sakioda Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Po 20000 Km nam zacal vibrovat brzdovy pedal, podla servisu su zvlnene brzdove kotuce. Vobec to nechapem, pretoze s autom ziadne rally nejazdime, hlavne ked zena nosi deti ... na predchadzajucich Skodach ani po 80000km netrebalo menit kotuce. Teraz to nechce ani servis, ani Skoda vziat na zaruku a vymena vratane dosticiek 6000Kc ... Nemate niekto skusenosti s kotucmi na citigo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtrack Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Ahoj, jestli máš auto v záruce jakože asi ano, trvej na výměně na záruku, nenechej se odbýt! Měl jsem stejný problém jako ty... No a pokud neuspěješ, zavolej na reklamační oddělení ŠA tam si pokecáš s p.Brojerem a chtěj po něm vysvětlení jak k tomu mohlo dojít a na tom si trvej, pokud možno písemně.Jestli ani pak neuspěješ, pouze pak oznam že tv nova/markiza a taky hyundai čeká jen na reportáž o kvalitě vozů škoda a pak se začnou dít věci:-)Mě se to táhlo cca měsíc a byl jsem týden bez auta. Pádný důvod k problematice mě neřekli a brzdy i s nábojema vyměnili na záruku v rámci spokojenosti zákazníka. A nejdříve mě tvrdili že je to chyba zákazníka,což mě nasralo do běla:-) Tak přeji hodně štěstí a zdaru! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hkubes Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Ve 20tis.reklamovat brzdy, nevím, nevím! Vím jen, že do 10tis by to šlo i když s kecama od škodovky. Ale po 10tis. je to už problém.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voice Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Víc takových Hkubesů škodovka potřebuje, držet hubu a nechat se odírat....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike_k Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 (edited) Hkubes: Prosimte a kde jsi na to prisel? Na brzdy je uplne totozna zaruka jako na zbytek auta. Brzdy nemaji zadnou vyjimku. Samozrejme nejde reklamovat jejich bezne opotrebeni, coz ovsem toto neni. Urcite bych trval na reklamaci, a pokud neuznaji tak chtej pisemne vyjadreni, proc to neuznavaji, pohroz jim soudnim znalcem, zverejnenim na socialnich sitich atd. jak uz tu zaznelo. Ostatne jsou tu na foru lidi, co i toho znalce dotahli do konce... a s uspechem. Me vzdy stacilo jen pohrozit ci nenechat se odbyt, ale kdyz nad tim tak premyslim, tak snad zadnou reklamaci mi neuznali hned v klidu na prvni pokus a bez vymluv. Ale vsechny nakonec uznali. Edited December 16, 2015 by mike_k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hkubes Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 (edited) Voice - je mi fuk co píšeš. Já brzdy reklamoval a vím o čem píšu. Do 10 se to dá a ještě dle stáří vozidla ,ale dokazuj ve dvaceti, že jsi někde neměl rozpálený kotouče a neprojel si louží. Jsou i takový kteří dokážou zkurvit brzdy po 5 tis. Když máš chytrý řeči, kolik si toho vymohl ty po škodovce že rozdáváš rozumy. Spíše jsi si o tom jenom přečetl. A narovinu já osobně škodovce nic nedaruji. Takže to jen pro tebe info.!!!! Edited December 17, 2015 by Hkubes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HWSpeedy Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 (edited) Zdravím, blíží se mně výměna předních kotoučů, počítám že to bude kolem 100000 km najetých na původních. Nyní lehce vibrují když se zlehka přibrzďuje. Má někdo nějaké dobré zkušenosti s nějakými neoriginálními? Protože ty originální (pokud to teda nezměnili) s nimi má vícero lidí problémy s vibracemi po relativně málo km co tak sleduji kolem. Kolega někde dole psal o ceně 6000 Kč, tak jsem zapátral a co zkusit děrované které by vyšly (bez práce tu si udělám sám) s destičkami na max 3200 Kč. Měl jsem dobré zkušenosti kdy jsem dal kolegovy na Fabii I. kotouče s drážkou a pořád zůstávaly krásné neorezlé. Zde je odkaz na ZIMMERMANN - 600.3250.52: https://autodily.automedik.cz/code/ZIMMERMANN[vb]600.3250.52?id=9711069 Samozřejmě mě zajímají i zkušenosti jaké desky použít, aby něco vydržely ale zároveň moc nežraly kotouče. [Edit] Tak co, nikdo neporadi nebo nema zkusenost? Budou alespon fungovat ty otvory i na cisteni (tak jako ta drazka) nebo jsou tam jen na lepsi chlazeni a nebo dokonce jen na paradu? Jinak jsem dohledal fakturu na vymenu brzd ktere delali na jinem Citigo pri 60000 km kvuli silnemu vibrovani a nestacim se divit. Cena jen za material 2x oroginalni kotouc a sada originalnich desek vysla na 5550 Kc s DPH pred slevou. Takze tech 6000 od kolegy zde v diskuzi je pravda a tudiz uz vim, ze si zase po dlouhe dobe udelam neco na aute sam, odreaguji se a jeste to bude za polovic. [Edit2] Tak co nikdo si nedelal brzdy sam jine nez origo? Edited March 6, 2017 by HWSpeedy Doplneni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HWSpeedy Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Tak nove kotouce a nove desky jsou na aute, zitra je zacnu zajizdet. Nakonec to bylo po 104000 km, kdyby nevibrovaly, tak podle desek by jeste 20000 km daly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piskot Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Jaké si dával desky k a jak To to brzdí?? Taky po nich pokukuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HWSpeedy Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Omlouvam se, ze jsem neodpovedel drive, ale nejak neni vubec cas. Daval jsem desticky TRW DTEC COTEC (GDB1984DTE) https://expertprodilnu.cz/sada-brzdovych-desticek-kotoucova-brzda-trw-gdb1984dte Nadseni mne vydrzelo presne 11000 km. Kotouce zacaly vibrovat, hlavne je to poznat pri brzdeni z rychlosti nad 100 km/hod. Ale je to poznat i pri dojizdeni na krizovatku kdy dobrzduji mirne a je citit, jakoby prerusovane brzdeni. Kotouce jsou krasne ciste, hranka po obvodu minimalni. Kdyz jsem to menil, tak jsem cele brzdy vycistil, natrel trmeny, pak vsechno promazal a seskladal. Pistky jsem venku nemel, jen jsem dal pod prachovky mazani od ATE. Ted marne premyslim, kde je zakopany pes. Prvni co udelam, ze zkusim zmerit hazivost a dam sem vedet. Napada nekoho cim by to mohlo vznikat? Zadny zavodnik nejsem, nedojizdim do vesnic a semaforu za intenzivniho brzdeni. Auto mel pred tydnem pujcene kolega asi tak na 100 km, tak je moznost ze to zkurvil on. Ale zase s tim nejel zadne dlouhe klesani, tak nevim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tempotaxi Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Mám představu, že až dojedu brzdové kotouče, tak dám jiné. EBC Braker číslo BSD 1800 a brzdové destičky EBC Braker číslo DP 41239 R. Jsou prosím nějaké zkušenosti. Děkuji. https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-kotouce-ebc-bsd-na-skoda-citigo-10-11.201987 https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-desticky-ebc-yellowstuff-na-skoda-citigo-10-11.165841 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DYXiCZ Posted April 7, 2019 Share Posted April 7, 2019 @tempotaxi mám je koupené, a ve velmi brzké době je budu nasazovat, tak ti pak povím zkušenost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šutrák Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Budou kotouce cerne po celou dobu zivotnosti, nebo jsou jen cerne nahore a v miste styku s destickama se obrousi "na kov" ? Vypadaji krasne :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Už podle vyfrezované drážky je zjevné, že to je jen povrchová úprava. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DYXiCZ Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Přesně tak, je to jen povrchová úprava, v místě dotyku desek budou poté už "kovové" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Šutrák Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Ale to je skoda :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DYXiCZ Posted April 16, 2019 Share Posted April 16, 2019 @tempotaxi Tak ujeto prvních 20km, čož je na brzdy nic, ale už teď je to znatelnej rozdíl. Instalace uplně bezproblémová Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutilferda Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 Ctu 100 000.. má někdo i více km na kotoučích? U mne 56 000a už na výměnu desky i kotouče, asi nějaký brzdíč předchozí majitel nebo km dole.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danikd Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 Ja mam cca 70tkm a taky brzo pujdou, on to neni zadny zazrak hententy brzdy ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutilferda Posted June 16, 2019 Share Posted June 16, 2019 opět srovnám s Yeti- 130 000km a věřím že 40 ještě vydrží,pokud nezreziví :-) a to jezdím hodně svižně... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted June 16, 2019 Share Posted June 16, 2019 To je u citigou životnost dost tristní.. já na octavii II FL mám ve 230K km pořád původní kotouče... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danikd Posted June 16, 2019 Share Posted June 16, 2019 Ono by jeste chvilu vydrzeli, ale pak se to azcne krouti atd ... levne auto no ... ale samo dle stylu jizdy ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdoksS Posted June 16, 2019 Share Posted June 16, 2019 V 2. 4. 2019 na 10:28, tempotaxi napsal: Mám představu, že až dojedu brzdové kotouče, tak dám jiné. EBC Braker číslo BSD 1800 a brzdové destičky EBC Braker číslo DP 41239 R. Jsou prosím nějaké zkušenosti. Děkuji. https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-kotouce-ebc-bsd-na-skoda-citigo-10-11.201987 https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-desticky-ebc-yellowstuff-na-skoda-citigo-10-11.165841 Zeptám se trochu asi hloupě, ale na CITIGO takové brzdy?? Jsou potřeba? Běžně je dobrá zkušenost od ATE nebo TEXTAR. Nepamatuju, že by se někdy kotouče těchto značek zvlnily. Spíš bych hledal příčinu ve správné montáži a zajíždění. A za zbytek peněz můžeš najezdit hafo km ?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tempotaxi Posted June 17, 2019 Share Posted June 17, 2019 Mám auto krátce, ale zjistil jsem jednu věc, která se mně nezamlouvá.? Po jízdě v dešti nebo po umytí auta brzdové kotouče zreznou už druhý den. Při odstavení vozidla na 3 – 4 dny jsou kotouče také rezavé. Po vyjetí brzdy skřípou a vržou. Mám najeto 17 000 km a kotouče už mají na okraji vyjetou hranu. Dále po jednom dnu jsou kola od brzdových destiček strašně špinavá. Ale musím i podotknout, že auto opravdu dobře brzdí.? Měl jsem plnou aut, ale tenhle problém jsem nikdy neměl.? Dále je i zajímavá cena. Rozdíl mezi Braker a Škoda dílem je 1200 až 1500,- Kč.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdoksS Posted June 17, 2019 Share Posted June 17, 2019 Ten problém kvality s brzdama se tu propírá celým fórem. Od octavie přes superb až po citigo. Já měl spíš na mysli to kroucení kotoučů. Po dešti oreznou i mě na superbovi, ale zatím se mi na žádném autě kotouče nezkroutily. Výsledek je bohužel špatná kvalita. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.