Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Tak to máš Passata Long ne? :) já teda osobně v nové Octávce mám stejně místa pro spolujezdce jako u mojich předchozích Passatu.

Nerozčiluj se myslím, že tě kolega testuje jak moc se necháš vytočit.Nech to plavat.

Já jsem klidný,ale před Octávkama II jsem měl od 1995/96-2005 jen Passaty a když mi někdo začne vyprávět o kolik je Passat lepší než Octávka II (což je nesmysl),tak mi tím zvedne tlak,protože vím ze své zkušenosti že tomu tak neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máš Passata Long ne? :) já teda osobně v nové Octávce mám stejně místa pro spolujezdce jako u mojich předchozích Passatu.

Nerozčiluj se myslím, že tě kolega testuje jak moc se necháš vytočit.Nech to plavat.

Já jsem klidný,ale před Octávkama II jsem měl od 1995/96-2005 jen Passaty a když mi někdo začne vyprávět o kolik je Passat lepší než Octávka II (což je nesmysl),tak mi tím zvedne tlak,protože vím ze své zkušenosti že tomu tak neni.

no,bohužel je. O2 má mraky vad, dělám ve Škodě a vidím jak moc zákazníci reklamují kvalitu, O1 je na tom líp z hlediska počtu reklamací. A s tím prostorem uvnitř, jezdím denně s O2 a Passatem a bohužel v ní jsem tak akorát žádný rozvalování. Když někam jedu s O2 nikoho moje auto nezajímá, když jedu s P. (pravda trochu vylepšený) lidi dost okukujou. Doma jsem měl oboje auta, přišel známej, řekl ta O2 je pěkný auto, šel dál uviděl Pašíka, a dodal ale tohle je lepší, to je kára. To auto je holt prostě někde jinde..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak asi záleží, kde jezdíš, osobně jsem z Českých Budějovic, město s cca 100tis obyvatel a po Passatu se tu otočí tak maximálně smradi ze základky a to ještě musí bejt naleštěnej a minimalně na 17kách kolech. Praha ani nemluvim. samozřejmě, že za oktávkou se neotočí taky nikdo, ale taky jde o to, jestli si auto kupuješ, aby se za nim otáčeli lidi...

mmch jsi psal, že máš nějaký soubor prototypů škoda, o pár autech vim, ale určitě ne o všech, myslíš, že by byl problém mi ty prototypy (jestli je máš v el.podobě) poslat na Luke288@seznam.cz?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak asi záleží, kde jezdíš, osobně jsem z Českých Budějovic, město s cca 100tis obyvatel a po Passatu se tu otočí tak maximálně smradi ze základky a to ještě musí bejt naleštěnej a minimalně na 17kách kolech. Praha ani nemluvim. samozřejmě, že za oktávkou se neotočí taky nikdo, ale taky jde o to, jestli si auto kupuješ, aby se za nim otáčeli lidi...

mmch jsi psal, že máš nějaký soubor prototypů škoda, o pár autech vim, ale určitě ne o všech, myslíš, že by byl problém mi ty prototypy (jestli je máš v el.podobě) poslat na Luke288@seznam.cz?

no,jezdím Praha,Ml.Boleslav,otáčí se hlavně řidiči a lidi na parkovištích, ty prototypy ti za chvíli posílám na mail,je to Powerpoint.soubor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máš Passata Long ne? :) já teda osobně v nové Octávce mám stejně místa pro spolujezdce jako u mojich předchozích Passatu.

Nerozčiluj se myslím, že tě kolega testuje jak moc se necháš vytočit.Nech to plavat.

Já jsem klidný,ale před Octávkama II jsem měl od 1995/96-2005 jen Passaty a když mi někdo začne vyprávět o kolik je Passat lepší než Octávka II (což je nesmysl),tak mi tím zvedne tlak,protože vím ze své zkušenosti že tomu tak neni.

no,bohužel je. O2 má mraky vad, dělám ve Škodě a vidím jak moc zákazníci reklamují kvalitu, O1 je na tom líp z hlediska počtu reklamací. A s tím prostorem uvnitř, jezdím denně s O2 a Passatem a bohužel v ní jsem tak akorát žádný rozvalování. Když někam jedu s O2 nikoho moje auto nezajímá, když jedu s P. (pravda trochu vylepšený) lidi dost okukujou. Doma jsem měl oboje auta, přišel známej, řekl ta O2 je pěkný auto, šel dál uviděl Pašíka, a dodal ale tohle je lepší, to je kára. To auto je holt prostě někde jinde..

Tak jsou lidi co ještě žijou ve staré době před 20.lety,já mám zas zkušenosti jiné,kolik mých kolegů z branže (Osobní Autodopravy) co maji nebo už i měli Passaty i jiné koncernové vozy mi očumovali všechny Octávky II co jsem nakoupil (taky s hromadou příplatků,Alcatara,Xena,Navi atd.atd.),kolik z nich si to prolejzalo a vychvalovalo a spousta z nich ted taky přešlo do Škodovky,např.Pražský letištní taxikáři (několik z nich je mých dobrých kamarádů) museli mít dřív jen Passaty,nic jiného neexistovalo,nyní maj povoleny i Suberby,Octávie II liftback i Combi a koukal bys kolik z nich do Octávek přechází a chválej je.Jak jsem psal,tím neřikám že je Octávka lepší,ale když to někdo bez předsudků porovná po technický stránce tak zjistí že to je totožné auto.

S tou kvalitou a poruchami je to taky +-stejné,dit to má veškeré díly stejné,naopak od dob kdy se Passat vyrábí v Bratislavě tak má dosti značné problémy s kvalitou,vím z vlastní zkušenosti.Já když měl Passaty,tak mi např.u modelu 2000 měnily u 2x Passatů motor ( TDI 85kw),první PD motor co byl,to byli šity to se nevidí a co mi u Passatů vadilo nejvíc byli ty chatrné př.nápravy,jak u modelů 97-00 tak i po faceliftu se to sralo neuvěřitelně.Mě že jezdej auta ročně v rozmezí 100-150tis.km tak to bylo každej rok na konci když jsem počítal náklady na servis u všech aut tak to byla částka min.300.000kč jen za výměny náprav a to jsem to měl vždy ještě ze známosti.Ted jsem naopak u Octávky nadšen protože zatim mám jen účty za oleje,filtry,pneu a prostě běžnou údržbu a to už mám u třech Octávek nad 300000km,takže já si nemůžu stěžovat.

Pak je ještě další věc,od doby co mám Octávky se mě ani nikomu z mých řidičů nestalo abych nenaskládal věci zákazníků do kufru,s Passatama se mi to stávalo dnes a denně že byli tři,měli třeba 2x velký hliník.pracovní kufry+kufry s osob.věcma a prostě jsem to tam nenarval.kolikrát mi volal řidič at mu tam rychle pošlu Carravellu,že tam má sice jen tři lidi,ale že maj hodně věcí,jednou jsem jel i já s Prahy-Letiště do Hotelu HolidayInn v Brně s pavoukem přes kufr a bylo to dosti trapné a navíc po cestě pršelo a jejich kufry byli nacucané a v kufru byl rybník.

Každopádně proto aby se za mnou otočilo o dva lidi víc si Passata určitě nekoupim a v Praze jak jsem si všiml se za tebou spíš otočí když máš pěknou Octávku než Passata.Až se vrátí ten značný rozdíl co byl mezi starou Octávkou a tehdejšim Passatem,tak možná o tom budu uvažovat že si zas Passata pořídim,ale jinak nevidim jediný důvod,a podle toho jak si to napsal už tušim co si za člověka takže nějaká další konverzace nemá cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chlapi já bych byl pro nějaký smír je přeci zbytečné zjišťovat co je lepší na Passatu a co na OII, to nám žádný užitek nepřináší. Já bych spíše oba kolegy požádal zda-li by mohli zhodnotit své špatné zkušenosti s poruchami na OII abychom byli třeba schopni lepší či lépe cílenou údržbou zkusit předejít případným poruchám které nám všem větrají peněženky. Konstatování kolegy "dms", že má OII mraky závad nám nic užitečného neříká-dovedl bys nějak tyto závady rozdělit a popsat v tom smyslu na co si dát pozor či zda-li se lze lepší údržbou vyhnout alespoň částečně nějakám závadám? To Karlos3-tvoje praktické zkušenosti z běžného provozování OII se mi velice líbí a rozhodně jsou více použitelné nežli moje protože je to něco jiného nežli poruchy co znám já z testovacích vozů.Měl jsi ve vozovém parku nějaké OII s benzínovými motory kromě 1.8TSI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chlapi já bych byl pro nějaký smír je přeci zbytečné zjišťovat co je lepší na Passatu a co na OII, to nám žádný užitek nepřináší. Já bych spíše oba kolegy požádal zda-li by mohli zhodnotit své špatné zkušenosti s poruchami na OII abychom byli třeba schopni lepší či lépe cílenou údržbou zkusit předejít případným poruchám které nám všem větrají peněženky. Konstatování kolegy "dms", že má OII mraky závad nám nic užitečného neříká-dovedl bys nějak tyto závady rozdělit a popsat v tom smyslu na co si dát pozor či zda-li se lze lepší údržbou vyhnout alespoň částečně nějakám závadám? To Karlos3-tvoje praktické zkušenosti z běžného provozování OII se mi velice líbí a rozhodně jsou více použitelné nežli moje protože je to něco jiného nežli poruchy co znám já z testovacích vozů.Měl jsi ve vozovém parku nějaké OII s benzínovými motory kromě 1.8TSI?

jo,jen ještě ke Karlos : u P.Variant bys problémy kam s kuframa neměl. K těm závadám, jsou to především elektrika/elektronika, díly mám rozdělený podle zákaznických skupin, můžu to sem později napsat.. Taky souhlasím že první PD diesly 85 kW byly nejporuchovější a nápravy na Passat je bolest, ale i to se dnes dá sehnat do 10 tis. a od r. 2003 je vylepšená ocelová. Ale bude lepší psát fakt k tématu motoru 2.0 103 kW..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chlapi já bych byl pro nějaký smír je přeci zbytečné zjišťovat co je lepší na Passatu a co na OII, to nám žádný užitek nepřináší. Já bych spíše oba kolegy požádal zda-li by mohli zhodnotit své špatné zkušenosti s poruchami na OII abychom byli třeba schopni lepší či lépe cílenou údržbou zkusit předejít případným poruchám které nám všem větrají peněženky. Konstatování kolegy "dms", že má OII mraky závad nám nic užitečného neříká-dovedl bys nějak tyto závady rozdělit a popsat v tom smyslu na co si dát pozor či zda-li se lze lepší údržbou vyhnout alespoň částečně nějakám závadám? To Karlos3-tvoje praktické zkušenosti z běžného provozování OII se mi velice líbí a rozhodně jsou více použitelné nežli moje protože je to něco jiného nežli poruchy co znám já z testovacích vozů.Měl jsi ve vozovém parku nějaké OII s benzínovými motory kromě 1.8TSI?

Ne Ne neměl,kdysi jsem měl na firmě 2x starou Octávku 1.6 74kw rok 97,pak už jen naftu,ted po zkušenosti s 2.0TDi nakupuju 1.8TSi a moc se mi líbí,ale zatím mám na te první co jsem koupil 34000km a zatim žádná závada :palec2: a díky bohu za to po tom co jsem vytrpěl s 2.0TDi.

Jinak já na to že jsem spíš naftovej,tak před 1.8TSi musim smeknout,to je zas nějakej jinej motor po hodně dlouhé době než TDi se kterým se mi jezdí velmi velmi dobře a i to že jsem klidnej řidič se za volantem 1.8TSi měnim za tak trochu závodníka :) .Fakt tahá nádherně,no není nad přeplňovanej motor :palec2:

Jinak jak jsem psal jsem měl 1.den náhradní 1.6 75kw to jsem moje pocity s tohoto motoru psal už o stránku zpátky a pak taky 1.6FSi 85kw,ten se mi třeba líbil víc než ta 75kw i zvuk projev byl lepší,ale pořád mi tam chyběl ten zátah turba s TDi,musel to člověk aby to jelo točit docela dost,a co mě zarazilo u té 1.6FSi byli studené starty na 3.válce-prý to je celkem běžné,tak to se mi fakt vůbec nelíbilo,ona to byla jen chvilička než člověk přidal plyn tak to tak hrkalo,pak se to rozběhnulo,ale stejně,tohle by už dnešní auta neměli dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Karlos: Nepotrebujes ridice? kol5

:D :D ....kdyby simel v planu otevrit pobocku v ostrave tak dej vedet ;)

Tak řidiče do budoucna potřebovat určitě budu,nyní už musim práci dohazovat známým co pro mě sem tam externě spolupracujou protože máme nejvíc práce mimo ČR a to je pro ty řidiče časově náročné že se mi nevrátí za 2h zpátky ale min.za 3/4 dne(dle vzdálenosti),tak do budoucna max.1,5 roku plánuju navíc 2-3x Scouty(hlavně ať je začnou už dělat v 1.8TSi nebo TDi-CommonRailu).Ale bohužel moje start.body jsou Praha a její okolí do 30km,dále moje nasmlouvané firmy nesídlejí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karlos, tak to nějak zkus vyčenichat, s těma blbejma startama. Určitě k tomu máš blíž, než já.

JirkaK: Co tobě už v servisu všechno dělali ohledně těch špatných teplých startů?

Mě vlastně skoro vždy jen diagnostiku a plnou hubu keců kolem toho,pak když jeden ten dvoulitr začal chytat tak že startování zabralo tak 3-5min.pokusů,tak měnily vstřiky,to to dalo nachvilku pokoj,ale pak opět znovu ;),takhle mi to odešlo postupně u všech 2.0TDi co jsem měl,ani můj známej ze servisu si nevěděl rady a to dělá přímo u VW,ŠKoda.

Kolikrát ti prdnula u toho 2.0TDi hlava?,mě už všech dělali hlavu 2x,jen u toho jednoho to bylo jednou jen špatný těsnění.Taky nechápu že neudělali postupně dle vyskytujících se závad nějaké vylepšení jako tomu bylo vždy u všech značek,prostě co se sralo tak to vylepšily,ale u toho 2.0TDi to je pořád stejný,jednoho jsem měl začátek roku 2005,druhej srpen 05(už model 06) a třetí 03,04/2006 a závady pořád stejný...Ted mi např.řešej u toho posledního 2.0TDi už po třetí rozvícení kontr.výfuk.plynů,ted naposled to k tomu začalo navíc fakt brutálně škubat a s tím blikala kontr.žhavení,už dvakrát mi volali od min.středy ze servisu že technická rada¨z Boleslavi byla k ničemu tak museli znova a stále čekaj tak jsem zvědav co s toho vyleze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Karlos: Nepotrebujes ridice? kol5

:D :D ....kdyby simel v planu otevrit pobocku v ostrave tak dej vedet ;)

Tak řidiče do budoucna potřebovat určitě budu,nyní už musim práci dohazovat známým co pro mě sem tam externě spolupracujou protože máme nejvíc práce mimo ČR a to je pro ty řidiče časově náročné že se mi nevrátí za 2h zpátky ale min.za 3/4 dne(dle vzdálenosti),tak do budoucna max.1,5 roku plánuju navíc 2-3x Scouty(hlavně ať je začnou už dělat v 1.8TSi nebo TDi-CommonRailu).Ale bohužel moje start.body jsou Praha a její okolí do 30km,dále moje nasmlouvané firmy nesídlejí.

nemohl by si mi dat na sebe kontakt?...icq nebo stranky firmy? Pripadas mi jako jeden z mala rozumne diskutujicich na teto diskusi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Karlos: Nepotrebujes ridice? kol5

:D :D ....kdyby simel v planu otevrit pobocku v ostrave tak dej vedet ;)

Tak řidiče do budoucna potřebovat určitě budu,nyní už musim práci dohazovat známým co pro mě sem tam externě spolupracujou protože máme nejvíc práce mimo ČR a to je pro ty řidiče časově náročné že se mi nevrátí za 2h zpátky ale min.za 3/4 dne(dle vzdálenosti),tak do budoucna max.1,5 roku plánuju navíc 2-3x Scouty(hlavně ať je začnou už dělat v 1.8TSi nebo TDi-CommonRailu).Ale bohužel moje start.body jsou Praha a její okolí do 30km,dále moje nasmlouvané firmy nesídlejí.

nemohl by si mi dat na sebe kontakt?...icq nebo stranky firmy? Pripadas mi jako jeden z mala rozumne diskutujicich na teto diskusi

Můj osobní email je karelschlesinger@email.cz

Stránky firmy z bezpeč.důvodů nemám,v této branži obvzláště v Praze je jedna nejmenovaná firma,která se snaží stáhnout za použití všech možných prostředků všechny takové firmy jako tu moji pod sebe a tím i jejich klienty a pak to vše řídit,pár už mých kolegů s touto "firmou"měli co dočinění a nebylo to pro ně nic příjemného,tak jsem už ted tak opartný že ani stránky už nemám a ani je nepotřebuju,jak jsem psal mám tolik klientů(firem) že práci dávám i externistům a i tak máme co dělat to stíhat.Když by něco,tak na výše uved.email-neni problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houkání je normální a na rezonance musíš přijít sám.Spolujezdce do kufru a ať zjišťuje.Toho už jsem absolvoval nespočet

Co myslíte, kde vzniká ten pískavý zvuk?

Video a zvuk

Si myslim ze je to svolavani traktoru na obed v nedaleke hospode o))

Vsazim na tlakovani a unik v teto oblasti.

Cus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestacilo by spis vyhnat je klackem z pasu a dilen a nasadit tam dobre zaplaceny lidi a kvalita by razem sla nahoru !!!

Tak to máš Passata Long ne? :) já teda osobně v nové Octávce mám stejně místa pro spolujezdce jako u mojich předchozích Passatu.

Nerozčiluj se myslím, že tě kolega testuje jak moc se necháš vytočit.Nech to plavat.

Já jsem klidný,ale před Octávkama II jsem měl od 1995/96-2005 jen Passaty a když mi někdo začne vyprávět o kolik je Passat lepší než Octávka II (což je nesmysl),tak mi tím zvedne tlak,protože vím ze své zkušenosti že tomu tak neni.

no,bohužel je. O2 má mraky vad, dělám ve Škodě a vidím jak moc zákazníci reklamují kvalitu, O1 je na tom líp z hlediska počtu reklamací. A s tím prostorem uvnitř, jezdím denně s O2 a Passatem a bohužel v ní jsem tak akorát žádný rozvalování. Když někam jedu s O2 nikoho moje auto nezajímá, když jedu s P. (pravda trochu vylepšený) lidi dost okukujou. Doma jsem měl oboje auta, přišel známej, řekl ta O2 je pěkný auto, šel dál uviděl Pašíka, a dodal ale tohle je lepší, to je kára. To auto je holt prostě někde jinde..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houkání je normální a na rezonance musíš přijít sám.Spolujezdce do kufru a ať zjišťuje.Toho už jsem absolvoval nespočet

Co myslíte, kde vzniká ten pískavý zvuk?

Video a zvuk

Si myslim ze je to svolavani traktoru na obed v nedaleke hospode o))

Vsazim na tlakovani a unik v teto oblasti.

Cus

Nejsem odborník, můžete blíže specifikovat "tlakovani a unik v teto oblasti"?

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny

mám s tímto motorem zatím najeto pouze 1800km. Spokojenost největší až na jeden problémek kterej je zatím uplně minimální ale stejně mě to vrtá hlavou. Jedná se o mírné pocuknutí motoru při situacích kdy na 3ku jedu ustáleně kolem 2000ot a najednou chci přidat tak lehce sešlápnu plyn a ono to tak nějak cukne před tím než to začně akcelerovat. Dělá to naprosto nepravidelně a za 14 dní mi to udělalo tak 5x. Vím že kolem otáček kdy spíná turbo to cukalo u 1.9ky 77kw ale tam to cukalo výrazněji a řešil to novej soft do ŘJ. Setkal se někdo u 2.0 TDI s tímto problémkem? Myslíte že se to bude zhoršovat? Tankoval sem zatím 2x u shellu a 2x u OMV takže myslím že nafta je kvalitní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny

mám s tímto motorem zatím najeto pouze 1800km. Spokojenost největší až na jeden problémek kterej je zatím uplně minimální ale stejně mě to vrtá hlavou. Jedná se o mírné pocuknutí motoru při situacích kdy na 3ku jedu ustáleně kolem 2000ot a najednou chci přidat tak lehce sešlápnu plyn a ono to tak nějak cukne před tím než to začně akcelerovat. Dělá to naprosto nepravidelně a za 14 dní mi to udělalo tak 5x. Vím že kolem otáček kdy spíná turbo to cukalo u 1.9ky 77kw ale tam to cukalo výrazněji a řešil to novej soft do ŘJ. Setkal se někdo u 2.0 TDI s tímto problémkem? Myslíte že se to bude zhoršovat? Tankoval sem zatím 2x u shellu a 2x u OMV takže myslím že nafta je kvalitní.

Nemůže to být jen turboefekt, který je u 2.0TDI ve 2000-2001 citelný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemůže to být jen turboefekt, který je u 2.0TDI ve 2000-2001 citelný?

Turbo efekt tě zatlačí do sedalda. Tady se jedná o cuknutí neboli ztrátě výkonu a pak následný zrychlení. Dneska sem toho celej den zkoušel docílit jizdou kolem těch 2000ot ale nic se nestalo, je to naprosto nepravidelné a dost málo časté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky se mi, sice na 1.9tce, stává. zvyknul jsem si...je to když se vytahuje motor z nízkých otáček a třeba do kopce

to práve ne, mě to dělá při volné jízdě na rovince když lehce sešlápnu plyn.

když mám plyn na podlaze neudělálo to nikdy.

jj přesně to samé mám taky.. uděláto jen občas a je to fakt jen mžik... ale jde to cejtit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj přesně to samé mám taky.. uděláto jen občas a je to fakt jen mžik... ale jde to cejtit

No aspoň někdo se stejným problémem. Můžu se zeptat kolik máš nalítáno a jestli se to nějak zhoršuje nebo je to pořád stejný? JE dobře že to dělá tak jednou do týdne takže mě to nevadí ale kdyby se to mělo zhoršovat tak bych mě to sralo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...