Přejít na obsah

Odklízení sněhu z auta


Čočkyn

Doporučené příspěvky

před 4 hodinami, ekr napsal:

Já už roky používám na zamrzlá skla denaturovaný líh nebo isopropylalcohol, mám ho ve dveřích v rozprašovači, sem tam ho přiměřeně cvrnknu i  do nádobky ostřikovače, jednu dobu sem používal slivovičku která nebyla moc pitná, fungovala taky dobře.

 

bych měl strach, že se mi potom budou u auta motat bezdomovci...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak sníh ometám smetáčkem a nejlepší je, když je tam taková ta vrstvička přimrzlého sněhu tu tam pak nechám.

Na čelní sklo používám škrabku pouze když už to ani rozmrazovací kapalina nezvládne.

Vadí mi totiž ty mikroškrábance, které se rády dělají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me to ale prestalo bavit uz asi po trech dnech, davat vecer folii na celni sklo. Pak ta folie lezela nekolik let v kulne, nez jsem se ji zbavil, bylo mi ji lito vyhodit, nakonec jsem ji nenapadne daroval i se starym autem pribuznemu, kdyz jsem si koupil nove auto. Rano postrikam celni sklo kapalinou z Lidlu do -60 °C a je to rozmrazene. Doufam, ze ji zase budou prodavat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zcela jistě nabízí, prakticky se dá dodělat do jakéhokoliv auta - dodělával jsem ho už v roce 2004 do FI, pak ve 2007 do OII RS, prt. tam ho ŠA z nějakého důvodu nedávala.

OEM řešení je u současných aut pohodlnější (ovládání přes displej Columbusu), ale třeba u toho dodělávaného topení v OII RS mám ovladač s displejem a vidím aktuální teplotu v autě, dobu běhu, dobu, po jakou topení poběží, nastavím výkon topení atd. a u OEM v OIII RS jen jedna dioda a dvě tlačítka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel OEM reseni jak v OII, tak v OIII. Reseni v OIII bylo hlavne z pohledu ridiciho softwaru vyrazne lepsi, nastavil jsem predpokladany cas odjezdu a o vic jsem se nestaral. Vic nepotrebuju. 

 

Kdysi jsem se zajimal o to, proc se nenabizi OEM do FIII a posupne jsem se dozvedel, ze se proste nevejde. Jestli to tak je nebo neni asi s jistotou nezjistime. Fyzicky se mozna nejake aftermarketove reseni vejde, ale treba nesplnuje nejake koncernove normy trasovani hadic/trubek/svazku... Nebo to proste pri jeho cene nedava smysl ekonomicky. Kde je pravda vi jen sama ŠA. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě proto jsem do OII RS nechával dodělávat Ebera - údajně se tam nevejde a překvapivě to letos bude 10 let, co s ním jezdím a topím.

Někdy jsou tovární normy buď až moc přísné anebo se prostě nevyplatí řešit, upravovat a homologovat pro každý model s každým jednotlivým motorem a/nebo výbavou, nicméně autorizovaná montážní střediska Eberu nebo Webasta montují topení denně a ví co a jak, takže když chceš, možnost tu je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...