Roman110 Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Čus nesetkal se někdo s chvěním a občasným třesením xenonu u superbaIII Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Můžeš to nějak detailněji popsat, jak se to projevuje? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman110 Posted April 27, 2016 Author Share Posted April 27, 2016 Když jedu po hrbolatý cestě nebo na dálnici projedu díru, nerovnost tak se většinou levý světlo zachvěje jako kdyby byl špatný dotyk nebo špatně nasazený konektor... jenom jestli se s tím někdo nesetkal mám záruku takže budu řešit reklamaci.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman110 Posted April 27, 2016 Author Share Posted April 27, 2016 takový jakoby problikání.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrberan Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Poblikávání (tedy střídání stavu zapnuto/vypnuto) normální jistě není. Chvění naopak ano. Dělá to na mém SIII a dělalo to i na předchozí Yetině. Při zapnutí xenonů si všimnete, že si kontrolně projedou dráhy nahoru dolů a doleva doprava a snad u toho proběhne i nějaká kalibrace. Je to uděláno tak, že hýbe samotná optika. To aby byly adaptivní a mohly do zatáček zatáčet i světlo. Krátké ostré nerovnosti (D1) tedy prostě způsobí, že se pohyblivá optika trochu zachvěje a pokud jedete na potkávací světla, tak to je na jejich konci vidět - hranice kde končí světlo a začíná tma trochu zakmitá nahoru dolu. Ale jinak svítí pěkně, ne? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman110 Posted April 27, 2016 Author Share Posted April 27, 2016 ok děkuju za info to je moje první auto z xenonama tak jsem nevěděl.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Taky si všimni, kdyz za nekym zastavis ve meste, jak se ti levy xenon srovna aby nesvitil zbytecne doleva. Po rozjeti se zase trochu natoci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
5icz Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Krátké ostré nerovnosti (D1) tedy prostě způsobí, že se pohyblivá optika trochu zachvěje a pokud jedete na potkávací světla, tak to je na jejich konci vidět - hranice kde končí světlo a začíná tma trochu zakmitá nahoru dolu. Ale jinak svítí pěkně, ne? Presne tohohle jsem si vsimnul kdyz jsem jel v kolone na D1, kde jsou spatne panely - jak se jakoby zachveji xenony, kdyz se prejel ten hrbol - asi normalni vlastnost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Zatresou se vam svetla na nerovnostech jako napr. retardery tohoto typu? https://jablonecky.denik.cz/zpravy_region/dali-za-pravdu-ridicum-umistili-u-prehrady-retarde.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Ano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Mně to dělalo na SII, ale teď mě ta intenzita dost vyděsila. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.