Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Teď jsem dva dny zkoušel propojit s MyŠkoda, drátově a bezdrátově a nic, lákalo mě to zobrazení napětí, ale už na všechny tyhle aplikace a konektivity kašlu, to je to nejhorší na tom autě.

Zdravím,

na základě supportu ze Škody se mi podařilo aktivovat službu Škoda Connect (ŠC). Níže posílám návod :

 

1. Smaž vůz v garáži ŠKODA Connect (Na PC jsem na profilu ŠC nenašel funkci, jak vozidlo smazat. Provedl jsem tedy přes apku).

3. Proveď tovární nastavení ŠKODA Connect ve vozidle: MENU – NASTAVENÍ – OBNOVIT TOVÁRNÍ NASTAVENÍ.

4. Vypni zapalování, vystup z vozu a zamkni vůz. Nech vůz zamknutý cca na 5 minut.

5. Zapněte zapalování.

6. Přihlaste se ve voze pod svým účtem jako hlavní uživatel.

stejný postup jsem na vozidle Kamiq zkoušel, jelikož jsem obdržel stejný návod z infolinky Škoda a bohužel stále nic. 

Odeslal jsem tedy na infoline Škody závěr s tím, že se úspěch nekoná, dnes jsem jim na jejich žádost zaslal screen obrazovky z infotainmentu, kde chtěli vidět firmware jednotky, a typ jednotky a během pár hodin jsem dostal zprávu o tom, že si mám říct do jakého servisu chci přijet a oni jim přepošlou postup k odstranění závady. Takže tolik asi za mě. 

před 5 minutami, mhhory napsal:

stejný postup jsem na vozidle Kamiq zkoušel, jelikož jsem obdržel stejný návod z infolinky Škoda a bohužel stále nic. 

Odeslal jsem tedy na infoline Škody závěr s tím, že se úspěch nekoná, dnes jsem jim na jejich žádost zaslal screen obrazovky z infotainmentu, kde chtěli vidět firmware jednotky, a typ jednotky a během pár hodin jsem dostal zprávu o tom, že si mám říct do jakého servisu chci přijet a oni jim přepošlou postup k odstranění závady. Takže tolik asi za mě. 

A vieš zverejniť sceen ktoré si im poslal , pomohlo by to asi aj iným na porovnanie 

jakmile jsem jim poslal tuto fotku s jednotkou a verzí firmwaru, tak mě hned odkázali na servis.

Nevím jestli to má s tím souvislost, ale jedná se o verzi, kde by měla být nahrána či opravena chyba s eCall, byla na to u Kamiqu svolávačka.

IMG_20200523_113033.jpg

Byl jsem na svolávačce SOS, žádná z informací na této obrazovce se nezměnila.

Teprve týden na to mi přehrávali SW infotainmentu na 0156. Teď to mám stejné jako ty. Dokonce i číslo zařízení, tak to asi nebude něco jako sériové číslo.

Ahojte, ako Vam funguje v aplikacii  " jazdne udaje" spotreba od štartu?

Mne to absolutne nepasuje so skutočnostou. Vcera doobedu som mal jednu trasu + zastavenie cca hodinku a cesta spat a vypisalo mi 3 jazdy vsade rovnake km .

Vecer som absolvoval cestu bez vypnutia motora na otočku a zaznamenalo mi jednu trasu dlhu 2km, druhu trasu 1km a tretiu strasu 14km. Ta tretia by mala byť teoreticky spravna. 

Skusil som to odinstalovat a nainstalovat znova ale ukazuje to rovnako. Neviete , kde moze byt problem?

@petulko Stalo se mi asi jednou - a bylo to v den, kdy Connect střídavě fungoval a nefungoval. Ale možná s tím něco vyvádějí, včera jsem měl na webu zpřeházené "widgety", dnes ráno mi tam zase úplně chybí oddíl "Jízdní data". V iOS apce je to OK.

Dnes som urobil 4 jazdy a zaznamenane mam 3 a km uz vobec nepasuju. To je odpad nie apka. Ako za toto niekto chce peniaze.

Nějak jsem je přechválil. Poslední záznam jízdy mám ze soboty a v pondělí i v úterý byl celý den globus šedivý. Zkusil jsem restart Amundsena ale nic se nezměnilo. Asi si začnu psát, kolik dní  to nefunguje a o tolik by měli prodloužit platnost licence, když je to placená služba.

Tak info z infomailu - Záznam jízd (kde jsou vidět např. i otáčky a další věci, viz. třeba tady) u Scaly nepůjde, páč nemá Smartlink+, ale pouze Smartlink.

Sranda je, že jsem otevřel jednu z prvních brožur ke Scale, kde se vesele píše o Smartlinku+:

1581633962_brozurasmartlink.thumb.jpg.cee353878b06dcdf6470d523264a02b9.jpg

 

A na faktuře/objednávce mám příplatkovou položku, hádejte jakou :)

9WJ Wired Wireless Smart Link+

 

Takže jsem vlastně dostal něco "horšího" než jsem objednal :D :D :D

A taky zaplatil?

@ben06 Jj, zaplatil. Evidentně to někdy průběžně osekli na obyč. Smartlink, současná brožura totiž zmiňuje pouze Smartlink bez pluska.

Mám v nabídce z února pod stejným kódem smartlink bez pluska. V konfigurátoru/ceníku je taky bez +, Fabia má s pluskem : )

Dotaz na všechny - zobrazují se vám korektně "widgety" ve webovém Connectu? Třeba dnes ráno tam vidím jen Servisní partner, Plánovač tras a Oznámení. Chybí Stav vozu, Jízdní data, Dveře a Světla. Nejčastěji chybí jen Jízdní data. V mobilu jse vše OK.

 

Klasicky řeším s podporou a zajímalo by mě, jestli je to problém jen u mě nebo je to globální.

@Michal T.Nyní jsem zkoušel a mám tam 6 widgetů , tzn. i ty co tobě chybí ..

Upraveno od PeWe

U mě taky vše OK.

Tak teď Connect opět mrtvý, globus šedý, apka totálně nejde ani spustit, chce to aktivaci nebo přihlášení, po obojím nic :(

Mám s tím posledních pár dní taky problém, jeden den se auto rozhodlo, že je potřeba abych se znova přihlásil, asi na 10. pokus se to prý podařilo ale stejně se třeba do shopu nedostanu, přes web jsem si "zakoupil" počasí a zprávy ale auto na to stále nijak nereaguje. Skoro si až říkám jestli by vůbec mělo smysl kupovat ty služby na další rok vzhledem k tomu že by to auto ani nezjistilo. 

  • 4 týdny později...

Ahoj.Na email mi prišlo už niekoľkokrát takéto hlásenie: ŠKODA Connect: SCALA AMB TS110/1.5M6F alarm aktivovaný!

Vedel by niekto,čo to je za hlásenie?Prišlo takéto hlásenie na email aj niekomu z Vás?

@Hejo Mne prislo kdyz se alarm skutecne aktivoval - manipulaci se zamcenym autem. Takze bych si ohlidal, jestli je to skutecny nebo plany poplach. 

Upraveno od Michal T.

@Hejo Jo mě to přišlo , jednou hned za autem projížděla sekačka  a podruhé nám dělali nové chodníky tak když dusali povrch tak taky spustilo.

 

  • 2 týdny později...

Tak jsem si po opravdu dlouhé době pustil aplikaci a koukám, že už škodovku opět napadlo, že skryje funkce, na které nemám licenci a ani si ji nemůžu pořídit :) Jsou to kluci šikovní. Na druhou stranu je ta aplikace pro mě úplně k ničemu, protože kde mám servis fakt vím a nic jinýho to neumí. Teda hlásí to ještě chyby a poruchy, ale to hlásí i auto, takže ... :)

A já jsem po dlouhé době odstranil na webu auto u garáže, smazal uživatele v infotainmentu a odinstaloval v mobilech všechny apky od Škody a teď mám klid. Žádná otravná hláška o uživateli při každým startování a navíc se teď rychleji připojuje iphone k bezdrátovému carplay. 

@vormen uplny suhlas. tiez to mam davno zmazane a nebyt tejto temy, ani neviem, ze taku kravinu auto ponuka.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.