Únor 18, 20205 r vše je napsáno na plechovce (cca 2x odměrka co je v zátce) . já do tohoto motoru dávám cca 1,5x tolik, víc nevadí a je to víc znát. tyto motory jsou tak trochu švýcarský hodinky, je potřeba je držet v čistotě, potlačit biosložky a mazat. Lej pravidelně. jen tomu prospěješ
Únor 18, 20205 r před 59 minutami, prase66 napsal: není zač. těch článků je víc (byť ne přímo pro TSI jako ten první ale pro ilustraci taky dobrý), i s fotkama. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499 Jen to tam lej. A protože jsme v sekci motoru 1,5 TSI tak reálně můžu potvrdit lehký (ale opravdu jen lehký) nárůst výkonu ale docela mě překvapila u tohoto motoru spotřeba která šla tak o cca 0,3 l dolů. Když si to takhle člověk přečte, tak je to hodně přesvědčivý o učinku toho aditiva..
Únor 18, 20205 r Ono je na tom dobrý, že VIFem auto nemůžeš předávkovat. Já jsem zvyklý už z O3 1.6TDI dávat 1 víčko na 10L. Do benzínu to liju taky. Sice pozoruji nižší spotřebu, ale to může být dáno i postupným zajetím motoru (aktuálně 8tis). Ale dost o VIF a zpět k tématu, jinak nás Pawouk degraduje všechny :-) Upraveno Únor 18, 20205 r od michal.vrbka
Červen 3, 20205 r Jaký máte názor na nástřik plazmy ve válcích (APS) ? Je to potenciální strašák do budoucna v případě většího nájezdu ? Existuje nějaký způsob, nebo třeba aditivum, jak tomu předejít ? Protože přeci jen, jak dojde k "oloupání" tohoto nástřiku, už asi není jak moc tomu pomoci... ?
Červenec 15, 20205 r Ahoj, zkoušeli jste někdo s 1.5tsi táhnout karavan? Tuším, že sílu by na to měl mít, ale rad bych věděl, že s tím má někdo fakt zkušenost. Pořád mám před očima ten článek SM, kde s tím u litru odrovnali spojku. :)
Červenec 15, 20205 r Nojo, ale u litru to odrovnali kvůli tomu, že ta spojka byla z vadné série, ne že by to nedala.... Avšak osobní zkušenost s 1.5 nemám...
Září 17, 20204 r Poslední dobou si občas všímám toho, že když stojím na červené, tak autem prochází vibrace, tak jako ve vlnách. Klid a najedou takové lehké zhoupnutí od motoru. Nesetkal jste se s tím někdo? Dělá to kdykoliv, ať už je motor studený nebo po delší jízdě, ale je to cítit jen v těch chvílích, kdy to auto stojí. Startstop vypínám vždy po startu, takže motor jede pořád.
Únor 28, 20214 r Ahoj, obracím se na Vás s dotazem, jak zjistím, jestli je má octavie 1.5 tsi s aktivním vypínáním válců vybavena i benzínovým filtrem pevných částic ? Moc děkuji za odpověď. Jakub. Upraveno Únor 28, 20214 r od Jakub44
Březen 1, 20214 r Pokud se nepletu tak 1.5 tsi s ACT by mely byt s filtrem u kodu motoru DPCA? Případně by měl jit vidět primo z motoroveho prostoru (foto ilustracni) . Upraveno Březen 1, 20214 r od mastibruch
Březen 1, 20214 r Už skôr dával niekto niekde fotky, ako to vyzerá pod autom s/bez GPF, ale neviem v ktorej sekcii to bolo /Superb? KaroQ?/...
Březen 2, 20214 r Filtr jde videt takto z predni strany motoru? Kod motoru mam DADA, ten je pred nebo po DPCA? Moc dekuji!
Březen 3, 20214 r Niečo k tomu aj tu: https://forum.skodahome.cz/topic/152071-15-tsi-motor-dada-vs-dpca-zkušenosti-s-act/
Říjen 18, 20213 r Ahoj, mám takový dotaz mám oktavii 1.5 DSG 110 KW rok 2019 najeto 39K a první rok jsem tam nalil 1L oleje proběhla vyměna oleje na garanční prohlídce v Květnu 2021 a od garanční prohlídky jsem tam nalil už skoro další litr oleje slovy v servisu to je normální . Vím že na toto motor trpí kort když je v zajezdu ale už se mi to zdá moc. díky za odpovědi
Říjen 19, 20213 r před 20 hodinami, dan17b napsal: Ahoj, mám takový dotaz mám oktavii 1.5 DSG 110 KW rok 2019 najeto 39K a první rok jsem tam nalil 1L oleje proběhla vyměna oleje na garanční prohlídce v Květnu 2021 a od garanční prohlídky jsem tam nalil už skoro další litr oleje slovy v servisu to je normální . Vím že na toto motor trpí kort když je v zajezdu ale už se mi to zdá moc. díky za odpovědi Známý má to samé, akorát manuál L&K a také neustále dolívá... Dle servisu normální...
Říjen 19, 20213 r před 12 hodinami, slapnahrabe napsal: Za kolik kilometrů jaké množství oleje? hnedka po výměně oleje po 2 tisich kilometru skoro pul litru
Červenec 23, 20223 r Přidám se k vyjadření k motoru 1.5 TSI. Má jednu největší chybu a to je vypínání válců. Totálně vám po čase zničí hlavu válců. Ve škodovce vám řeknou že jste používal špatný benzín ale pravda je někde jinde. Ovšem popisuje pan. Ing. Janda na stránkách cimbu autosport.
Únor 25, 20232 r Ten systém není úplně ideální, je nutné u nej dbát mnohem více na preventivní dekarbonizaci než u jiných a pak i s ACT, funguje spolehlivě. Každopádně ten systém je nepříjemný, s tím souhlasím.
Únor 25, 20232 r A už se to někomu stalo, nebo to jsou zase ty hospodské řeči a propagace těch co dělají deaktivaci? Vypínání válců je zde někdy od 80. let minulého století. Koncern tento systém používá cca od 2012, pokud by tam byl nějaký systémový problém, nejspíše už by se projevil a byla toho plna fóra. Pokud má někdo odkaz na problém tohoto druhu, budu jen rád za jeho nasdílení. Potom je zde projev při aktivaci, někdo to slyší, někdo ne. Naštěstí pro ty co chtějí to lze deaktivovat.
Únor 26, 20232 r Jen pro zajímavost.... Táta má 1.5 v Karoqu a tam když jede na 2 válce, tak je slyšet strašné dunění a je to vyloženě nepříjemné... Oproti tomu kolega má 1.5 v Octavii 3 FL a tam vypínání válců není slyšet/cítit skoro vůbec, ale za to zase motor žere 1L oleje na 3-4k km.... 🤷♂️
Únor 26, 20232 r Nevěřil bych tomu, kdybych to nevyzkoušel, ale značný vliv na zvukový projev motoru při vypnutí válců má použitý benzín. Už jsem to tady jednou psal. Mám výbornou zkušenost s MaxxMotion, při jehož použití není vypnutí válců vůbec znát, na rozdíl od Vervy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.