Malta Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 no to máš recht , se mi to lehce řekne ... první mi odešel v 90 000km, bylo před dovčou a byť mi servisák říkal, že se dá zaslepit a nic se nestane, já chtěl mít klidnou dovču (jel jsem Bulharsko), tak jsem 3500 Kč vyplázl a vyměnil. Ten mi odešel po roce, tedy nějakých 35 000 km, takže jsem tam hodil ten starý a zaslepil (aby mi auto necukalo) a jel s klidem další Bulharsko , a ten druhý zatím v klidu reklamoval. No a takhle to bylo ještě dvakrát . Takže teď tam mám celkově čtvrtý . Takže chtělo by to sehnat alespoň vadný a zaslepit ho než ti přijde reklamačka, nebo se zkusit domluvit na vrakále, zda by ti nějaký nezapůjčili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpi Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 tak pokracuji ve svych tampotach s EGR protoze hlasil chybu potenciometru a nemozne zakladni nastaveni ..koupil jsem novy bohuzel zakladni nastaveni stala nejde provezt .Dle VIS ma byt seznam chyb prazdny ale chyba nastaveni nejde smazat. Auto nehlasi zadne chyby a vesele jezdi i pres to ze zakladni nastaveni neni mozne . Na akcnich clenech novy krasne ventil cvaka .. Nejake tipy na reset a nastaveni ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 a zkoušel jsi mazat i adaptační hodnoty dle návodu Rugera http://forum.skodahome.cz/topic/97441-egr-ventil/page__view__findpost__p__1452022 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpi Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 tak dnes vyzkouseno ale bohuzel bez uspechu...naopak jeste se pridala jeste klapka ktera predtim vykazovala sice uhel 6.7 ale byla bez hlaseni chyby . takze mam 17989 ,17812 ,17847... coz je jak predpokladam provazane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS136 Vloženo 12. Duben 2011 Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 (editace) Mam také dotaz ohledně EGR na motoru 1,4 16V (55kW) - dnes byl zjištěn na diagnostice velký průtok. Mam zkusit natankovat např. Vervu 100, že se tím motor pročistí. Pokud to nepomůže, ventil pročistí. Upřímně, moc tomu nevěřím. Nemůže ten víceoktanový benzín něco poškodit? Editováno: 12. Duben 2011, autor: MATTESS136 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Pokud naleješ běžný u pumpy kupovaný benzín, ničemu uškodit nemůžeš - i když koupíš 100oct. Jiná věc by byla, kdybys zajel někam na aeroklubové letiště a koupil od nich 130oct směs určenou pro letadla - tím už bys nepřipravenému motoru ublížit mohl... Jinak k pročištění motoru už jsem četl i doporučení natankovat a vyjezdit 2-3 nádrže lihobenzínové směsi E85 - osobně bych to nepoužíval "čisté", asi by to neupravenému motoru nemuselo úplně šmakovat, ale "říznuté halb und halb" normálním Naturalem BA95 by to nemělo dělat problémy. Protože i v běžném BA95 je ze zákona příměs asi 4,5% etanolu, směs BA95 a E85 v poměru 1:1 bude mít asi 45% hmotnostních etanolu - neupravený motor by s takovým poměrem neměl mít problém ani při startu a přitom by se měl případný čisticí efekt dostatečně projevit. Směs BA95 + E85 v poměru "litr na litr" mám vyzkoušenou i v motoru 1,4 16V - kód motoru BXW. Vyzkoušeno letos v únoru, chování auta prakticky totožné, spotřeba celkově zhruba o půl až jeden litr na 100km vyšší (podle režimu jízdy = těžké nohy na pedálu), takže cenově šul nul... Kromě případných čisticích efektů na používání E85 nevidím žádný přínos - o ekologii se vůbec nedá mluvit, pěstování plodin vhodných pro výrobu etanolu zatěžuje životní prostředí stejně jako každé jiné zemědělství, výroba z obyčejné biomasy je dražší než třeba z obilí - a "pálit" obilí na palivo zhoršuje potravinovou bilanci. Takže jako obvykle, zase nějaký hamižný eurohujerský zkurvysyn s křeslem v Bruselu nebo Štrasburku dostal mastný bakšiš do kešeně - a prosadil, aby se to celoevropsky zavedlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS136 Vloženo 16. Duben 2011 Sdílet Vloženo 16. Duben 2011 Díky za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexa Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Nešlo by to vypnúť softwérom navždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 Alexa: bylo by to nejlepší, ale bylo mi řečeno v servise, že to nelze. i když kdoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexa Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 Keď to ide vypnúť na diesloch, preco by to nešlo na benzine? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saphir Vloženo 6. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2011 Je mozne pouzit EGR z Fabie 1.2 HTP 47kW na moj motor AUB 1.4 16V ??? Bude to fungovat ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2011 nelze, je jinak řešený přívod odvod spalin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
becmen Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 (editace) Ahoj dávám jedničkovou fabku 74kw dohromady po ráně a nevím kam napojit podklad z EGR ventilu poradíte kam zapojit? Dik Beky Editováno: 29. Srpen 2011, autor: Malta oprava češtiny v nadpisu a příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 a co myslíš tím podkladem? Třeba ti pomůže výcuc z DP EGR 1,4 16V.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
becmen Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Díl číslo 3. Já ho akorát nemám zokenčený(díl č.3) tím kolínkem z obrasku ale mám na konci této hadičky takový plastový kluatý nesmysl s několika dirkami.... P.S. kde mohu sehnat takové to pěkné obrazky jako jsi postnul moc by se mi to hodilo pokud je tam vše takto hezky rozkreslené :-) děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 (editace) aha tak s kolínky ti neporadím (u 1,2 12V tam kolínka nejsou, ale je to trvdá rovná plastová hadička kde na obou koncích jsou nasazené gumové hadičky, přičemž jedna se nasazuje na EGR a druhá do air boxu., ale ve Škoda servisu to určo budou mít, popř. na vrakále obrázky jsou z Dílenské příručky (pošlu ti soukromou zprávu) Editováno: 30. Srpen 2011, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kejml Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Zdar chlapi, tak mám taky problém s EGRkem. Nejde udělat základní nastavení, udělal jsem reset, pak jsem nastavil klapku, ale u EGRka (kanál 074) problikne ADP běží a pak CHYBA. V paměti je chyba, že základní nastavení u EGR nebylo provedeno a smazat nejde. Jak mám přes akční členy zkusit, jestli cvaká? Základní nastavení se předpokládám dělá při zastaveném motoru nebo se pletu? Projevy závady jsou, že když auto za studena nastartuju, tak pár sekund běží na volnoběh v pohodě, ale pak začnou kolísat otáčky v rozmezí zhruba 800-1500, ale za tepla je volnoběh v pohodě. Dalším projevem je, že když auto běží na volnoběh a přidám plyn, tak se motor jakoby trochu přidusí a pak teprve stoupají otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 ano, nastavuje se při vyplém motoru, klíček v poloze I (ale to je pochopitelné, jinak nebude komunikovat VAG s ŘJ že ). Jinak test akčních členů se dělá tak že otevřeš test akčních členů a budeš tam mít dvě možnosti, test ventilu nádobky sakt.uhlím a EGR. Dáš tedy ten EGR a bude cvakat ... ale to že cvaká ještě neprokazuje to že má bezchybnou funkci, bohužel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kejml Vloženo 12. Září 2011 Sdílet Vloženo 12. Září 2011 Tak ventil cvaká, ale základní nastavení udělat nejde. Co s tím? Je to na nový EGRko nebo to může být ještě něčím jiným? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Září 2011 Sdílet Vloženo 12. Září 2011 viděl bych to na new Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozy Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Zdravim mam podobny problem jako Kejml jen ze mi otacky po nastartovani nevyleti ale spadnou na nejakych 300 a cely motor se trepe a nekdy chcipne.Uz jsem zkusil vse co me napadlo vycistene a serizene vstriky vsechny cidla promerene vymena palivoveho cerpadla a vysledek O.nemate nekdo napad co by jeste mohlo byt spatne.VAG samozrejme nepise sebemensi chbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kejml Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 Tak proběhla výměna EGRka a kolísání otáček je pryč, ale další problém je na světě, špatný chod za studena. Motor je neklidný, otáčky sice drží, ale jak kdyby občas vynechal jeden válec. Včera se po startu (už za tepla) se rozsvítila kontrolka motoru. VAG hlásí: 17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Nedosazena mez chude smesi P1151 - 35-00 - - Bádání pokračuje, začnu asi svíčkama přes kábly, ale mám špatnej pocit, aby to nebyl vstřik (před dvěma rokama už to tu bylo :-( ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSiaak007 Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Mne pomohlo vybratie EGRka, precistenie v liehu (alebo technicky bendzin ? uz neviem). Napojili sme ho na konektor a spustli ho cez VAG. Bol funkcny, cvakal ako mal. Zalozili sme ho spat, vymazali chybu a zatial je vsetko OK. Predtym ked som len vymazal chybu tak po par KM sa kontrolka rozsvietila znova. Zatial mi nesvieti a uz mam asi 50KM .. verim ze to vydrzi dlhsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 Ahoj lidi, začal jsem mi rozvěcet check, diagnostika hlásí chybu zpětné vedení výfukových plynů, průtok příliš malý. když se smázne rozvítí se po zahřátí motoru znova. nemám v tom skoro žádný znalosti, tak se radši zeptám egr je to napravo vedle svodů, co? Obrázek jsem vypůjčil na foru. Čím se to čistí? nějak mechanicky nebo něčím vypláchnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 Tak jsem to celý rozdělal a vyčistil, moc zanesený mi to nepřišlo, je tam přístup jak k penězům, hlavně k připojení tý roury na klapku. A výsledek? Bída, vymazal jsem adaptační hodnoty klapka nastavit šla ale egr ventil nejde. Při základním nastavení napíše CHYBA a v paměti závad je potom že není provedeno základní nastavení a chyba potenciometru, tak to asi vypadá na novej EGR, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.