Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Musím říct že ty fotky mi lámou srdce :-(

 

Jinak BZB asi není moc co řešit ať ti to dá P2P do kupy a přeji hodně šťastných km.

  • 2 týdny později...
V 16. 10. 2017 na 8:42, 15degren napsal:

A jak to mám asi podle tebe vědět, myslíš že se tam o polední pauze chodím dívat jak pracuje jejich servis ? Když jsem svého času hledal jetinu do 4 let stáří, tak jsem si prošel i ačkama a lecos zjistil, ale podrobně nezkoumal, stejně jsem se nakonec TSIčkům vyhnul u nafty aspoň člověk většinou ví na čem je a motory jako takové nikdy u 1.6 ani u 2l neodcházeli a přežily celé auto.

Dovolím si malé OT:

Otcova OCT II rv 2006(7) 1.9 74 kW, cca po 200.000 totalka, novy motor. A to se říkalo, jaké to byly drážky. 

Kolegyně z práce OCT II rv nevím, ale má automat a 2.0 TDI a taky totalka motoru. 

Proto jsem se začal koukat na benzínové motory a pak čtu tady o TSI a rozvodech... Tak jaký motor teda vlastně vybrat vůbec? Asi ať vyberu jakýkoli tak s tím zajet do servisu a nechat si toto všechno zkontrolovat, aby se tomu předešlo a případně nechat hned vyměnit po koupi? 

Upraveno od Koudy_cz

Je to v podstatě jedno, auto je dnes spotřební zboží, žádný výrobce nechce, aby jezdilo 15 let bez problémů. Kdyby to tak bylo, chodila by se 1/2 Bolky pást za město...;)

před 23 hodinami, Koudy_cz napsal:

A to se říkalo, jaké to byly drážky.

to říkali jen ti, o tom věděli pendrek. Respektive si mysleli, že existuje pouze jedna varianta motoru 1,9 TDI. Něco podobného se svého času dělo s 2,0 TDI, ale obráceně.

Ano 1.9tdi je drzak,co jede za pet na sto! A petka jde roztahnout z volnobehu... to platilo u AHU nekdy v roce 2001...  radsi 2.0tdi 16V, nez 1.9tdi 74/77kw. Celkove je auto spotrebni vec. Nejvetsi problem je koupit auto s 200tkm. A ikdyz tam lejes VIF horem,spodem,tak prvnych 100tkm se na nem nejvic podepise. Ja najel u B5.5 570tkm bez problemu. U OII nez byla ukradena 180tkm. A ted u superba 490tkm.  Vse bezny servis a originalni dily. Stejne to plati u benzinaku. Pokud se jejich bolest zacne resit vcas,tak nehrozi totalni skoda na motoru. A servis nebude stat najednou 80tkc.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Auto opraveno u kluků v Brně. Moc příjemí a šikovní lidi. Vše mi vysvětlili a ukázali, takže spokojenost :)

To jsme radi .... [emoji3]

Tak hlavne nech konecne poriadne sluzi... ;)

Upraveno od r_e_n_e

Můžu jen pro i info, co se s tím motorem dělo? Jak to nakonec dopadlo, když v AS tvrdili, že to zralo olej atd...? Jen tak pro zajímavost i na kolik to cca vyšlo. Díky

  • Autor

Hlava byla opravdu ve špatném stavu. Olej se uvidi až najezdím více km, zatím drží. A levné to nebylo :)

No BZB asi olej nepapalo, to jen pan mechanik i technik v AS byli nadmíru moudří a nechali si královsky zaplatit rozborku motoru ... Jestlipak kluci v Brně našli vše, nebo jim v AS nachystali nějaký překvápko? Ani bych se nedivil B)

Chápu, levný to nebylo to je jasný. Novej motor si AS cení na 150 až 180. Takhle oprava třeba cca 30?50?jen pro zajímavost.

  • Autor

V SA si řekli za novej motor 185 tisíc plus mínus. Oprava vyšla o něco pod polovinu :)

Škoda, že se trochu více nepodělíš co vše se muselo měnit...myslím, že nejednoho z nás by to zajímalo. Každopádně přeji hodně km bez poruch a snad jsi si to vše už vybral.

  • 3 měsíce později...

Taky bych rád věděl jak to probíhalo v Brně, jak to probíhá v Praze už vím :) Super...Rozvody u Garnyho paráda.

Upraveno od JSvoboda

V Brně to probíhá stejně jako v Praze... [emoji3][emoji3][emoji3]

  • 4 týdny později...

Takto je v tom případě paráda... Škoda že není více takovýchto servisů...nebo jsou ale nejsou nikde vidět :) 

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak tady jsou výsledky po 7 tisících. Olej to nežere (teda žere, ale v normě, nic hrozného), auto jede krásně. Bohužel i po cestě do Brna se nám nepodařilo vyřešit tlak oleje, nic nesvítí jen je to lehce mimo normu. S tím možná souvisí jedna věc, která mě neskutečně štve a to je že na nízkých otáčkách 1000-1400 na kvaltu 1,2,3 po zahřátí motoru to klape jak nafťák, ne-li hůř....

Malej tlak oleje = přestavovač sací vačky nemůže fungovat správně a pak to klepe jak ta nafta ... Čím dýl se s tím bude takto jezdit, tím víc se vnitřek přestavovače opotřebuje ...

Jde o to, kde ten tlak oleje utíká, těch možností je víc, ale většinou to není nic levného ... Kolik to tlačí při volnoběhu, když je motor ohřátý na provozku 80st.?

Když odpojíš konektor na magnetu přestavovače a zkusíš to projet, bude po klapotu, že? Kontrolka MIL (emise motoru, tzv. vtulník ...) se rozsvítí až při třetím startu/cyklu, když je ten konektor odpojen B)

Upraveno od rayx

Ten prestavovac je další kurvitko v těchto motorech... Dat to dohromady je někdy nadlicky úkol... [emoji3]

  • Autor

To je sice hezké, ale dal jsem za opravu takové prachy a stejně to nefunguje, což me celkem sere... Když jsem se ptal v Brně, pokud je to tou vačkou, tak proč to nereklamovat u těch co dělali tu hlavu a prej, že nemám šanci, že tam maj znalce co by mě rozdupali... A o konektoru o kterým mluvíš nemám šajna a hrabat se v tom nechci, nejsme žádný odborník. Jinak porád tam mám 90 stupňů jak má být

Tady není dál co radit ... Hodnotu tlaku oleje tedy nevíš?

Upraveno od rayx

  • Autor

Jirka mi to říkal, píše mi že něco kolem 1.2 až 1.6

Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo.

 

Pro motor s kódem BZB tlak oleje
• Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru).
• Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů).

 

Pro motor s kódem BZB
• Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...)

 

Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ...

 

Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka

 

1223659120_Srovnn.thumb.jpg.117a0efbb90ed2a2958dc872487a6bd4.jpg

 

Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno

 

 

 

 

  • Autor

Tož to je super, tady na západě se mi na to každej vykašle. Než najdou kde to utíká tak tam zahučím za dalších 80... Ale díky za info rayx.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.