18lubi81 Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 Zdravym vlastnim nové litrove tsi chcem sa spytat či aj u tohto motora je vodne chladenie turba a s automatickym elektrickym dochladzovanim po vypnuti motora ako u 1,2tsi ? Lebo moc podrobnych technickych udajov o konkretnom motore neni iba tie zakladne .Dik za odpovede 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 25. Září 2017 Sdílet Vloženo 25. Září 2017 podla mna ano... tazko povedat ktore vykonove verzie, ale myslim ze vsetky... v clanku najdes https://autozurnal.ta3.com/konstrukter-trojvalec-1-0-tsi-v-octavii-je-tichsi-ako-stvorvalec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MRoom Vloženo 27. Září 2017 Sdílet Vloženo 27. Září 2017 (editace) Jelikož tu stále není moc informací o tomto motoru, založil jsem toto téma, přikládám foto a odkazy na technické informace. Autorevue - třívalec VW Group 1.0 TSI ŠKODA Osobnosti: Nový motor 1.0 TSI s Martinem Hrdličkou v 60 vteřinách Editováno: 28. Září 2017, autor: MRoom 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 Co jeto vlevo mezi nádobkou ostřiku a chladicí kapaliny? 1.2 tam nic nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba26 Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 to je ten motor ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MRoom Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 před 11 hodinami, milanxx napsal: Co jeto vlevo mezi nádobkou ostřiku a chladicí kapaliny? 1.2 tam nic nemá. Elektrické podtlakové čerpadlo pro brzdy (číslo dílu 1K0 612 181F) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 Hm. Už to bude brzdit s posilovačem i bez motoru. Zajímavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
18lubi81 Vloženo 28. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2017 (editace) Aj ja prikladám neake info co som nedavno zozbieral pre priaznivcov a hlavne majtelov,,1,0tsi,, kedže aj ja som majtelom tohto motoru.Hádam to niekomu pomože najst čo hladal tak ako mne. 16648.pdf Editováno: 28. Září 2017, autor: 18lubi81 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 17. leden 2018 Sdílet Vloženo 17. leden 2018 Hlavne si to treba vyskusat... Ja som do toho isiel iba s tym ze vyskusam obe verzie 1.0 aj 70 aj 81kW. Ja som bol velmi milo prekvapeny... Kupil som a nemozem povedat krive slovo zatial... Samozrejme ukaze cas ako bude s neakymi vadami chybami a zivotnostou... Ale uz tu boli htp a div sa svet jazdia dodnes a poniektory do toho nacapili aj plyn. Ja mam rocny najazd 12 az 15tisic... Jazdim prevazne kratke trasy mesto aokresky a sem tam neaky vylet, navstivit rodicov. Na to je to uplne postacujuce. Nestrati dych ani na dialnici, ale keby tocim casto dialnici, by som isiel do vacsieho objemu urcite a aj vacsieho auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sx-man Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Ked som objednal 1.0 TSI v automate min. tyzden bude dufam este bez fitra pevnych castic, to by mali davat az do toho faceliftu, ci sa mylim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 sx-man:Facelift bude od 27KT/18.Pokud objednáš teď,tak bude bez filtra pevných částic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Tak on ten filtr nebude až takový "nevýhoda", protože kvůli novým emisním limitům ho postupně dostane vícero aut (třeba takový Up! GTI už ho má teď). Jen ve Fábii to "doplnění" spojili s FL... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo77 Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Ja som tiez spokojny, mam 1.0 TSI 81 kW DSG7, a motor je tichsi ako 1.2 TSI 66kW k kratkej Fabii 3, a ked si dam sportove radenie pri DSG, tak je jazda vyslovene prijemna. Pri DSG je pouzity aj dvojhmotny zotrvacnik, podla dostupnych informacii, aj pocitovo je motor velmi kultivovany, a ma podla mna krajsi (hlbsi) zvuk ako 1.2 / 1.4 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Jo, on ten motor je docela dobrá volba, kór třeba ve srovnání s 1.0 T-GDI od Hyundai/Kia, a v kombinaci s DSG kde je dvouhmota částečně odpadá i dunění v nízkých otáčkách, což je třeba důvod proč jsem ho nevzal já a vzal poslední 1.2 TSI co široko daleko ještě bylo (naštěstí ve výbavě co jsem chtěl). Ale jinak bez přímého přesednutí 99% lidí nepozná rozdíl a Fabii oba motory dávají víc než slušnou dynamiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira28 Vloženo 26. Březen 2018 Sdílet Vloženo 26. Březen 2018 Zdravím Neměl by jste někdo dílenskou příručku děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arokysjerdno Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Zdravím, já si myslím, že když po jízdě člověk počká 30 sekund až 1 minutu tak tím ničemu neuškodí. Alespoň si v klidu pobalím věci z auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pizzamann Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 A jak je to se systémem start/stop? To ho mám vždy při zaparkování vypnout nebo stát minutu na spojce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Pokud používáš StartStop, žádné dochlazování po jízdě řešit nemusíš, stejně ten motor dostal už zabrat dostatečně jízdou. Ono stejně to dochlazování je jen v extrémních situacích, při běžné jízde než člověk zaparkuje tak se motor stihne dochladit. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Asi tak.. ak sa ti nechce vypínať štart-stop, ten sa deaktivuje aj keď sa odopne bezpečnostný pás vodiča. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pizzamann Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Diky Ještě by mne zajímalo jak je to s jízdou na neutrál? Příklad , jedu 130 po dálnici, vyjedu na horizont a následuje třeba kilometr z kopce nebo kolona ve městě , posunování z kopce třeba 10 minut? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Jak to myslíš? Pokud se auto pohybuje, StartStop motor nevypne, sice ho běžně nepoužívám, ale zdá se mi že mi i sám nastartoval auto, když jsme se rozjel samovolně z kopce (ale nevím zda to bylo pohybem, nebo nějaká jiná příčina). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pizzamann Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Teď nemyslím star/ stop. Ten si stejně ve městě vypínám. Myslím to tak jestli je problém pro motor že jede na dálnici 130 z kopce na neutrál třeba minutu nebo se deset minut posunují v zácpě na neutral,jenom přibržduji ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Myslím motor na volnoběh a pak se posunovat v koloně, nebo nechat auto plachtit? Ne, to motoru nijak nevadí. Moderní automatické převodovky DSG dokonce sami vyřazují na nautrál, říkají tomu "mód plachtění" a funguje když se převodovka přepne do ECO módu (od Octavie výše s možností přepínání jízdních režimů). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 16. Květen 2018 Sdílet Vloženo 16. Květen 2018 offtopic: neni lepsi plachtit s zarazenou rychlosti? Na me F2 na neutral to zere od 0.4 do 0.8l/hod. kdezto takova zarazeny 5. stupen ma okamzitou spotrebu 0l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.