Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

hej mne tiez pise egr uz som ho objednal dufam ze to bude ono...najpr mi pisalo ze zhavice a egr tak som vymenil zhavice a vymazal chyby...ale opat sa to vratilo, tak som egr vycistil vymazal chyby ale opat mi svieti kontrolka tak som objednal egr vymenim ho a uvidime co to povie...inak mam to iste ako peeetrs stale daco

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Dobrý den, mám Octavii 2.0 tdi 103Kw elegance. Měl jsem vibrace motoru za studena a všude mi tvrdili, že je to setrvák, ale po výměně setrváku(spojkové sady)to dělá stále. Může někdo poradit?

Mám ten stejný problém a také mam v plánu řešit ten setrvák ale když píšeš že se to nezměnilo tak se asi kouknu na silenblok motoru jak píše Peeetrs.

A jednou mi to i na pc napsalo Emise! Do servisu a po vymazání chyby jsem už najel asi 1000km a nic už to neukazuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím všechny, možná to sem úplně nepatří ale mám dotaz. Mám O2, 2.0TDI DSG a úplná spokojenost, jen se mi ten na palubce rozsvítila kontrolka Systém kontroly výfukových plynů, v manuálu jsem se dočetl ž ebych měl zajed rovnou do servisu. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde to vyřešit nějak jinak? A můžu s tím dál jezdit?

Děkuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Pánové, prosím. Motor začal strašně žrát olej. Dal jsem to do značkového servisu, ať zjistí co a jak. No, prý turbo, vstřikovací lišta a nevim co ještě. Odhadovaná cena - škoda slov. Motor má skoro 200 tis., r.v. 2005. Poradíte mi (nebo se přihlásíte) prosím někoho v Praze, kdo své práci rozumí a je schopen se na to podívat a říct nějaký rozumný názor, něco nebo někoho doporučit? Děkuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak už mě potkalo taky turbo :-( Začalo pískat jak zubní vrtačka, a motor padal do nouzáku. Výměna ve značkovém servisu - 23k i s prací.

MR2007, mám najeto 90kkm, znám historii auta, není čiplý, olej LL. Čekal jsem, že se vysype ale že to bude mnohem později, chjo.

Ptal jsem se v servisu co dělám špatně. Prý nic, tak to prostě u těhle motorů chodí. Kura!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, 23k. Jenže ...

Řekl jsem, že starý turbo chci a náhle byl problém. Bylo mi vysvětleno, že pokud si nechají starý turbo, dostanu jiné s kódem X tak, abych se vešel do této ceny. Pokud trvám na tom, že si chci turbo nechat, nemohou mi dát turbo s kódem X a turbo bez kódu X mě bude stát o 10k bez DPH víc. Byl to poslední podraz, kterej na mě udělali! Repasovaný turbo výměnou jsem schopen koupit za úplně jiný prachy! Kua!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, já to bohužel nemohl moc řešit - jedu na dovolenou a auto muselo být funkční do pátku

Koukal jsem že repase o tolik levnější nejsou, tohle je s dvouletou zárukou, tak to neřeším.

BTW co znamená kód X? že je to výměnný díl?

Editováno: , autor: sx02
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý večer,

chtěl jsem se zeptat,mám také motor 2.0 103kw a když je motor teplý trvá to déle než neskočí. Ráno to chytne hned a po ohřátí to musí zatočit aspoň 5x. Nevíte co by to mohlo dělat?

Děkuji za odpověď.

Dobry vecer

mam stejny "problem" uz dva roky za sebou

uz znate proc to dela?

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...