Přejít na obsah

1.4 16V klepe


xman

Doporučené příspěvky

Opravdu nevím co způsobuje ten problém okolo pístů.Jestli je to vada konstrukce nebo materiálů?? Škodovka nic neřekne a asi ví proč.Jinak cena jednoho kompletního pístu pro BKY (036 107 065 CE) je cca 6000kč.Jestli je možné koupit jinde levněji to nevím. :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skodovka preto mozno ze nic nepovie za prave oni s tymto motorom nemaju nic spolocne len ze ho ponukaju a montuju. inak by nebolo od veci vediet ako zaujal postoj vw lebo je to ich motor a pouzivaju ho v celom koncerne takze ak ma niekto nejake info s vw fora tak tie by mozno pomohli uzivatelom co maju problem.

p.s.: nj nemecky inzinieri to je komplikovanost sama o sebe (dufam ze robia tak aj motory ako prehladne a zrozumitelne vykresy ) :feve:

to potom budme radi ze to vobec funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To houmr: ano i na vw foru se to klepání řeší v případě tohoto motoru.No a o škodovce si myslím ,že si do aut nedají jen tak nějaký motor.Technici z vývoje přece musí dobře vědět co je to zač i když je to z koncernu.Právě proto by mohli o problému informovat i oni.Toť můj názor.

To fabian55: tento motor má stejné písty (036107065) ,takže jelikož to klepání způsobují písty ,tak si myslím ,že problém se může vyskytnout i zde.Co se týče motoru ,tak má vyšší kroutící moment při menších otáčkách a menší spotřebu.Takže je na provoz zřejmě lepší.Případné závady bude mít asi stejný s motorem 55kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

verich: to netvrdim ze nevedia v skodovke co je to za motor ale predsa ze len vyvoj bol vo vw, len by ma zaujimalo este jedna vec napr. vw co robil motory 1,4 44kW ci napr. blok motora ma nieco spolocne s blokom 1,4 16V zatial sa mi nepodarilo toto zistit . aj ked ja si myslim ze by mohol mat nieco spolocne lebo ak sa nemylim tak objem je rovnaky 1390cm3

p.s.: ale zase co som pozeral a porovnaval tak to uplne nie je to iste cize mozno len nieco ale urcite to bolo prepracovane ak ma niekto blizsie info moze hodit.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

verich: to netvrdim ze nevedia v skodovke co je to za motor ale predsa ze len vyvoj bol vo vw, len by ma zaujimalo este jedna vec napr. vw co robil motory 1,4 44kW ci napr. blok motora ma nieco spolocne s blokom 1,4 16V zatial sa mi nepodarilo toto zistit . aj ked ja si myslim ze by mohol mat nieco spolocne lebo ak sa nemylim tak objem je rovnaky 1390cm3

p.s.: ale zase co som pozeral a porovnaval tak to uplne nie je to iste cize mozno len nieco ale urcite to bolo prepracovane ak ma niekto blizsie info moze hodit.

k jakýmu chceš info? k tomu motoru 1,4 59kW ? podívej se tady http://www.skoda-auto.com/importer/webcont...;modelyear=2008

Vždy vyjdou s nějakou úpravou ,ale základ si myslím bude vždy stejný.To by pak byl úplně jiný obsah i razantně jiný výkon.No ale zajímavý je ten motor v nových modelech 1,4 16V 63kW.

55kW.pdf

59kW.pdf

63kW.pdf

Editováno: , autor: verich
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

verich: nie to nie je 16 to je ten stary 1,4 8V co mal 44kW a robili ho v rokoch 1996 a vyssie daval sa tiez do seatov. pytal som sa ci ma spolocne prave blok motora 1,4 8V ten stary s 1,4 16V.

p.s.: ta 1,4 44kW nie je to co bolo vo fabiach ( nie tenn cesky ) myslim tuto 44-ku

http://magazin.auto.cz/testy/vw-polo-1-4.html

http://magazin.auto.cz/testy/seat-ibiza-1-4-facelift.html

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jak koukám klepání zdá se být vyřešeno,no asi sem to i čekal že to bude někde kolem pístů.Tak že v mém případě r.v.2002 se dnes rozhodně nevyplatí dělat G.O. motoru,tak budu asi jezdit s kalpotem dokut to bude jezdit. :) Zajímalo by mě co na ty to nové poznatky říká pava?Případně zda nepřišel na něco dalšího?

Editováno: , autor: mejfid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak koukám klepání zdá se být vyřešeno,no asi sem to i čekal že to bude někde kolem pístů.Tak že v mém případě r.v.2002 se dnes rozhodně nevyplatí dělat G.O. motoru,tak budu asi jezdit s kalpotem dokut to bude jezdit. :) Zajímalo by mě co na ty to nové poznatky říká pava?Případně zda nepřišel na něco dalšího?

uz asi place nad autom, co ho caka a hlavne ta cena. mna by asi kleplo toto keby mi to robilo tak som strasne strasne moc nastvany ze po 96tkm je tak (vyhrkany) motor to by som vyrobcovi nieco napisal s naslednou reklamou co by som mu spravil, toto nie je mozne po tak malo najazde a hlavne u pavu nech sa na mna nikto nehneva ale on mal 60tkm najazdene teraz ma uz viac tak po takychto km musi byt skoro ako novy a nie rozsypany. kto vyraba taketo zmetky nema co byt na trhu.

p.s.:

osobne zatial klop klop nic take sa u mna neprejavuje keby zacalo tak to vyleti z domu a kupim japonca a tam by som chodil iba menit olej + filtre a samozrejme tankovat a viac by som sa starat nemusel. este som zabudol a aspon by motor bol aj zivy a nie ako tie nemecke zdochliny co sa ponukaju.

p.s.s.: inak tiez co si vsimol teda pocul ze tie nove po facelifte 16V pri tahu zabere rachocu co ma sokovalo ako keby mali vytahanu retaz to klepe a pritom je tam remen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak koukám klepání zdá se být vyřešeno,no asi sem to i čekal že to bude někde kolem pístů.Tak že v mém případě r.v.2002 se dnes rozhodně nevyplatí dělat G.O. motoru,tak budu asi jezdit s kalpotem dokut to bude jezdit. :) Zajímalo by mě co na ty to nové poznatky říká pava?Případně zda nepřišel na něco dalšího?

Neřeším, jezdím. Auto jede pěkně je živé, spotřeba bez problému do 6l/100km. Kontrolka motoru nesvítí, spotřeba oleje taky v normě. Pokud klekne motor, což si myslím, že nehrozí, koupím druhý (starší) a jen ho přehodím. Písty ani blok měnit nebudu, to bych musel být blázen. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

p.s.s.: inak tiez co si vsimol teda pocul ze tie nove po facelifte 16V pri tahu zabere rachocu co ma sokovalo ako keby mali vytahanu retaz to klepe a pritom je tam remen.

Je to tak, je tam něco slyšet, všiml jsem si na služebním Roomsteru 1.4 16v. Zajímavý je pohled na blok motoru, zatímco já mám na bloku GERMANY, v Roomsteru je na bloku POLAND lol Kdoví co je lepší volba :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, je tam něco slyšet, všiml jsem si na služebním Roomsteru 1.4 16v. Zajímavý je pohled na blok motoru, zatímco já mám na bloku GERMANY, v Roomsteru je na bloku POLAND lol Kdoví co je lepší volba :palec2:

Taky jezdím a neřeším,ono ani není jak to řešit.Ještě se zeptám zda jsi dělal tu výměnu rozvodů?Předpokládám že klepání se nezměnilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jezdím a neřeším,ono ani není jak to řešit.Ještě se zeptám zda jsi dělal tu výměnu rozvodů?Předpokládám že klepání se nezměnilo.

ahoj.

pripajam moj novy poznatok, 14teho som sadol do auta nastartujem motor skoro vyskocil isiel na tri valce z vyfuku

smrdel benzin rozsvitila sa kontrolka emisii isiel nepravidelne, do servisu ma musely dotiahnut.

Prvy valec nepalil vymenily civku plus vycistily skrtiacu klapku motor ide ako hodiny a klepanie za studena je prec a dodnes

sa neprejavilo. Dufam ze to neni oteplenim budem to sledovat a informovat.

Mohlo by nespravne palenie zapricinovat ten klepot?

Od novoty sa my stavalo ze niekedy po nastartovani isiel tak minutku nepravidelne potom "OK"

ostavam s pozdravom bud praci cest a robote pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Klepání za studena se vyřešilo ale nastalo místo toho cvrkání v tahu motoru i hned po výměně bloku s písty.Je to slyšet při každé rychlosti v tahu, Na místě pri neutrálu není slyšet nic ani když se přidá plyn-jen trošku. Stačí třeba jen zatáhnout ruční brzdu a hlasité cvrkání je na světě jaho hejno cvrčků.Servis jako nahlášenou reklamaci nic nenašel a zavolal technika ze škodovky. Ten dal zápis že toto je normální jev, není to výrobní vada a že ani servis nepochybil.Tak od toho dali ruce pryč a žádná reklamace a ani oprava.V druhé opravně se mi na to dívali a že to vypadá na těsnění pod sběracím potrubím motoru na hlavě.Prý vyměnit.A je fakt, že v dokladech od výměny pístů s blokem není psané jako materiál toto těsnění. Takže nechali staré.Je to banda všivácká v tom servise Araver Vlčnov a Škodovka jsou taky parchanti.

Nedá někdo radu, nebo nemá nějdo na MORAVĚ dobrého motoráře, který by to okoukl????Nebo snad dobrý servis??????

Takže pořád problémy po14 000 km. Již nikdy více Škoda(peněz).

PROSÍM O RADU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj.

pripajam moj novy poznatok, 14teho som sadol do auta nastartujem motor skoro vyskocil isiel na tri valce z vyfuku

smrdel benzin rozsvitila sa kontrolka emisii isiel nepravidelne, do servisu ma musely dotiahnut.

Prvy valec nepalil vymenily civku plus vycistily skrtiacu klapku motor ide ako hodiny a klepanie za studena je prec a dodnes

sa neprejavilo. Dufam ze to neni oteplenim budem to sledovat a informovat.

Mohlo by nespravne palenie zapricinovat ten klepot?

Od novoty sa my stavalo ze niekedy po nastartovani isiel tak minutku nepravidelne potom "OK"

ostavam s pozdravom bud praci cest a robote pokoj.

tak taketo nieco mam aj ja .... par krat najma v rozmedzi telot 10 -19 stupnov mava problem so startom ako popisujes ... akurat kontrolk a sa rozsvieti az kedto chcipne ..

v servise som, reklamoval .. odbili ma .. ze zavada sa im neprejavila .. a nnapichli to na VAG a povedali ze keby tam bola cchyba tak to na "pocitaci" vypise ..

fasa pristup ...

for je v tom ze mam roomster s 12 000 km nabehanymi a robi to od cca 3000 km ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak taketo nieco mam aj ja .... par krat najma v rozmedzi telot 10 -19 stupnov mava problem so startom ako popisujes ... akurat kontrolk a sa rozsvieti az kedto chcipne ..

v servise som, reklamoval .. odbili ma .. ze zavada sa im neprejavila .. a nnapichli to na VAG a povedali ze keby tam bola cchyba tak to na "pocitaci" vypise ..

fasa pristup ...

for je v tom ze mam roomster s 12 000 km nabehanymi a robi to od cca 3000 km ...

ked ti to robi citis aj benzin s vyfuku ?

tieto problemy ma viac ludi. pocitac ukaze chybu az ked cievka odide uplne, pri obcasnych vynechaniach to do pameti nezapise.

a ked zapise a chyba sa po myslim tridsiatich startoch nezopakuje tak sa spameti vymaze a servis nic nenajde.

Tieto cievky odchadzaju casto uz ich menil skoro kazdy koho poznam so skodovkov ale aj znamy na golfe i ibyze.

vsetci pouzivaju motory volkswagen takze tie iste problemy aj s klepanim.

u mna sa zatial to klepanie nezopakovalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastik1: to viem nasere to, ak si bol v inom servise a zistili ze treba nieco vymenit obrat sa na vyrobcu ze v predchadzajucom servise nic nezistili a ani ich technik zo skoda. viem o com pises ten zvuk je naozaj zaujimavy ked je auto v zabere cvrlika ako blazon. ale ako som ti uz pisal pocul som to u 1,4 16V tych novsich a ale aj tusim ze u starsich 16V. konkurencia uz tiez.

p.s.: skusal by som to takym smerom reklamovat ze auto ( motor ) ma zvuk ktory bezne to auto nema, neviem do akej miery to pocut vo vnutry auta ale urobil by som merania kolko db a porovnal s tym co by to malo mat teda udava vyrobca. inak ten zvuk je neprijemny. mat taky struhac zemiakov pod kapotou tak ma slahne. ked ti to opravili na reklamaciu po prebrati a zisteni nasledneho javu si mal mozno poznamenat do preberacieho protokolu ze sice klepanie odstanene ale motor ma zvlastny zvuk ( cvrlikot ) pri zabere.

p.s.: viem ze vyrobca zboznuje takychto ludi ale spravil by som jednu vec oznamil mu ze ak nebude vyriesena moja reklamacia motora tak mu spravim reklamu v mediach ze po par km klepal motor a musel sa menit po jeho vymene nie je vsetko v 100% stave a vyrobca dava ruky prec a auto co ma najazdene len 14tkm ma uz druhu zavadu na motore atd. to by ho mohlo rozhybat. a ked nie tak to dat do telky a spravit reklamu ale poriadnu.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastik1: to viem nasere to, ak si bol v inom servise a zistili ze treba nieco vymenit obrat sa na vyrobcu ze v predchadzajucom servise nic nezistili a ani ich technik zo skoda. viem o com pises ten zvuk je naozaj zaujimavy ked je auto v zabere cvrlika ako blazon. ale ako som ti uz pisal pocul som to u 1,4 16V tych novsich a ale aj tusim ze u starsich 16V. konkurencia uz tiez.

p.s.: skusal by som to takym smerom reklamovat ze auto ( motor ) ma zvuk ktory bezne to auto nema, neviem do akej miery to pocut vo vnutry auta ale urobil by som merania kolko db a porovnal s tym co by to malo mat teda udava vyrobca. inak ten zvuk je neprijemny. mat taky struhac zemiakov pod kapotou tak ma slahne. ked ti to opravili na reklamaciu po prebrati a zisteni nasledneho javu si mal mozno poznamenat do preberacieho protokolu ze sice klepanie odstanene ale motor ma zvlastny zvuk ( cvrlikot ) pri zabere.

p.s.: viem ze vyrobca zboznuje takychto ludi ale spravil by som jednu vec oznamil mu ze ak nebude vyriesena moja reklamacia motora tak mu spravim reklamu v mediach ze po par km klepal motor a musel sa menit po jeho vymene nie je vsetko v 100% stave a vyrobca dava ruky prec a auto co ma najazdene len 14tkm ma uz druhu zavadu na motore atd. to by ho mohlo rozhybat. a ked nie tak to dat do telky a spravit reklamu ale poriadnu.

No Skodovka poslala toho technika, nebyl to odborník na motory ale oblastní technik servisních služeb, ten napsal že je včechno v pořádku a servis řekl, že to pro ně skončilo, že vyjádření technika ze skodovky je pro ně podstatné a hotovo.Nehodlají se prý tím dále zabývat.O těch médiích jsem jim řekl. Oni na to nic ale já to udělám.A bude to reklama pro skodovku i servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastik1: ja by som skusil kontaktoval vyrobcu s poziadavkou o posudenie spominaneho zvuku technikom ( odbornikom cez motory ) a nie nejakym sasom cez servisne sluzby ktory vie o motor velke makove..........

keby hrali mrtveho chrobaka tak to dat do medii a spravit reklamu mozno sa lady pohnu.

potom daj vediet keby to islo do medii rad by som sa pozrel na to a moralne ta podporil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Vlastik1: ja by som skusil kontaktoval vyrobcu s poziadavkou o posudenie spominaneho zvuku technikom ( odbornikom cez motory ) a nie nejakym sasom cez servisne sluzby ktory vie o motor velke makove..........

keby hrali mrtveho chrobaka tak to dat do medii a spravit reklamu mozno sa lady pohnu.

potom daj vediet keby to islo do medii rad by som sa pozrel na to a moralne ta podporil ;)

Tak jsem dnes auto zavezl do servisu s tím, že cvrkání se zhorčuje, poslechl si to vedoucí jiného servisu a volal tomu mému, že to opravdu není klasický projev a že to vypadá na netěsnost výfukovího potrubí.Tak jsem zvědavý. Taky mi řekl, že tam mají další fabii s tím co jsem měl předtím a to je klepání za studena.Prý jim taky nějaká klepe asi 2 minuty, tak nařídili opět váměnu bloku s písty jako mě,a řekli, že škodovka napsala úpně stejné vyjádření jako mě a při opravě a přiznali že to má škodovka napsané a posílá to všem stejně, že otom škodovka ví a problé prý je při skládání motoru že se tam dostane nečistota a poškrábou se písty.Takže škodovka o všem ví a hraje mrtvého brouka,chtělo by se asi domluvit a přijet před škodovku všichni co mají a znají tento problém a něco s nima vyřešit, jelikož tento problém klepání za studena známe již dlouho a nic se neděje. Co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes auto zavezl do servisu s tím, že cvrkání se zhorčuje, poslechl si to vedoucí jiného servisu a volal tomu mému, že to opravdu není klasický projev a že to vypadá na netěsnost výfukovího potrubí.Tak jsem zvědavý. Taky mi řekl, že tam mají další fabii s tím co jsem měl předtím a to je klepání za studena.Prý jim taky nějaká klepe asi 2 minuty, tak nařídili opět váměnu bloku s písty jako mě,a řekli, že škodovka napsala úpně stejné vyjádření jako mě a při opravě a přiznali že to má škodovka napsané a posílá to všem stejně, že otom škodovka ví a problé prý je při skládání motoru že se tam dostane nečistota a poškrábou se písty.Takže škodovka o všem ví a hraje mrtvého brouka,chtělo by se asi domluvit a přijet před škodovku všichni co mají a znají tento problém a něco s nima vyřešit, jelikož tento problém klepání za studena známe již dlouho a nic se neděje. Co vy na to?

Ahoj Vlastíku já na to ,že nás pošlou do pr.... :aggressive: Čéče já mám zatím všechno v pohodě najel jsem od té doby asi 3000km.Ale tebe lituju.Nenech se odbýt nějakýma řečma a stůj si za svým.To je jediný co můžeš asi dělat.Já bych to nenechal být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Vlastíku já na to ,že nás pošlou do pr.... :aggressive: Čéče já mám zatím všechno v pohodě najel jsem od té doby asi 3000km.Ale tebe lituju.Nenech se odbýt nějakýma řečma a stůj si za svým.To je jediný co můžeš asi dělat.Já bych to nenechal být.

Čauky Honzo, to víš že se nebudu nechat být, dal bych to i do médií, mám právníka v Praze co dělá u Mercedesu pravníka tak bych to řešil i s ním, ale zatím to chci řešit po dobrém. Pak se uvidí. Zatím ze servisu nevolali, tak nevím co zjistili, nebo co s tím dělají.Myslím si že ale toto je nějaká chyba při skládání motoru, za což by mohl servis a ne škodovka ,uvidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...