Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Celé léto po nastartování cca 1 min sitič 1300 otáček, když přijde zima po nastartování nízké otáčky zjevně bez sitiče. Motor při jízdě lehce škube.

Chápete to někdo ???

Vloženo

Také jsem si toho všiml. Minuta to v létě nebyla, tak 10 s na 1300ot a ted studene hned spadne tak na 850ot, ale skubani se zatím neprojevuje a to skoro hned odjíždím, asi do minuty. 

Vloženo

Krátké jízdy jsou potíž, resp. kdysi, když jsem jel delší jízdu, motor následující den běžel o mnoho hladčeji (a pak po kratší jízde zase míň). Snad s tím má co dočinění úplné prohřátí oleje, agregátu, pročištení vstřikovačů (prostě průtokem), u MPI snad i sacího potrubí, "srovnání" tolerancí za tepla aj. Určitě bych vyjezdil současnou náplň do minima, zakoupil benzín někde jinde (u značky, velká výtoč), klidně doplnil nějakým aditivem (Velfobin-vlhkost?) a odjel delší trasu. Jestliže po dnu až dvou stání nedojde ke zlepšení, je problém jinde, než v palivu. Nekvalitní palivo (stačí jen nízké OČ) vede k vyšším otáčkám, aby se motor udržel. Kolik mají za sebou pal. filtr, vzduch., svíčky? 

Vloženo

Škubání není hlavním tématem, jde o studený start bez sitiče.Já jezdím denně do práce 20 km  a zpět. 1/2 po dálnici.Z domova ale jedu 3km z kopce tak se to škubání více projeví, protože se motor neohřeje. Raději teď jedu na v

Vloženo
před 2 hodinami, bouchy napsal:

Krátké jízdy jsou potíž, resp. kdysi, když jsem jel delší jízdu, motor následující den běžel o mnoho hladčeji (a pak po kratší jízde zase míň). Snad s tím má co dočinění úplné prohřátí oleje, agregátu, pročištení vstřikovačů (prostě průtokem), u MPI snad i sacího potrubí, "srovnání" tolerancí za tepla aj. Určitě bych vyjezdil současnou náplň do minima, zakoupil benzín někde jinde (u značky, velká výtoč), klidně doplnil nějakým aditivem (Velfobin-vlhkost?) a odjel delší trasu. Jestliže po dnu až dvou stání nedojde ke zlepšení, je problém jinde, než v palivu. Nekvalitní palivo (stačí jen nízké OČ) vede k vyšším otáčkám, aby se motor udržel. Kolik mají za sebou pal. filtr, vzduch., svíčky? 

Vše nový krom pal.filtru mám 65tis v kolika se mění??

 

Vloženo

Technika je vraj nastavená tak aby sa motor čo najmenej za studena opotrebovával a a čo najskôr zahrial. Keď je teplo tak sa zvýšia otáčky aby sa aj turbo prehrialo (od 1200 otáčiek), ale keď je chladno tak sa motor za studena "nevytáča" a voľnobeh je nízky. Badám to presne takto isto. Ak je teplota nad 10 (možno 12) Stupňov tak mám chvíľu 1300, ale ak je pod 10 (možno záleží aj od vlhkosti) taj som pod 900... 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ja to tiez teraz v zime pozorujem ze studeny start a otacky mam hned cca 800 a po zahriati klesaju na 650. Je to tak v poriadku, co si o tom myslite ? Motor mam 1.2tsi 66kw. Najazdene necelych 10000km.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...