Tomas_ek Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 naprosto tragédní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 z moj ístrany v-maxx ty nejhorsi zkusenosti aspon ze reklamace byly vzdy vyrizeny kladne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 od kolika lidí to zase potřebuješ slyšet?? nemám duvod něco si vymejšlet!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Hoj kuci když už tady tak vesele klesáte máte někdo zkušenost co se týče regulátoru brzdné síly?? jestli po snížení přenastavit nebo ne. Po snížení si přece bude "myslet" že je auto zatíženo nákladem a jinak brzdí i když je prázdné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Auto si po sníženi rozhodně nemyslí, že je nějak zatíženo..jak by to zjistilo? Nemá jak...brzdí to úplně stejně..není potřeba nic nastavovat. Já třeba s V-maxxem výškově stavitelným mám zatím dobré zkušenosti...vím,že na tom jezdi ještě tři kluci z fóra(fabie) a zatím si taky neztěžovali co jsem sledoval..otázka je co to udělá časem no..zatím na tom jezdím 10 měsíců a ok...tak doufám,že pokud se to má podělat tak ještě v záruce..rozhodně v porovnáním s Supersportem co jsem měl předtím tak je to lepší.. Ale zase jsem i osobně viděl jak vytekly předky na Octavii..+ samo kluci s oktávkama z fóra.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 ten regulátor má myslim jen combi.., ale neřešil jsem ho a brzdilo to uplně stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Ptáček Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Dobrá přesvědčily ste mě V-Maxx kupovat nebudu potřebuju to na každodení ježdění a to V-Maxx asi nejní :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 nemám zkušenosti, ale můj názor je takovej že u těchle "low price" podvozků je to stejně kus od kusu...ať už supersport, nebo V-maxx..u každýho bude záležet jak to ťaman odflákl, nebo neodflákl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 7. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 Jo ma to kombi a tuším sedan ,ale jen se ptám jestli s tím někdo kvrdlal po snížení. když to nic nedělá tak ho nechám tak jak je a dik za odpovědˇ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gh0 Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 V-maxx jezdim necelý rok a taky zatím dobrý. Teď na zimu jsem ho zvedl na max, tak uvidím, co s tím udělá zima. Sice člověk musí dávát bacha na každou sebemenší nerovnost na silnici, aby si náhodou nepřekousl jazyk, ale to je daň za nízké auto, pak už jedině jít do kvalitnějších, ale podstatně dražších podvozků, které se dají i tuhostně nastavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejvi99 Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 (editace) Hoj tak Vás tu zdravím, co se týče podvozků tak mám své zkušenosti za dva roky na FRs jsem měl seriový, pevný Weitec, a ted mám HP sporting (stavitelný předek -60mm, bude k prodeji). Po nákupu nových širších kol bohužel musím řešit otážku výškově stavitelného podvozku. Takže co mě poradite cenově bych rád něco do 23tis. a nechci žadný pajškrt jelikož auto jezdí 26tis km ročně (normál cestování z 50%, z 30% velmi sportovně,15% město,5% nějaký ten kopec, sprint) a need snížení kolem 7cm a víc...... Takže asi takto: KW, Koni odpadá max. snížení 65mm HR odpadá nutno jiný stabilizator, cena za hranicí 30tis. Weitec cena pod mojí hranicí ale s Weitecem jsem nebyl až tak spokojen :/ D2,XYZ mě z toho vychyzí jako zatím vítěz? Co vy na to? Editováno: 16. Prosinec 2009, autor: Dejvi99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 HR presahuje cenu 30tis a vyzaduje jiny stabík??? co je to za blbost? http://www.escape6.cz/podvozky/vyskove-sta...n-combi-vc.-RS/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Jezdime HaR a max spokojenost ...kdyz napises na vwclubu clenovi Zviratko tk vyjde novej na 18tis verze streetstyle o stabiku neni zadna rec I kdyby ano se slevou od Zvirete se vejdes do tvych zminovanych 23k, ale pokud vim tk stabik netreba Amogh ti urcite rekne vic D2,XYZ myslim nesmysli KW na tom sem se vezl 3x v Polu,GIV a Renaultu kazdej slozenej o vice jak -65mm GIv byl na doraz cca 5cm nad zemi ....vsichni to chvalej a i vydrzi ale jedno je jasny kazdej byl prisne tvrdej na muj vkus az moc ! skoro to nepruzi HaR treba na Superbu je uplne v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 (editace) Eibach Pro-Street-S sešroubovan až dolu a ještě to trochu pracuje. Tvrdy to je, ale protže to nema kam propružit. A jestli je pro někoho -65 malo tak se jen smeju. Nakonec to stejnak nikdo až nazem nepoloží. Já ho hodil až na doraz a pod autem neni ani těch 5cm. Nevejde se mi pod auto ani flaska od mineralky. Editováno: 16. Prosinec 2009, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 (editace) To je taky vec napsat tu 7cm a vic ikdyz treba Mates to mas jeste niz ne ? Zalezi tez jaky mas kola nejde srovnavat treba, Maca 195/50 15" a Lugo 17" 205/40 Editováno: 18. Prosinec 2009, autor: Petřík junior Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 celkem hard ---- paneboze petriku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Eibach Pro-Street-S sešroubovan až dolu a ještě to trochu pracuje. Tvrdy to je, ale protže to nema kam propružit. A jestli je pro někoho -65 malo tak se jen smeju. Nakonec to stejnak nikdo až nazem nepoloží. Já ho hodil až na doraz a pod autem neni ani těch 5cm. Nevejde se mi pod auto ani flaska od mineralky. snepřejel ani moji litrovou petku od zero koly a ty seš víc než -65 si vem že já byl s fabkou o nějakejch -95(spodek auta byl vysoko jako vejška pneu 215/40/16 na devíti palcovim ráfku ) a tobě to leží ještě trochu víc bych řekl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans_RS Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 (editace) Jezdime HaR a max spokojenost ...kdyz napises na vwclubu clenovi Zviratko tk vyjde novej na 18tis verze streetstyle o stabiku neni zadna rec zdar, akorat resim podvozek, musim koupit pac jizda jen na pruzinach vmaxx na orig tlumicich fabia je nechutna hopsava... , ten odkaz na HR tu verzi steretstyle ..o co je to horsi nez ten HR za plnou palbu 26tisic? koukam zadni snizeni jen 30 -60mm u streetstyle a u drazsiho az -80 to je asi jediny? a steetstyle bude komfortnejsi tudiz nebude to tak tvrdy? jen by me zajimalo, jestli HR verzi steetstyle za 18tisic dokazdu posadit treba takto ps: foto je speedy_TDI na podvozku supersport ale nevim kolik to mel snizeny, tusim -55 jinak resim s Fílou otazku podvozku od HP sporting, ale bojim se ze to bude zas moc tvrdy na kazdodenni jezdeni, dneska za nim jedu do Prahy to vyzkouset na jeho fabce :-) tak budu mit prvni zkusenost s HP, navic HPsporting bych koupil asi jen ty tlumice za 14tisic na puvodni pruziny vmaxx pac maj prej stejnou misku ulozeni jak orig tlumice..takze otazka no, navic zadek u HP nemuzu nejak nastavovat, zadek stavitelnej u HP neni, takze jak si to sedne tak to proste bude a podle toho dam predek :/ fakt nevim, to je na palici tohle libi se mi ale ta financne docela vyhodna verze HR za tech 18tisic od zviratka udajne, to by bylo zajimavy reseni taky Editováno: 2. leden 2010, autor: Hans_RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 Sice tu řešíte trochu jiny snížení než já,ale otázka zní,pružiny z FRS na HTP,klesne to o něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 he :-) odpovim otazkou, pruzina s celolitinovýho 1,9 na trivalcove hlinikove 1,2 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 Děkuji takže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 ano, jsem toho názoru :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 Hans zadní náprava se dá nastavit pouze použitím silonových podložek nejmenší výška je 1 cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejvi99 Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 HR presahuje cenu 30tis a vyzaduje jiny stabík??? co je to za blbost?http://www.escape6.cz/podvozky/vyskove-sta...n-combi-vc.-RS/ No na tem jsem koukal i cenově by mě to celkem sneslo ale jde o to zda ho dostanu níž než stavající HPčko. Největší legrace pro mě je to že auto je ted 6cm níž a mě by k dokonalosti stačilo těch 7,5cm což tenhle podvozek nemá... jinaá varianta od HR má 80mm ale tam je nutný stabilizator proto jsem napsal to co jsem napsal...... Jinak davám fotkuauta na HPčku (prostě tam ted 1 až 1,5cm chybí) od přístího roku budou TN1ky ET 35, šířka 8 a guma 205/40.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 ale ty cisla vetsinou uvadej zkresleni, ja mam na okte stejnej podvozek a jde stocit daleko vic nez uvadi HR. ZAvit je dostatecnej, ale oktavka ma ten debilní stabik. Na fabce preci nic nehorzi co by hrozilo vetsimu snizeni. Kua ty RS4ky slusej :-) nemenil bych za vohrany TN1 :-) ale to je samo na tobe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.