Přejít na obsah

Plusy a mínusy Fábie


Vinnic

Doporučené příspěvky

Vinnic: Mne to prijde, že za každú cenu sa snažíš sám sebe zdôvodniť, prečo bola tá tvoja predošlá Felicia tak super auto...

To, čo ti vadí, sú štandardné vlastnosti všetkých áut novších ako Felicia :rolleyes:

Posilovače majú také isté, predné stĺpiky sú tiež masívnejšie (vďaka lepším crash testom), zlý výhľad pri cúvaní (skús niekam nacúvať s Grande Puntom), s trochou námahy a investície do kábla si diagnostiku spravíš aj doma (skús to u hociktorej konkurenčnej značky), malý kufor (pozri trebárs Swift), trojvalcové motory má aj konkurencia...

Neboj, po pár týždňoch ťa to prejde -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vinnic nič si z toho nerob na toto si zvykneš.Ja mam juniora a som vcelku spokojny.No občas mi vadi široky zadny stlpik  -_-

Už si zvykám, ve vnitř to vypadá pěkně, v sedačkách se dobře sedí což je důležité (např. když jsem jezdil se služebním Oplem Zafirou, tak po dvou hodinách mě hodně bolel zadek z tvrdých sedaček a když jsem musel jet z Olomouce do Bratislavy pak do Pardubic a zpět do Olomouce, tak jsem druhý den nemohl ani chodit, najel jsem asi 700km vše v jednom dni)

Je to jen o zvyku.

Bolely te zada ze Zafky??NA ty jeji sedacky bych nedal dopustit, hlavne bederka byla super, coz u Fabky neni.

Nezlob se, ale mam fakt dojem, ze jsi presel z Filcky bez radia a ted ti vadi kdejaka vec, viz pipnuti teplomeru,3*bliknuti blinkru atd.Opravdu mas lepsi zustat u auta bez niceho a mit na dverich vzadu jen latkove ouska misto madel.Timto se nezastavam Fabky, je to fakt pudlo, ale rozhodne ne u veci , ktere ty jmenujes.

Je to jen forum, takze kazdy mame svuj nazor. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravidlo č.1 - Škodovka dělá skvělá auta s tradicí

Pravidlo č.2 - Škodovka dělá bezchybná auta ( to co ti vadí, nejsou chyby, jsou to vlastnosti)

Pravidlo č.3 - Škodovka má nejlepší marketing (aneb, dokáže vnutit i to, co vůbec nechcete)

Hele, na nové auto si zvykneš. Je sice fakt, že Fábia je njprodávanější auto v ČR (tradice, servisní síť, možná ještě trochu ceny ND, ale neřekl bych, že už tak moc), takže spousta lidí si ji koupí a pak si ji užívají.

Tak jim jí prosím nehaň, ono je těžké platit většinou leasing v akci "Já na to mám" okolo 4000,- měsíčně a pak tam nalejt 1500,- benzínu za měsíc. Je to fakt těžký.

Motor 1.2 HTP je kapitola sama pro sebe - je to to nejlepší (nejlevnější) co v dané situaci můžeš koupit. A co bys nechtěl ? - 40 kW dokázala v roce 1976 vyždímat i Š120 LS (viz Pravidlo č.1)

To že z auta nevidíš, je dáno zvětšujícícím se kufrem (prostě ten prostor natáhneme nahoru a zase si připíšeme pár litrů do letáku), pasivní bezpečností (chápu, že při rodinném nájezdu 1000 km/měsíc jsou šance nehody obrovké, u cesťáků tolik oblíbené díky nákladů je to jedno - ti mají práh přežití hodně posunutý)

Parkovací sensory jsou super, ale zase něco stojí a je jen na tobě jestli jejich služeb využiješ, neznám tvůj nájezd apod.

To trojí bliknutí se dá softwarově vypnout a zapnout, pokud máš známého v servise, může si udělat melouch, jinak tě to vyjde na pár stovek.

Na druhou stranu si v servise třeba nějakého známého najdeš, byť Fabie se nerozbíjejí (viz. pravidlo č.2) - jsou to pouze evergeeny : servo, přední ložiska, kosti stabiližátoru. Před spaním doporučuju si opakovat třeba větu :" Prosím vyměnit přední pravé ložisko" nebo " Nefunguje mi servo, nevíte prosím, co s tím ?"

Na druhou stranu přední ložiska servisy mění na počkání a téměř poslepu, servo máš do druhého dne :)

Motor 1.2 HTP je taky super, dá se s ním jezdit 200 km/h (teda, v Show-roomu ti jistě říkali že 180 km/h dá v pohodě), do kopce s tím předjedeš i Favorita a na ten zvuk si jistě zvykneš. Zase máš za to High Torque Performance, čili krouťák o 15 Nm vyšší než Felicie 1.3i.(nechci ani dráždit pravidlem č.3)

Ze sedačkama jsi mě pobavil, podle mě u Fabie jsou tvrdé ažaž, ale asi mám měkkej zadek.Ale to je můj subjektivní pocit, stejně jako celý tento článek.

Jinak ti gratuluju k sepsání svých pocitů. Ona to už ze začátku byla odvaha, ale alespoň máš nějakou reakci. Horší by bylo, kdyby jsi něco napsal k plénu a plénu by to bylo jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje prvni auti bylo felda, kterou sem naprosto zboznoval a vybudoval si k ni sentimentalni vztah, jezdil sem s ni 6 let, a pak prisla zmena za fabii...reknu vam ze ze zacatku jsem nemohl prenest zmeny v designu z oblych tvaru na ostre zakonceni v interieru, ale casem sem to hodil za hlavu protoze tuhost karoserie, vetsi bezpecnostni vybava, jizdni vlastnosti z jine galaxie, motor ktery konecne jede,jizdni komfort a hlavne spolehlivost.

Co se nakladu servisu tyce, tak pokud jezdis do origo servisu tak verim, ze je to pro tebe sok ale jinak pokud najdes spravne lidi naklady se ti nezmeni nijak radikalne a za ten technicky pokrok to stoji....

P.s - az budes jezdit stovky km denne, a budes se pozde vecer vracet domu hlavne v podzimnim a zimnim obdobi, a budes dojebany jako krava, nebude se ti chtit ani koukat pred sebe a jednou nohou budes doma a druhou tlacit na pedal plynu jako krava, tak budes rad ze na tebe PP zajeci ze to muze klouzat jinak by sis to nemusel uvedomit a udelat pruser....a to za to nestoji -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vinnic nič si z toho nerob na toto si zvykneš.Ja mam juniora a som vcelku spokojny.No občas mi vadi široky zadny stlpik  -_-

Už si zvykám, ve vnitř to vypadá pěkně, v sedačkách se dobře sedí což je důležité (např. když jsem jezdil se služebním Oplem Zafirou, tak po dvou hodinách mě hodně bolel zadek z tvrdých sedaček a když jsem musel jet z Olomouce do Bratislavy pak do Pardubic a zpět do Olomouce, tak jsem druhý den nemohl ani chodit, najel jsem asi 700km vše v jednom dni)

Je to jen o zvyku.

Bolely te zada ze Zafky??NA ty jeji sedacky bych nedal dopustit, hlavne bederka byla super, coz u Fabky neni.

Nezlob se, ale mam fakt dojem, ze jsi presel z Filcky bez radia a ted ti vadi kdejaka vec, viz pipnuti teplomeru,3*bliknuti blinkru atd.Opravdu mas lepsi zustat u auta bez niceho a mit na dverich vzadu jen latkove ouska misto madel.Timto se nezastavam Fabky, je to fakt pudlo, ale rozhodne ne u veci , ktere ty jmenujes.

Je to jen forum, takze kazdy mame svuj nazor. ;)

Však o to mi šlo že mi každý podá svůj názor.

Venku začíná svítit sluníčko, tak jak budu venku tak ji zdokumentuji, sice sériovky,ale s "elektróny" vypadá pěkně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravidlo č.1 - Škodovka dělá skvělá auta s tradicí

Pravidlo č.2 - Škodovka dělá bezchybná auta ( to co ti vadí, nejsou chyby, jsou to vlastnosti)

Pravidlo č.3 - Škodovka má nejlepší marketing (aneb, dokáže vnutit i to, co vůbec nechcete)

Hele, na nové auto si zvykneš. Je sice fakt, že Fábia je njprodávanější auto v ČR (tradice, servisní síť, možná ještě trochu ceny ND, ale neřekl bych, že už tak moc), takže spousta lidí si ji koupí a pak si ji užívají.

Tak jim jí prosím nehaň, ono je těžké platit většinou leasing v akci "Já na to mám" okolo 4000,- měsíčně a pak tam nalejt 1500,- benzínu za měsíc. Je to fakt těžký.

Motor 1.2 HTP je kapitola sama pro sebe - je to to nejlepší (nejlevnější) co v dané situaci můžeš koupit. A co bys nechtěl ? - 40 kW dokázala v roce 1976 vyždímat i Š120 LS (viz Pravidlo č.1)

To že z auta nevidíš, je dáno zvětšujícícím se kufrem (prostě ten prostor natáhneme nahoru a zase si připíšeme pár litrů do letáku), pasivní bezpečností (chápu, že při rodinném nájezdu 1000 km/měsíc jsou šance nehody obrovké, u cesťáků tolik oblíbené díky nákladů je to jedno - ti mají práh přežití hodně posunutý)

Parkovací sensory jsou super, ale zase něco stojí a je jen na tobě jestli jejich služeb využiješ, neznám tvůj nájezd apod.

To trojí bliknutí se dá softwarově vypnout a zapnout, pokud máš známého v servise, může si udělat melouch, jinak tě to vyjde na pár stovek.

Na druhou stranu si v servise třeba nějakého známého najdeš, byť Fabie se nerozbíjejí (viz. pravidlo č.2) - jsou to pouze evergeeny : servo, přední ložiska, kosti stabiližátoru. Před spaním doporučuju si opakovat třeba větu :" Prosím vyměnit přední pravé ložisko" nebo " Nefunguje mi servo, nevíte prosím, co s tím ?"

Na druhou stranu přední ložiska servisy mění na počkání a téměř poslepu, servo máš do druhého dne :)

Motor 1.2 HTP je taky super, dá se s ním jezdit 200 km/h (teda, v Show-roomu ti jistě říkali že 180 km/h dá v pohodě), do kopce s tím předjedeš i Favorita a na ten zvuk si jistě zvykneš. Zase máš za to High Torque Performance, čili krouťák o 15 Nm vyšší než Felicie 1.3i.(nechci ani dráždit pravidlem č.3)

Ze sedačkama jsi mě pobavil, podle mě u Fabie jsou tvrdé ažaž, ale asi mám měkkej zadek.Ale to je můj subjektivní pocit, stejně jako celý tento článek.

Jinak ti gratuluju k sepsání svých pocitů. Ona to už ze začátku byla odvaha, ale alespoň máš nějakou reakci. Horší by bylo, kdyby jsi něco napsal k plénu a plénu by to bylo jedno.

No ono někdy těch 40kW je málo. Nastane krizovka a je potřeba rychle "utéct" a ono není kam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje prvni auti bylo felda, kterou sem naprosto zboznoval a vybudoval si k ni sentimentalni vztah, jezdil sem s ni 6 let, a pak prisla zmena za fabii...reknu vam ze ze zacatku jsem nemohl prenest zmeny v designu z oblych tvaru na ostre zakonceni v interieru, ale casem sem to hodil za hlavu protoze tuhost karoserie, vetsi bezpecnostni vybava, jizdni vlastnosti z jine galaxie, motor ktery konecne jede,jizdni komfort a hlavne spolehlivost.

Co se nakladu servisu tyce, tak pokud jezdis do origo servisu tak verim, ze je to pro tebe sok ale jinak pokud najdes spravne lidi naklady se ti nezmeni nijak radikalne a za ten technicky pokrok to stoji....

P.s - az budes jezdit stovky km denne, a budes se pozde vecer vracet domu hlavne v podzimnim a zimnim obdobi, a budes dojebany jako krava, nebude se ti chtit ani koukat pred sebe a jednou nohou budes doma a druhou tlacit na pedal plynu jako krava, tak budes rad ze na tebe PP zajeci ze to muze klouzat jinak by sis to nemusel uvedomit a udelat pruser....a to za to nestoji -_-

Do origo servisu už nejezdím.

Poté co mi třikrát po sobě zpravovali alternátor na Felicii, zpravili za den jsem se vrátil, pak za dva dny a pak už jsem tam ani nedojel (měnili ložiska, rotor, regulátor) a pak jsem zůstal stát v kopci, protože se mi vybil akumulátor, na diodový blok totiž zapoměli.

Tak to už mě tam opravdu už neuvidí. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono někdy těch 40kW je málo. Nastane krizovka a je potřeba rychle "utéct" a ono není kam.

Právě proto máš to auto tak těžký a tak masivní (a s takovým výhledem) - protože, když to někam nabouráš, tak přežiješ. B)

Myslím, že teď už dávají do F2 už 4 airbagy v základu, do F1 snad už dokonce i celé dva :)

40 kW motor je dobrý do města, vlastně v F2 bude mít už 44 kW a bude tím pádem ještě lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já do Fabie přesedlával z Favorita a Feldy a jsem moc rád, že se tak stalo. Hned od prvních jízd jsem byl nadšený a právě bezprostředně po přesednutí do Fabie z Feldy jsem si ten pokrok ve Fabii uvědomoval nejvíce. Jízdní vlastnosti, živost motoru, přestože mám jen 1,2 12V 47kW, tak s Feldou 1,3 50kW se to nedá srovnávat, tuhost karoserie nebo třeba větší účinnost světlometů, bezpečnost..... to je prostě k nezaplacení :palec2:

Já prostě vím, proč jsem si Fábii kupoval a jsem oproti Feldě jednoznačně spokojený, jestli se někomu na Fábii něco nelíbí, tak doporučuji pořádně si vyzkoušet každý model auta, které si kdo chce koupit, bědovat po koupi už je pozdě ;)

Jsou samozřejmě ale i věci, které mě na Fabii trochu štvou, třeba na výhled vzad při parkování jsem si musel dlouho zvykat, ale než jsem se s tím sžil, tak jsem nebyl líný si třeba vystoupit z auta a jít se mrknout, kolik mi ještě za prdelí zbývá místa a časem jsem ten odhad získal taky :)

Jinak lůžková úprava nejen na vyspání, ale třeba na :prc: byla samozřejmě ve Feldě exkluzivní, ale to holt už je daň za vyšší bezpečnost Fabie...

Editováno: , autor: Wassermann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak lůžková úprava nejen na vyspání, ale třeba na :prc: byla samozřejmě ve Feldě exkluzivní, ale to holt už je daň za vyšší bezpečnost Fabie...

Mno tak felda, jak se tu psalo, casto kixla, takze si musel :prc: v ni pac si nedojel k motelu. Fabia ti nekixne, tak uz k motelu dojedes (pani z automobilky to maj vymysleny). :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové trochu přidám do mlýna.Ted mam Fabku combi 1,4 74KW a předtím jsem měl Feldu 1,3 50KW (kratkou) ted jsem po 14 dnech byl projet Feldu a úplně jsem žasnul čím jsem jezdil.Motor línej jak........hlučnej o nárustu výkonu kolem 4tis otáček nemůže být ani řeč.Brzdy sice brzdí ok ale ta síla co je potřeba na brzdu....(oproti fabce) Vždy jsem byl proti posilovači a najednou ho chválím ta síla co je potřeba na volant......a to nemluvím o nepřesném řízení a spotřebě 7,5litrů Fabka mi bere dle PP 5,9 (nehoním to ale nejsem zase brzda).O bezpečnosti raději nemluvě.Nechci aby to znělo že felicie je fuj věrně mě sloužila 5let bez větších poruch ale fábie už je úplně ale úplně jinde....... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mnooo ja jsem behem necelych dvou let prostridala tri auta - prvni felda combi, pak nissan almera tino a ted jsem zakotvila u fabky. Je to prvni moje auto, ktery jsem si poridila jako funglovku. Ze zacatku jsem k fabce nemela moc duveru, protoze jsem presedala z nadupanyho motoru do 1,2 HTP a vsichni mi rikali nekupuj to HovnoToPojede...nicmene jsem koupila a jsem spokojena. Ze zacatku me desilo to ticho, protoze z dieselu jsem zvykla, ze motor rve jako traktor a musi byt slyset a v tomhle kdyz zastavim na cervene, tak mam pocit, ze auto chciplo :))) s couvackou problem taktez neni, vzdycky jsem mela vetsi auta, takze couvam na zrcatka (vetsinou :))) a hlavne zatim jeste voni novotou :)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud mohu já srovnávat,tak samozřejmně klady převyšují.Je to hold pokrok.

Ale to neznamená,že je vše Ok a potom,když čtu předchozí příspěvky,tak se mi zdá,že by se mělo chválit jen proto,že jsem na tomto foru.Píšu to proto,že si dokáži představit,že někdo upřednostní auto bez posilovače,aby ušetřil na budoucích opravách.Myslím,že mohou být tací.Tak já neodsuzuji žádný názor.Dík za ně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavní nevýhodou v autě bez posilovače je pro mě mnoho otáček volantem na konec u posilovače stačí hnout trochu volantem a už to ostře točí třeba do prava to u auta bez posilovače se musí otočit volantem víc.Než mě to záchránilo od střetu tak jsem to považoval za bezpředmětné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Irituji me reci ze HTP 40 a 47 jede na nic je to slabe a slabe a zdechle :)

Chlapci jak jela ta slavna vavriny a poklonami obesena Filcka se 40 max s 50KW no a kdyz panbuh dal onemu zajemci o tohohle dodelaneho Favorita penez tak i 55Kw!!!!!!to ovsem s motorem 1,6 s rozdelovacem :D

nekteri lidi me bavi opravdu.....jako by nebyl renault clio se 45Kw a nebo Peugeot 206 1,4 s 55kw o ostatních typu Logan...Polo a Thalia se nebavim :)

Nyni je traba se zamyslet....je tento motor tak katastrofalni jak vsichni pisou????? :palec2:

Jestli tedy ano...proc ho tolik lidi jeste ma a nekoupi si O II 2.0TFSI 150Kw ci kolik to ma????

Nenadavejte na motor ale na SEBE protoze nejste SCHOPNI si VYDELAT na poradne AUTO!!!!

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Irituji me reci ze HTP 40 a 47 jede na nic je to slabe a slabe a zdechle :)

Chlapci jak jela ta slavna vavriny a poklonami obesena Filcka se 40 max s 50KW no a kdyz panbuh dal onemu zajemci o tohohle dodelaneho Favorita penez tak i 55Kw!!!!!!to ovsem s motorem 1,6 s rozdelovacem :D

nekteri lidi me bavi opravdu.....jako by nebyl renault clio se 45Kw a nebo Peugeot 206 1,4 s 55kw o ostatních typu Logan...Polo a Thalia se nebavim :)

Nyni je traba se zamyslet....je tento motor tak katastrofalni jak vsichni pisou????? :palec2:

Jestli tedy ano...proc ho tolik lidi jeste ma a nekoupi si O II 2.0TFSI 150Kw ci kolik to ma????

Nenadavejte na motor ale na SEBE protoze nejste SCHOPNI si VYDELAT na poradne AUTO!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavní nevýhodou v autě bez posilovače je pro mě mnoho otáček volantem na konec u posilovače stačí hnout trochu volantem a už to ostře točí třeba do prava to u auta bez posilovače se musí otočit volantem víc.Než mě to záchránilo od střetu tak jsem to považoval za bezpředmětné

[/q

Drazi kolegove aut jsem mel uz par,zacinal jsem jezdit s octavii ale s tou starou potom byla Š110,potom 120,potom felicie a ted fabie dokonce tolik proklinany sedan ale to jen na uvod .Nyni k nazoru mam to model 2001 tudiz zname neduhy ,loziska stabilizator .Ale zodpovedne mohu rict ze je to vzdy veliky rozdil kdyz sednu do novejsiho modolu Skodovky takze pri presednuti z felicie do fabie to byl rozdil jak vrata.ticho pohodli atd a to podotykam ze tu felicii o ktere jsem mluvil mame v baraku dal jen s ni jezdi tchan.Tuhle jsem s tim jel kousek posilovac to nema ja si pripadal jak kulturista ,hluk no proste rozdil veliky.Ale kapitola sama pro sebe je servis nic neumeji anebo nechteji umet jen uctovat penizeale kdyz se najde kamarad v tom servise ktery to udela po pracovni dobe za uplne jine penize tak na Fabinku nedam dopustit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevýhody fábie:

1) cyklovač zadního stěrače. 6s je fakt málo. Vhodné by bylo od 15s do 30s.

2) nemůžu si ostříknout světla, kdy se mi zlíbí...

3) né nejlepší pneu od Škodovky.

Na žádný další nevýhody jsem nepřišel, všechno ostatní mi přijde lepší. Beru to proti Felicii. Tam jsem sice neměl cyklovač na zadní sklo, ale aspoň se páčka vracela. A s těmi pneu - mám tam Barumky, na Feldě Continentaly, a můžu si dovolit to samé. Ty pneumatiky to auto dost degradují...

Ještě mě napadá rolovací plato a jeho izolační účinky vůči teplu. To bylo ve feldě taky lepší... Ale tam bylo zase pevný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle téma sem našel teprve dneska, ale nejsem si jist že jsem pochopil přesně o co jde.......Ale třeba jo......Měl sem favorita a z něj sem přesedlal do Fabky a připadal sem si jak v jiným světě.....prostě na fabku nedam dopustit, ikdyž se na ni čas od času něco posere, ale říkam si že to je tím, že má už svoje léta, čas od času ji taky pomužu a není to auto za 3/4mega, takže ta technologie je asi jina než u volva....Ale když to shrnu, tak fabka je pro mě naprosto ideaní auto....relativně snadno sehnatelné náhradní díly (nejen díky tomuhle foru), spotřeba sice malinko vyšší, ale můžu si za to sam. Měsíčně nenajezdim moc, cca 1600km, jsem student takže jezdim trasy Liberec - Mladá Boleslav a o víkendech na zápasy nebo za přivídělkem, navíc jezdim sám, max. ve 2, takže místa mám habaděj.....jediný co mě na tom malinko štve je to že tam prostě není klima, protože v létě to bejvá hustý.....Ale co až budu velkej a bohatej tak si koupim jinou Škodu a ta bude mít klimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....myslim, ze zde bylo uz receno vse. Kazde auto ma sve mouchy a hlavne auta se vyviji....zacinal jsem na 120, pak jsem presedlal na felicii 1,3i, pak na felicii 1,9D, no a pak i na tu fabii 1,9TDi. A kazde auto v te dobe byla bomba, se vsema jsem byl velmi spokojenej. Je jasne, ze ted kdybych sedl do te 120 nebo do te felicie, tak uz to neni ono. Ale v te dobe se s tim jezdilo hezky a hlavne to bylo vzdycky MOJE auto :palec2: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No tak co tu pročítám ty názory, tak mě docela zklamalo jak ste ho všichni zkritizovali za jeho názor. Taky jsem přesedávala z Feldy 1,3, na fabku. Vše super, pak když sem jela feldou byl to mazec :) ale na druhou stranu za 2 roky s feldou sme neměli tolik problému co z Fabií za 3 měsíce. Opravdu se jí zbavovat nechci, moc se mi líbí a pořád doufám, že až bude v kupě, bude šlapat. Ale ono nezáleží jestli to je Fabia, Octávka nebo jiná značka (i když na Peugeoty už mám svůj názor ?:-))) )Jak to má plno elektroniky budou to jen starosti..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak co tu pročítám ty názory, tak mě docela zklamalo jak ste ho všichni zkritizovali za jeho názor. Taky jsem přesedávala z Feldy 1,3, na fabku. Vše super, pak když sem jela feldou byl to mazec :) ale na druhou stranu za 2 roky s feldou sme neměli tolik problému co z Fabií za 3 měsíce. Opravdu se jí zbavovat nechci, moc se mi líbí a pořád doufám, že až bude v kupě, bude šlapat. Ale ono nezáleží jestli to je Fabia, Octávka nebo jiná značka (i když na Peugeoty už mám svůj názor ?:-))) )Jak to má plno elektroniky budou to jen starosti..

No jo...jenže když kupuju auto tak bych měl vědět do čeho jdu ;) jezdil sem v F I 3roky a pak sem jí teprve koupil(novou) je to všecko těžko...jestli má někdo pocit že ten motor "1,2-40 nebo 47Kw" málo jede at jde do chipu na 55KW(u 47) dělá to bitpower :)

A taky si postěžuju!!!! lol vadí mi pneušky Barum brillantis nějak to nedrží a hučí... :aggressive:

Jinak za 289 900Kč s DPH (F I elgance+parkpilot+metla+symphony+sunset+construct) lol vše v té ceně....

Myslíte že můžu nadávat?????(až na ty olačky) :kuk: ....a hlavně mám nové auto a snad 5let klidné spaní...

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem fabii naprosto spokojenej teda az ted.

Druhej pokus vysel. U prvniho nebylo moc penez na zacatku (na splaceni uz bylo) a tak jsem se nechal ukecat na socku + neorigo dodelavky(1.2/40 Fresh edition). Po tom co jsem mel ji mel doma jsem zjistil, ze spousta veci neni tak jak jsem si predstavoval. Motor byl super - pred tim jsem mel S120LS. Postupne se projevovali detsky nemoce plus nemoce dodelavek. Takze casem me to vsecko zacalo stvat takze jsem pretrpel leasing. Hned prodal a koupil novy. Ted jsem naprosto spokojenej. Vsechno uz podle mych predstav. :palec2:

Nad tim co pise Vinic by se dalo polemizovat nebo si na to zvyknout :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...