bobek Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 Zdarec chlapi. Asi dvakrát po natankování na OMVmi začali klepat ventily. Mělo to zvuk jak šicí stroj.Myslel jsem že to budou hydroštely ale bylo to velice nepravidelné. Na volnoběh i při vyšších otáčkách a třebe jen pár sekund. Včera jsem natankoval na shell a je klid. Stalo se vám to někdy? Zdar Bobek Fabia 2001 1.4Mpi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 Zdarec chlapi. Asi dvakrát po natankování na OMVmi začali klepat ventily. Mělo to zvuk jak šicí stroj.Myslel jsem že to budou hydroštely ale bylo to velice nepravidelné. Na volnoběh i při vyšších otáčkách a třebe jen pár sekund. Včera jsem natankoval na shell a je klid.Stalo se vám to někdy? Zdar Bobek Fabia 2001 1.4Mpi Taky se mi občas stává, že klepou ventily, a taky jsem myslel že to sou hyroštely. A tankuju výhradně OMV To mě nenapdlo že by to mohlo být benzínem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karol 2002 Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 Mne sa to stava skoro vzdy ked auto stoji dlhsie, cca tyden....ked nastartujem tak pocujem ako to tm klepe ale to nejakej chvilke to prestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scheja Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 Mne sa to stava skoro vzdy ked auto stoji dlhsie, cca tyden....ked nastartujem tak pocujem ako to tm klepe ale to nejakej chvilke to prestane. Jo protože ti steče olej a chvilku to trva než se zase dostane nahoru. Oni maji , ale jiny problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karol 2002 Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 Mne sa to stava skoro vzdy ked auto stoji dlhsie, cca tyden....ked nastartujem tak pocujem ako to tm klepe ale to nejakej chvilke to prestane. Jo protože ti steče olej a chvilku to trva než se zase dostane nahoru. Oni maji , ale jiny problém. ok, v pohode.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 To je jeden z důvodu proč do auta tankovat benzín na ktery je auto zvykly já tankuju 95% u OMW a auto jede pěkně,nedávno jsem tankoval u červeny Benzinky a auto tak nějak poškubávalo další nádrž u OMW a je klid.Dle mého názoru řídící jednotka není všemocná a když se auto v servisu nastaví a jezdí se většinou na jednu značku benzínu tak při přechodu na jiny benzín se ŘJ dokáže přispusobit tak aby auto jelo ale nedokáže to hned na 100% a někdy je potřeba i seřízení v servisu na dany druh benzinu.Ale neřek bych že je to jenom benzínem spíš aditivama které používá každy vyrobce jiný a v jiném množství. Toť muj názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 To je jeden z důvodu proč do auta tankovat benzín na ktery je auto zvykly já tankuju 95% u OMW a auto jede pěkně,nedávno jsem tankoval u červeny Benzinky a auto tak nějak poškubávalo další nádrž u OMW a je klid.Dle mého názoru řídící jednotka není všemocná a když se auto v servisu nastaví a jezdí se většinou na jednu značku benzínu tak při přechodu na jiny benzín se ŘJ dokáže přispusobit tak aby auto jelo ale nedokáže to hned na 100% a někdy je potřeba i seřízení v servisu na dany druh benzinu.Ale neřek bych že je to jenom benzínem spíš aditivama které používá každy vyrobce jiný a v jiném množství. Toť muj názor. absoluny nezmysel, tot moj nazor ako technika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 To je jeden z důvodu proč do auta tankovat benzín na ktery je auto zvykly já tankuju 95% u OMW a auto jede pěkně,nedávno jsem tankoval u červeny Benzinky a auto tak nějak poškubávalo další nádrž u OMW a je klid.Dle mého názoru řídící jednotka není všemocná a když se auto v servisu nastaví a jezdí se většinou na jednu značku benzínu tak při přechodu na jiny benzín se ŘJ dokáže přispusobit tak aby auto jelo ale nedokáže to hned na 100% a někdy je potřeba i seřízení v servisu na dany druh benzinu.Ale neřek bych že je to jenom benzínem spíš aditivama které používá každy vyrobce jiný a v jiném množství. Toť muj názor. [/quote¨ Nechci tady někomu kazit náladu ale mám možnost viděl fakturu benzinky u Hypermarketu a je to normální benzín od české rafinérské dokonce jsem mluvil i s řidičem a jel pak do OMW a MAKRA.A cisterna nemá různé nádrže pro různé benzinky.....nicméně ale existuje benzín aditivovaný a bez aditiv to je pravda.Ten co se bere u nás je bez aditiv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 ano benziny su "neaditivovane" a aditivovane, obe sa daju bezne kupit na benzinkach ... obe splnaju prislusne normy co sa tykaju vysky Oktanoveho Cisla, a oba su aditivovane, ale jeden menej, druhy viacej ... Aditivovane kupite na znackovych benzinkach typu Slovnaft (MOL), Shell, OMV ... neaditivovane zase na METRO (MARKO), Jurki, Tesco, Hypernova ci JZD a na vsetkych lokalnych a malych pumpickach (non marking)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinD Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 Mel jsem 1.4 MPI 44kW 2002 a pri 15 000km mi to taky zaclo byt slyset detonacni horeni mezi 3500 az 4500 ot/min na plny plyn. Projevovalo se to pouze na 95oktanovy benzin, na 100oktanovy to nedelalo. Zaver byl ten, ze ridici jednotka neumela v potrebnem rozsahu nastavit podle detonacniho cidla predstih na N95, ale na N100 se uz do rozsahu vlezla. Vymenil jsem RJ a byl klid. V 45000km jsem auto prodal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 Já tankuju (zatím) v naprosté většině případů u brněnského Makra. Hodně dlouhou dobu jsem na tuto čerpačku nedal dopustit, ale v posledním roce se mi zdá, že při natankování Naturalu 95 je auto čím dál lenivější. Vždycky tak na jedno natankování kvalitního benzínu vyjdou tak další tři nádrže, kdy se fakt auto musí točit a je nadměrně hlučné i líné. A to se ještě po natankování špatnýho benzinu ujišťuju, že se mi to jen zdá, vždy dle tvrzení netových "odborníků" musí přece jít o subjektivní pocit.... Jo, a abych nezapomněl, na tankovacích stojanech se pyšní nápisem, že jejich dodavatelem pohonných hmot je OMV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 Já tankuju (zatím) v naprosté většině případů u brněnského Makra. Hodně dlouhou dobu jsem na tuto čerpačku nedal dopustit, ale v posledním roce se mi zdá, že při natankování Naturalu 95 je auto čím dál lenivější. Vždycky tak na jedno natankování kvalitního benzínu vyjdou tak další tři nádrže, kdy se fakt auto musí točit a je nadměrně hlučné i líné. A to se ještě po natankování špatnýho benzinu ujišťuju, že se mi to jen zdá, vždy dle tvrzení netových "odborníků" musí přece jít o subjektivní pocit.... Jo, a abych nezapomněl, na tankovacích stojanech se pyšní nápisem, že jejich dodavatelem pohonných hmot je OMV. No to bude proto že cisterna co jezdí k nám (hypernova) zaváží i makro a OMW - nevím pak jak může mít OMW aditivovaný benzín.......protože u nás je faktura vystavenená na benzin bez aditiv.....To co pozoruješ možné je protože oktanové číslo nesmí dle pravidel klesnout po 95 (u N95) ale většinou má tak 96 nebo i 97 - dle výsledků testů u nás ale může se stát že občas zavezou "horší" benzín který má opravdu je tech 95 a pak pozoruješ to snížení výkonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 4. Květen 2007 Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 Co mi říkal známej co se vyskytuje kolem benzínu tak se beztak vozí "všechno" ze zahraničí, a nechtěl bych vidět kvalitu benzínu.... Ale asi můžeme bejt rádi, že nám prodají za 30 korun litr sračky a auta na to alespoň poskakujou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 (editace) Co mi říkal známej co se vyskytuje kolem benzínu tak se beztak vozí "všechno" ze zahraničí, a nechtěl bych vidět kvalitu benzínu.... Ale asi můžeme bejt rádi, že nám prodají za 30 korun litr sračky a auta na to alespoň poskakujou Dnes jsem potkal š120 které jela 100% na techničák nebo alespon na směs.Je to fakt krize když to auto člověk nemůže předjet třeba ve městě málem jsem padnul smrady.Je vidět že benzín už je fakt drahej a hodně lidí zase míchá do starých aut směs (ono když se litr techničáku nechá sehnat za 22kč/litr........tak už na tom něco vydělají Editováno: 6. Květen 2007, autor: Tonny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Co mi říkal známej co se vyskytuje kolem benzínu tak se beztak vozí "všechno" ze zahraničí, a nechtěl bych vidět kvalitu benzínu.... Ale asi můžeme bejt rádi, že nám prodají za 30 korun litr sračky a auta na to alespoň poskakujou ... pak by ale litr nestál tolik, co stojí. Ale nikdo ti nebrání, abys věřil známému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Co mi říkal známej co se vyskytuje kolem benzínu tak se beztak vozí "všechno" ze zahraničí, a nechtěl bych vidět kvalitu benzínu.... Ale asi můžeme bejt rádi, že nám prodají za 30 korun litr sračky a auta na to alespoň poskakujou ... pak by ale litr nestál tolik, co stojí. Ale nikdo ti nebrání, abys věřil známému. Jak to myslíš? Jako, že je to všechno náš super benzín, který mi Češi vyrobíme a má to plnou hodnotu oktanů a je to super kvalitka? Já si to teda nemyslím. Příhraniční a nejen ty čerpací stanice vozí hodně PHM ze zahraničí z německa, když mají větší odběr a to benzíny mají tak ho koupí levněji(to se třeba týká zmiňované společnosti). A co se týče cena litru tak je tam ještě jedna taková drobnost. Teď benzín stojí cca přes 30 kč a v zimě stojí cca přes 25Kč. Prostě přes léto se více jezdí tak si mil stát řekne, proč si nevzít ještě více než doteď a nejenom stát samozřejmně. Já třeba jezdit musím a to ať je cena jakákoliv, ale fakt se snažím ušetřit co se dá, protože je to opravdu neúnosný, platit úvěr na auto, + všechno kolem něj, benzin atd.... A bude hůř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 http://www.petrol.cz/ropa/default.asp?graf=2 myslím, že ten graf řekne vše. Jinak, nic ti nebrání auto prodat a za utržené peníze koupit hotově jiné starší - odpadnou ti problémy se splátkama a nebude tě zajímat, jestli stojí benzín 25 Kč/lt nebo 30 Kč/lt. Pak budeš tankovat týden co týden za 800,- a bude ti šumák, co benzín stojí Já mám auto svoje a je mi fine. Anebo auto prodej a kup si kolo - to na benzín (a a ani na naftu) nejezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 7. Květen 2007 Sdílet Vloženo 7. Květen 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 7. Květen 2007 Sdílet Vloženo 7. Květen 2007 J8 teda tankuju jedině u OMV, protože jsem si myslel, že je to prvotřídní benzín za nižší cenu než Shell, ale pak jsem čím dál tím víc slýchával názory, že OMV je pěknej aušus, že dodává k Hypernovám a tak. Tak nevím, asi se na něj vykašlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 7. Květen 2007 Sdílet Vloženo 7. Květen 2007 J8 teda tankuju jedině u OMV, protože jsem si myslel, že je to prvotřídní benzín za nižší cenu než Shell, ale pak jsem čím dál tím víc slýchával názory, že OMV je pěknej aušus, že dodává k Hypernovám a tak. Tak nevím, asi se na něj vykašlu. to je tvoje věc.. já tankuju, kde se dá, dokonce občas i u JZD pump. Na kvalitu nafty mám svůj vlastní názor a nebudu ho tady raději ventilovat. Jinak, je dobrý se mrknout na mapu a zjistit, kdo a jak benzín dělá, resp., od koho ho jednotlivé společnosti kupují. Třeba budeš překvapen. To, že u Hypernovy koupíš motorovou naftu dle normy ČSN/EU je zarážejecí. Ostatně, motorvou naftu dle normy ČSN/EU koupíš i u ÖMV, Shellu, Benziny, Agipu a když jsou jezeďáci soudní, tak i u těch zapadlejch pump. Akorát u každé společnosti bude jinak vonět a bude se jinak jmenovat. Fakt je to jenom tvůj boj. Držím ti palce, ať dobře vybereš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 no jak sem se bavil s fundovanejsimi,tak zakladni N95 se na vsechny pumpy od nas vozi z 1mista.(nerikam ze ji pak treba neredi na miste),ale treba takove V-Power a V-Power Racing se k nam dovazeji z Rakouska a podle chem. rozboru co jsme delali u nas na VS je dost rozdil ve slozeni,dulezita je hlavne dost nizsi sira.... ja mam Felu 1.6,kupuju V-Power a bez problemu,spotreba se osciluje kolem 7L a motor hezky slape,sestra ma fabku 1,0L tankuje ve firemni obyc N95 a taky bez problemu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 zrejme si chemik, tak vies, ze sira nema vplyv na chod motora ako takeho, akurat jej vyssi obsah sposobuje znizenie zivotnosti motora (zalezi od obsahu), ale tak ci onak, vsetky dodavane benziny splnaju prdpisanu normu na obsah siry. To carovne zlozenie V-poweru a podobnych benzinoch tkvie prave vo vhodnom aditivovani rafinovaneho benzinu. Avsak vyhodnost tankovania toho ci oneho benzinu nech si spocita kazdy sam BTW: viacej siry je v nafte ako v benzine (ak si chemik vies preco) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 Už som to tu raz písal dovezie sa benzín na shell a aditiva sa dolejú z bandasky -lapšie povedané prisaju a SHELL- Power je vyrobený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 zrejme si chemik, tak vies, ze sira nema vplyv na chod motora ako takeho, akurat jej vyssi obsah sposobuje znizenie zivotnosti motora (zalezi od obsahu), ale tak ci onak, vsetky dodavane benziny splnaju prdpisanu normu na obsah siry. to mas pravdu splnuji nase normy pro siru,ale v jinych zemich jsou jine,proto treba motory GDI (no benzin primovstrik od mitsubishy) trpi a FSI pro cesky trh nemaji spalovani extremne chude smesi(nejsem si jist,nekde to oznacili za vrstevnate spalovani). nezastavam se omw,shell ci jine firmy,zaklad maji stejny... vikino1: v powery a racingy se vozi hotove z rakouska,teda aspon do CR... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 to ze nemaju vrstevnate spalovanie to je dane tym, ze maju spraveny marketingovovy prieskum, ktory im ukazal, ze SK-CZ neudu tankovat predpisane palivo N98 ale vaicemenej N95 a tam by sa mohli objavit pri dlhodobejsom tanklovani N95 problemy, tak preto sa k nam dodavaju dane motorizacie bez vrstevnateho spalovania... Inac nas Slovnaft, teda teraz uz MOL ma dost dobre paliva, najlepsie z krajin V4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.