Přejít na obsah

brzdy


Petr2212

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
V 26. 4. 2021 na 21:11, waikiki napsal:

Manželka má kokodáka 1/2019, při 20.000km byla prohlídka, zmínil jsem hluk při brzdění od zadní nápravy a má nové desky a kotouče na záruku bez jediného slovíčka. Teď najeto 25.000km a zatím ticho. 4x4 140kW nafta.

jj me menili desky. Na vine je spatne slozeni brzdovych desek. Ty se pripekaly na kotouce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Návšteva v servise ohledně opotřebování - zvlnění u zadních brzdových kotoučů po ujetí 15 000 km, 10 měsíců od převzetí nového vozidla škoda Kamiq, dopadla nechvalně. Přebírající technik nejdřív tvrdil, že záruka na výměnu vadného dílu je pouze 6 měsíců, potom přihodil, že na brzdové kotouče je 8 měsíců (nevím, kde to vyčetl), a že jsou ty kotouče posmrti.

Výsledek byl, že to odmontují a pošlou výrobci k posouzení. Nejsem odborník, ale záruka na pojízdnost u nového auta je 2 roky, přičemž se nevztahuje na spotřební materiál, jako žárovky, stěrače a pod., ale že by se u škody počítali do spotřebáku i brzdové kotoče, které nevydrželi ani 15 000 km?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takže dnes, po roce, jsem navštívil servis Havex Vrchlabí. Plánoval jsem pouze pravidelnou výměnu oleje, nakonec jsem se nechal přesvědčit a souhlasil jsem s výměnou předních kotoučů a brzdových destiček. Původně plánovaných 100 tis.km najetých nemám, pouhých 80228. Podle technika by nevydržely už více jak 5 tis. Cena páru kotoučů cca 7500,-, destiček k nim cca 4500,- (faktura ještě nedorazila). Zadní kotouče a destičky mají daleko do konce životnosti. No, plánoval jsem najet víc, ale zklamaný také nejsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I ten používám. Většinu kilometrů najezdím mimo dálnice, přesto ho používám vlastně pořád. Ale je taky pravda, že ne nějak moc pasivně, abych ho nechal brzdit. To moc často ne. Spíš si s ním nastavím rychlost a když vidím, že se blížím k autu, vypnu ho a plachtím. Hodně používám podřazování pádlem. Pádla obecně ve spojení s tempomatem hodně používám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 16. 11. 2021 na 9:49, Karel Bůna napsal:

To mohu, stačí-li levá zadní, neboť pravým bokem stojím u zdi garáže :) Dvě jsou s bleskem a dvě bez...pro porovnání jsem vložil i jednu fotku včera vyměněných kotoučů, ale na to asi nic zajímavého není :))

20211116_094010.thumb.jpg.25c5feeb54b8988a68847771d51b95c2.jpg 20211116_094021.thumb.jpg.15b16024f7b02e3a4209803aa4ae2805.jpg 20211116_094125.thumb.jpg.f34094fd21736e926b2ab065e76db2fe.jpg 20211116_094134.thumb.jpg.9b4637d1b6317a15d2935625692c9a9d.jpg 20211116_095307.thumb.jpg.1e06fdcb4d3e2228bd601dc76df0dd2c.jpg 20211116_094631.thumb.jpg.2b0d4f1456bea837b4afb251d5bd75f6.jpg

 

 

 

 

 

Cize ten okraj hrdze je este v pohode?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak tedy original brzdy na Kodiaqu zatím velké zklamání. Ve 20.tis mam měněné zadni na zaruku, v 60. tis jsem musel menit predni i zadni, v 90.tis predek a nyni na 102.tis mi uz zase hučí a jsou před smrtí zadní. Vzdycky měněny v autorizaku za originaly, premyslim ze nyni vyzkousim zimermany o kterych jsem cetl ze vydrzi vic. Mate s nimy nekdo na Kodiaqu zkusenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 4. 2021 na 22:50, LEdit napsal:

tak v 89.600km se rozsvítila kontrolka signalizující stav obložení, senzor opotřebení pouze na pravé přední vnitřní destičce, ale asi tomu chtělo a celé komplet brzdy na odpis. Ve škoda salonu nabidnuta  cena s prací 30.000 s DPH, tak jsem si zavzpomínal na staré časy a udělal to svépomocí tuto kompleto ATE + desky ATE Ceramic (nejsou keramické 😂, ale pouze mají složení směsi, že skoro nešpiní disky) a hotovo na pohodu za dvě hodiny na heveru, cena 8.600 díly + 1000 místo na heveru a diagnostika, tak 20.400 doma a mám na zmrzku, žena to neocení ale já mám klid 😂

IMG_20210401_112330.jpg

IMG_20210401_112127.jpg

IMG_20210401_101022.jpg

tak najeto 103tkm a zase kope zadek jako blázen  při větším brzdění, tak ani ATE již není kvalita, u druhého Kodiaqa 6/2021 jsme měnili v 27tkm orig. za poslední inovací orig. letos v lednu, tak čekáme co to udělá, zatím klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...