Rapid1.0 Vloženo 20. Červen 2022 Sdílet Vloženo 20. Červen 2022 @Vendy Mates Já mám pozitivní zkušenost s @motorpower a sám mi říkal, že 1.5 TSI už upravuje i v OIV, tak s OIII by předpokládám neměl mít problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vendy Mates Vloženo 20. Červen 2022 Sdílet Vloženo 20. Červen 2022 před 2 minutami, Rapid1.0 napsal: @Vendy Mates Já mám pozitivní zkušenost s @motorpower a sám mi říkal, že 1.5 TSI už upravuje i v OIV, tak s OIII by předpokládám neměl mít problém. Jinak já mám Kamiq z podzimu 2021. To samé mi říkali oba úpravci, že je dělají denně a samy byli v údivu, že neumí obejít ochranu. Pochybuji, že dnes to někdo dokáže, určitě později, než zase někdo prolomí ochranu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 21. Červen 2022 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2022 Ano, Kamiq 2021 a ostatní nejdou/ zatím/, zbytek ano. Cimbu žádné ACT odstranit neumí. Bohužel ani solidně upravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 25. Červen 2022 Sdílet Vloženo 25. Červen 2022 @motorpower jak to bylo myšleno s tím ACT? Cimbu na stránkách uvádí, že umí deaktivovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 26. Červen 2022 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2022 Plno firem na stránkách něco uvádí. Tedy tam jeďte, potom opravím.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vendy Mates Vloženo 26. Červen 2022 Sdílet Vloženo 26. Červen 2022 Něco na tom bude. Cimbu si kdysi udělal jméno, už před více jak 15 lety jsem hltal články od něj v motoristických časopisech, ale pan se zastavil v čase. Už po příjezdu jsem to chtěl otočit. Kdo tam nebyl, neuvěří, jakým způsobem to provádí. Bez investice do prostor, válcové brzdě a teamu to dnes nejde. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferokulda Vloženo 26. Červen 2022 Sdílet Vloženo 26. Červen 2022 (editace) Mám osobní zkušenost s panem Jandou-Cimbu a všem ho nedoporučuju. Editováno: 26. Červen 2022, autor: ferokulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hollywood.2 Vloženo 27. Červen 2022 Sdílet Vloženo 27. Červen 2022 (editace) V 2. 11. 2020 na 20:00, motorpower napsal: Po více než dvouletém testování možnost úprav pro tyto vozy. Dále hledám dobrovolníka pro testování odstranění ACT. Nepřijdete o záruku. Tak jsem to smazal . Pardon že jsem to sem dal . Editováno: 27. Červen 2022, autor: hollywood.2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červen 2022 Sdílet Vloženo 27. Červen 2022 To je sice pěkné, ale netýká se to OIII v jejíž motorové sekci právě jsme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman26 Vloženo 13. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2022 Nemá niekto nové info, či už sa dá dostať aj do najnovších riadiacich jednotiek (ECU)? Ja mám 1.5 TSI typ DPC, rok výroby 11/2021 a bol som na Slovensku 2/2022 u dvoch chiptuneroch a nepodarilo sa im prelomiť ochranu. Hlavne mám záujem vypnúť ACT (vypínanie 2-valcov). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 13. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2022 @Roman26 zkus napsat @motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shmaic Vloženo 25. Duben 2024 Sdílet Vloženo 25. Duben 2024 @motorpower Proč vlastně chceš vypínat ACT? už to tu nějakou dobu je, kazí se to? Jezdím jen na prémiová paliva která navíc fanaticky aditivuji, zanášení se nebojím. Dfens psal, že mu to na Cupře začalo po pár tis km vydávat zvuk, ale to dělají asi všechny věci v autě.. Jinak jsem nezjistil příčinu nenávisti motoristů k této fičuře.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miro 273 Vloženo 2. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2024 Ahoj, tak jsem nechal odstranit otravné ACT a paráda 🙂 hned je to jiny motor. Hlavně se mi zdá ,že to jede i jinak. Spotřeba se šla mírně dolů, jinak doporučuji:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parezorg Vloženo 29. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2024 Citovat Ahoj, tak jsem nechal odstranit otravné ACT a paráda 🙂 hned je to jiny motor. Hlavně se mi zdá ,že to jede i jinak. Spotřeba se šla mírně dolů, jinak doporučuji:) Asi nešlo JEN o deaktivaci ACT? Pokud ano, tak je to z principu blbost, že šla spotřeba dolů. Na toto vlákno, resp. řešení ACT jsem narazil až teď, takže o tom moc nevím. Sám s tím nemám problém, že by mě ACT nějak omezovalo, že by byl problém přejít hned na vyšší výkon, když potřebuji. Spíše mě to zajímá z důvodu, že by to časem mohlo přinést nějaké problémy s motorem (zanesením), emisemi apod. JInak jediné, kdy se mi podařilo něco přepnout, aby se motor jevil jako živější, bylo v OBDeleven aplikace Increase Engine Responsiveness na Increased(Audi) místo výchozí Standard(Škoda). Bohužel to ale provází nějaké chyby, co pak auto hlásí, což píší i v samotné aplikaci (engines may call out fault in the 03-BREAKES control unit). Sice píší, že je toto nastavení Increased potvrzené jen s 1,5 TSI motorem, bohužel ale s verzi DADA (2019) to tu chybu hlásí, takže jsem to zase vrátil zpět. Ale mohu potvrdit, že reakce motoru byla subjektivně živější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.