logo2222 Vloženo 25. Listopad 2024 Vloženo 25. Listopad 2024 U 3 měsíce staré Octavie 4 FL, 1,5TSi 110kW MHEV DSG se mi již dvakrát, zcela náhodně stalo, že přes absenci jakékoliv indikace poruchy auto nenastartovalo ani po mnoha pokusech, nereagovalo na mačkání START tlačítka. Po pár hodinách ale naskočilo naprosto bez problému a dál spokojeně fungovalo. Od servisu jsem dostal informaci, že jde o závadu software, o níž ví a na její aktualizaci již Škoda pracuje, ale zatím se neví, kdy bude vydána. Prý ale zatím určitě pomůže vystoupit, auto zamknout, počkat 15 minut a pak vše bude fungovat. Doufám tedy, že software bude k dispozici v krátké době. Pokud se s podobným problémem setkáte nebo máte jiné informace, dejte prosím vědět. 1 Citovat
bouchy01 Vloženo 25. Listopad 2024 Vloženo 25. Listopad 2024 Kdysi na OIII a SIII byly problémy se startovacím tlačítkem (svolávačka nebyla - točvolanti trapte se. Dělalo se to na záruku "na přání"). Je otázka, jestli tě netahají za fusekli. Citovat
Gandi Vloženo 27. Listopad 2024 Vloženo 27. Listopad 2024 (editace) Pry je to casta zavada i supu, golfu a dalsich s timto systemem. Z jednoho fora: Dnes ráno nová Octavia prostě nenastartuje. Všechno vypadá normálně... Podle poruchové služby Škoda se to stává stovkykrát, každou chvíli. Pomoci by podle něj měla aktualizace softwaru. Mimochodem po 30 minutách (když dorazila poruchová služba) se to rozjelo normálně, jakoby se nikdy nic nestalo... https://www.youtube.com/watch?v=HImeXE49rMc Editováno: 27. Listopad 2024, autor: Gandi Citovat
Tomas124 Vloženo 13. Ledna Vloženo 13. Ledna Stalo se nám to taky u stejného modelu auta (akorát vyrobeno v létě 2024) a stejná odpověď od servisu jako u vás. 10-15min počkat mimo auto, odemknout a zkusit nastartovat...pomohlo to. Ještě byla možnost odpojit baterii kvůli restartu systému. Naštěstí k tomu nemuselo dojít. Nevíte , jak je to s tou aktualizací? 1 Citovat
logo2222 Vloženo 16. Ledna Autor Vloženo 16. Ledna Volal jsem do servisu, zatím aktualizace nevyšla. Prý nejsem jediný. Stalo se mi to opět, dokonce dvakrát, takže už vím, že stačí zamknout auto a počkat jen 5 minut. Také jsem zjistil, že když auto nestartuje, svítí žlutá kontrolka baterie. Neumím pochopit, že Škoda takovou chybu neodstraní neprodleně, jde oDisplay.lnk zásadní závadu, takové auto např. pro policii je k ničemu. Citovat
Gandi Vloženo 19. Ledna Vloženo 19. Ledna @logo2222 - A jaký tam máš soft? Psal jsem ještě koncem listopadu výrobci a odpověděli že nová auta ve výrobě už jsou v pořádku. Citovat
logo2222 Vloženo 27. Ledna Autor Vloženo 27. Ledna To je zvláštní, když mi od listopadu tvrdí, že se čeká na software a ve výrobě je údajně vše v pořádku. Moje auto je ze srpna 2024. Citovat
Gandi Vloženo 27. Ledna Vloženo 27. Ledna (editace) Toto jsou 14 dnů staré údaje. Mám tam novější soft, ale slyšel jsem že je ještě novější. Mám tam o 3 měsíce starší databázi navigace. Musím se podívat možná se už něco aktualizovalo i když nějaké aktualizace už proběhly. Auto nemám dlouho a startuje zatím ok. Edit: Tak jsem se dnes díval a všechno zůstalo stejné, jen databáze navi už mám taky 25.1 Editováno: 28. Ledna, autor: Gandi 1 Citovat
Zajiczev Vloženo Čtvrtek v 12:33 Vloženo Čtvrtek v 12:33 (editace) Dnes, 19.6.2025, se mi stalo to samé. 1.5 tsi 110kw MHEV, výroba 2024, auto převzaté 2 týdny zpět jako skladovka/předváděčka. Software aktuální. Dojedu na oběd, auto funguje v pohodě, žádná indikace problémů. Přijdu za 30 minut zpátky, najednou nemůžu nastartovat, ani žádná snaha o točení motoru. Klimatizace, světla a infotainment však fungují jak mají, svítí však kontrolka autobaterie. Na 10 minut vylezu z auta, jdu úplně pryč ať se klíč odpáruje od auta, vrátím se. A najednou nastartuji. Byl bych relativně ochoten to pochopit u Fabie, nebo aut nižší cenové kategorie. Ne u auta za 800k. Jsme domluveni na návštěvu servisu s prohlídkou a diagnostikou. Ale nečekal jsem, že bude tohle potřeba řešit u auta 2 týdny po předání a už vůbec jsem nečekal, že se budu muset strachovat, jestli ráno nastartuju auto. Je kolem tohoto problému něco novýho, nebo se pořád čeká? Protože pokud se pořád čeká, nevidím důvod proč by pak spotřebitel neměl jít do některé z levnějších čínských nebo korejských značek co za nižší cenu nabídnou plnou výbavu se zárukou na 7 let nebo 150k km. Editováno: Čtvrtek v 12:33, autor: Zajiczev Citovat
OpelIns1 Vloženo Čtvrtek v 15:43 Vloženo Čtvrtek v 15:43 Po 5 rokoch výroby O4 nefungujú základné tlačítka a ŠA to trápi tak, že Poruchová linka Škody upokojuje majiteľa auta za 800k ako píše kolega vyššie, že sa to stáva "stovkykrát". To nie je ani tak na hanbu ako že možno očakávať kde sedí v SW nejaký väčší bug a aký pruser sa stane. To, že auto nenaštartuje napríklad polícia by bol ten najmenší problém Včera volal zúfalý vodič na 158, že mu auto zamklo na parkovisku vo vnútri malé dieťa aj s kľúčami. Či to bola O4 polícia nepíše, ale kolegovi jeho O4 s Kessy takto kľúče zamkla a šiel si pešo domov pre náhradný kľúč. Na šťastie dieťa už mal z auta vonku a domov len asi 15 min. Prístup ŠA je katastrofa. 1 Citovat
Zajiczev Vloženo včera v 10:04 Vloženo včera v 10:04 Tohle mě hrozně mrzí. Jsem ochoten si připlatit v rámci mých finančních možností. Zastávám totiž názor, že nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levný věci. Proto si připlatím u VW/Škodovky za to, že má nejen nějakou historii, ale očekávám určitý servis a přístup k řešení problémů - přesně tohle byl pro mě důvod proč mě ani na chvíli nenapadlo sáhnout po Jaecoo, MG, Ssangyongu nebo vlastně ani po Hyundai. Pokud značka, která má mít právě tu přidanou hodnotu aby porazila levnější konkurenci, není schopná tohle dodat, je už z principu odsouzena k zániku. A hrozně mě mrzí, že několik let trvající problémy ŠA není ochotna (nebo schopna?) vyřešit. Citovat
dettektorr Vloženo včera v 11:03 Vloženo včera v 11:03 Já si myslím, ze to zveličujete. Pořád si je potřeba uvědomit, že lidé, kteří jsme na tomhle fóru, ale i ostatních, jsme absolutně marginální záležitost. Nemluvě o tom, že zdaleka ne všem na tomto fóru auta zlobí. Za sebe říkám, O4 nemá chybu! Ano nejde si nevšimnout několika "desítek?" nespokojených, ale to je v rámci statisícových prodejů naprosto v toleranci a jiné značky na tom nejsou lépe. A myslím ti značky, které stojí výše v potravním řetězci. Nechci abych vyzněl, jako nekritický uživatel, jen srovnávám vývoj. Měl jsem všechny generace Octavie, 1. generaci Fabie, Rapida a prohlašuji, že O4 je absolutne nejdotazenejsi ve všem. Citovat
Zzzzz Vloženo včera v 11:14 Vloženo včera v 11:14 Je ale těžké se nad to povznést, když jsi si "vytáhl" právě toho černého Petra a na koupi jsi šel do své kasičky. To se pak nemůžeš divit, že to mrzí. Citovat
Zajiczev Vloženo včera v 11:46 Vloženo včera v 11:46 To pozor, to já vůbec neříkám, že to auto je špatný. Jezdí se mi s ním krásně, předtím jsem měl Golf Sportsvan 2014 v manuálu, se kterým jsem byl extrémně spokojenej a najednou jsem přeskočil do nové generace Oktávky. Jako kdybych ráno byl s Luckou Bílou a večer bych šel za Anou de Armas. V tom množství prodaných kusů je prakticky nemožný nenarazit na problém, a to jsem ochoten respektovat. Co nejsem ochoten respektovat, a o čem tu tak trpce mluvím, je to, že se tu objevují problémy už rok a déle a nikdo ze ŠA netuší, co by to mohlo být za problém, případně jaký je řešení. Ten poprodejní servis, co má to auto vychytat, by vždy měl být ten hlavní důvod toho, proč se lidi budou k dané značce vracet. Jasně, pokud si koupím auto za milion (RS) a stane se mi opakovaně něco s elektrikou, pravděpodobně se s prodejcem domluvím na výměně, nebo vrácení peněz a další kousek už snad bude bez problému - fair enough. Ale nemělo by se úplně stejně investovat i do toho, že se bude vědět jak ty případný desítky problémů řešit? Do Škodovky dneska už asi nikdo nejde kvůli ceně. Pokud někdo hledá jak ušetřit při koupi auta, jde do Dachny nebo Asie. Pokud si ale vytáhnu právě toho černýho Petra u takové značky, očekával bych, že po takové době bude zkrátka známé řešení. To je to, co dělá značku značkou - nepřiplácím si jen za auto, připlácím si za to kolem něj. Citovat
lucky.jack Vloženo včera v 14:46 Vloženo včera v 14:46 (editace) Věc se má tak, že problém je v SW gateway. Pro octavii bohužel není zatím opravný SW(narozdíl od Kodiaqa a Superba). A jedná pouze se vozy MHEV, UNECE !! Než bude SW, postup na nastartování je následující(mimochodem výše uvedený): Vystoupit, zamknout, nechat uspat auto (15-20 minut). Následně by už jít mělo normálně nastartovat. PS: tohle není několik let trvající problém a žádný startovací tlačítko už vůbec ne. Na O4 jsme neměnili za dobu na trhu ani jedno(pokud mě paměť neklame). Editováno: včera v 14:48, autor: lucky.jack 2 Citovat
Pawouk Vloženo včera v 15:31 Vloženo včera v 15:31 Pánové, věnujte se laskavě danému problému, toto není sekce pro lamentování nad nepodařeným výrobkem. 1 Citovat
DoubleG Vloženo včera v 16:12 Vloženo včera v 16:12 Mám aktuálne už druhú FL octaviu MHEV a zatiaľ som stále naštartoval a odišiel. Čiže toto nemusí byť vôbec nejaký celoplošný problém. Citovat
Gandi Vloženo před 14 hodinami Vloženo před 14 hodinami Ja nez jsem auto objednal, tak jsem o tomto problemu vedel a vedela o nem i Skodovka. Kdyz jsem jim psal, bylo mi receno ze nynejsi vozy ve vyrobe uz jsou v poradku. Mam datum vyroby pred vanoci 2024 a na volantu nove logo SKODA a tento problem se mi jeste nestal. Jezdim denne a hodne i po meste s kratsimi zastavkami a vzdy startuje napoprve. Na tohle je starter generator naprosto luxusni zalezitost. Auto startuje ok, mam ho od ledna 2025. Pokud se to nekumu stalo i u novejsich kusu dejte vedet. Pak by se dalo spekulovat jestli u novejsich kusu nedoslo k nejake zmene. To vi jen ve skodovce, ale k jake zmene se asi nedovime. I u faceliftu dochazi casem k mensim upravam ve vyrobe. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.