Přejít na obsah

Škoda Rapid facelift


Popu

Doporučené příspěvky

Co jsem se díval, tak se zřejmě situace opakuje a postupně se budou opravovat v PDF cenících chyby.

 

před 55 minutami, Dixik2 napsal:

Nevím jestli jste si toho všimli,ale nově je ACC.

 

Cena 9 000 Kč. 

Front Assist se nerovná adaptivní tempomat.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
před 8 hodinami, technikus napsal:

A nepsalo se o bixenonech? ...zase to je v konfigurátoru jako low-bixenon :D

A ta duální klima taky nic? :rolleyes:

Untitled.png

 

  

Vsak to jsou bi-xenony. Akorat low, jak uz psal kolega aby nemuseli mit nivelaci a ostriky.

Pochopitelne, protoze by to bylo akorat drazsi ;) 

LOW bi-xeny bohate staci :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V práci má kolegyně Rapida ze začátku výroby a to je oproti MR17 (před FL) opravdu něco jiného. V rodině máme i MR16, kde jsou potahy sedadel černé a ta látka (i když mi v AS tvrdili, že se nezměnila) je proti MR17 jiná na dotek a hrozně se na tom člověk potí. Novou verzi jsem už také viděl osobně a trochu to ve mně hlodá, že jsem nepočkal půl roku. Jenže ony ty FL u Škody nejsou vždy podařené...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Látky se měnily. Pro Ambition jsou např. (minimálně vzhledově, vedle sebe jsem je neosahával) totožná s Ambition u Fabie. Style se např. shoduje motivem v Citigu, Fabii, Rapidu a základním Superbu. Je to už nějakou dobu, kdy o tom veřejně mluvil Kabaň a důvod je jednoduchý - sjednocení materiálu zlevňuje výrobu. No a v konečném důsledku dovoluje dostat některé materiály i tam, kam by se normálně nepodívaly. Optimista to bude brát tak, že Citigo dostane potah ze Superbu. Pesimista naopak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 29. 4. 2017 na 2:45, Lukason napsal:

Vsak to jsou bi-xenony. Akorat low, jak uz psal kolega aby nemuseli mit nivelaci a ostriky.

Pochopitelne, protoze by to bylo akorat drazsi ;) 

LOW bi-xeny bohate staci :)

 

V 28. 4. 2017 na 19:43, ČudlR napsal:

Meli to byt low bi-xenony. Jinak bys musel mit povinne ostrikovace svetel a automatickou nivelaci ;-) 

 

Tak jak to teda je? 

Článek je odtud 

 

Capture.PNG

Editováno: , autor: technikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lžiDNES zase rozjíždí kola demoagogie a překrucování. Jen o trošku slabší káva po včerejší nehoráznosti od soudruha Mičky. Ten přinesl informaci, že Spaceback nemá zadní LED, protože liftback je luxusnější varianta:

 

Citovat

Ptáte se, proč rapidu nadělila Škoda vlastně „výběhovou“ technologii? Xenonové světlomety přece výrobci opouštějí a nahrazují je diodami. Škodováci sami přiznávají, že je trochu předběhl překotný vývoj technologií. Facelift se připravoval někdy před dvěma lety a v té době ještě měly xenony převahu a LED technologie byla dražší.

 

Jistě se facelift nese v extrémně formálním duchu jen náhodou a nenasazení full LED je způsobené překotným vývojem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavne taky tim, ze Rapid je podradnejsi nez Octavia a uz z toho duvodu nemohl mit FULL-LED predni svetla.

Kaban sotva protlacil zadni LED obrysove svetla na lift, takze i zde mate duvod.

To ze se facelift vyvijel pred 2 lety pravda byt muze ale behem vyvoje se muze cokoliv zmenit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Facelift se rozhodně nevyvíjel dva roky dopředu. To by bylo trošku šitý horkou jehlou. Stačí se podívat na studii Rapid Sport, která vznikla v roce 2012 a bystřejší člověk pochopí, že prvky tohoto prototypu se objevují u faceliftu. 

 

Pan Dvořák by si měl naliskat za ty hovadiny, co píše. Ať už "plnotučné xenony" nebo 4válec 1.4 TDI...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

By me zajimalo kdo by si koupil Rapida s 1,8 TSI, full led svetly, dualni auto klimou, luxusnim kozenym interierem, a mohl by byt sirsi a treba i delsi ze ? atd.. treba za 900 000 ?

Lepe receno proc si tenhle trouba nejde kouit/testovat superba, nebo lepe nejakou premiovku. A vubec on to nevi nez to koupi/testuje ? jdu testovat auto s xenony a ono ma xenony a ne ledky - to je prece strasne.
Rapid je levne auto. Bohuzel u nas si lidi koupi/testuji levne auto a divi se ze mu chybi nadstandradni prvky... opravdu divne.

A je tomu tak v nasi kotline se vsim... koupim to nejlevnejsi a pak nadavam ze je to to nejhorsi. Skvelym prikladem jsou treba taky potraviny.

Tim samozrejme nechci rict ze je Rapid nejlevnejsi nebo nejhorsi. Jen to ze jsem rad, ze jsou i dostupna auta bez nekterych drahych vymozenosti. Treba na moje jezdeni kolem komina jsou ledky a podobne veci zbytecnosti, a tak je dobre ze za ne nemusim platit, kdyz je nepotrebuji.

Mel jsem 4 roky rapida (2013) a byl jsem za tu cenu spokojen. Ted kdyz koukam na facelift - libi se mi, a myslim ze je to k teto kategorii naprosto primerene.

Editováno: , autor: runner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...