Tomas.cz Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 Je to odvětrání převodové skříně. Jina původ těhle převodovek co maj vypínání spojky skrz tu tyčku je už v Golfu I Citovat
milosk Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 Takze se tudy da do ni narvat zubni pasta i olej,chapu to dobre,ze jo? Citovat
Tomas.cz Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 Tam má být čepička, která má vůli tak 2mm aby to bylo spojený atmosférou, olej se leje jinudy. Citovat
milosk Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 ¨jo,to ma tu vuli,vim,ze se olej leje jinudy,jen bych tam rad 1 decku dodal jednodusseji. Citovat
milosk Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 To jsem chtel slyset.Tome,dikes.Jeste mi rekni,co si myslis o mem problemu s hucenim diferaku. Citovat
Tomas.cz Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 Nevím co ti konkrétně repasovali, ale jak to popisuješ tak bych řekl že ty kola jak ti hučej tak nebyly spolu zaběhnutý. Rozuměj, složí se v továrně převodovka a ta se časem zajede ( myslím její soukolí ) prostě běžně provozem. A když bys vyměnil ze soukolí jenom jedno kolo, nebo kolo dal z jiný převodovky tak to bude hučet. Prostě soukolí co do sebe není zaběhlý od nova bude hučet. Citovat
milosk Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 Dik za reakci,to mne uklidnuje,snad se to casem zklidni.no nevim co presne delali,ale pry jsou tam dve nova kola,a jestli je nove kolo na stare,tak to bude asi tim.Ja jen mam strach,aby se to zajelo do te doby,nez mi vyprsi pulrocni zaruka,byl to garaznik,chapes.Ach jo. Citovat
Tomas.cz Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 Já jsem se napálil 2x repasem převodovky ( tím nechci hanit pána co ti to dělal, to vůbec ). Jednou to byla Felda 1.9D a pak Jumpy 1.9TD, od tý dobý nefunkční převodovky házím do kovošrotu... Citovat
milosk Vloženo 9. Září 2008 Vloženo 9. Září 2008 (editace) hmm,pekne.Tak jsem byl zvedav,jake jsou v ni vule.Zvednul jsem kolo,zaradil jednicku a obvodova vzdalenost na pneumatice je cca.2cm,spis min,tolik celkova vule v zubech mezi kolem a motorem.Kolik je asi tak prumer?Kolik mate vy? jeste dotaz,udajne se prodava nejaka pasta na urychleni zabehu prevodovky a pry nenici loziska,nevite nekdo? Editováno: 11. Září 2008, autor: milosk Citovat
TomášT Vloženo 9. Prosinec 2008 Vloženo 9. Prosinec 2008 Nerad otevírám toto téma. Zdá se že další oběť jménem DUU je na světě dneska přijel strýc se svým kombíkem 1.6 74 Kw... najeto 135000Km, že mu teče převodový olej z převodovky. Za 5 minut stání louže o průměru 10 cm. Prý že auto při rozjezdu i cuká. Na silnici těžko co poznat. Ale asi zlomený nýtek rozpáral převodovku. Pochybuju, že z vadného gufera by to teklo tak moc. Zvláštní je že v převodovém oleji jsou piliny, ale vypadají jako mosazné... Citovat
TomášT Vloženo 11. Prosinec 2008 Vloženo 11. Prosinec 2008 Takže mechanik rozdělal převodovku a chyba lávky. Ta převodovka už byla rozpáraná od nýtů, ale někdo ji dal dohromady tak že vyštípaný hliník ze skříně slepil jakýmsi lepidlem. Takže doslova slepená převodovka. Fotky jsem ještě neviděl, ale pokud bude možnost dám ukázku jak to asi vypadá. Každopádně se teď bude řešit reklamace u prodejce(hádejte u kterého???? jedno písmenko v abecedě před BBB). No jsem zvědavý jak to dopadne...aspoň z nich tak vytřískat 15-20 000Kč na "novou " převodovku. Pokud by jste někdo věděl o převodovce do 1.6 74 Kw tak... no stejně dám inzerát do Bazaru :help: Nešla by použít převodovka z 1.6 55 Kw? Jasně měla by trochu delší kvalty, ale to by 74Kw asi zvládla. Mechanicky jsou stejné i mechanizmus řazení je stejný... Citovat
Tomas.cz Vloženo 11. Prosinec 2008 Vloženo 11. Prosinec 2008 Koukni na Dieselpower.cz někdo tam prodával 74kw na díly s dobrým obalem za 4 000kč. Citovat
kamo Vloženo 14. Březen 2009 Vloženo 14. Březen 2009 Mám tú nešťastnú prevodovku DUU , r.v. 99, zaujímalo by ma, či pasuje prevodovka z Octavie 1.6, 75kW, r.v.2004. Prípadne kto na východnom Slovensku je schopný vymeniť nity za svorníky ( má s tým skúsenosti ) a za koľko ? Vďaka za odpovede. Citovat
stihacka Vloženo 14. Březen 2009 Vloženo 14. Březen 2009 Jen podotknu že 74 má na řazení táhla a 75 už má lana. Ale možná se dá přehodit jen vršek se řazením, ale to nevím jistě. Citovat
Raceman Vloženo 14. Březen 2009 Vloženo 14. Březen 2009 důležitej je typ převodovky řazení táhlama má jen typ 02K lankem jsou 02J, 02C, 02M a 002 vršky s řazením na převodovce přehodit nejdou Citovat
juro sdi Vloženo 14. Březen 2009 Vloženo 14. Březen 2009 Myslim,ze aj ovladanie spojky by bol problem. Citovat
Raceman Vloženo 15. Březen 2009 Vloženo 15. Březen 2009 spojka je u všech typů hydraulická takže tam by byl ten nejmenší problém Citovat
juro sdi Vloženo 15. Březen 2009 Vloženo 15. Březen 2009 Mal som na mysli konkretny princip.Prevodovky 02K maju vytlacnu tycku a prevodovky 02J maju paku. To ,ze sa ovladaju hydraulicky je jasne. Cize ak by si vymenil prevodovku 02K za 02J,tak by bolo nutne vymenit aj komplet spojkovu sadu. Ak sa mylim, tak hanba pada na moju hlavu. Citovat
Raceman Vloženo 16. Březen 2009 Vloženo 16. Březen 2009 minimálně lamela, přítlačák a ložisko bude nutný vyměnit Citovat
stihacka Vloženo 16. Březen 2009 Vloženo 16. Březen 2009 To si nemyslím, kupoval jsem komplet spojkovou sadu a nikdo se mě neptal na typ převodovky. Citovat
juro sdi Vloženo 16. Březen 2009 Vloženo 16. Březen 2009 To si akoze prisiel do obchodu a vypytal si si len spojku do Octavie? Urcite si musel uviest minimalne kod motora. Spojka sa riesi podla motora a nie podla prevodovky. A mi sme tu riesili to,ze prevodovka 02k spolupracuje s inym systemom ovladania spojky ako 02j. Citovat
stihacka Vloženo 16. Březen 2009 Vloženo 16. Březen 2009 Kupoval jsem od "seba" a stačila jen motorizace. Citovat
TomášT Vloženo 17. Březen 2009 Vloženo 17. Březen 2009 Ještě doplnění k té mrtvé strýcově převodovce. V AAA dostali 2000Kč a víc ani ránu. Sehnali starší převodovku za 16 000Kč. Fór byl v tom, že skříň nebyla rozvalená v obvyklém místě, ale díra o velikosti malíčku byla jakoby uvnitř "ve spojce". Vypadá to jakoby nýt vypadnul a propadnul níž a tam ho asi nějaké kolo poslalo proti stěně převodovky. Díru zalepili jakýmsi epoxidem. No nějký čas to vydrželo. Kromě převodovky to odnesla i spojka. Tou dírou totiž tekl olej přímo na lamelu a celá byla nasáklá olejem. Rozjet se s tím - to byl horor Jinak k tomu řazení: 02K a 02J mají opravdu jiné řazení. 02K - táhla a 02J - bowdeny. Ale musel by se samozřejmě předělat s převodovkou i mechanizmus řazení. Co se týče spojky, tak tam by se to vyřešilo spíš jen nutností přivést hydrauliku do trochu jiného místa. Trubka, hadice...to by asi nebyl zas takový problém Citovat
Raceman Vloženo 17. Březen 2009 Vloženo 17. Březen 2009 Kupoval jsem od "seba" a stačila jen motorizace. ona se při nákupu uvádí jen motorizace protože typ 02K je jen s motorama 1,6 všech výkonů, 1,4 16V a 1,9 SDi 02J je pro 1,9 TDi, 1,8 a 2,0 benzínovky 02C je 5kvalt 4x4 02M je 6 kvalt 4x4 01M je automat 002 je pro 1,4 44 kW Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.