bojler Vloženo 11. Duben 2017 Sdílet Vloženo 11. Duben 2017 (editace) Co jsem se díval, tak se zřejmě situace opakuje a postupně se budou opravovat v PDF cenících chyby. před 55 minutami, Dixik2 napsal: Nevím jestli jste si toho všimli,ale nově je ACC. Cena 9 000 Kč. Front Assist se nerovná adaptivní tempomat. Editováno: 11. Duben 2017, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 13. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 (editace) planovani ke dni 13.4. 2017 Editováno: 22. Červen 2018, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 28. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2017 Spuštěn nový a upravený konfigurátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 28. Duben 2017 Sdílet Vloženo 28. Duben 2017 Docela čumím, co už do Rapida všechno jde ... osvětlení nohou, automatické přepínání dálek a tady je asi chyba? Nemá být zatmavovací vnitřní zpětné zrcátko, nebo jde o boční zatmavovací zrcátka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whisperer Vloženo 28. Duben 2017 Sdílet Vloženo 28. Duben 2017 Taky mně to zarazilo. Množné číslo "vnitřní zpětná zrcátka" bude chybička. Automatický přepínání dálek ok, ale to bych asi nechtěl. ambientní osvětlení nohou mám už v MR2017. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 28. Duben 2017 Sdílet Vloženo 28. Duben 2017 (editace) A nepsalo se o bixenonech? ...zase to je v konfigurátoru jako low-bixenon A ta duální klima taky nic? Editováno: 28. Duben 2017, autor: technikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whisperer Vloženo 28. Duben 2017 Sdílet Vloženo 28. Duben 2017 Dvouzóna byla vždycky jen domněnka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 28. Duben 2017 Sdílet Vloženo 28. Duben 2017 Meli to byt low bi-xenony. Jinak bys musel mit povinne ostrikovace svetel a automatickou nivelaci ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 29. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 před 8 hodinami, technikus napsal: A nepsalo se o bixenonech? ...zase to je v konfigurátoru jako low-bixenon A ta duální klima taky nic? Vsak to jsou bi-xenony. Akorat low, jak uz psal kolega aby nemuseli mit nivelaci a ostriky. Pochopitelne, protoze by to bylo akorat drazsi LOW bi-xeny bohate staci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Duben 2017 Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 Proste se prida clonka a jede se dal. Facelift je sice velmi drobny, ale Rapid uz dostal prubezne opravdu velke mnozstvi uprav. V interieru uz skoro nic nezustalo puvodniho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 29. Duben 2017 Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 Přesně tak, s prvním Rapidem ten současný nemá už nic společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 29. Duben 2017 Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 dnes som si ho obzerak na autosalone v ba a treba uznat ze rapid prekonal za tie roky pokrok najma interier je teraz na velmi slusnej urovni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 V práci má kolegyně Rapida ze začátku výroby a to je oproti MR17 (před FL) opravdu něco jiného. V rodině máme i MR16, kde jsou potahy sedadel černé a ta látka (i když mi v AS tvrdili, že se nezměnila) je proti MR17 jiná na dotek a hrozně se na tom člověk potí. Novou verzi jsem už také viděl osobně a trochu to ve mně hlodá, že jsem nepočkal půl roku. Jenže ony ty FL u Škody nejsou vždy podařené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 Látky se měnily. Pro Ambition jsou např. (minimálně vzhledově, vedle sebe jsem je neosahával) totožná s Ambition u Fabie. Style se např. shoduje motivem v Citigu, Fabii, Rapidu a základním Superbu. Je to už nějakou dobu, kdy o tom veřejně mluvil Kabaň a důvod je jednoduchý - sjednocení materiálu zlevňuje výrobu. No a v konečném důsledku dovoluje dostat některé materiály i tam, kam by se normálně nepodívaly. Optimista to bude brát tak, že Citigo dostane potah ze Superbu. Pesimista naopak. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 11. Květen 2017 Sdílet Vloženo 11. Květen 2017 (editace) V 29. 4. 2017 na 2:45, Lukason napsal: Vsak to jsou bi-xenony. Akorat low, jak uz psal kolega aby nemuseli mit nivelaci a ostriky. Pochopitelne, protoze by to bylo akorat drazsi LOW bi-xeny bohate staci V 28. 4. 2017 na 19:43, ČudlR napsal: Meli to byt low bi-xenony. Jinak bys musel mit povinne ostrikovace svetel a automatickou nivelaci ;-) Tak jak to teda je? Článek je odtud Editováno: 11. Květen 2017, autor: technikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 11. Květen 2017 Sdílet Vloženo 11. Květen 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Květen 2017 Sdílet Vloženo 11. Květen 2017 lžiDNES zase rozjíždí kola demoagogie a překrucování. Jen o trošku slabší káva po včerejší nehoráznosti od soudruha Mičky. Ten přinesl informaci, že Spaceback nemá zadní LED, protože liftback je luxusnější varianta: Citovat Ptáte se, proč rapidu nadělila Škoda vlastně „výběhovou“ technologii? Xenonové světlomety přece výrobci opouštějí a nahrazují je diodami. Škodováci sami přiznávají, že je trochu předběhl překotný vývoj technologií. Facelift se připravoval někdy před dvěma lety a v té době ještě měly xenony převahu a LED technologie byla dražší. Jistě se facelift nese v extrémně formálním duchu jen náhodou a nenasazení full LED je způsobené překotným vývojem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 11. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2017 Hlavne taky tim, ze Rapid je podradnejsi nez Octavia a uz z toho duvodu nemohl mit FULL-LED predni svetla. Kaban sotva protlacil zadni LED obrysove svetla na lift, takze i zde mate duvod. To ze se facelift vyvijel pred 2 lety pravda byt muze ale behem vyvoje se muze cokoliv zmenit 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 11. Květen 2017 Sdílet Vloženo 11. Květen 2017 Facelift se rozhodně nevyvíjel dva roky dopředu. To by bylo trošku šitý horkou jehlou. Stačí se podívat na studii Rapid Sport, která vznikla v roce 2012 a bystřejší člověk pochopí, že prvky tohoto prototypu se objevují u faceliftu. Pan Dvořák by si měl naliskat za ty hovadiny, co píše. Ať už "plnotučné xenony" nebo 4válec 1.4 TDI... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Květen 2017 Sdílet Vloženo 11. Květen 2017 Babišův pohunek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 29. Červen 2017 Sdílet Vloženo 29. Červen 2017 Maly detail, mne osobne sa nepaci "schodik" pod strednymi vyduchmi. Jednoduchy plynuly prechod sa mi viac pozdava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 20. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2017 (editace) By me zajimalo kdo by si koupil Rapida s 1,8 TSI, full led svetly, dualni auto klimou, luxusnim kozenym interierem, a mohl by byt sirsi a treba i delsi ze ? atd.. treba za 900 000 ? Lepe receno proc si tenhle trouba nejde kouit/testovat superba, nebo lepe nejakou premiovku. A vubec on to nevi nez to koupi/testuje ? jdu testovat auto s xenony a ono ma xenony a ne ledky - to je prece strasne. Rapid je levne auto. Bohuzel u nas si lidi koupi/testuji levne auto a divi se ze mu chybi nadstandradni prvky... opravdu divne. A je tomu tak v nasi kotline se vsim... koupim to nejlevnejsi a pak nadavam ze je to to nejhorsi. Skvelym prikladem jsou treba taky potraviny. Tim samozrejme nechci rict ze je Rapid nejlevnejsi nebo nejhorsi. Jen to ze jsem rad, ze jsou i dostupna auta bez nekterych drahych vymozenosti. Treba na moje jezdeni kolem komina jsou ledky a podobne veci zbytecnosti, a tak je dobre ze za ne nemusim platit, kdyz je nepotrebuji. Mel jsem 4 roky rapida (2013) a byl jsem za tu cenu spokojen. Ted kdyz koukam na facelift - libi se mi, a myslim ze je to k teto kategorii naprosto primerene. Editováno: 20. Červenec 2017, autor: runner 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2017 Nově v konfigurátoru: barva Oranžová Copper pro liftback možnost černé střechy podsvícení vnitřních kliček vyhřívané čelní sklo kola Clubber ve stříbrné i černé variantě 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zavoznik Vloženo 3. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2017 koukal jsem dnes ze zvědavosti do českého konfigurátoru i do ceníku a ty novinky avizované tam nemohu najít ... co dělám špatně ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrzi Vloženo 3. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2017 Kolega mi napověděl viz foto, to vyhřívané čelní sklo bych bral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.