muchapuk Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 a ako da ABS osebe vediet ze je aktivne ? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelZ Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 tím že při brzdění ti bude rychle pulzovat pedál brzdy včetně zvukového projevu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 dupni na brzdu aspon ve 60km/h a uvidis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 .. kolik aut se ti nastehuje do kufru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 aa bojler udelal vtip. Ok doplnuji, na brzdu dupni nekde, kde budes siroko daleko sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Makyn20 Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám FABII II a už 2 dny mi při otáčení auto - plnej rejd trochu hučej-drhnou destičky. Dělalo to před Vánocema už jak slezl sníh a těd se to objevilo znova, když se solí. Myslíte že je možný aby na to nějak působila ta sůl se solí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 nemáš led v podběhu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Asi jsem to nějak nepochopil, ale nevím, jaký vztah má plný rejd a brzdové destičky. Můžu říct, že nedávno jsem měl podobný případ, ne-li stejný. V pátek jsem docela hodně jezdil po městě, pak to celý víkend stálo a když jsem jel v pondělí, tak při brzdění, to byl takový hluk, jako když něco o něco nezvykle drhne Stačilo, ale vícekrát sešlápnout prudčejc brzdu a pak to už bylo normální. Pravdou je, že zřejmě tam ulpěla buď teda ta posypová sůl a vytvořila na kotoučích film, a nebo tam byla nějaká námraza. Teď už je to zase v pohodě. Otázkou je jestli ti to dělá jen ráno, když auto celou noc stojí a pak to přestane, anebo, to dělá pořád. Ještě jsem někde četl případ, že se mezi kotouč a brzdové destičky dostal kámen (rovnou křemen) a tak blbě se tam zapříčil, že to způsobovalo drhnutí až skřípot, zjistilo se to až v servise. Pravdou je že pokud ti něco drhne při plným rejdu, tak to opravdu může být led v podbězích. Zkus s tím zajet na delší dobu do podzemní garaže, ať to odtaje a pak uvidíš. Kdyby jsi měl nějakou vážnou poruchu na brzdách nebo se servem, určo by na to reagovaly kontrolky v autě. Tak přeji, ať je to jen ten led Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Makyn20 Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 (editace) Děkuju ti. No když to do rána stojí v garáži a vyjedu a vyzkouším to tak to nedělá ale když dojedu do práce cca 15 km tak to zase dělá asi to bude mít spojitost stím počasím, jinak by to dělalo asi pořád. V servise mi poradili to vystříkat vapkou ale neslyšeli to protože jako naschvál to před nima nedělalo. To si člověk příjde jako blázen Editováno: 15. leden 2010, autor: Blacky Pravidla rikaji- necituj posledni prispevek!! Posledni varovani, jinak to budu rovnou mazat :o( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 To Makyn 20: Dneska jak jsem jel z práce, tak jsem zaslechl něco podobného, co jsi tu popisoval. Vždycky, když jsem otočil kola, ozývalo se takové drhnutí. Protože jsem jel nakupovat, tak auto stálo cca 2h v podzemní garáži a když jsem k němu přišel, tak jsem viděl, jak velké kusy jakési srajdy ležely pod autem. Auti jsem ještě jednou obešel a představ si, že za předním kolem byl uvolněný velký zmrzlý balvan te srajdy a bylo na něm vidět, že je ze strany kola hoblovaný, tak jsem jej doslova vysekal a od te chvíle už je zase klid. Tak se mrkni, jestli náhodou něco podobného někde nemáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Makyn20 Vloženo 16. leden 2010 Sdílet Vloženo 16. leden 2010 Help pánové, tak jsem dl auto na hever a nikde není sníh ani led. Jel jsem to vyzkoušet a po cca 8 km to zase trochu drhlo. Nemůže se tam něco dít, když se natlakujou brzdy? ale to je asi blbost co? to asi má spíš spojitost stím pískem a solí. Bohužel to nemůžu vystříkat protože jsou - 2 stupně. Nebo jestli není spíš v nějakejch kloubech marast protože destičky by to snad dělali i při tom kdybych jel rovně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Makyn20 Vloženo 16. leden 2010 Sdílet Vloženo 16. leden 2010 Tak těd jsem to ještě 3x zkoušel a už to nic nedělalo ale před tím 3 dny jsem z toho nějakej rozpačitej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Zdravicko, mam dotaz. Mam aktualne najeto 43000km, autu budou na zacatku cervence 2 roky a bude se menit brzdovka. V rodine je jeste jeden mladsi R z podzimu 2009 s najetymi par tisici. Kdyz jsem preparkovaval auta, vsiml sem si jedny veci - pri lehouckem dupnuti na pedal brzdy novejsi auto ihned stoji, moje k zastaveni potrebuje zaslapnuti pedalu. Novejsi auto ma brzdy FSIII, starsi C54 - tzn. nemelo by byt novejsi nijak technicky zvyhodneno, spis naopak. Otazka: je to opotrebovanim kotoucu/desticek, opotrebovanou brzdovkou a nebo auto musi chte nechte bez ohledu na okolnosti pri jizde krokem pri trknuti do pedalu stat - tzn. zavada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Makyn20 Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Ty jo to těžko říct. Ono je taky otázka co je lehké zašlápnutí, to je strašně relativní pojem pro každýho člověka. Pokud normálně jedeš a zašlápneš brzdy a auto stojí tak bych to neřešil, samozřejmě tam je nějaká dráha a nezastavíš okamžitě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. Květen 2010 Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 bojler: Je to tim, ze FSIII a C54 jsou proste rozdilny trmeny. Nemuzes cekat, ze se budou chovat naprosto stejne. Mam moznost ruzne stridat m.j. FI (FSII), FI (FSIII), FII (C54) a FII (FSIII) a kazdy auto je pocitove jiny. Pokud to auto normalne brzdi, neresil bych, ovlivnuje to hromada parametru vcetne desticek a kotoucu. Sice se treba jedna o jedno cislo dilu, ale kazdej dil ma toleranci a rozdily v sarzich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Květen 2010 Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 Auto brzdí, nepociťuju nějaký zhoršení za běžnýho provozu. Proto mě to docela překvapilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 Kdyz jsem preparkovaval auta, vsiml sem si jedny veci - pri lehouckem dupnuti na pedal brzdy novejsi auto ihned stoji, moje k zastaveni potrebuje zaslapnuti pedalu. Tak presne tento "problem" mam aj ja. Uz som to dal par krat pozerat v servise, ale vysledok je stale rovnaky kukaju na mna ako na .... . Dnes idem vymenit konecne zadne kotuce , kedze po minulorcnej akcii v servise je jeden prehriaty a ja uz nemam chut cakat kedy sa to rozpadne (uz zacal sa rozpadavat povrch na nom). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 To rozpadavanie nafoť ked to budeš robiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 kuci dotaz : Auto dvouletka 1,4 16V nalítáno 52tkm - jezdim dlouhý trasy - více méně svižněji ( rozhodně ne brzda - plyn ) Začalo se objevovat , necham ručku dýl to stojí a ráno mám "přimrzlé brzdy" venku je teplo +10 , když se rozjedu cejtim jak to škubne + rána a pak se normálně pustěj a vše šlape jak má. Je to normální jev? Přece jen mám 8tkm do brzd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 "Normální" to je protože se ti připečou jakoby zadní prasátka v bubnu a pak když to rozjíždíš tak se to uvolní. Zkus jeden den nezatahovat ručku a uvidíš, že to nebude dělat:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 9. Červen 2010 Sdílet Vloženo 9. Červen 2010 úctivá poklona , děkujeme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 9. Červen 2010 Sdílet Vloženo 9. Červen 2010 jj presne. A nebo zkus tu rucku nezatahnout az na krev. ( pokud to nahodou delas). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 Tak co problem vyresen??:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelZ Vloženo 21. Červen 2010 Sdílet Vloženo 21. Červen 2010 Nevíte jaké změny jsou na brzdách po faceliftu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Červen 2010 Sdílet Vloženo 21. Červen 2010 (editace) Měl by být podle TZ větší brzdový válec, dále nová verze ABS/ESP (8.0 ->8.2). Podle všeho se ve verzích 63kW benzin a 66kW diesel při vybavení ESP nedávají už navíc kotoučové brzdy dozadu. Editováno: 21. Červen 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.