plast palubovky a mal by si vidiet konektor a zadnu cast "spinaca". Je to cela lista 3 spinacov. Musis to cele potlacit zo zadnej strany smerom dopredu PS: horsie sa vyberaju tie pod radiom
Listopad 2, 20177 r V 29. 10. 2017 na 21:01, jjjlll napsal: Tady jsem to řešil a použil toto relé. Díky za info,prozradíš kde a jak jsi to připojil ke stávající el.instalaci, určitě nebudu sám co S-S změnit
Listopad 2, 20177 r Na zapojení není nic složitého. Napájení relé je z pojistky kde je napětí při zapnutí zapalování, a na kostru. No a kontakty relé, jeden na kostru a druhý kontakt napojit na zelený drátek co vede na pin č.3, viz. fotka z 28.5.2016. A dal jsem tam pro jistotu do serie nějaký odpůrek, protože ohmicky to tlačítko mělo asi 8 ohmů. Od tý doby (5/2016) mi to bez problémů chodí. Relé jsem naprogramoval, aby po patnácti vteřinách od zapnutí zapalování sepnulo a po vteřině zase rozeplo.
Listopad 4, 20177 r V 2. 11. 2017 na 18:09, jjjlll napsal: Na zapojení není nic složitého. Napájení relé je z pojistky kde je napětí při zapnutí zapalování, a na kostru. No a kontakty relé, jeden na kostru a druhý kontakt napojit na zelený drátek co vede na pin č.3, viz. fotka z 28.5.2016. A dal jsem tam pro jistotu do serie nějaký odpůrek, protože ohmicky to tlačítko mělo asi 8 ohmů. Od tý doby (5/2016) mi to bez problémů chodí. Relé jsem naprogramoval, aby po patnácti vteřinách od zapnutí zapalování sepnulo a po vteřině zase rozeplo. Díky za info... Ze které pojistky jsi to " napíchnuil" .? Mám F 2016/9
Listopad 4, 20177 r S-S jsem řešil jednodušeji. Malé jazýčkové relé (vypadá jako IO v pouzdře DIL14) má napájenou cívku z 12V (po zapnutí zapalování) přes elektrolyt. kondenzátor 1000microF/25V. V klidovém stavu je kondenzátor vybitý. Po zapnutí zapalování se nabíjí přes cívku relé a toto sepne na dobu cca 1,5 vteřiny. S-S je tím deaktivovaný. Po celou dobu trvání jízdy je kondenzátor nabitý a relé je rozepnuté a tlačítko S-S je funkční (Start-stop je možné zapnout a znovu ručně vypnout. Po vypnutí zapalování se kondenzátor vybije přes vnitřní diodu relé a vnitřní odpor zdroje 12V (po vypnutí tedy 0V). Kontakty relé jsou samozřejmě připojeny ke kont. tlačítka S-S. Celé jsem to řešil jako kabelový mezikus, který je vložen do přívodu kabelu k tlačítkům S-S, ASR a tlak v pneumatikách. Takže, kdyby měl nějaký servis problémy se zárukou, tak jen vyjmu tenhle "bazmek", připojím původní kablík k tlačítkům přímo A JE TO. Vy, co tam nemáte tlačítko ASR, tak tam možná nemáte těch 12V po zapnutí, ale to nevím jistě. Úplně nejjednodušším řešením je proslě zkratovat kontakty tlačítka S-S trvale. Ničemu to nevadí, nic to nehlásí, jen to prostě nejde znovu aktivovat. Ten S-S systém mě během prvního dne jízdy s novým autem tak naštval, že auto nebylo staré ani 24 hodin a už jsem to měl výše uvedeným způsobem vyřešené z "šuplíkových" zásob elektromateriálu.
Listopad 4, 20177 r Taky bych to chtěl řešit" kabelovým mezikusem" musím někde najít koncovky samec- samice, snad někde na netu je najdu ASR tam nemám budu muset někde se napíchnout +12v spínaných Upraveno Listopad 5, 20177 r od Pawouk Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje!
Listopad 4, 20177 r před 6 hodinami, tmz napsal: Díky za info... Ze které pojistky jsi to " napíchnuil" .? Mám F 2016/9 Z dvacetšestky.
Listopad 4, 20177 r před 6 minutami, jjjlll napsal: Z dvacetšestky. Díky za informaci, objednám časovač a zbastlím to před 6 minutami, jjjlll napsal: Z dvacetšestky.
Listopad 4, 20177 r před 2 minutami, Clerfayt napsal: Nebylo by lepsi nechat se Stop Start deaktivovat, než něco bastlit? Mám to ještě v záruce a nevím co AS by na deaktivaci v ŘJ reagovali
Listopad 4, 20177 r pochybuju že by si toho všimli. podle mě nemaji šanci. A i kdyby, tak je mi to u zadku. Špíš si všimnou toho bastlu.
Listopad 4, 20177 r před 1 minutou, Clerfayt napsal: pochybuju že by si toho všimli. podle mě nemaji šanci. A i kdyby, tak je mi to u zadku. Špíš si všimnou toho bastlu. Proto chci udělat takovou vsuvku, kabelový mezikus aby bylo co nejmíň zásahů do stávajicí el.instalace
Listopad 7, 20177 r Už se to tu řešilo několikrát, pokud si kódováním vypneš SS tak Ti nikdo na žádné kontrole v servisu nic neřekne, nejhorší co se Ti může stát je, že Ti přehrají soft a budeš to muset nakódovat znovu. Já mě autol v servisu dokonce jsem měl auto odtažené a opravené v rámci záruky (odešla škrtící klapka) a nikdo nic neřešil. Pokud máš OBD II ELM tak si můžeš nakódovat sám viz. link. Dokonce jsem již s podporou doladil asistenta rozjedu do kopce.
Listopad 8, 20177 r V 7. 11. 2017 na 9:07, vejbuch napsal: Už se to tu řešilo několikrát, pokud si kódováním vypneš SS tak Ti nikdo na žádné kontrole v servisu nic neřekne, nejhorší co se Ti může stát je, že Ti přehrají soft a budeš to muset nakódovat znovu. Já mě autol v servisu dokonce jsem měl auto odtažené a opravené v rámci záruky (odešla škrtící klapka) a nikdo nic neřešil. Pokud máš OBD II ELM tak si můžeš nakódovat sám viz. link. Dokonce jsem již s podporou doladil asistenta rozjedu do kopce. Možna je lepší to řešit tím časovým relátkem ..... automaticky se po startu vypne..a u něho je možné si kdykoliv během jízdy ho podle sebe zapnout S/S
Listopad 8, 20177 r Omluvte mou smelou otazku a spatnou cestinu. Kdyz mi prekazi SS, proc, proboha proc bych ho chtel zapinat? Aspon jednu racionalnu situaciu mi uvedte.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.