Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Aha tak promin, ze jsem na diskuznim forum a chci diskutovat na tema. A kdyz chces neco komentovat tak si to docti cele a nevytahuj jen to co se ti hodi...protoze dal by sis precetl ze Petulda udaval hodnoty kdy ma motor jeste cenu vytacet a proto jsem take polozil otazku jakou jsem polozil, jiz jsem rok TDi neridil tak jsem si nebyl jisty kolik toci otacek pri teto rychlosti to bylo vse co jsem chtel vedet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale hosi nehadejte se.... Kazdy motor ma to svoje. Kazdy z nas si koupil to co povazoval za nejlepsi. Vzhledem ke svym financnim moznostem a svemu naturelu... Mne vyhovovala 1,8 TSI a proto ji mam. Nekomu vyhovuje 1,2 HTP tak si ji koupi a tot vse... Jinak asi skoro vsichni uznate ze od Skodovky se moc koncept PD (PUMPE Diesele nebo jak se to pise) moc nepovedl.... Proto ten koncept opousteji a zavadi CR DIesel.... Co se tyce zavadovosti staci si precist ostatni Topici a mate snad jasno... Ja mam a mam 1, 8 :kol-16::kol-146: :kol-146: :kol-147::):p:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych taky neřekl, že se PD fatálně nepovedlo. Např. 74 a pak 96kW PD byly naprosto v poho, jak v oktách, fábiích a dalších koncern autech. Měnili se akorát váhy vzduchu a občas měl někdo zasraný egr, ale podělané vstřiky, setrváky, pískající turba, proražené bloky, a další lahůdky známé z 2,0PD jsem skoro neregistroval, a to máme na firmě desítky těchto aut. Ale protože konkurence s CR šla nahoru, tak VW vytasilo nový typ, avšak ten tu "inovaci" nepobral a tak ve VW zjistili, že s PD jsou na konci sil. Ale jinak ten 2,0PD je slušný ďábel, ikdyž sleduji, že výkonné auta se využijí čím dál tím míň.

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo akorat by me zajimalo proc do faceliftu ten CR nechteji prozatim davat...mozna RS to nevim, ale v zakladnich modelech si ho neobjednas, akorat v Supu.

Takze porad PD zustava aspon prozatim. Kazdopadne dneska jsem se dival na ceny facelift OII: Octavia 1,8 TSI/ 118 kW (6st. manuální převodovka) 525 900 Ambiente ... zlevnovali a to celkem dost :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa sa týka poruchovosti,ak bude toľko vyrobených 1,6,alebo 1,8 ako 1,9TDI PD,tak potom budeme môsť hovoriť o poruchovosti.U nás je drvivá väčšina OII 1,9TDI

To je podobné,ako s krádežou aut,jasne že najviac sa kradnú škodovky,keď ich je 50% všetkých aut.

Osobne čo poznám majiteľov TDI a to ich poznám dosť,jednému jedinému odišlo turbo,ostatní,čo sa týka motora,bez závad a to robia stovky tisíc km.Používajú OII a Pasaty SK-D a tvrdia,že sú to nezmary a pri vynikajúcej spotrebe.

A kecy ľudí,ktorí TDI ani nevlastnia,jazdia s trasľavou nohou na plyne od kúpy auta stále riešia spotrebu,aby náhodou in to moc nespapkalo,tvrdia hlúposti o zázračnom klesnutí spotreby po zábehu o 2-3l a občas ukážu,že im to hlavne v ot. lepšie ťahá a občas si nejaké závady na TDI prečítajú,alebo argumentujú s PZP pri 700tis aute,kde je na PZP rozdiel 500kč,fak nechápem,ale to že TDI žerie takmer o 3l menej to nevidia a snažia sa demagogiou zmiasť,že je tam min rozdiel,čo je absolútna hlúposť,netreba veriť jednotlivcom ich subj. názor,ale stačí si pozrieť tabuľkové hodnoty výrobcu,ktorý nemá záujem niektorý z motorov zvýhodňovať.

Netvrdím,že TDI motory sú niečo extra,majú svoje klady aj zápory,ako každý motor v niečom vyniká v niečom zaostáva.

A čo sa týka 1,8 som písal,že je dobrý motor,ale v ničom nie je najlepší.Čo sa týka výkonu,máme tam 2 RSové motory,ktoré sú na tom lepšie,čo sa týka spotreby,máme tam TDI a TDI CR a hovoriť o nejakom pomere cena a výkon,to zas niekto iný môže dať pomer rodina prevádzka a ďaľší pes záhrada.

A ak nejaký úbožiak dokáže tvrdiť,že mu niekto závidí a pol roka z toho žiť a rozdúchavť zlosť,tak ho úprimne ľutujem,asi zaspal dobu,stačí sa pozrieť okolo seba a človek si v Octávke pomaly pripadá ako v lacnom aute

Každopádne ako píše vorlajz,každý motor má svoje klady aj zápory a je na každom z nás,čo si vyberie,spája nás spoločná značka,tak sa nevyvyšujme nad niekoho,či má Fabiu,alebo Superba .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prectete si prispevky Karlosa, ma autodopravu co pise o PD TDI 1,9 a 2,0 a 1,8 a 2,0 benzinu.... Jeho nazor a jeho ucetni hovori za vse.... :p :p a myslim si ze ma pravdu... :kol-61: :kol-61: :kol-61::kol-62:

A jak jsem psal kazdy bude bojovat za svuj motor o tom zadna...

To Nikita: Koukal jsem na foto tveho auta a 1,2 HTP to asi nebude. Muj typ TDI 74 kW a uprava na RS... Mam pravdu??? :p

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš P2P ako málo poznáš TDI čka,inak by si musel vedieť,že dvojková Octávka 74KW motor vôbec nepoužíva.Tvoje články nesú hodne kritiky na motor,ktorý ani nepoznáš a čo sa týka Karlosa,taktiež povedal,že najlepšie z OII,čo doteraz mal bolo 1 auto motor 1,9TDI.

Má svoje kvality 1,8,ale majú aj TDIčka.

Ja si nedovolím tvrdiť,že ten,alebo ten motor je najlepší(najhorší) a neprišiel som sem vychvalovať svoje,ale podeliť sa o nejaké skúsenosti a ak viem tak aj pomôcť.

2lTDI mali nejaké problémy,ale je spústa majiteľov,ktorí si ten motor nevedia vynachváliť a len tankujú.

Ty napr. nejaké závady riešiš,ale je kopa majiteľov TDI,čo nevedia,čo je to závada,ale neznamená to teraz,že TSI sú poruchové.

Ak chceš pochváliť svoj motor,tak ho pochváľ,ale to neznamená,že druhé,ktoré poriadne ani nepoznáš musíš zhadzovať.

A ostaňme pri tom že mám 1,2HTP,ta Octávka je tam len ako ilustrácia.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To klasicke TDI jsem mel jenom "6" let ale o tom potom. Jestli ted ma PD 74 kW nebo 96 kw mne je uplne jedno. Videl jsem motory PD po 100 tkm a ta vacka byla KO, Vstriky ko, Mozna si to udelalli samy olejem ale to nikdo samo nerekl ze jo.... Tvrzeni Karlose je ale o tom ze naklady PD 1,9 a 1,8 TSI vychazi pro 1,8 lepe nez pro chrochtaka.... To je zajimave a vezim mu. Argumenty tam taky vyjmenouval. Jak jsem chtel ted kupovat auto, neboj premyslel jsem co koupit a mne taky vysla 1,8 jako nej kompromis.... Tak ji mam . Jestli by vysla lepe 1,9 tak jsem ji koupil... :palec2: Ale jak pisu kazdy bude obhajovat to svoje . Hau...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže tak ako som písal TDI PD bez skúseností,stále som nepochopil prečo o nich toľko hovoríš,keď máš benzínový motor.Veriť mu môžeš to ti nik nezakazuje,ale aj to o niečom svedčí,že na skúsenostiach skúseností jedného dopravcu zakladáš svoje tvrdenia.to myslím,že by si ani sám Karlos nedovolil tvrdiť to plošne.

Ty si si kúpil 1,8,ale drvivá väčšina motory ľudí TDI PD, a ty si myslíš,že ty ktorý si iba niečo prečítaš a potom to tu prezentuješ ako hotovú vec,že máš pravdu,to ani nebudem komentovať.A že každý ohajuje svoje,to nie je pravda ani náhodou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

" Takže tak ako som písal TDI PD bez skúseností,stále som nepochopil prečo o nich toľko hovoríš,keď máš benzínový motor." skus si to otocit :) :) :p :p Ja mam benzin a jsem a pisu v topicu 1,8 TSI a ty jestli se nemylim mas PD TDI....Ha a ted neco rekni prevedo :laugh.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Iba si si nevšimol,že ja 1,8 nezhadzujem.A išiel som s nou pri výbere auta nakoľko aj ja mám MR08,nešiel som podľa toho,čo niekto povedal,ale podľa vlastných skúseností a jednoznačne mne tak ako aj drvivej väčšine lepšie vychádzalo TDI.

A ak si si nevšimol ty nepíšeš,ale šíriš demagogiu a to je rozdiel.A čo sa týka vlákna,tak nechápem načo na benzínovom vlákne potrebuješ riešiť TDI motory?Pokiaľ seješ vietor,čakaj,že budeš žnúť búrku.

A mimochodom od začiatku riešiš spotrebu,tak na čo si kupoval taký voz,ked nemáš na benzín.Za druhé furt sa ti na tom niečo kazí,ja som ešte v servise nebol,tak si teda užívaj ten spoľahlivý voz

Nie je výnimkou,že pri bežnej jazde sa dostanem na 3,6l na 100km,ak sa tomu priblížiš čo i len na rozdiel 2l tak si múžeš gratulovať,ale aj tak netvdím,že 1,8 je zlý motor,práve naopak je to dobrý motor.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...