wenys Vloženo 6. Květen 2008 Sdílet Vloženo 6. Květen 2008 Prosím poraďte jak odmontovat plastový kryt zadního víka. Čím odpáčit a kde. Potřebuju se dostat na ostřikovač zadního skla. Někde mi tam vypadla hadička, když chci ostříknout zadní sklo, tak mi teče voda do kufru. Fábia 1.4 MPI - krátká Děkuji za radu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
servicemannnn Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 (editace) Chlapi, tece mi spojka od zadniho ostrikovace v motorovem prostoru pod (asi ridici jednotkou?), jako kdyz je hadicka ucpana, ale neni. Sundal jsem brzdove svetlo a zezadu dopredu jsem to profouk pusou - malo platne. Spojka vepredu je dobre zacvakla, ale ty dva kusy jdou do sebe docela volne, NEMELO BY TAM BYT NEJAKE TESNENI? Za mesic: Neporadil si s tim ani autorizovany (?) servis. Kape to. Editováno: 16. Červen 2008, autor: servicemannnn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 no mne tecie voda este v motorovej casti, zhodil som dole aj ten platovy podblatnik ale aj tak som sa nedostal k zavade...kvapka mi to uz niekde na urovni celneho skla niekde za motorom...to budem musiet vybrat motor alebo?poradte chalani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kdvorak Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 Tak závada je opravena - díky za info od Plecháče Tonyho! Hadička rozpojená v motoru za ŘJ... Přidávám fotky, jak to vypadá... Je tam přístup na prd, a je teda lepší vyhodit i vzduchový filtr... Přikládám nějaké fotky Po spojení jsem to ještě pro jistotu omotal páskou a zandal zpátky... Bohužel šikovnost zapracovala a podařilo se mi nakonec ulomit plastové uchycení ŘJ, tak jsem to musel trochu "vytunit" Taak, hadička spojena a zadní ostřikovač opět stříká. Tobě dík za fotky a varování před ulomením úchytů ŘJ, věřím, že bez něj mi mohl nějaký z nich prasknout taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tech60 Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Dnes jsem si ten motorek koupil za 298,-- WV AG 1J6 955 651 made in cz (ve Škodě chtěli za origo 1.130,--). Když jsem ho ale nasazoval tak jsem zjisti, že má otočený konektor, zapoji jsem ho tedy obráceně a funguje to dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LADIS AMBROS Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 A co delat kdyz motorek vubec neni slyset? A nejde ani v predu ani v zadu ostrikovaci kapalina a nikde neutika??? a k tomu jeste nefunkcni prednis terace ktere setrou jen nekdy a ani nevim jak. Pojistky jsem vymenil jsou ok.. ale sterace nestiraj a packa na sterace je funkcni zadni stira a vladani pal pc je tez funkcni mam F1 2001 1.4 16V DIKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tech60 Vloženo 1. Březen 2009 Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 tak oprava proběhla bez větších problémů, místo původní mozazné trubičky jsem tam dal měděnou 4mm silnou ( vnější průměr ) rubičku, ktrou je nutné kvůli trysce převrtat průměrem vrtáku 2,7mm ( pak tam tryska drží jako v původní trubičce ). Nejhorší je odvrtat starou zarezlou a bordelem zacpanou trubičku, která zůstane v osce stěrače. Teď to snad vydrží dýl než od výroby ( celkem by mě zajímalo kterej inteligent tam dal mozaznou trubičku s tloušťkou stěny max. 1 mm. - to by ukroutilo i malý děcko ) Mohlbys prosím skouknou foto a poradit. Ostřikovač stříká normálně na zadní sklo a ještě mi to teče dirkama kde jsou dvě šipky. Mohla by to být stejná vada? Potřeboval bych vědět jak hluboko odvrtávat a jestli to jde přímo v motorku, nebo ho musím nějak rozdělat? A ta nová trubička se tam jen nasadí nebo se musí nějak zajistit. Před pár dny jsem koněčně vyměnil přední motorek ostřikovače a teď mě čeká zadní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tech60 Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Tak jsem se pustil do opravy a dopadlo to výborně Pro ty co potřebujou poradit jako já jsem napsal jak jsem to opravoval. Čau Oprava_ost_iku_zadn_ho_st_ra_e.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
džun16 Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Ahoj chci se zeptat na ostřikovače světel..nevíte nekdo jak fungují..slyšel jsem že svetla musí svítit a po pěti ostříknutí předního skla se ostříknou i světla..ostřikovače tam jsou videl jsem je. Je tu Fabie RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokxo Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Ako mam nastavit ostrek celneho skla?. Strieka dobre, len trochu vysoko, nie priamo na sklo. Strieka to tak odvtedy, co mi menili celne sklo, co mam s tym robit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parketa Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Ahoj, nechcel som otvarat novu temu a to co sa chcem opytat som nenasiel. Takze, na F1 po facelifte, ked ostreknem predne sklo tak automaticky mi stierace zotru asi 2-3x, potom chvilu nic a zrazu sa pustia stierace este 1x. Ten posledny raz po tak dlhej prestavke mi vadi, ide to nejak deaktivovat? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Ako mam nastavit ostrek celneho skla?. Strieka dobre, len trochu vysoko, nie priamo na sklo. Strieka to tak odvtedy, co mi menili celne sklo, co mam s tym robit? Reklamuj v servise, asi ti zle nasadili späť ten čierny plast pod stieračmi. Trysky sa nedajú nastavovať. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 Ahoj,nechcel som otvarat novu temu a to co sa chcem opytat som nenasiel. Takze, na F1 po facelifte, ked ostreknem predne sklo tak automaticky mi stierace zotru asi 2-3x, potom chvilu nic a zrazu sa pustia stierace este 1x. Ten posledny raz po tak dlhej prestavke mi vadi, ide to nejak deaktivovat? Dik Nevím, jestli u FI, ale mám dojem, že přes vag by to mělo jít nastavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 Ahoj,nechcel som otvarat novu temu a to co sa chcem opytat som nenasiel. Takze, na F1 po facelifte, ked ostreknem predne sklo tak automaticky mi stierace zotru asi 2-3x, potom chvilu nic a zrazu sa pustia stierace este 1x. Ten posledny raz po tak dlhej prestavke mi vadi, ide to nejak deaktivovat? Dik Dá sa to vypnúť VAGom robil som si to nedávno tiež ma to s--lo Dáš BSG/eletronika I/-prispôsobenie-kanál 07 a tam nastavíš 0 /je to čas v sec./ HOTOVO: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parketa Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 dik za info, ak bude prilezitost, tak to skusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefo Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 tak oprava proběhla bez větších problémů, místo původní mozazné trubičky jsem tam dal měděnou 4mm silnou ( vnější průměr ) rubičku, ktrou je nutné kvůli trysce převrtat průměrem vrtáku 2,7mm ( pak tam tryska drží jako v původní trubičce ). Nejhorší je odvrtat starou zarezlou a bordelem zacpanou trubičku, která zůstane v osce stěrače. Teď to snad vydrží dýl než od výroby ( celkem by mě zajímalo kterej inteligent tam dal mozaznou trubičku s tloušťkou stěny max. 1 mm. - to by ukroutilo i malý děcko ) prosím ťa mám taký istý problém s tou trubičkou potreboval by som presnejšie vedieť ako si to opravil..........ja som zatiaľ vymontoval motorček a aj ho rozobral a zistil som to stou trubičkou a teraz to mám navŕtať aby som dostal tu zvyšnú trubičku?? a ďalšiu tam len napojím a ako ju ukončím?? a ma sa tam vo vnútri ona hýbať alebo tam má byť na doraz ?? rozobrať je ľahké ale opraviť nie moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 Koukni se výš tech 60 dal návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiricek Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 Prosím, kde hledat závadu........ při spuštění předního stěrače mi vždy sepne zadní, přední nedokážu nikterak zapnout, ani ostřikovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirecoslav Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Chlapi ako vlastne fungujú tie ostrekovače? Zohnal som si už krytky ale potrebujem tam ešte trysky a nejaký valec. Nemohol by to niekto vysvetliť ako to funguje? Nechápem ako to vlastne strieka cez tú krytku. Ď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirecoslav Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Chlapi zohnal som nejaké foto dielov čo neviem ako fungujú. Ako sa tie tri diely majú poskladať dokopy. Ď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Nu, pod tou krytkou je schovanej ostřikovač, kterej vylejzá tlakem ostřikovací vody v tom válci. Jinak řečeno, motůrek z nádržky žene ostřikovací kapalinu do těch válců, který když se natlakujou, vystrčí ven ostřikovač, kterej pak ošplouchne světla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirecoslav Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 To som potreboval vedieť, nič viac. Ďakujem pekne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirecoslav Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 Chlapi ešte by ma zaujímalo prečo je poistka na čerpadlo ostrekovačov 20A, kábel 2,5mm a musí ísť cez relátko, to čerpadielko má veľký príkon? Ďalej keď chcem robiť tie ostrekovače tak musím meniť aj nádržku a kde umiestniť čerpadlo? Inak nevie niekto čím sa vlastne ovláda ten ostrek lebo ho ovláda centrálna riadiaca jednotka a tá potrebuje signál z vypínača svetiel. Ď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 29. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2009 Potrebujem vymenit to kolienko co ide z hadice do ostrekovaca take plastove. Menil to uz niekto drzi to tam fest, ide to nejakou jednoduchsiou cestou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedro727 Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 ano ide,staré odstrihni a nahrej napr vrták cca 5,5-6,0 a vraz do dnu aby si roztiahol hadičku potom tam dostaneš aj kolienko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.