vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 (editace) Ještě mám další poznatek :) Setření zadního stěrače při zařazení zpátečky jsem měl už na FI a pak na Ibize, ale na Scale funguje "inteligentně" a ono je spíš na škodu. Na předchozích autech musely být přední stěrače v zapnuté poloze, aby došlo vzadu k setření při zpátečce. U Scaly ale nemusí, stačí, když byly přední stěrače v činnosti, třeba jednorázové setření, v nějakém časovém intervalu před zařazením zpátečky, ten interval jsem nevypozoroval. Takže příklad, parkuju proti zdi a mám orosený sklo zvenku, setřu sklo a následně chci trochu couvnout, protože jsem čumákem moc u zdi, zařadím zpátečku a zadní stěrač se rozběhne po suchým zaprášeným skle. Už jsem si toho všiml dřív, že ten stěrač jel i v době, kdy přední byly vypnuté, ale bylo to za deště, tak jsem to neřešil. Docela blbá věc, protože běžně se může stát, že umyješ hmyz na skle při pojíždění na parkovišti a chvilku na to budeš parkovat a zpátečku zařadíš. Editováno: 2. Červenec 2020, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 (editace) @vormenJo, jo, přesně to co popisuješ, tedy ta manuální klimatizace, která běží, i když nemáš stisknuté A/C, i ta funkce zadního stěrače, kdy se zapne při zpátečce při předchozí činnosti předních, tak to mají běžně i ostatní modely Škoda. Teda Fabia III určitě, tam to mám osobně zjištěno, takže vůbec nic nového. Takových tzv. neobjevených funkcí je asi více, člověk na to přichází postupně a v návodu k obsluze nic není. Prostě si musíme zvyknout, že nás Škodovka vždycky něčím překvapí a někdy to není zrovna echt. Editováno: 2. Červenec 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Climatronic tiez nie je ziadna slava a nebyt tych skaredych okruhlych nastavovacov, by som kupujucim odporucil manual. Na climatronicu pri rezime auro nejde, alebo ide len minimalne vzduch z fukarou pod oknom. Ak chcem vytvorit rovnomerny efekt chladenia v aute, tak musim si manualne dat predne okno a ostatne k tomu. Pri autimate ide studeny vzduch, noha a stred a hlava v teple. Alebo nasmerovat stredove fukare hore, no aj tak sa neda spravit ta cirkulacia, ako ked ide cez fukar pod oknom a hore pod stropom. Takze ja v tom automate velky zmysel nevidim. Plus nechapem, ze ak mam automat a auto je rozpalene, preco nejde na plne gule chladenie. Scala ma aj v auto rezime 3 stupne intenzity nastavenia a ked je v strede, tak aj ked pusti na plno ventilator, nepusti to uplne ako ked je na najintenzivnejsom stupni. Takze niekedy musim urobit zasah i do toho. Som toho nazoru, ze na automatickej klime by sa mala regulovat len teplota, tak ako som to robil v minulosti na inych autach. Teraz je nutne pre komfort ist do menu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Tak snad už mě nic negativně nepřekvapí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 @DušanV @vormen No a existuje nějaký postup jak mít 100% jistotu, že klima nejede i přes to, že tlačítko A/C nesvítí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 @Rapid1.0 nemít směr proudění nastaven na sklo, ale kus od něho a přirozeně vypnuté AC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 @vormen Takže pokud si sám klimu zapnu při jiné poloze, následně ji přesunu na sklo (stále zapnutá) a poté ji vypnu, tak vlastně kompresor stále běží? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 jo přesně tak. Sice nefouká ledovej vzduch, ale spojka na kompresoru je pořád sepnutá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Tak to fakt skvělá vyfikundace. Kolik toho člověk takhle najezdil, no raději nepřemýšlet. Díky. A sepne kompresor znovu i po opětovném nastartování? (poloha sklo, tlačítko nesvítí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Ano sepne. Jinak opravdu je na kompresoru spojka? (asi bude, aspoň podle vašich pozorování, budu se na to muset podívat) Škodovky i s manuální kolmou už mají docela dlouho řízeny objem kompresoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 (editace) @Martab když se podíváš na kompresor, když je 100% vypnutá klima, tak se otáčí jen jeho řemenice, ale prostřední část stojí nehybně. Když se klima zapne, je slyšet cvaknutí a to právě sepne elmag spojka a roztočí se ta vnitřní část (hřídel) kompresoru. Jak funguje regulace kompresoru ale nemám tušení. Editováno: 2. Červenec 2020, autor: vormen 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Neverim, odfot stikok kompresora. Skoda pouziva pwm riadene ventily na riadenie vykonu kompresora, kompresor sa toci stale. Meni sa len objem stlaceneho media naklapanim dosky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 @atlan dnes jsem do motoru čuměl dostatečně dlouho a zkoušel zap/vyp a kontroloval co se kdy točí a netočí, takže vím na 100%, že při opravdu vypnuté klimě se kompresor netočí a po sepnutí se klasicky přes spojku rozběhne, mám manuální klimu a je tam tohle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Mas vylepsenu verziu, mas spojku aj regulacny ventil. Bud rad dlhsie vydrzi gufero na kompresorr. To ze sa toci kompresor neznamena ze odobera 100% vykon, ten je regulovany tym ventilom v zadu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 @atlan díky za cenné info, že tam je nějaká regulace mi bylo jasné, protože, ikdyž se točí, v poloze skla s vypnutým AC tlačítkem, fouká příjemně chladný vzduch, když zapnu AC, fouká ledový. A já si furt říkal poslední dobou, že je mně ráno cestou do práce zima :) Sice je to jen Sanden, ale zatím bez pazvuků, tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Přesně toto jsem pozoroval ve služebním Kamiqu a zaznamenal jsem v tomhle rozdíl mezi Rapidem. V Kamiqu když otočím regulaci teploty na nejnižší, tak je mi v autě zima i při vypnuté klimatizaci, kdežto v Rapidu fouká taková teplota, která je venku. Už alespoň vím, proč tomu tak je, díky @atlan ! Chápu tedy správně, že jakmile je nastaven ofuk čelního skla (přesně na pozici), tak ve 100% jede kompresor klimy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 (editace) Chápeš to správně, akorát pokud jsou venku míň jak 2 nad nulou, neměla by sepnout ani ta spojka na kompresoru bez ohledu na polohu knoflíku distribuce vzduchu , ale jestli je to skutečně tak ověříme až na podzim :) Jinak naprosto stejná věc se řeší v sekci FIII z roku 2018, jenže to jsem nemohl tušit, pač jsem se o FIII nikdy nezajímal a vlákna neprocházel. Editováno: 2. Červenec 2020, autor: vormen 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Tak, tak, tohle co máte na Scale a pozorujete i na Kamiqu, tak mi stejně funguje ohledně klimatizace na Fabii III , výroba listopad 2018 . Ale jak jsem psal dříve, zlatý manuální poloautomat Climatic, ten kdyby se principiálně vrátil, tak by se asi nikdo nezlobil, aspoň né Ti, co ho znají z praxe. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Hledal jsem ohledně klimy v sekci FIII závady atp. a narazil jsem na nedolakované dveře zespodu u reproduktoru, podíval jsem se na své Scale a co myslíte? ..... no měl ho tam :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PressoSVK Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 Ahoj, ľudia, vy ktorí ste mali "utopené" tretie brzdové svetlo pod spojlerom (alebo čo to je) - podarilo sa vám to vyreklamovať/vymeniť a už to nerobí? Ďakujem pekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 (editace) @PressoSVK 2x. Staci ak sa xle na to svetlo pozres, ci sadne tazsi vtak ako vrabec na ten spojler, pukne spoj a mozes ist menit. Osobny nazor, bude to robit stale, zalezi lrn v akom casovom intervale. 2plasty spojene kovovou sktutkou nikdy nebudu dobrym riesenim Editováno: 2. Červenec 2020, autor: csabac 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 2. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2020 @vormen co mas co pozerat na spodok dveri ? ved to beztak nik nevidi, naco by tam bola dostatocna vrstva farby. A v manualy nie je napisane, nepozerajte na spodok dveri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodascalacng Vloženo 3. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2020 Já jsem vodu v třetím brzdovém světle a padající sedačku řidiče reklamoval jednou. Stačilo pouze nafotit a poslat do servisu fotky za tři dny jsem byl na výměně a vše bez problémů, přístup perfektní, ráno jsem přistavil, odpoledne vyzvedl, auto umyté a čisté. Zatím vše v pořádku. Říkali mě, že když zase bude problém, že se mám hned ozvat a vyřeší to. Za mě zatím přístup na jedničku :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 3. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2020 měnit rám sedačky teď je blbost, dají tam to stejný, je potřeba počkat na inovovaný díl, záruka 5 let, tak není kam spěchat a nechat si na několikrát rozebírat auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 3. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2020 @PressoSVK Čau, zatím jsem nereklamoval, jen jsem mluvil s technikem přímo u prodejce a ten mi řekl, že bez problému vymění. Akorát to budu řešit v mým domovksým servisu, který mám kilometr od baráku. Co jsem ale vypozoroval, tak zamlžení se poslední dny skoro úplně ztratilo. A to tam drželo pěkně dlouho, přes měsíc byla zamlžená + malé kapky v pravé části světla, tam kde je ostřikovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.