Přejít na obsah

Kapota od kamienkov


Roman55

Doporučené příspěvky

Chlapi, tiez mate kapotu ako sito od kamienkov? Mam modru race metalizu a na kapote asi 30 jamiek od kamienkov, pod nimi je cierna farba a dost to vidno. To iste na streche. Riesite to nejako, ci kaslat nato? Neviete kolko si pyta Skoda za prelakovanie jedneho dielu? 

Editováno: , autor: Roman55
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Definice, čím blíže za vozidlem před sebou jedeš, tim více je dojebaná kapota.

Samozřejmě záleží hodně na povrchu kde jezdíš a nebo taky zima a posyp. Těch faktorů je víc. 

Lakovat bych adi nenechal, raději lokální oprava zateckovanim, samozřejmě záleží jaký rozsah. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lak na 120 až po felicii má úplně jinou kvalitu v tloušťce laku a podkladu. Vzpomínám jak jsem koupil v roce 2009 končící O1 Tour a hned po první zimě našel otečkovanou kapotu. Schytal jsem i pár sprch šutrů od sypačů, kteří u nás jezdí z kopce jak dobytek, teď už jim nikdy neuhýbám, aspoň je to zpomalí. Taky jezdím v uctivé vzdálenosti za kamióny a na dvouletém Rapidu nemám po 30 tis. km ani ďubku. F1 Junior 2005, který nikdy neměl ambice někoho předjíždět a mám jako 3. auto nemá jedinnou vadu laku, až na stopy od krup, stojí furt na ulici bez extra péče a údržby. 

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som druhy majitel, takze neviem, kde ten prvy jazdil, ci chodil cely rok za sypacom, alebo ma skodovka slabe laky. Zateckovanie ti nepomoze, bude to stale vidno a ked mas 50 jamiek, tak to je prasarna robit, potom to zbrusit, rozlestit, 2 dni sa s tym budes hrat. Preto sa pytam, ci neviete dakto ake ma skodovka ceny lakovania. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skoda az tak slaby lak nema. na opli som mal dodobanu viacej a ja si odstup drzim. a hlavne zaciatok strechy nad oknom bol nekryty sklom ci gumou a ta hrana bola pekne odobana. zase robil som na aktivnom stavenisku, takze tu toho nalieta aj s odstupom. rekord bol n apozicanej corse, ked moje auto bolo v servise a z 20m letiaci kamen mi trafil sklo :)

opel som dal na havarijko pred predajom a lakli kapotu i strechu. vseobecne tie laky nie su take tvrde ako kedysi, alebo sypu inym materialom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, dneska jsem na kapotě objevil 2 škrábanečky (4 mm). Přikládám foto jednoho z nich.

Nijak zvlášť mi to nevadí, počítal jsem s tím, že se něco takového časem objeví.

 

Zatím si říkám, že bych to neřešil a až toho bude víc, nechám to přelakovat.

Ale znepokojuje mě, že by to mohlo začít rezavět. Zdá se mi ale hloupé pokaždé když objevím něco takového jezdit si to nechat přelakovat.

Můžete mi poradit, prosím? V tomto jsem nezkušený, tak bych nerad udělal nějakou hloupost.

IMG_2416.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je ten mikrohrot? To je nějaký přípravek, můžeš sem dát nějaký odkaz, foto, nebo něco podobného abychom pochopili o co jde? Přiznám, ještě jsem o tom neslyšel, já to řeším ty škrábanečky tou lakovou tužkou, do které namáčím párátko a tím to zaplním ten odloupnutý/poškrábaný  lak.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, DušanV napsal:

Co to je ten mikrohrot? To je nějaký přípravek, můžeš sem dát nějaký odkaz, foto, nebo něco podobného abychom pochopili o co jde? Přiznám, ještě jsem o tom neslyšel, já to řeším ty škrábanečky tou lakovou tužkou, do které namáčím párátko a tím to zaplním ten odloupnutý/poškrábaný  lak.

 

To tedy musí vypadat 😁👍

 

@Nemfis přesně to je ono.. V Brně barvy Vitásek, cca 160Kč i s barvou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, podotýkám že jsem fakt začátečník, takže abych si to shrnul: Nejprve bych to vyčistil a odmastil (hadřík a jar), opláchnul, osušil a pak tím mikrohrotem nanesu barvu. Nemusím tam dávat nějaký základ a pak to leštit? Na videích, co jsem sledoval, je to docela věda a hlavně nechci mít doma spoustu věcí co použiju jednou za čas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj. Tak se pridávám taky s tímto problémem. 

 

Na kapotě je cca 30 malých dírek po kamínkách a jedna obrovská po velkým kameni, který odletěl kamionu, ale v protisměru ...

 

Chtěl jsem to zamáznout, ale výsledek katastrofa a horší, než tam nechat tu díru. 

 

Asi jsem nanesl moc (a to jsem to dělal párátkem). Myslím, že víc to dojebal ten bezbarvej lak...

 

No prostě hrůza. A teď - jit s tím na přelak, nebo se na to vyprdnout?

Spravit už to asi nepůjde, že? 

 

 

 

20220413_140522.jpg

20220413_140545.jpg

20220413_140608.jpg

Editováno: , autor: hardhouse.trip
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...