Přejít na obsah

Dynamic Chassis Control (DCC)


kokta7

Doporučené příspěvky

dfga ale toto nie je klasika tlmiče za tri groše , toto je DCC , Monroe je origo výrobca , tie tlmiče vyzerajú navlas rovnako ako origo , razenie čísel aj všetko , len iná nálepka a majú 5r záruku

 

rozdiel dať 160 za tlmič a 450 je dosť rozdiel , hlavne pri tom že origo stálo za veľký prd tiež , sme menili bežne vytečené po 50tis km ... 

 

tolko k tomu , ja nikomu nič vešať na nos nebudem ale tých pár áut čo som spravil predok aj zadok si veľmi zákazníci chvália , ani jeden netušil že ten superb nemá naozaj plávať ako starý gauč ...    vpredu treba origo uloženie , ložisko , spodnu gumu do misky a skrutky ,  prachovky a dorazy netreba pokial to nebolo vytečene fest tri roky ...    tieto diely treba vzdy original , nie su drahe ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 3. 2024 na 12:32, hamoun napsal:

to auto se houpe jako lod od doby, co bylo nove ... zeby tomu jina varka tlumicu mohla pomoct? :) 

ma tu nekdo KW? :) diky

Superb je docela tvrdý i v komfortu. 😉Pokud jste si teda někdy vozili zadnici v Citroenu s hydraulickým podvozkem. 😆

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, hamoun napsal:

@Světlonoš nevozili :D na mě je měkký i ve sportu ... ale to už jsme někde řešili .. každému vyhovuje něco jiného :) 

 

proto se ptám na zkušenosti s KW nebo něčím podobným :) 

KW dcc si klidne můžeš koupit jíž od 69 990,- korun 😀 a bude to proste manualně štelovací výškově sportovni podvozek s funkcí dcc 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ČudlR ano, ja vím, kolik stojí ... :) nenapsal jsi mi žádnou novinku ani s popisem toho, co to je ....

to, že je to DCC jen oceňuji. a proto se ptám v tomto tématu.

 

a pokud by to odstranilo to houpání, jdu do toho hned :)  ptám se právě na reference ...

to houpání je asi poslední věc, co bych na autě rád vyřešil ... pak "už" jen spokojeně jezdit :)  

Editováno: , autor: hamoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 3. 2024 na 15:21, hamoun napsal:

@ČudlR ano, ja vím, kolik stojí ... :) nenapsal jsi mi žádnou novinku ani s popisem toho, co to je ....

to, že je to DCC jen oceňuji. a proto se ptám v tomto tématu.

 

a pokud by to odstranilo to houpání, jdu do toho hned :)  ptám se právě na reference ...

to houpání je asi poslední věc, co bych na autě rád vyřešil ... pak "už" jen spokojeně jezdit :)  

Tenkrat snad nekdo psal ze houpani neni kvuli tlumicum, ale snad diky stabilizatorum a proste veskerym ulozenim na napravach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ČudlR houpání dělají určitě tlumiče .. jiného nemá co. Stabilizátory řeší naklánění auta v zatáčkách. A uložení zpřesní a zpřehlední řízení a chování auta (pak samozřejmě nejsou tak komfortní, jak mnozí vyžadují), ale nevyřeší houpání :) 

 

jistě se dá namítnout, že to dělají staré tlumiče s mnoha km. Ale ono se to tak chová od doby, co auto mám. To bylo v jeho 11 tkm ...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem měl vylágrované tlumiče, hlavní rozdíl v podvozku byl, že auto špatně reagovalo na změnu směru. Žádný jiný markantní rozdíl před a po výměně jsem necítil. Velký rozdíl byl po výměně za snížené pružiny. Houpat se člověk může nahoru a dolů, ale taky dopředu, dozadu a do stran. A podle mě jsou tlumiče jen jednou z mnoha složek spolu s uložením, stabilizátory atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pružiny mám kratší a tužší, stabilizátory silnější, na spodních ramenech na předku tužší silenbloky, ...

vzadu na nápravě jsou zesílené silenbloky už z výroby, tam nebylo potřeba sahat ... je to lepší, ale houpe se to nahoru a dolů :)

ve sport režimu teda výrazně méně. zkusím to dohrání nastavení DCC, pokud najdu někoho, kdo mi to v okolí udělá ..

 

a jak píšeš ... dost to tomu pomohlo .. ale ne dost :D 

Editováno: , autor: hamoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 3/16/2024 at 7:00 AM, suri. said:

dfga ale toto nie je klasika tlmiče za tri groše , toto je DCC , Monroe je origo výrobca , tie tlmiče vyzerajú navlas rovnako ako origo , razenie čísel aj všetko , len iná nálepka a majú 5r záruku

 

rozdiel dať 160 za tlmič a 450 je dosť rozdiel , hlavne pri tom že origo stálo za veľký prd tiež , sme menili bežne vytečené po 50tis km ... 

 

tolko k tomu , ja nikomu nič vešať na nos nebudem ale tých pár áut čo som spravil predok aj zadok si veľmi zákazníci chvália , ani jeden netušil že ten superb nemá naozaj plávať ako starý gauč ...    vpredu treba origo uloženie , ložisko , spodnu gumu do misky a skrutky ,  prachovky a dorazy netreba pokial to nebolo vytečene fest tri roky ...    tieto diely treba vzdy original , nie su drahe ... 

Suri pls, jen pro ujištění, přední chápu že si dával ty C2516S co se tu často zmiňujou, ty zadní si dával C1521S? Trochu nechápu že jsou o něco dražší než ty přední (u origo škoda dcc je to naopak).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dorazy a manžety netreba , hentie sachs shity tam nepasuju aj tak ... cisla asi sedia v hlave to nenosim 

 

v originale ich je samozrejme podla modelu viac typov ale bude to ako pri klasike bez dcc proste jedno univerzalne riesenie ktore to napriec spektrom zastresi ... plus minus ta charakteristika bude ok 

 

vsak aj SIII a kodiak maju rovnake v origu predky a kazde auto je uplne ine ... skor tam bude iny soft v riadiacke pri jednotlivych modeloch 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...