Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zaujmalo by ma či je rozdiel medzi superbom-cuprou-golfom R20 iba softwarom alebo je tam napr ine turbo chladenie pripadne kovane piesty atd... nemate niekto info? podla toho testu ma coupra cca rovnaky vykoon ako R- cize by mala mať asi všetko rovnake.. to by ma celkkom potešilo nakolko by to mohhlo znamenať lepšiu životnosť

Vloženo

V čom že by mala cupra lepši SW? mna by hlavne zaujmala ta motorova časť,,, SW problem neni, ak by mali vsetky 3 auta rovnake motorove časti SW nehra rolu kedže chcem SW upraviť

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Vcera trosku honička s bmw 550d, pro neznalé trilitr, tři turba, 280 KW. Do 200 km rovnocenný soupeř (nemohl me na prázdné dálnici předjet) nad 200 ujížděl, ale nic zásadního, v provozu by mi neujel:)

Vloženo (editace)

Vcera trosku honička s bmw 550d, pro neznalé trilitr, tři turba, 280 KW. Do 200 km rovnocenný soupeř (nemohl me na prázdné dálnici předjet) nad 200 ujížděl, ale nic zásadního, v provozu by mi neujel:)

těžkej dehet, větší auto. co bys čekal... taky tenhle 2.0 TSI táhne do nějakých 180km/h, pak už to do 290 km/h trvá hrozně dlouho(alespon co mám zkušenosti u cupry)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Vcera trosku honička s bmw 550d, pro neznalé trilitr, tři turba, 280 KW. Do 200 km rovnocenný soupeř (nemohl me na prázdné dálnici předjet) nad 200 ujížděl, ale nic zásadního, v provozu by mi neujel:)

zmerit Vas, mate oba na pul roku noty v cistirne... 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Testovali jste vliv jízdních režimů na spotřebu?

 

Já jsem první nádrž Shell FuelSave 95 vyjel za 10.5 L / 100 km

 

Druhou jsem tankoval Benzina Verva 100, tak uvidíme.

Vloženo (editace)

v návodě to není, protože olej si máš přeci měnit v autorizáku   :D

2.0 TSI má 5,7 litru.

 

 

P.S. tak máš premiovou vlajku škodovky, tak ti musí naučtovat 35 euro za litr ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Dosť. 

 

Ono ja som to dal vymeniť v autorizáku (kua tam u nich liter 35,40 na nete ten istý castrol shit 7,20 :kol-44: ). 

 

Len ich kontrolujem, lebo zaúčtovali 6 litrov. Som myslel, že viac ako 5 litrov to nemá. Ale ono je to aj dobrá správa, nie som fanúšikom umelo malých olejových náplní, zvlášť nie pri motore čo má 280k. 

 

Toto bol servis po zabehnutí, pri 5500 som teraz menil olej. Ďalší servis ma už zavolá auto a tieto mám v cene auta, takže nech stojí kolko chce a lejú ho tam kolko chcú. 

Editováno: , autor: brasci
Vloženo

nevím jaký je vliv režimů na spotřebu, ale Eco je nesmysl, to snad dává na neutrál.

 

Comfort a Normal je stejný motorový režim, tak už jde jen o Sport.

 

Stejně záleží jak na to šlapeš, bohužel ten zvuk motoru je super ve vysokých otáčkách a navíc je to dost návykové.

Vloženo

Já nechal měnit olej při 6.500 ani nevim kolik jsem platil, asi dost.

 

Já jezdim ECO/Sport nic mezi. Ale moje trasy jsou k tomu uzpůsobený. Spotřeba se mi teď díky velkýmu množství kratších tras taky zvedá na 11. Kdybych řešil spotřebu mám diesel.

Vloženo

Nastavil jsem si ještě Individuál - DCC na Comfort, ACC na Sport, Pohon na Eco, vše ostatní Normal.

 

V čistém Eco režimu mě překvapil neutrál. V předchozím SII 2.0 TDI 4x4 DGS jsem ho hledal marně a teď si na to zvykám...

 

Jinak mě samozřejmě štve chcípák motoru. To vymyslela fakt hlava...

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Na ty koně slušná spotřeba. Já zkoušel eco do práce u S2 102kW nafta manual. (30km do Prahy centra brzo ráno - 22km dálnice zbytek Praha) - muj record 2,7 l. Nyni mám 140kW S3 dsg a na stejné trase jsem se pod 4l nedostal. Koukám, že u benzinu na motorech zamakali.

Vloženo (editace)

Merit spotrebu na male vzdalenosti je nesmysl protoze tam muze mit vliv jizda z kopce dolu. Taky dokazu jet se svym autem 20km za spotrebu 4.0, ale pri dlouhe ceste kolem 500km uz se pod 6 litru divam tezko.

Editováno: , autor: 5icz
Vloženo

Tak moje měřená trase je s 3mi docela slušnými kopci, region Beskyd...

 

Kdybych po okresce nejel 120, tak bych to stáhnul ještě níže, někdy se hecnu...

 

...ale není to taková paráda jako když do kopce podřadím pádlem o 2 a prosvištím kolem machírka v tunningované koktávě TDI :)

Vloženo

Osobně bych dával klidně 95 ale doléval bych tam VIF.Pak vím že tam aditivum opravdu je a i to zvyšuje cetanové číslo.Obchodníkům nevěřím. Moc marketingu a za hodně peněz.

a VIF zvyšuje cetanový číslo benzínu? :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...