Jump to content

Superb modelovy rok 2021


Recommended Posts

Asi podle nájezdu, typu cest ....

To TSi má sametový zvuk proti naftě, chce to zkusit.

Jednou za čas se podívat na skladová auta, předváděčky mají označeny.

Link to post
Share on other sites

@michal z Pokud vubec uvazujes nad 200kW variantou, tak nechapu porovnavani s TDi, to je naprosto diametralne odlisny. At uz dynamikou, zvukovym projevem, tak i spotrebou (tohle se hodi uvest). Osobne bych uz TDi nikdy nevzal (koncern DSGcka s TDi proste neumi) a vazne sem si mel radejc pockat na FL superba nez to stihat pred FL..

 

A pockal bych, nez uvedou zase 206kW verzi, misto te 200kW. Ten filtr (GPF) co tam dali ten motor strasne priskrtil.. je to hodne podobne 1.8 v O3.. takze bych pockal na to, az nasadi ten upraveny motor.

Link to post
Share on other sites

Ve výběru auta to mám těžký. Musím zvolit kompromis mezi služebním a rodinným autem a aby to jelo. Mám za sebou cca 9ti měsíční přerušovanou anabázi co vlastně zvolit. Je mi v jádru jedno jestli to bude TDI nebo TSI. Mám nalítáno 200.000km s S3 140kW a od začátku mi to auto přijde mdlý, takže vím o čem mluvíš :-) Jediný auto v dieslu, který jsem měl na víkend půjčený a stálo za to, byl GLE 400D, ale to mělo své jiné mouchy.

Takže zpět k S3 - jseš si jist, že soudruzi v Škoda auto ještě uvažují o upgrade motoru z 200kW na 206kW ??? Co mám vyzkoušený u koncernu, tak jestli s tím nesníží i průběh maximálního krouťáku na 1750 ot/min ( nebo neudělají nějaké jiné kouzlo s touto křivkou ) , tak to ani nemusí dělat - viz V6 TDI v Q7 a Touaregovi - tam je to tragédie ( obojí také půjčeno ).

 

Link to post
Share on other sites

Tak po dni emailování jsem dostal sdělení od Škody auto, že nikde v republice není předváděčka TSI 200kW. Od jednoho autosolůnu mi přišla informace, že to snad Škoda auto zakázala. Proboha proč ????? "Doba je zlá Kamile" :-) Počkám tedy na znovuvýrobu 206kW a pak uvidím.

 

 

Link to post
Share on other sites
před 52 minutami, michal z napsal:

Tak po dni emailování jsem dostal sdělení od Škody auto, že nikde v republice není předváděčka TSI 200kW. Od jednoho autosolůnu mi přišla informace, že to snad Škoda auto zakázala. Proboha proč ????? "Doba je zlá Kamile" :-) Počkám tedy na znovuvýrobu 206kW a pak uvidím.

 

 

Infolinka nic neví, nevěřit jim nic.

Stačí se podívat na skladové vozy, v ČR jsou 4, bych jim napsal.

 

Snímek obrazovky 2020-10-14 v 21.52.43.png

Snímek obrazovky 2020-10-14 v 21.53.13.png

Snímek obrazovky 2020-10-14 v 21.52.02.png

Link to post
Share on other sites

Dovolím si připojit lehký "insider" náhled.

 

ŠA nic nezakazuje. Obchodník teoreticky může mít předváděcí vůz jaký chce. Problémem je, že ŠA udává modely, na které obchodník dostane nemalou podporu.

 

Restrikce na předváděcí vozy byly vždy, v poslední době se týkají většinou motorů. Někdy jsou "omezené" motory, které jsou "nedostatkové" a upřednostňují se tak vozy zákazníků ve výrobě, a často se poslední dobou omezují motory, které nejsou úplně "emisně přívětivé".

 

ŠA, stejně jako jiné značky, se snaží prosazovat motory, které mají dobré emisní hodnoty a naopak neupřednostňovat motorizace, které mohou značku zatížit emisními pokutami.

 

Je tedy na libovůli obchodníka, které motorizace zvolí, ale u některých nemůže počítat s podporou značky. Logicky si tedy obchodník volí ty motorizace, které jsou podpořené.

 

Mimochodem stejná pravidla platí také pro služební vozy ŠA. Některé motorizace jsou úplně zakázané.

 

Lidsky chápu, že je to trochu na hlavu, protože když si chce člověk vyzkoušet například výše zmíněnou variantu 200 kW, de facto jedinou možností je najít auto ve ŠKODA Plus a tím se svézt.

  • Like 1
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
před 26 minutami, jaroslav75 napsal:

Ale skladové vozy nejsou předváděcí vozy. V tom je dosť rozdíl, jak jsem psal výše. Předváděcí vozidlo je na RZ ma zaplacené povinné ručení a lze s ním tedy jezdit. Se kladov m vozidlem bez RZ jezdit nelze! A dotyčnému nešlo o to se na uato podívat, pokud dobře čtu, ale svézt se s ním. To že tam mají napsáno že je to předváděčka, neznamená, že je to na značkách. Je to nejspíš nějaká akce toho daného prodejce, nikoli ofic. předváděčka, tedy DEMO od ŠA a to i když to cenově zvýhodnění cca odpovídá. No někteří prodejci jsou kouzelníci. 

Mě to tedy vždy vyšlo, kde bylo předváděcí, bylo určené k jízdám. Ale psal jsem, ať jim pošle email, třeba bude štěstí.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Jako předváděcí jsou běžně označovány i vozidla "náhradní" nebo ta, se kterým jezdí někdo z daného salonu. A pokud se něco nepohnulo, tak ten seznam navíc není úplný a aktuální,

Link to post
Share on other sites

Existují ještě tzv. náhradní vozy, to jsou ty, které vídáte označeny přímo takto. A pak jsou tzv. služební vozy, které využívají (někdy) zaměstnanci a (téměř vždy) management a rodina majitele. Ty už označeny nejsou, nebo alespoň nutně nemusejí být. 

 

Nicméně i pro tyto vozy určitá pravidla a šance, že by někdo využíval např. Supa s TSI 200 kW se limitně blíží nule. 

 

Jak už jsem psal a přidal se i @Jan R., na bazarech ŠKODA Plus se tyto vozy dají najít a dá se v nich svézt, byť někdy omezeněji.

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

Ahoj, jsem před objednáním nového vozu a z autosalonu jsem dostal informaci, že v nejbližších dnech dojde k aktualizaci cen a změně ve výbavách. Máte o tom někdo prosím podrobnější informace?

Link to post
Share on other sites
před 9 hodinami, Jan R. napsal:

Dost zdražili iV verze, u Ambitionu + 61 tis., to je dost

 

To ano, ale treba si pozriet aj zmenu vybavy pre iV Ambition:

+ DCC

+ Columbus

+ Virtualny kokpit

Link to post
Share on other sites

·       zdražení PHEV

o   Ambition +61 000Kč, Style +60 000Kč - do základní výbavy přibývá

§  adaptivní podvozek

§  navigace Columbus

§  digitální budíky

o   L&K +19 000Kč - do základní výbavy přibývá

§  navigace Columbus

o   Sportline +28 000Kč - do základní výbavy přibývá

§  navigace Columbus

§  digitální budíky

 

Je sice pravda, že je zdražení kompenzováno u L&K a Sportline výbavou ve stejné nominální ceně. Kdo by si to ale neobjednal, ten to dostane vnuceno a zaplatí zbytečně víc.

 

Jsou i další změny. Není to vyložená hrůza, největší zdražení je ale hlavně u příplatkových kol, až o 12 000Kč. Ještě dokončuju kompletní přehled, bude ve vláknu ke změnám cen.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Jo souhlasím aspoň ten Ambition mohli nechat na výběr chci/nechci. Někomu nevyhovuje adaptivní podvozek a třeba po čase řešit drahou výměnu tlumičů ... a je mu to vnuceno. Obyč. budíky stále ničemu nevadí, jen už nejsou in.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...