Přejít na obsah

Komfort III-799B!!!!!!!!


cosby

Doporučené příspěvky

Ahoj,sem tady novej, mam k moji octavii 1 (2002) dva klice (hella 434Mhz) ale druhy ma poskozenou elektroniku takze potrebuju sehnat jen dalkovy ovladani ktery bych si pak sparoval a puzil bych muj stavající klic a cip. menuzete mi nekdo poradit kde ho sehnat a jestli se to da takhle provést? dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj Cosby. Chtěl jsem se Tě zeptat, jestli by k mojí Octě šel použít sklopný klíč s dálkou. Mám Octu I, rv. 10/1999/MR2000, komfortku 799AH, všechny okna v elektrice, dálku mám v nesklopném dvoutlačítkovém ovladači (433Mhz).

Popř. jestli bys takový sklopný klíč měl na prodej, tak kolik bys za něho chtěl? Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nevíš náhodou, kdo by takový klíč měl na prodej? Popř. jaké je jeho označení? Předpokládám, že to asi nebude třítlačítkový klíč, že? Takže mi asi nepůjde odemykání kufru dálkou nebo ano? Omlouvám se, že se tak blbě ptám, ale jsem v téhle věci celkem ztracený. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,mám dotaz. Mam Octavii 11.2001 original s kulatym klíčem 2 tlač. koupil sem vystrelovací klíč 3tlač (1J0 959753 DA).

Přendal sem do měj imobilizer a nechal vybrousit klíč takze auto jde rucne odemknou a nastartovat. Nedaři se mi ho však spárovat aby chodila dálka,

tak se chci zeptat jestli to lze udělat bez VAGU. Nebo jestli to vubec jde. A za predpokladu ze to jde VAGEM tak jestli jde naprogramovat

třetí tlačítko a zavírání oken. Děkuji

Jeste bych dodal že oba klíče,jak starej tak novej je 434Mhz

Editováno: , autor: FRN1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zjisti, jakou máš komfortku. Já měl 799 bez koncovky a nešlo to naprogramovat na vystřelováky, i když se do ní nahrál soft 799B, protože tomu chyběl modul pro dálku. Možná je to taky tvůj případ.

Zira s tim pojedu na VAG kde to zkusime prizpusobit a zaroven zjistim jakou mam konfortku. podle navodu v manualu by to melo jit takto:

-zapnout zapalování klíčem který uz je přizpusoben

-mechanicky zamknout auto klicem ktery chci prizpusobit

-zmáčknout tlačítko na novem klici,pak pauza vetsi nez 1s

-další zmáčnutí tlačítka ukončí prizpusobeni

tenhle zpusob chci jeste dneska zkusit protoze pred tim sem zkosel tento zpusob který nevyšel:

-zapnot zapalování klíčem který chci prizpusobit

-zamknout auto budto nahradnim klicem nebo prez tlacitko na dverich

-zmacknot tlacítko na novem klici (tlač.odemk)

-6vterim pauza a pak znou zmacknot

myslim ze tento zpusob sem cetl nekde zde na foru

dalsi zpusob je prizpusobeni prez VAG,

prodejce toho vystelovaku tvrdí že klic jde prizpusobit uplne v pohode a funguje i 3tlačítko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave sem prisel z garaze,zkousel sem oba zpusoby prizpusobeni ale neslo to,pak kombinaci obou zpusobu a taky to neslo.

Pak uz sem jen nasrane nackal vsechno možný a .......uz to funguje,prizpusobeni probehlo na 100%.

Funguje i samostatny odemčení kufru a kdyz otevřu kufr a pak zavřu,kufr se automaticky zamkne.

Buhuzel nemuzu pro ostatni nešťastníky říct jak sem to udělal ale z nejvetsi pravdepodobnosti se mi to povedlo tim druhym zpusobem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pokud máte někdo OI Tour od MR2006 s centrálem ale bez DO a zároveň máte v elektrice jen přední okna a máte zaslepenej zámek kufru už z fabriky, tak až budete chtít dodělat dálku k centrálu, obraťte se na Cosbyho. Po chvíli kouzlení a obětování se mu podařilo tuhle podivnou prasáckou kombinaci rozchodit. (Standartní postupy nepomáhaly).

Takže ještě jednou díky Cosby :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz, mám O I Tour Combi, 1,6 75kW, MR09 (koupená letos v létě). 4xokna, alarm, 2tlač. vystřelováky s DO, kufr se záslepkou.

Lze u tohoto auta překódovat elektroniku na následující komfortní blbůstky?:

- trojblik blinkru

- setření zadního stěrače při zařazení zpátečky při zapnutém předním sstěrači

- setření předního okna po cca 5s po otření skla po ostřikovači.

Fabie 05 toto umí a docela by se mi to líbilo i v Octě. Poradí někdo?

Možnost připojit se na VAG mám, ale kolega, co ho má, neví kde a jak tyto funkce případně hledat.

Předem dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpovědi, tak trochu jsem to čekal, ale přeci jen, co kdyby.

Béé, béé kol119:kol-57:

No, teď se zeptám jako naprostej laik a člověk tajů elektroniky neznalý. Komfort z fábie (nebo OII) přendat do Octy I asi nikdo nezkoušel, což?

Předpokládám, kdyby to šlo nějak rozumně, že to bude každej druhen už mít.

Vede mě k tomu poznatek, že třeba jednotka pro tažný je stejná v několika koncernových vozech, tak předpokládám, že i ostatní jednotky si můžou bejt podobný a můžou se spolu naučit mluvit. (Stejnou jednotku dáváme do SupaII, Ibizy, jde do OII)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiné komunikace,zapomeň na takové kraviny.Trippling se dá jednoduše dodělat-použit tlačítko "hledat",setření při zpátečce jednoduše nejde a setření předních stěračů tak 90% lidí stejně u OII deaktivuje,páč je nanic

Editováno: , autor: cosby
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Zalezi za kolik co sezenes.

Tady jsem to popsal u inzeratu kde prodavam vystrelovaky-

Do 98 nevim jestli to pujde, 99by uz mela jit.

viz:

Komfortní systém 3.generace - návod, meli by ho mit vsechny octavky od MR02.

Napsal vittorio, upravil JasteR

Úterý, 09 květen 2006

Potřebné ingredience:

ř.j. dveří 4 ks cca 700-1000 kč/ks *

ř.j. komfort systému cca 1000 kč **

ř.j. airbagů 1000-1500 kč ***

maxidot 2800-3500 kč

vystřelovací klíče (někdy i obyč., ale s frekvencí 434 MHz) + sada zámků 1000-1500kč

vypichovák na piny, někdy stačí sichrhajsky, ale není to ono

schéma,trocha šikovnosti (někdy zdarma vrozená)

Ceny jsou z vrakoviště, annonce, drobní dodavatelé

* - Označení dveřních jednotek LP - 1U4 959 801 D

PP - 1U4 959 802 D

LZ - 1U0 959 811 D

PZ - 1U0 959 812 D

písmeno "D" označuje 3. generaci, označení je napsáno na papírové nálepce na motorku stahování.

** - Označení komfortky 3. generace 1CO 959 799 B

*** - ř.j. airbagů se mění u modelů MR99 a starších

Výše napsaný seznam platí pokud chcece mít vše plně funkčí. To znamená:

Jedny klíče, všechny kontrolky funkční, zobrazení otevřených dveří na maxidotě.

Pokud nemáte VAG apod. připočítejte k ceně i nakódování klíčů, imobilizéru,komfortky aktivaci airbagu.

Pinování budíků: liší se do MR00

U modelů do MR99 je třeba vyměnit a přepinovat i jednotku airbagů.

Jednotky se liší i konektory 50 pinový oproti 75 pinovému.

Kdyby nekdo chtel tak prodavam-

Vystrel klice origo nova sada se zamkama mam za 1300,-

Budiky nove MaxiDot 2600,- TDi, nebo benal a LaurinaKlement MaxiDOT na TDi 2900,-

Dverni jednotky s mozkama nove pro 3g 600kc/kus.

Chci se zeptat pokud mám octavii roku výroby 1/2000 jestli musím měnit jednotku airbagů (vím že je to pro vás blbá otazka a že je to tu napsáno, ale je to přece jen první měsíc 2000 tak nevím či tam škodovka náhodou nešoupla ještě věci z roku 99)

a zda musím pinovat svorkovnici na budíkach , pokud chci měnit obyčejné budíky za maxidota tak aby se mi na ních zobrazovalo vše krom dveří. Díky za rady a odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...