Duben 2, 20214 r No jestli začnou prodávat a nabízet F4 v počátku jen s výbavou Style a motorem 1.0 Tsi, tak asi ano, těch 400.000.- by snad mohlo odpovídat, jinak pokud to má být prozatimní základ v Active a s mototrem 1.0 Mpi, tak to by pro fabriku asi nebyl moc dobrý začátek. Ta cena by byla hodně přemrštěná (to už je začátek cen u Scaly). Moc té sumě nevěřím, bude v tom pravděpodobně nějaký háček, třeba s tím počátkem v nabídce jen vyšších výbav a motorů.
Duben 2, 20214 r Stále bych se držel cen u Ibizy, tu tipuji cenově blízko. Ta začíná na 374 900 za Reference a 1.0 TGI a 392 900 za Style (sice ocelová kola, ale už AutoAC, dešťový a světený senzor a pod.) a 1.0 TSI 70kW. Xcellence (to už je obdoba Style u ŠA) potom začíná na 425 900kč za 70kW TSI. Očekával bych tedy ceny FIV na podobné notě. https://www.havex.cz/?download=_/seat-cenik/cenik_ibiza_9.3.2021.pdf
Duben 2, 20214 r Seat mívá tradičně obecně vyšší ceny než Škoda. Tak vysoko i kvůli existenci Scaly nepůjdou.
Duben 2, 20214 r Jo, Fabia bývala ceníkově o něco levnější než Ibiza, ale zase to nebývali nikdy vyšší desítky tisíc, reálně tak 10-30tis pod Ibizou by to mohlo být. Co jsme tím chtěl říct, tak že za těch 400tis to asi nebude MPI Active...
Duben 9, 20214 r @DušanV Cena 400 000,- by byla sebevražda. Ano, Junior už nás asi nečeká, protože nová auta už musí mít spousty bezpečnostních prvků, které nařizuje EU. Dacii bych zde nezmiňoval, protože pokud si někdo s klidem v srdci koupí auto, které v EuroNCAP dostane 3*, a pak v něm vozí i rodinu, děti apod., je to pro mě nepochopitelné. Šetřit, ok, ale na bezpečnosti sebe a ostatních - díky nechci. Btw: co jsem četl, i Dacii končí její roky levných aut. Ať už kvůli emisním požadavkům, nebo právě povinnosti určitých bezpečnostních prvků.
Duben 9, 20214 r V 2. 4. 2021 na 7:27, Martab napsal: Stále bych se držel cen u Ibizy, tu tipuji cenově blízko. Ta začíná na 374 900 za Reference a 1.0 TGI a 392 900 za Style (sice ocelová kola, ale už AutoAC, dešťový a světený senzor a pod.) a 1.0 TSI 70kW. Xcellence (to už je obdoba Style u ŠA) potom začíná na 425 900kč za 70kW TSI. Očekával bych tedy ceny FIV na podobné notě. https://www.havex.cz/?download=_/seat-cenik/cenik_ibiza_9.3.2021.pdf Já si myslím, že to tolik vypovídající není. Ibiza byla od začátku jedno z nejdražších aut segmentu, Fabia naopak maximálně cenový průměr. Na rozdíl od Seatu Škoda umí dobře poskládat výbavu a mívá akce. A Scala nemůže o mnoho s cenou nahoru, dokud i30 stojí 329 tisíc. @PetriCZECH Zapomínáš na to, že je tu nové Sandero, které zatím žádné hvězdičky nemá. V dobré výbavě stojí 300 tisíc Kč.
Duben 10, 20214 r @Twisted Ano, a právě proto je základní cena 400tis za FIV s MPI dle mého nesmysl, když už by i ta Ibiza potom vycházela levněji...
Duben 22, 20214 r VW Polo facelift: VW představuje modernizované Polo. Opět má blíž Golfu a zatím sází na tříválce | auto.cz
Duben 22, 20214 r Tak je to již oficiálně z automobilky potvrzené a 4. května 2021 se máme těšit na oficiální premiéru FIV. Doufám, že to bude v přímém přenosu i na webu.
Duben 22, 20214 r před 5 hodinami, Dixik2 napsal: VW Polo facelift: VW představuje modernizované Polo. Opět má blíž Golfu a zatím sází na tříválce | auto.cz nebylo by tohle lepší dávat do jiné kategorie???
Duben 26, 20214 r Další nákres https://www.autorevue.cz/nova-skoda-fabia-2021-na-prozatim-nejlepsich-ilustracich-muze-z-ni-byt-krasne-auto?fbclid=IwAR1AJ1yBocdDX-VKP4ABrxfLyPwxKgOcvCQltmD0faSB67tG_a1z00AO9vU Nějaká normální kola a třeba červená Velvet by to bylo pěkný
Duben 29, 20214 r To nebude mít vůbec žádná fyzická tlačítka pod tabletem, otočný ovladač světel z O1 nechají a ten lesklý plast kolem kulatého výdechu na zrcadlení ve sklech, el. ručku to jako mít nebude ... Mlhovka jde zapnout jen zadní Upraveno Duben 29, 20214 r od Jan R.
Duben 29, 20214 r Hmmm... čiže prístrojovka bude takmer identická s aktuálnou Ibizou po FL.. Tlačidlá mi nebudú chýbať, je ich stále dosť na volante aj na paneli klimatizácie, na odrazy nie som alergický - najväčšie sklamanie je však z toho ovládača svetiel. Upraveno Duben 29, 20214 r od brrrrm
Duben 29, 20214 r Co je na tom ovladači špatně, že je to ten starý, jednoduchý a již x-krát použitý? Čekal jsi ten nový a dotykový? Jsem stará škola, ale nač měnit něco, co dobře funguje a jen design měnit nebudou, holt někde se ušetřit musí.
Duben 29, 20214 r před 55 minutami, Jan R. napsal: To nebude mít vůbec žádná fyzická tlačítka pod tabletem, otočný ovladač světel z O1 nechají a ten lesklý plast kolem kulatého výdechu na zrcadlení ve sklech ... Tak fabrika dala k dispozici určitě fotku té nejvyšší výbavy, takže jiné výbavy mohou mít tu přístrojovku trochu jinak.
Duben 29, 20214 r Najväčší fail tohto ovládača svetiel je nemožnosť zapnúť zadné hmlovky bez predných hmloviek.
Duben 29, 20214 r před 11 minutami, DušanV napsal: Co je na tom ovladači špatně, že je to ten starý, jednoduchý a již x-krát použitý? Čekal jsi ten nový a dotykový? Jsem stará škola, ale nač měnit něco, co dobře funguje a jen design měnit nebudou, holt někde se ušetřit musí. Přesně, pokud to bude jak v Ibize, tak bych o ní uvažoval. Bude-li to dotyková patlanina jako golf, tak nemám zájem. Dotykové ovládání, ještě navíc ve spojení s nedotaženým SW, je zlo.
Duben 29, 20214 r před 44 minutami, brrrrm napsal: Najväčší fail tohto ovládača svetiel je nemožnosť zapnúť zadné hmlovky bez predných hmloviek. Hm, zajímavá logika, vždycky jsem si myslel, že je dobré nejen být vidět, ale zároveň i sám v mlze vidět, nebo snad máš potíže s viděním, když si zapneš přední mlhovky? Na druhou stranu doposavad se dali koupit i Fabie bez předních mlhovek, nebo se ty žárovky z předních mlhovek nechají vymontovat a snad se to dá i nakódovat, aby to neukazovalo chybu. Beru to tak, že když je mlha a musím zapnout zadní mlhovku, tak chci/potřebuji i ty přední, snad jen z těch nějakých optických/zdravotních důvodů bych to nechtěl, ale to by bylo tak na vyšetření u lékaře jestli bych pak mohl řídit. Napiš, jaký máš důvod, to tak mít, klidně se dám poučit.
Duben 29, 20214 r To co má Octavie4 je moderní, funkční, poslepu se to dá nahmatat. Zřejmě aby jim to ladilo s kruhovými výdechy alá 105. Uvidíme, jak bude vypadat základ PUR volantem. Snad aspoň ta palubka a tapeci jsou měkčené za tu cenu.
Duben 29, 20214 r DušanV to není o tom, že bys pak blbě viděl, ale třeba jako poslední auto v řadě nemusím mět přední mlhovky. Nebo když jedeš po dálnici, nemáš zástěrky a za tebou stříká ta vodní mlha, taky nepotřebuješ přední mlhy bo ani nepoznáš že svítí.
Duben 29, 20214 r Také používám jen zadní mlhovku - když je mlha třeba na 30m nepotřebuji vpředu přisvěcovat ale na dálnici při rychlém provozu aby mě ten za mnou viděl z větší dálky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.