Twisted Vloženo 7. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2019 V tom bych nehledal nějaké pokuty a elektromobilitu, Mazda si prostě navyšuje marži a zařízla nejnižší výbavy. To spíš koncern ohlásil, že spalovací modely budou dotovat elektromobilitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 8. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2019 Hlavně koncern potřebuje kvůli emisním limitům tyto auta. Berte že CG je spíše městské vozítko sám ho používám na ježdění do práce a žena mi ho bere na nákupy. A přitom ji u baráku stojí mnohem větší a pohodlnější auto. IVko si teď objednával bratr, do teď jezdí i3 od BMW (tou první verzí) samozřejmě co se týče luxusu půjde dolů(bi-LED, tepelné čerpadlo, výkon motoru, infotainment, hudba) ale dojezd má 2x tolik IVko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 V 04.10.2019 na 6:41, Joseamigo napsal: A to ještě nevíme co se stane s cenou elektřiny (no, nevíme, levnější určitě nebude), až si ty elektromobily fakt začnou lidi kupovat, každej to bude chtít dobíjet (představte si ty stovky a tisíce dobíjecích míst na sídlištních parkovištích) a ČEZ to bude muset vybudovat, správně dimenzovat a najít zdroje elektřiny, které jedou i v noci... a kdo mu to zaplatí? :) Fakt se obávám o to, do jakého světa se za pár let probudím... Elektroauta jsou možná zajímavá cesta, ale podle mě slepá... Bohužel nemáte úplně pravdu (teda, krom toho, že cena elektřiny levnější asi nebude), ČEZ nebude muset vybudovat nic, je primárně výrobcem elektřiny a zároveň není zdaleka všude vlastníkem distribuční sítě, třeba u nás na Vysočině (stejně jako v JM kraji a myslím i JČ patří rozvodná síť EONu). Dobíjecí stanice dělá spíš v rámci reklamy (vlastní a zapůjčuje pár elektromobilů na propagaci - jako např. 500 prvních majitelů Citiga iV má rok nabíjení v jeho stanicích zdarma) a zisku z prodané elektřiny, kterou si zákazník od něj v rámci nabíjení zakoupí. Bohužel rozvodné sítě většinou nejsou na nějaké masové rozšíření elektromobility stavěné, hlavně masové nabíjení na sídlištích (převážně budované v době bývalého režimu) je nereálné. Nakonec by nutné potřebné změny (nemalé) museli zaplatit zákazníci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 No právě. Opravdu nevím jaké páky by "mocní" tohoto světa museli použít, aby si to obyčejní lidé kupovali. Zatím umím počítat, že 2+2=4 a ještě mi tzv. selský rozum funguje a tak tohle určitě ne!!! I když si říkám, jestli vůbec Ti mocní chtějí abychom v něčem za pár let vůbec jezdili. Taky to může být účel, ale přeci jen se nemohu zbavit dojmu, že se v tom tam nahoře pěkně plácaj, celkem odtržení od tvrdé reality dnešního světa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 Od mocných bych se vrátil zpět ke konkrétnímu autu => CITIGOe iV. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TTRapid Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 Len tak pre zaujímavosť - servisák v nemenovanej Škoda predajni sa k novému CitiGo nevyjadroval vôbec pozitívne. Hlavne v tom zmysle že oni to (zatiaľ) nevedia ani opravovať... A batérie sú riziko (životnosť, drahé opravy - koniec koncov aj tu sú ceny batérií pre prvú generáciu Up spomenuté a je to cena celého ďalšieho benzínového Upa...). Vraj to ani neplánujú objednávať do salónu, len na priamy predaj (či im natlačia predvádzačku som neriešil, ale ešte tam skočím, tak možno to preberieme). 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 Záruka na baterie je 8let nebo 160tis. km což ve směs dávají všichni výrobci aut do zásuvky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 Servisak je vul... samozrejme budou proskoleni, servis musi nakoupit vybaveni, par jich bude muset mit 50ku, ... ale takto to hanit kdyz to ani poradne nevidel ... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 (editace) Špatně jsou oba extrémy. Nekritická adorace i předčasné zavržení. Zatím o tom autě neví z praxe nikdo nic. Tedy vlastně víme, že je tam elektromotor s nějakým dojezdem a stojí to řádově o polovinu víc, než benzinový motor. Jestli si to naslepo objedná dvacet nebo třista lidí je vcelku jedno. Reakci mechoše a obavám se zas tak moc nelze divit. Blbosti dělají i lidi na úplně jiných místech. A to jsou často i proškolení. Editováno: 9. Říjen 2019, autor: bojler 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajaa-76 Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 (editace) Já ho chápu, servis EV je nula nic, nemaj se kde napakovat. Proto to haní. Ty servisní prohlídky - třeba Leaf jsou v řádech stokorun. Někde jsem viděl cennový rozpis prohlídek na 10let/100.000km a bylo to něco kolem 8tisíc. Takže bude hodně záležet na tom, co bude mít nastaveno Citigo. A taková perlička - u e-Golfa, když máte jet na servis tak to hlásí "Výměna oleje" :) Editováno: 9. Říjen 2019, autor: Pajaa-76 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 Ohledně servisu si dovolím citovat svůj starší příspěvek ... běžné CitiGo mělo předplacený servis standard na 5let/150tis km za 39 490, CitiGo iV má to samé za 14 700. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 Sourozenec: https://www.autorevue.cz/seat-mii-electric-cena-nemecko-vybava-technicka-data# Dnes jsem byl v ŠA a prodejce říkal, že o CitiGo iV je docela zájem, ale hlavně firmy co si na to pak vezmou dotace. Údajně měl k dispozici každý salon cca 3ks za současnou cenu do konce roku, od nového roku se má zdražovat (neví však o kolik). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 Včera jsem na Radiožurnálu poslouchal rozhovor s Ing. Petrem Hrdličkou - šéf vývoje Favoritu, a padla tam reálná cena tehdejšího Favoritu v roce 1988,v přepočtu na tehdejší průměrný plat při porovnání k dnešku a vycházelo to tak, že dnes bychom za Favorit s našimi průměrnými platy dali cca 800.000 - 900.000,- Kč. Přesně si tehdejší cenu pamatuji, vycházelo to kolem 82.000,- Kčs. Takže nějaká Citigo iV za 500.000,- Kč, pokud se tak nějak zvedne cena, nás přece "NEMÚŽE ROZHÁZET". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajaa-76 Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 Já byl v prodejně minulý týden. Ptal jsem se na Citigo iV. Mají objednáno, přihlásit jej můžou ale až po novém roce. Jsem domluven na delší zápujčku. O zvýšení ceny nepadlo ani slovo. Já mám teď problém doma :) Citigo se nelíbí a koukáme vejš IONIQ, ID3 a podobný. Třeba zápujčka manželku přesvědčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 To budeš mít těžký, ženy se rozhodují jestli se líbí, nebo nelíbí. Já chtěl kdysi Citigo s ASG převodovkou pro moji polovičku (neumí řadit) a taky ho nechtěla, že je nějaké divné........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajaa-76 Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 Přesně. Já povídám, hele neřadíš, odpich oproti 44kW MPI, výhřev sedaček a hlavně čelního skla - nemusíš ráno škrábat. A ona - ty zadní světla se mi nelíbí :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 Jj, klasika zensky ... ale vysvetli ji take ze to sklo treba v -10 neni rozmrazene za 10 vterin ... ani za 2 minuty ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 Tak je to již venku, cena elektrického Citiga se navýšila na 479.900,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin747 Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 (editace) Výsledná cena je totožná jako před úpravou. Pokud nechcete Wallbox s instalací, odečtou Vám 30 000 Kč, tedy výsledná cena 449 900 Kč. Základní výbava současně obsahuje doplňkovou výbavu, za kterou se dříve připlácelo 20 000 Kč, tedy výsledná cena dle starého ceníku by byla také 449 000 Kč. Editováno: 6. Listopad 2019, autor: Martin747 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2019-11-06-citigoe-iv-vstup-na-trh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 Dnes jsem se stavil v ŠA, měli tam ten nový ceník, kde je již WallBox. Nejvíc mne překvapila otázka technika (člověka co přebírá auta od zákazníků a řeší servis): "Co je to ten WallBox?"... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 před 3 hodinami, Martab napsal: Dnes jsem se stavil v ŠA, měli tam ten nový ceník, kde je již WallBox. Nejvíc mne překvapila otázka technika (člověka co přebírá auta od zákazníků a řeší servis): "Co je to ten WallBox?"... Tak to mně vůbec nepřekvapuje. Někdy jsem měl v servisu pocit, že za přejímacího technika zaskakovala uklízečka s aprobací na létající koště. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Ahoj. Aky bude podla vas dojazd pri 80% nabiti a 130km/h rychlosti po dialnici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajaa-76 Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 No Up! už se dá objednat a ceny jsou velmi podobné jako Citigo. Jinak již jsou na webu první recenze elektrické Mii, reálný dojezd bude kolem 200km, spotřeba cca 14kWh/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HWSpeedy Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Fascinují mě vyhřívané sedačky v základní výbavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.