Přejít na obsah

1.0TSi 81KW a LPG?


kozlustechnykus

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

http://www.lpg-blog.cz/prestaba-motoru-tsi-lpg/ 

 

Proběhly testy motorů TSI ,FSI ,TFSI,GDI a další  na LPG . Systém  Alex IDEA Direct Injection .    http://www.autogas-alex.cz/alex-idea-primy-vstrik-lpg/    Ochlazování vstřikovačů řeší  současné vstřikování malého množství benzínu 0,2l/100 km ,má zabraňovat jejich zničení žárem při provozu na LPG. Snaha je přímovstřikové motory technicky upravit tak aby zvládly bezproblémové spalování LPG. 

Příklad:  https://www.prestavbanalpg.cz/test-skoda-roomster-tsi-lpg-idea-direct-injection-alex/

Editováno: , autor: man.kar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...

Hlásím přestavbu v 85 000 km, po dolazení to jede dobře.

Landi Renzo Omegas, zástavba v Šenově u Havířova.

Spotřeba v normálním až svižném modu 6l LPG + dovstřik cca 1,5l Verva100

Znatelný pokles výkonu bez turba, jakmile se vrtulka točí, jede to identicky jako na benzín.

 

Zkusím průběžně hlásit stav.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pomalu také dozrávám k této variantě, vzhledem k takřka nulové nabídce "snadno (rozuměj atmosféra-nepřímovstřik)" předělatelných aut a nejlépe zůstat u ŠA, takže mě také začínají zajímat praktické zkušenosti a z provozu. Zkušenosti @bitttpower znám, takže jsem hladový po jiných postřezích s jinými systémy versus nájezd apod. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, shmaic napsal:

5/100 benzín => 6l/100 lpg + 1.5l/100 benzín

Benzín pak ještě přepočítám, zatím jsem toho najel málo.

Hlavně už jsem upravil jízdní styl.. budu šetřit na pokuty :)

No dobře, ale to je jako 4,5 l (když si za cenu 6 litrů LPG představím 3 litry benalu) benzínu místo 5 l, to už musí být fakt nájezd, aby se to vyplatilo.

Edit: Teď čtu, že to bude možná méně než 1,5 litru, ale i kdyby to bylo o půl litru míň, pořád mi to připadá, jako poměrně malá úspora.

Editováno: , autor: panet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, shmaic napsal:

@bitttpower co jsi přesně měl za problém se vstřiky? Vyřešil jsi to nějak?

Problém je u toho Prinse ten že to dle mne dáva malý přívstřik benzínu aby to "uchladilo" benzínove vstřiky. Mne to vycházi na cca 0,36 l benzínu na 100km ,přivstřikuje to samozřejmně dle zátěže těch 0,36 l benzínu je průměr.Ja už jsem jednou měnil zničene benzínove vstřiky a nedávno opět rozsvíceni checku a opět přidřene benzínove vstřiky.Problem je ten že tam nejde nastavit větši přivstřik benzínu-je to zamkle v jednotce.Nevím jak to ma Landi,zdali je tam možnost nastavování přivstřiku benzínu.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde tu na forum byl článek od odborníka na LPG, kde tvrdil že od TSI přestaveb se distancuje, protože nemá ekonomicky smysl.

Aby se vstřikovače neutavili, je třeba mít průměrnou spotřebu benzínu 1,5-2l/100 při spotřebě ještě k tomu 5-6l plynu, tj. jako by se jezdilo na 4,5-5l bezínu na 100km, to jest úspora kolem 1-1,5l benzínu na 100 a to je prostě nerentabilní. 

 

Bylo by třeba aby se TSI motory dělali továrně od VW, aby se prostě nechal motor nastavit tak aby jezdil pouze na plyn a přežil to. Stejně jako jsou nastavené TGI motory.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, shmaic napsal:

Tak upřesňuji, benzínu to žere pod 1 litr včetně rozjezdu a zahřátí motoru.

Teploty oleje na dálnici oproti provozu na benzín jsou cca o 5 stupňů vyšší.

Tak to není moc,otázka je jestli to takto bude stačit na ochlazování benzinových vstřiku.Mne u Prinse tvrdili že to mají spočítané a ted už vím že to bohužel není pravda.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, 15degren napsal:

Někde tu na forum byl článek od odborníka na LPG, kde tvrdil že od TSI přestaveb se distancuje, protože nemá ekonomicky smysl.

Aby se vstřikovače neutavili, je třeba mít průměrnou spotřebu benzínu 1,5-2l/100 při spotřebě ještě k tomu 5-6l plynu, tj. jako by se jezdilo na 4,5-5l bezínu na 100km, to jest úspora kolem 1-1,5l benzínu na 100 a to je prostě nerentabilní. 

 

Bylo by třeba aby se TSI motory dělali továrně od VW, aby se prostě nechal motor nastavit tak aby jezdil pouze na plyn a přežil to. Stejně jako jsou nastavené TGI motory.

Je třeba vyčkat do března:-) V říjnu u nás byl benzín za 45 a plyn stále za 16.

 

před 15 hodinami, bitttpower napsal:

Tak to není moc,otázka je jestli to takto bude stačit na ochlazování benzinových vstřiku.Mne u Prinse tvrdili že to mají spočítané a ted už vím že to bohužel není pravda.

IMO záleží na stylu jízdy, vím, jaké rozdíly teplot to dokáže udělat na benzín. No mám nahnáno, nebudu kecat:D

 

před 8 hodinami, Lancelot napsal:

Je u LPG nějaká větší úspora při vyšší zátěži, např. při dálničních přesunech v rychlostech 140-160 km/h?

Protože jinak mi přijde, že TSI ať už litr nebo 1.2 umí jezdit při klidné jízdě za srandu, bez nějakého většího snažení.

Na dálnici 150 kmh na benzín nenaložené auto 7.5l/100, věřím, že tady se ta úspora projeví, opět otázka, co na to teplota motoru a s ní spojené vstřikovače..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Lancelot napsal:

Je u LPG nějaká větší úspora při vyšší zátěži, např. při dálničních přesunech v rychlostech 140-160 km/h?

Protože jinak mi přijde, že TSI ať už litr nebo 1.2 umí jezdit při klidné jízdě za srandu, bez nějakého většího snažení.

Dnes jsem, mluvil s člověkem znalým systému Landi Renzo. Systém nedávkuje benzín podle rychlosti, ale podle zátěže motoru. Takže i při 150 to může být nízké množství benzínu, ale jakmile je to 150 do kopce, množství benzínu se úměrně zvýší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...