Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No jestli začnou prodávat a nabízet  F4  v počátku jen s výbavou Style a motorem 1.0 Tsi, tak asi ano, těch 400.000.- by snad mohlo odpovídat, jinak pokud to má být prozatimní základ v Active a s mototrem 1.0 Mpi, tak to by pro fabriku asi nebyl moc dobrý začátek. Ta cena by byla hodně přemrštěná (to už je začátek cen u Scaly). Moc té sumě  nevěřím, bude v tom pravděpodobně  nějaký háček, třeba s tím počátkem v nabídce jen vyšších výbav a motorů. 

Stále bych se držel cen u Ibizy, tu tipuji cenově blízko. Ta začíná na 374 900 za Reference a 1.0 TGI a 392 900 za Style (sice ocelová kola, ale už AutoAC, dešťový a světený senzor a pod.) a 1.0 TSI 70kW. Xcellence (to už je obdoba Style u ŠA) potom začíná na 425 900kč za 70kW TSI. Očekával bych tedy ceny FIV na podobné notě.

https://www.havex.cz/?download=_/seat-cenik/cenik_ibiza_9.3.2021.pdf

Seat mívá tradičně obecně vyšší ceny než Škoda. Tak vysoko i kvůli existenci Scaly nepůjdou.

Jo, Fabia bývala ceníkově o něco levnější než Ibiza, ale zase to nebývali nikdy vyšší desítky tisíc, reálně tak 10-30tis pod Ibizou by to mohlo být. Co jsme tím chtěl říct, tak že za těch 400tis to asi nebude MPI Active...

Ví se už SOP ?

@DušanV Cena 400 000,- by byla sebevražda. Ano, Junior už nás asi nečeká, protože nová auta už musí mít spousty bezpečnostních prvků, které nařizuje EU.

 

Dacii bych zde nezmiňoval, protože pokud si někdo s klidem v srdci koupí auto, které v EuroNCAP dostane 3*, a pak v něm vozí i rodinu, děti apod., je to pro mě nepochopitelné. Šetřit, ok, ale na bezpečnosti sebe a ostatních - díky nechci.

 

Btw: co jsem četl, i Dacii končí její roky levných aut. Ať už kvůli emisním požadavkům, nebo právě povinnosti určitých bezpečnostních prvků.

V 2. 4. 2021 na 7:27, Martab napsal:

Stále bych se držel cen u Ibizy, tu tipuji cenově blízko. Ta začíná na 374 900 za Reference a 1.0 TGI a 392 900 za Style (sice ocelová kola, ale už AutoAC, dešťový a světený senzor a pod.) a 1.0 TSI 70kW. Xcellence (to už je obdoba Style u ŠA) potom začíná na 425 900kč za 70kW TSI. Očekával bych tedy ceny FIV na podobné notě.

https://www.havex.cz/?download=_/seat-cenik/cenik_ibiza_9.3.2021.pdf

Já si myslím, že to tolik vypovídající není. Ibiza byla od začátku jedno z nejdražších aut segmentu, Fabia naopak maximálně cenový průměr. Na rozdíl od Seatu Škoda umí dobře poskládat výbavu a mívá akce. A Scala nemůže o mnoho s cenou nahoru, dokud i30 stojí 329 tisíc. 

 

@PetriCZECH Zapomínáš na to, že je tu nové Sandero, které zatím žádné hvězdičky nemá. V dobré výbavě stojí 300 tisíc Kč. 

@Twisted Ano, a právě proto je základní cena 400tis za FIV s MPI dle mého nesmysl, když už by i ta Ibiza potom vycházela levněji...

Tak je to již oficiálně z automobilky potvrzené a 4. května 2021 se máme těšit na oficiální premiéru FIV. Doufám, že to bude v přímém přenosu i na webu. 

To nebude mít vůbec žádná fyzická tlačítka pod tabletemACEB4BED-6469-45DE-AFF9-FC01F1801EBF.thumb.jpeg.eff4469a6f8b6c44d35c3b19747312c0.jpeg, otočný ovladač světel z O1 nechají FFC25564-D3AB-4016-999F-61CB085950A0.thumb.jpeg.9378628977ce05544936290cafb1f2d9.jpega ten lesklý plast kolem kulatého výdechu na zrcadlení ve sklech, el. ručku to jako mít nebude ...

Mlhovka jde zapnout jen zadní 8E396930-36A9-49C5-8662-B6924F55F5F5.thumb.jpeg.d3b9c1095d716e04ad68f21cab476979.jpeg

 

 

EE1044E8-396A-42ED-A7F5-B160AE02FC7F.jpeg

Upraveno od Jan R.

Hmmm... čiže prístrojovka bude takmer identická s aktuálnou Ibizou po FL..

2021-seat-ibiza-facelift.thumb.jpg.1893fcaaae4127f6f23a24fcfb2c845e.jpg

 

Tlačidlá mi nebudú chýbať, je ich stále dosť na volante aj na paneli klimatizácie, na odrazy nie som alergický - najväčšie sklamanie je však z toho ovládača svetiel.

 

Upraveno od brrrrm

Co je na tom ovladači špatně, že je to ten starý, jednoduchý a již x-krát použitý?  Čekal jsi ten nový  a dotykový?  Jsem stará škola, ale nač měnit něco, co dobře funguje a jen design měnit nebudou, holt někde se ušetřit musí. 

před 55 minutami, Jan R. napsal:

To nebude mít vůbec žádná fyzická tlačítka pod tabletem, otočný ovladač světel z O1 nechají a ten lesklý plast kolem kulatého výdechu na zrcadlení ve sklech ...

 

EE1044E8-396A-42ED-A7F5-B160AE02FC7F.jpeg

Tak fabrika dala k dispozici určitě fotku té nejvyšší výbavy, takže jiné výbavy mohou mít tu přístrojovku trochu jinak.

Najväčší fail tohto ovládača svetiel je nemožnosť zapnúť zadné hmlovky bez predných hmloviek.

před 11 minutami, DušanV napsal:

Co je na tom ovladači špatně, že je to ten starý, jednoduchý a již x-krát použitý?  Čekal jsi ten nový  a dotykový?  Jsem stará škola, ale nač měnit něco, co dobře funguje a jen design měnit nebudou, holt někde se ušetřit musí. 

Přesně, pokud to bude jak v Ibize, tak bych o ní uvažoval. Bude-li to dotyková patlanina jako golf, tak nemám zájem.  Dotykové ovládání, ještě navíc ve spojení s nedotaženým SW, je zlo.

před 44 minutami, brrrrm napsal:

Najväčší fail tohto ovládača svetiel je nemožnosť zapnúť zadné hmlovky bez predných hmloviek.

Hm, zajímavá logika, vždycky jsem si myslel, že je dobré nejen být vidět, ale  zároveň i sám v mlze vidět, nebo snad máš potíže s viděním, když si zapneš přední mlhovky? Na druhou stranu doposavad se dali koupit i Fabie bez předních mlhovek, nebo se ty žárovky z předních mlhovek nechají  vymontovat a snad se to dá i nakódovat, aby to neukazovalo chybu. 

Beru to tak, že  když je mlha a musím zapnout zadní mlhovku, tak chci/potřebuji i  ty přední, snad jen z těch nějakých optických/zdravotních důvodů bych to nechtěl, ale to by bylo tak na vyšetření u lékaře jestli bych pak mohl řídit. 

Napiš, jaký máš důvod, to tak mít, klidně se dám poučit. 

 

To co má Octavie4 je moderní, funkční, poslepu se to dá nahmatat. 
Zřejmě aby jim to ladilo s kruhovými výdechy alá 105. Uvidíme, jak bude vypadat základ PUR volantem. Snad aspoň ta palubka a tapeci jsou měkčené za tu cenu.

DušanV to není o tom, že bys pak blbě viděl, ale třeba jako poslední auto v řadě nemusím mět přední mlhovky. Nebo když jedeš po dálnici, nemáš zástěrky a za tebou stříká ta vodní mlha, taky nepotřebuješ přední mlhy bo ani nepoznáš že svítí. 

Také používám jen zadní mlhovku - když je mlha třeba na 30m nepotřebuji vpředu přisvěcovat ale na dálnici při rychlém provozu aby mě ten za mnou viděl z větší dálky.

Hm, a ten pred tebou Te videt jako nemusi v zrcatku jo... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.