Leden 24, 20178 r Za ty roky co to používám na několika autech to nic neudělalo, myšleno v zimě na skla. Mám to i přes léto v nádobce na ostřik krásně to odmastí skla samo že né velké množství.
Leden 24, 20178 r proč by to mělo žrát lak? Nějaký alkohol (zpravidla etanol a metanol) je přece normální součást zimní směsi do ostřikovačů
Leden 24, 20178 r Ale nesmí se nějakou tu minutu pouštět větrání do auta než se alkohol v mrazu odpaří, při aplikaci nedýchat samozřejmě O kapalině do -60 z Lidlu se hodně mluví ale ještě ji tam nikdo v nabídce neviděl.
Leden 24, 20178 r Ale viděl, dokonce jsem ji i kupoval, ale letos - vloni na podzim již v nabídce nebyla. Ale pár let zpět byla na podzim vždy v nabídce.
Leden 24, 20178 r před 4 hodinami, ekr napsal: Já už roky používám na zamrzlá skla denaturovaný líh nebo isopropylalcohol, mám ho ve dveřích v rozprašovači, sem tam ho přiměřeně cvrnknu i do nádobky ostřikovače, jednu dobu sem používal slivovičku která nebyla moc pitná, fungovala taky dobře. bych měl strach, že se mi potom budou u auta motat bezdomovci...
Leden 24, 20178 r Jinak sníh ometám smetáčkem a nejlepší je, když je tam taková ta vrstvička přimrzlého sněhu tu tam pak nechám. Na čelní sklo používám škrabku pouze když už to ani rozmrazovací kapalina nezvládne. Vadí mi totiž ty mikroškrábance, které se rády dělají.
Leden 25, 20178 r Nejlepší je si dát něco na přední sklo a nemusí se nic škrabat a nebo stříkat odmrazovač. Na předním mám folii, zadní výhřev, boční škrábu a na světla stříkám odmrazovač.
Leden 25, 20178 r Me to ale prestalo bavit uz asi po trech dnech, davat vecer folii na celni sklo. Pak ta folie lezela nekolik let v kulne, nez jsem se ji zbavil, bylo mi ji lito vyhodit, nakonec jsem ji nenapadne daroval i se starym autem pribuznemu, kdyz jsem si koupil nove auto. Rano postrikam celni sklo kapalinou z Lidlu do -60 °C a je to rozmrazene. Doufam, ze ji zase budou prodavat.
Leden 27, 20178 r Nejlepsi je nezavisle topeni. Auto rozmrazene, v interieru teplo, motor skoro na provozni teplote jeste pred startem... Skoda, ze do FIII neni nezavisle topeni ze serie dostupne. Ovsem i "pouze" vyhrivane celni sklo by stacilo.
Leden 27, 20178 r Nezjistoval jsem, jestli ho nekdo nabizi. Osobne ale vzdy preferuju tovarni reseni.
Leden 27, 20178 r Zcela jistě nabízí, prakticky se dá dodělat do jakéhokoliv auta - dodělával jsem ho už v roce 2004 do FI, pak ve 2007 do OII RS, prt. tam ho ŠA z nějakého důvodu nedávala. OEM řešení je u současných aut pohodlnější (ovládání přes displej Columbusu), ale třeba u toho dodělávaného topení v OII RS mám ovladač s displejem a vidím aktuální teplotu v autě, dobu běhu, dobu, po jakou topení poběží, nastavím výkon topení atd. a u OEM v OIII RS jen jedna dioda a dvě tlačítka.
Leden 28, 20178 r Ja mel OEM reseni jak v OII, tak v OIII. Reseni v OIII bylo hlavne z pohledu ridiciho softwaru vyrazne lepsi, nastavil jsem predpokladany cas odjezdu a o vic jsem se nestaral. Vic nepotrebuju. Kdysi jsem se zajimal o to, proc se nenabizi OEM do FIII a posupne jsem se dozvedel, ze se proste nevejde. Jestli to tak je nebo neni asi s jistotou nezjistime. Fyzicky se mozna nejake aftermarketove reseni vejde, ale treba nesplnuje nejake koncernove normy trasovani hadic/trubek/svazku... Nebo to proste pri jeho cene nedava smysl ekonomicky. Kde je pravda vi jen sama ŠA.
Leden 28, 20178 r Právě proto jsem do OII RS nechával dodělávat Ebera - údajně se tam nevejde a překvapivě to letos bude 10 let, co s ním jezdím a topím. Někdy jsou tovární normy buď až moc přísné anebo se prostě nevyplatí řešit, upravovat a homologovat pro každý model s každým jednotlivým motorem a/nebo výbavou, nicméně autorizovaná montážní střediska Eberu nebo Webasta montují topení denně a ví co a jak, takže když chceš, možnost tu je.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.