Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

to je tu věčný spor, někdo říká 2004, někdo až od faceliftu a někdo tu teď psal, že mu skočily rozvody u AZQ, tedy 12V a měl 2003 a když to rozdělali, byla tam dlouhá lyžina ... tak těžko říci

Vloženo

Ja som písal aj do fabriky kde auto vyrobili aj som udal VIN a nikto sa mi neozval.Celé auto je skladačka,napr.ja mám auto r.v.2004 a na káblovačke čo ide k zadným svetlám je štítok a je tam dátum 4/2003,to by znamená že káblovačka bola vyrobená v roku 2003 a kde potom ležala celý rok až ju niekto namontoval do auta a takto to je aj s tými lištami montovali aké im prišly pod ruku a začali meniť dlhšie až keď sa ten problém objavil.

Vloženo

Ta naše HaŤaPka 47 Kw je už po faceliftu, najeto 85 000 km, zatím musím zaklepat že s motorem nejsou potíže, ono je jen potřeba to točit a vydrží to, holt někdo jezdí po městě na 4ku na 700 ot./min., tak pak se nedivím :D

Vloženo

tak pokud máš poface, tak tam už bude tutově dlouhá lišta ... jinak souhlas, dvanáctiventil je potřeba točit a nebát se toho, já moji stařenu (7 let, 233 t km) stále občas při předjíždění nebo dvouproud do kopce proženu na trojáka 5,5-6t otáček, aby nezlenivěla a frčí pořád pěkně na ty kiláky.

Vloženo

Jen ty ženský to kazej.... Ty to pořád podtáčejí, já mamku musím taky prohánět aby to točila víc, řadí na 3tis. :D Jezdit sportovně - to pak má ten motor teprve radost, ne jako stálá jízda na 1500 ot./min. :kol-28:

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ten českej to je TYLL ten mám na autí cca 2,5 roku a už je dost zvrchu orezlej za těch 16set bych šel do toho origo to je hodně dobrá cena oproti škodárně.

Vloženo

tak při tomto stylu ježdění mu dávám tak max. životnost 2 roky a zhnije zevnitř ... na tak krátké trase se kondenzát z výfuku všecek nevypaří a zůstává tam.

Vloženo

když se započítá co píše Malta tak bude Tyll lepší volba,přece jenom když vydrží tři-čtyři roky vyfuk za litr tak ten za dva nevydrží o moc dyl,taky jezdím převážně krátké tratě a origo šel ven po 5ti letech(a jedné opravě) a teď už mám dva a pul roku Tyll,.

Vloženo

Zdravím.

Vlastním fábii 1,2 40kw a tenhle týden se mi pokazila-podpálené ventily.Auto mám v opravně a tam mi řekli, že je možné že po opravě hlavy se stane žě motor bude brát olej.Údajně se musí vyměnit i pístní kroužky.Nevíte co je na tom pravdy?

Vloženo

Na tom neni pravda nic, repasy hlavy sem si dělal sám a motor ani po 20000km nežere ani kapku oleje. Sou to amatéři ! Chtěj s tebe jen vytáhnout prachy. Pokavad se oprava udělá dobře nemůže to žrát olej.

Vloženo

Ale může, a je to hodně častý jev. Pokud se hlava udělá dobře, zvýší se tlaky a motor začne papat olej. Zákazníků co k nám přijeli z různých servisu - (včetně autorizovaných kde jim namontovali novou hlavu za těžký prachy) kterým to po opravě hlavy začlo žrát olej a kouřit jsme měli a máme hodně. Takže ano, v této opravně říkají pravdu, a je fér že tě na to upozornili (doufám včas ještě před opravou).

Vloženo (editace)

Stačí,ale v origo servisu to nikdo neudělá,protože 1)to neumí 2)kčemu by jim pak byla opravná sada a proč se srát se zabroušením,když se muže jenom měnit.pokud není hlava prasklá tak se normálně vymění vodítka daj se nové ventily pořádně zabrousí,u nás to udělaj v brusírně válcu co tu máme,ale klidně bych to udělal i doma v dílně,jediné co chybí je větší kat,kterej prej za to muže,ale už se to tu podělalo někomu i po opravě takže včasná vyměna oleje a trochu se o auto starat,občas tu kapotu zvednout a podívat se kolik tam toho oleje ještě je a včas dolejt a pod.

Editováno: , autor: Vlasta

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...