Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Takze byla ta zmena opravdu od 2007 ? mam MR2008, vyrobeno 11/2007 a nikde se mi neporadilo zjistit jestli mam TSI nebo TFSI :) kod motoru BWA ... a ten se dela od 10/2005. Tak nevim jestli mam chlazeni truba vodou nebo vzduchem.

Ja jen abych vedel jestli budu jezdit za 7,5l/100km nebo za 7,8l/100km lol ( udaje vyrobce TSI vs. TFSI )

Editováno: , autor: gosh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motory BWA jsou ty stary. Nové mají kód CCZ. Na starym motoru bylo řešeno sání centrálním filtrem s vložkou. Nový motor má jen dekorativní kryt s logem a filr vedle v boxu. Tydle motory nabehly společně s OII FL. Takže musíš mít FL interiér ( volant, zrcátka, klima, radia ... porstě komplet eletrika ). Nové motory mají stejně jako 1,8 TSi chlazené vodou. A nová auta už jsou bez zvuku na výfuku.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že zvuk 2.0 TFSi je v sérii nic moc, já jsem to vyřešil REMUSem. Zvuk po vypálení /cca. 8.000 km / je tak akorát, žádnej randál, ale decentní. Navíc je i odzkoušený na brzdě a snad něco přidává, ale to jsem nezpozoroval. Ono poznat rozdíl mezi 200 PS a 210 PS není je tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem si pri jizde vsiml takoveho svistiveho zvuku jakoby z prostoru pred spolujezdcem. Prvni jsem myslel ze je to od ventilatoru od klimatizace, ale tu jsem komplet vypnul a slyslel jsem to dal .... pak jsem prisel na to ze je to zvuk motoru !!! Kdyz jsem vyradil prestalo to. Je to normalni ? slysite to nekdo taky ? Neni to nic dramatickeho ani extra obtezujiciho, fakt to zni jako od ventilatoru, ale docela mne zarazilo jak to jde slyset. Predpokladam ze to bude projev FSI. Mam podezreni aby mi tam neco nechybelo - nejaky tllumici material. Auto jsem nemel od nova, mam ho ca. 14dnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny na fóru, dokáže mi tu někdo napsat, jaký výrobce dodává turba na RS 147kW r.v. 8/2005? A případně kde ho levně sehnat? Asi mi odešlo do věčných lovišť.

Díky všem. Kdyby ho někdo dokázal sehnat za rozumnou cenu prosím ať se ozve soukromou zprávou,ať to neprobíráme tady.

W.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem si pri jizde vsiml takoveho svistiveho zvuku jakoby z prostoru pred spolujezdcem. Prvni jsem myslel ze je to od ventilatoru od klimatizace, ale tu jsem komplet vypnul a slyslel jsem to dal .... pak jsem prisel na to ze je to zvuk motoru !!! Kdyz jsem vyradil prestalo to. Je to normalni ? slysite to nekdo taky ? Neni to nic dramatickeho ani extra obtezujiciho, fakt to zni jako od ventilatoru, ale docela mne zarazilo jak to jde slyset. Predpokladam ze to bude projev FSI. Mam podezreni aby mi tam neco nechybelo - nejaky tllumici material. Auto jsem nemel od nova, mam ho ca. 14dnu.

Já u sebe nic takového neslyším a ani mě nenapadá co by to mohlo být, zvlášť když to po vyřazení přestane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele to je nejaky divny. Ses asi nejaky superman nebo nevim. Kdyz to po zarazeni neslysis a porad se ti toci motor stejne tak pro si myslis, ze je to od motoru. Ventilatory chlazeni se nepousti hned jak pustis klimu zalezi na teplote okoli. Kdyz pustis klima tak se ti sepne kompresor.

A jestli to chápu dobre máš auto nové 14 dní a starej motor BWA?? To je dost divný ne to byla nějaká skladovka jo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že mi odešlo turbo, jsem poznal podle dolívání oleje. Poznatek jedna. Poznatek dva - při sešlápnutí,např při předjíždění mi to zakouřilo lehce do šeda ( otázka mojí drahé polovičky co má 1,2 HTP Jak je možné,že kouří kanárek,když to není na naftu?) :-(. Poznatek tři - dneska jsem sundal hadice od mezichladiče a vyteklo na mě asi deci oleje. Tj. olej jde do sání. Turbo už jsem sehnal a je tam výrobce KKK. Zítra jdeme přehodit a budu to sledovat. Jinak co tady pořád řešíte spotřebu, dlouhodobá na posledních 2300 km je 7,4 měřená a vypočítaná, ne podle maxidotu a v sobotu jsem jel Benešov - Plzeň - Cheb - Karlovy Vary - Benešov průměr 6,9 l/100 km. Jezdím na N95 a rychlost vždy povolená + 10 tj 60 - 100 - 140. Nejvyšší spotřeba 22,7 l/100 km Pha - Cheb hodně předjíždění a fakt jak prase s průměrem 160 km za 1 h 5 min, nejnižší 5,3 l/100 km na vzdálenosti 70 km jen po okreskách kolem toho kila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlape nechci se hadat, ale asi neumis cist ... pisu ze auto jsem nemel jako novy to za prave a za druhe ze kdyz vyradim tak to neslysim. Protoze spadnou otacky a na volnobeh to neni slyset. alles klar ?

Uz mam druhou OII a to auto mi proste pripada strasne hlucny .... od kol, aerodynamika atd. Ale tenhle zvuk je zase neco novyho.

nechtel bych aby se tady diskutovalo jestli jsem divny nebo ne, nebo proc si kupuji druhou OII kdyz mi prijdou hlucny. Chtel jsem se jen zeptat jestli to vy co mate TFSI taky slysite. Abych vedel ze to mam resit, nebo je to normalni.

k te klimatizaci, asi jsem mel spravne napsat ze jsem vypnul ventilaci .. tim vypnutim jsem nemylsel tlacitko ECON ale kompletni OFF ventilace.

Editováno: , autor: gosh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele to je nejaky divny. Ses asi nejaky superman nebo nevim. Kdyz to po zarazeni neslysis a porad se ti toci motor stejne tak pro si myslis, ze je to od motoru. Ventilatory chlazeni se nepousti hned jak pustis klimu zalezi na teplote okoli. Kdyz pustis klima tak se ti sepne kompresor.

A jestli to chápu dobre máš auto nové 14 dní a starej motor BWA?? To je dost divný ne to byla nějaká skladovka jo?

Píše,že on ho má 14 dní a že není první majitel, jestli jsem si dobře všiml.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemůže to být zvuk který vydává vzduch když není v činnosti turbo? Předpokládám,že při zátěži to neslyšíš a při volnoběhu taky ne,jen když to brzdí motorem. Nebo to tak být nemůže?

při zátěži řve motor, pak není možnost to slyšet :) Je to proste slyšet při bežné jízdě, např 90km/h. Opravdu jsem byl presvědčeny že je to zvuk ventilace .... ale není. Teď autem moc nejezdím , ale jak bude možnost budu se snažit to trochu víc analyzovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že mi odešlo turbo, jsem poznal podle dolívání oleje. Poznatek jedna. Poznatek dva - při sešlápnutí,např při předjíždění mi to zakouřilo lehce do šeda ( otázka mojí drahé polovičky co má 1,2 HTP Jak je možné,že kouří kanárek,když to není na naftu?) :-(. Poznatek tři - dneska jsem sundal hadice od mezichladiče a vyteklo na mě asi deci oleje. Tj. olej jde do sání. Turbo už jsem sehnal a je tam výrobce KKK. Zítra jdeme přehodit a budu to sledovat.

Zajímavá detekce :palec:

Mě se zdá, že mi to taky bere skoro dost oleje, takže teď budu sledovat to zakouření a hadice si nechám nakonec :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem dneska vymenil klinovej remen.Mel jsem ho tam 3roky a pri startovani po dlouhe dobe bylo z motoru slyset hrozne piskani a pri zahrati to prestalo.Cekal jsem,ze klinak vydrzi o dost dele,ale jsem rad,ze po vymene je vse OK

klasický projev řemenu to pískání, ale výměna po třech letech se mi taky zdá docela brzo, kolik km máš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...