Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

ja osobne si nemyslím že toto je nejakými kotúčmi alebo platničkami ... podľa mňa je to systémom strmeňa , presne ako mala OII , TRW či malé či stredné či veľké brzdili krásne dočista vždy , BOSCH brzdy hrdzavé po pár km a ryhy v kotúčoch ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, cayc napsal:

Tak 1000km s novými doskami a kotúčmi s 10t.

Nejde proste ta hrdza z kraja kotúča odbrzdiť. 

Shit proste, kým sadli dosky zacal hnit, neviem ci sa to zrovna. 

Jedine brzdenim z 200 na 0 aspoň 10x, ten zadok nič nebrzdi. 

 

Ľutujem, že som nevymenil kotúče aj vzadu, v autorizaku vraveli, že sú ako nové... 

Vyzeraju ako na O2 po 10 rokoch a 180 000km.

 

 

Jestli je to vetsi rez nez po nocnim desti tak ti to desticka neobrzdi, spis se ta desticka v tom miste serve

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 2. 2022 na 20:04, Deliberator napsal:

@Romiiken a pasuje to na 340 kotuc? Idem ked umru prve brzdy do nejakeho upgradu, len som mal rozmysleny clubsport set, a teraz si mi dal chrobaka do hlavy.

 

@Deliberator Ahoj ten kit z mk8r, ktory som tu spominal vyzaduje 356mm kotuc. 

 

Minuly tyzden som sa prebehol trosku rychlejsim tempom po dialnici do Dubnice a veru zadnym kotucom sa to pacilo. Ocistili sa celkom pekne na pomery Supu3 :D.

 

20220211_142300.thumb.jpg.a25bb6d1d4de6353855668301dae8c41.jpg

 

Inak dostal som radu, ze Zimmermann dosky su tvrdsie ako Textar. Ked budeme u kamarata menit brzdy dame teda Zimmermann aj dosky a budem vediet porovnat voci Textaru ako sa to sprava. 

 

 

Editováno: , autor: Romiiken
Doplnenie o fotku kotuca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podarilo sa aj mne zbrusit hrzdu zo zadných kotúčov, ale vyžaduje to veľmi agresívne brzdenie, na DSG takto jazdiť je umenie. 

 

Najbližšie pôjde zimmermann kotúč a dosky dám ate ceramic tie budú najtvrdšie. 

Editováno: , autor: cayc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DeliberatorAk si ok s tým, že to bude trošku drahšie tak jednoznačne by som neváhal a išiel do tých bŕzd z mk8r. 

 

Približne to vychádza takto:

brzdy.thumb.png.a1d40de080cedbf12ff5d2abf4812f7e.png

 

 

Cena OEM dielov je rovno z ETKY, Zimmermann autodoc, cena brake kitu je z killer brakes.

Zadné kotúče v tabuľke som zvolil Zimmermann dierované nech to ladí s predkom. 

 

 

Editováno: , autor: Romiiken
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dával jsem cca v 1tis km jine brzdy. Predek 340mm s vlastni plaketkou, kotouce Brembo, desky original WV, zadek 310mm vnitrne chlazeny, kotouce Zimmermann, desky original Skoda od vyroby (3/21)- jsou stejne na nechlazenych i chlazenych brzdach, tak jsem je nemenil a nechal. Nyni najeto 12.000km a zadek v pohode, predek taky. Na zadku ty drazky jsou uz od cimra z tovarny mozna kvuli zvetseni stycne plochy? Jsou pravidelne a drzi se tam porad. Kazdopadne system brzdi dobre, nevadne, nepiska.

20220214_184944.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi ako som pred par prispevkami pisal.Mam na supe 1.8tsi vzadu ATE kotuce a klasicke ATE platnicky a aj po dvoch tyzdnoch statia vonku teraz od konca januara (boli aj dni s mrazom,dazdom,snehom) su kotuce pekne neohrdzavene.Na supe 4*4 som mal vzadu seriu a to bol otras az kym som kotuce nezhodil dolu a nasilu obrusil drotenym kotucom.Odvtedy prestali hrdzaviet takym tempom a tiez tolko nehucali.Velmi by som teda nespekuloval.

Na kodiaqu na ktorom teraz jazdim sa zdaju brzdy ostrejsie a pritom su to tie iste brzdy ako Superb,pravdepodobne ale je inak ladeny posilovac brzd.Kodiaq je tazsi a pritom je citit razantnejsie brzdenie voci superbom(a nezda sa ze by brzdy nejak zvadli) co som mal.Mozno na vsetky tieto "problemy" staci vymenit naozaj obycajne ATE disky a pohrat sa s nastavenim posilovaca tak,aby brzdny ucinok bol intenzivnejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takto to vecsinou vyzera, ked si nesadne tvrdost dosiek s kotucom. Tvrde dosky a mäkký kotuc. 

 

Btw mne uz dochadzaju nervy asi tam dam oem clubsport ako kolega z fora. Dnes som brzdil z 235 kmh na dialnici pricom som brzdil intenzivne odhadujem tak 70% vykonu brzd a hned hukot a jemne trasenie. Absolutne neprijatelne... neni mozne aby toto robili brzdy pri prvom brzdeni po 50 km jazdy po dialnici.

 

Pri normalnom brzdeni (brzdny vykon tak do 45%) a jazdeni je vsetko ok...  

 

 

Editováno: , autor: Romiiken
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Romiiken napsal:

Takto to vecsinou vyzera, ked si nesadne tvrdost dosiek s kotucom. Tvrde dosky a mäkký kotuc. 

 

Btw mne uz dochadzaju nervy asi tam dam oem clubsport ako kolega z fora. Dnes som brzdil z 235 kmh na dialnici pricom som brzdil intenzivne odhadujem tak 70% vykonu brzd a hned hukot a jemne trasenie. Absolutne neprijatelne... neni mozne aby toto robili brzdy pri prvom brzdeni po 50 km jazdy po dialnici.

 

Pri normalnom brzdeni (brzdny vykon tak do 45%) a jazdeni je vsetko ok...  

 

 

Do si dal novym brzdam hned takovejhle kour ? Kotouce i desky by se meli zajet ne 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen poznatek k Zimmermanům.Jednou jsme reklamovali prasklý kotouč,takže za mě už jej na auta dávat nebudeme.Patří mezi nejlevnější kotouče na trhu-takže z toho usuďte kvalitu sami.V příloze-asi bych neměl,ale vidíte nákup na Superba III

zim.PNG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...