kkerka Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 Celé léto po nastartování cca 1 min sitič 1300 otáček, když přijde zima po nastartování nízké otáčky zjevně bez sitiče. Motor při jízdě lehce škube. Chápete to někdo ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 Také jsem si toho všiml. Minuta to v létě nebyla, tak 10 s na 1300ot a ted studene hned spadne tak na 850ot, ale skubani se zatím neprojevuje a to skoro hned odjíždím, asi do minuty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Me to taky obvykle neskube. Pouze nekdy a to v pripade, ze s autem treba dva dny nikdo nejel nebo kdyz predchozi jizda byla velmi kratka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Jo, jo, rapid si občas také zakašle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Krátké jízdy jsou potíž, resp. kdysi, když jsem jel delší jízdu, motor následující den běžel o mnoho hladčeji (a pak po kratší jízde zase míň). Snad s tím má co dočinění úplné prohřátí oleje, agregátu, pročištení vstřikovačů (prostě průtokem), u MPI snad i sacího potrubí, "srovnání" tolerancí za tepla aj. Určitě bych vyjezdil současnou náplň do minima, zakoupil benzín někde jinde (u značky, velká výtoč), klidně doplnil nějakým aditivem (Velfobin-vlhkost?) a odjel delší trasu. Jestliže po dnu až dvou stání nedojde ke zlepšení, je problém jinde, než v palivu. Nekvalitní palivo (stačí jen nízké OČ) vede k vyšším otáčkám, aby se motor udržel. Kolik mají za sebou pal. filtr, vzduch., svíčky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkerka Vloženo 22. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Škubání není hlavním tématem, jde o studený start bez sitiče.Já jezdím denně do práce 20 km a zpět. 1/2 po dálnici.Z domova ale jedu 3km z kopce tak se to škubání více projeví, protože se motor neohřeje. Raději teď jedu na v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkerka Vloženo 22. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 vyďoubla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkerka Vloženo 22. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 před 2 hodinami, bouchy napsal: Krátké jízdy jsou potíž, resp. kdysi, když jsem jel delší jízdu, motor následující den běžel o mnoho hladčeji (a pak po kratší jízde zase míň). Snad s tím má co dočinění úplné prohřátí oleje, agregátu, pročištení vstřikovačů (prostě průtokem), u MPI snad i sacího potrubí, "srovnání" tolerancí za tepla aj. Určitě bych vyjezdil současnou náplň do minima, zakoupil benzín někde jinde (u značky, velká výtoč), klidně doplnil nějakým aditivem (Velfobin-vlhkost?) a odjel delší trasu. Jestliže po dnu až dvou stání nedojde ke zlepšení, je problém jinde, než v palivu. Nekvalitní palivo (stačí jen nízké OČ) vede k vyšším otáčkám, aby se motor udržel. Kolik mají za sebou pal. filtr, vzduch., svíčky? Vše nový krom pal.filtru mám 65tis v kolika se mění?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Nevim, ale bylo by možný, že každejch 60tkm aka za 4 roky během prohlídky? Určitě je to v servisce nebo v návodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TTRapid Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Technika je vraj nastavená tak aby sa motor čo najmenej za studena opotrebovával a a čo najskôr zahrial. Keď je teplo tak sa zvýšia otáčky aby sa aj turbo prehrialo (od 1200 otáčiek), ale keď je chladno tak sa motor za studena "nevytáča" a voľnobeh je nízky. Badám to presne takto isto. Ak je teplota nad 10 (možno 12) Stupňov tak mám chvíľu 1300, ale ak je pod 10 (možno záleží aj od vlhkosti) taj som pod 900... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Palivový filtr nemá předepsaný žádný výměnný interval, TSI není diesel. Nicméně ho vyměnit můžeš, tím nic neskazíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkerka Vloženo 22. Listopad 2018 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Pawouku od tebe bych čekal něco víc jinak díky všem za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 A co bys čekal? Já ho nikdy neměnil a auto jezdilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siscox Vloženo 30. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2018 Ja to tiez teraz v zime pozorujem ze studeny start a otacky mam hned cca 800 a po zahriati klesaju na 650. Je to tak v poriadku, co si o tom myslite ? Motor mam 1.2tsi 66kw. Najazdene necelych 10000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.