Přejít na obsah

Kolísání otáček při volnoběhu


mike_k

Doporučené příspěvky

Máte nejspíš zasraný vstřikovače. Chce to koupit čisticí kapky do nádrže k pročištění palivového systému

no, ale opatrně. Tohle může motoru více uškodit než pomoct. Moc toho obecně nevím, ale zrovna s těmahla přípravkama mám (potažmo teda 2 kolegové) velice špatné zkušenosti..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

njo, poenta je jednoduchá. To svinstvo co se uvolní "rozpustí", tak ty mikročástice můžou poškrábat třeba válce motoru..

/ Přesně tohle se stalo známému..

Zrovna jsem hledal něco pro známého na forda a koukám na tenhle článek, to je něco i pro tebe (tedy částečně).. http://mondeo.fordclubs.org/clanky/cech/prisady3.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám stejný problém na stejném motoru.

Nemáte s tím někdo zkušenosti? Klapku jsem vyčistil, žádný výrazný rozdíl jsem nezaznamenal. V servise mě řekli, že se klapka seřizuje až po ujetí 1000km :o. Vyměnili mě i svíčky, ale žádná změna. Tak nevím.

U Feldy MPi 1.3l to občas dělalo i těsnění pod sacím potrubím.

Dík za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz se to tu resilo nekolikrat .. sam mam 1.4 Mpi 44 Kw a dela mi to v male mire tez ..

cistil jsem skrtici klapku,komplet diagnostika motoru,cisteni vstriku .. opravdu jsem toho udelal hodne za ucelem odstraneni tohoto problemu ..

vysledek .. : male zlepseni nastalo,ale nic extremniho .. takze z toho vyplyva,ze to je proste dane stazenim emisi podle nejake normy .. a asi s tim bojujeme zbytecne .. :ph34r:

tot muj postreh .. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny. Mám fabii 1,2 rv2002. používám jí každý den jako učitel autoškoly a mám najeto 100.000km. Při volnoběhu mi otáčky také klesají a auto se mnou někdy také pocukává. Nepomohou tomu žádné čističe a další věci lijícíse do benzínu, jelikož i za 100.000km se nemůže motor a vstřiky a ventily tak zadělat. Zkoušel jsem mnoho těchto přípravků a nic nepomáhá. I přípravky do oleje motor o nic neztiší a je to pouze sugestivní dojem že ta jízda je lepší. I do servisu to nemá cenu dávat, jelikož tam jsou jen výměŃáři a ne opraváři a najdou Vám tam hafo chyb, které vymění za desetitisíce (lambda sonda, katalizátor, vstřiky atd..)a pak sami zjistíte vyklepanej kablík u vstřiku. Poškubávání motoru je způsobeno už jen tím, že pracují pouze 3 válce a lambda sonda si sama řídí množství výfukových splodin v katalyzátoru a tím i upravuje otáčky. Sám jsem z toho nervózní. Opravu budu řešit až to fakt nebude jezdit. Do té doby bych doporučoval se v tom nešťourat a nevyhazovat peníze za čističe a servisy. Výraznou změnu pozná laik jako já určitě při každé výměně oleje. to je pak jiná jízda. Jinak maximálně se mi stává, že měním 10x za rok levou prčavou H7. a stabilizátory taky dlouho nevydržej nevrzat a někdy při studeném motoru hučí při přidávání plynu asi zřejmě vodní čerpadlo, po zahřátí je klid. Spojka a převodovka i s používání žáků fungují perfektně. Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď sem se docela dobře pobavil. Pavle, na tohle všechno o lambdasondě a dalších věcech jako běh motoru na 3 válce jsi přišel sám nebo ti to někdo poradil? Jinak vyčištění klapky může pomoci ale musí se to dodělat až do konce. Nepomůže jen vyčistit klapku ale zároveň říct řídící jednotce že jsme tu klapku vyčistily. Tyhle motory jsou učenlivý ale samy ještě nepoznaj že jsme jim chtěli opravou pomoci. Ale jak tady někdo zmínil, je dobré si skontrolovat těsnost sacího potrubí, přisávání falešného vzduchu je pěkná sviňárna.

PS: Pavle 1,2 Fabia je snad tříválec tak kolik válců by mělo pracovat když se ti uklepal kablík? 4? :smich:

Editováno: , autor: Hadzim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem moc rád, že jsem vás všechny pobavil, jelikož jsem toto tvrzení dal do této diskuze schválně, abyste se přesvědčili čím na mě argumentoval značkový servis Škoda (až bude na čase tak zveřejním jeho jméno). Sám jsem to nepochopil a také jsem nepochopil ty všechny drahé výměny. Od té doby jsem přestal jakkoliv své vozidlo udržovat přes autorizované servisy a vše si dělám sám nebo za pomocí mého kamaráda automechanika z neznačkového servisu. a díly kupuji nové originál z vrakoviště v Praze, kde Vám dají ORIGINÁLNÍ díl za hubičku. Teď jsem měnil benzínové čerpadlo. Koupil jsem Originální a nové za 1500,-Kč. Ve Škoda servisu ho mají za 6500,-. Ty čističe do motorů mi také poradil ten zatím nejmenovaný značkový servis a vážně nezaznamenávám žádnou změnu k lepšímu a jsem rád za tyto vaše příspěvky a budu je dále sledovat a pak se dle toho rozhodnu pro postup odstranění této závady. Ten kablík u vstřiku způsoboval chod pouze na 2 válce. Značkový servis závadu nepoznal a vyměnil mi již ty zmíněné díly a shodou okolností ta závada přestala a já vážně myslel, že tomu rozumí až do minulého týdne, když se to projevilo znovu a fakt to bylo jen blbým kablíkem u vstřiku. Od té doby nemám žádné problémy. Snad jen, že jsem přišel o spoustu peněz a jeden servis si zas vydělal. Snad nejsem jedinej komu se tohle stalo. Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobré vysvětlení Pavle, omlouvám se, konečně jsem pochopil tvůj první přízpěvek. Jinak "přečipování" motoru samozřejmě může pomoci, ale komu z Vás motor kolísal na volnoběh když bylo auto nevé nebo kdo měl díru v plynu u nového auta? Takže "přečipování" samotné asi nepomůže, ne? Jinak hledal bych chybu asi na sání ale to je na zkoumání motoru už asi s osciloskopem a hodně přesnym.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neskusal niekto chip od Cimbu ?

reakciu na zosliapnutie pedalu plynu maju opravenu (tzv. "dieru v plyne")

mozno vyladili aj ten volnobeh.

hmm ???

tak som do CIMBU napisal :

dobry den,

chcel by som sa spytat, ci chip na Fabiu 1.4 MPI 50kW

odstrani kolisavy volnobeh motora a tzv. "dieru v plyne",

ked motor reaguje oneskorene na zosliapnutie pedalu plynu.

za info vopred dakujem

-----------

Dobrý den,

ano, oba problémy SW resí, navíc díky vetsímu tocivému momentu budete mít

nizsí spotrebu...SK kontakt : p. Svarc, 905 498 726.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzkaz pro Tomáše (žába ve znaku) Tomáši ty děláš do aut či tak nějak?? podrobně pročítám ty diskuze a přijde mi, že se celkem o tu svou Fabii docela dobře staráš a že tomu budeš i rozumět. Jen by mě zajímalo, kolik máš nalítáno a jak ti drží auto službu, když dodržuješ ty intervalové výměny oleje adt.... Vlastně je to i otázka pro všechny. Mě akorát zlobí ten volnoběh jinak lítá super. opakuji 100 000 nalítáno opakuji se žákama a pravidelné servisní prohlídky ukončuji teď po dvou letech záruky (zdá se mi to fakt dost drahý) ;) a chci se o to starat sám maximálně s pomocí kamaráda automechanika.

Pavel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Poridil jsem si F 2.0 85Kw a pri volnobehu kolisaj otacky od 850 do 750 a na svetlech je to znat jak se klepe motor... Mam v tom plyn a na nej je to lepsi. Nevite nekdo co stim? Kdyz jsem to koupil z nemecka uz to delalo privezl jsem to delaly rozvody cistilo se sani a klapka olej atd., svicky se menily vstriky se posilaly do boleslavy vycistit! Nikdo nevi co stim! Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poridil jsem si F 2.0 85Kw a pri volnobehu kolisaj otacky od 850 do 750 a na svetlech je to znat jak se klepe motor... Mam v tom plyn a na nej je to lepsi. Nevite nekdo co stim? Kdyz jsem to koupil z nemecka uz to delalo privezl jsem to delaly rozvody cistilo se sani a klapka olej atd., svicky se menily vstriky se posilaly do boleslavy vycistit! Nikdo nevi co stim! Diky

zkus vyměnit klapku a nebo zkontrolovat pres wag zda je spravne nastavena jinak to muze delat i ten plyn muze byt napichnuty do svazku na řidici jednotku motoru opruz to by pak muselk delat nekdo kdo dela plyn cus Filipo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mam Skoda Fabia 1,4 MPI 50KW, rok vyroby 2002, najeto 63tis. km ---- auto je pravidelne servisovane v autorizovanem servisu.

Mam problem s kolisani otacek + jakoby klepani (skubani) motoru + nekdy pri studenem motoru jakoby spatne tahne + spatne teple starty. Problem uz trva cca rok, v servisu mi stale tvrdi, ze pocitac jim zadnou chybu nehlasi, a ze kolisani otacek je normalni. Ale mne to normalni nepripada, driv to proste to auto nedelalo. Na spatne teple starty, mi doporucili dobit baterii, ktera samozrejme klekla za mesic po dobyti a problem stejne trva :-)). Autobaterie byla vymenena v prosinci 2008. Takze studene starty OK.

Nez bych navstivila znovu servis, a tam by mi zas namluvili buhvi co, rada bych si nechala od nekoho poradit. Ruzne jsem vycetla, ze by kolisani otacek by mohla zpusobovat spinava skrtici klapka ??? Da se vycistit bez servisu ? Nebo se musi rovnou menit ?? A kolik tak stoji ? Kdyby sla jen vycistit urcite by mi to udelal kamarad nebo to vyzaduje servis ?

A ty teple starty, pry to muze byt vadnou zapalovaci listou ? Je to mozne, a da se zas vymenit bez servisu ? A co cena ?

Moc dekuju, S.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokoručoval bych se podívat na tu škrtící klapku, pokud bude spinavá tak vymontovat, pomocí hadříku s benzínem vyčistit (existují i čistící spreje, ale těm já nevěřím) a namontovat zpět.. Po opětovné montáži chce udělat základní nastavení pomocí vagu. Dále pak bych se podíval na svíčky a filtry.. Spoustu návodů je v sekci motor!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...