Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

tak na to se těžko hledá odpověď, pač každý z nás má rád něco jiného a stupeň tvrdosti či naopak je u každého jiný. Dávají ho hlavně asi proto, že více vydrží, ale já třeba dal origo ty novější mám na nich 35tis a jsou v pořádku mám tdi 74kw. Je to prostě o tom co se komu líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

tak dnes v servise a zesílené mám přez půl roku najeto 20tisíc km a jeden je roztržen. Tak by mě docela zajímalo, jak to vlastně je životností a kvalitou co se týká záruky. No teď asi dám ty z A2 mám TDI prosím toho kdo má TDI a plné z A2 jak to je hodně znát a v čem, v horším, či lepším?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, dočetl jsem se tady na fóru, že silentbloky Meyle se montují výstupkem směrem do středu auta.

Co se stane, když se namontují výstupkem směrem ke kolu?

Předpokládám, že se rozhodí geometrie, ale má to vliv ještě na něco jiného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je bez diskuze, silentbloky by měly být namontové tak, jak předepisuje výrobce. Bohužel já je mám namontované obráceně a proto jsem vznesl svůj dotaz.

Otázka zní, jestli to mám nechat přelisovat nebo můžu /po seřízení geometrie/ jezdit vesele dál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja by som to na svojej prehodi .Ja to musim mat všetko podľa koscelného poriadku :lol::'> . Ale dal by som len origo.Som raz kúpil take -kto vie odkial boli- a po roku KO. Potom som dal tie z pola či načo to boli.

Záleži nakoľko si ceníš svoje gumy a geošku.

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Na těžkej agregát ropáka bych viděl ty cuprový jako opodstatněný, na rozhodně lehčí benzín a HTP obzvlášť mi ale ty plný přijdou moc tvrdý - nevím, co to udělá s kinematikou nápravy za jízdy, jestli se ta síla nepřenese někam jinam a nevyvrbí se na jiný v ten okamžik méně nadimenzovaný části zavěšení. Pro benzíny obecně bych to viděl jen na náhradu těch původních novějšíma s širší výztuhou, ale ne těma úplně plnýma a tvrdýma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam benzin a mam tie plne z audi A2 a nemam ziadny problem, praveze naopak, mal som prblem s vydrzou tych zosilenych silentblokoch. Poznam ludi, co si dali este tvrdsie z cupry na benzin a tiez nebol problem.... co som cital tu na fore, tak niektorym robili problemy plne silentbloky na TDI FI, hlavne na 1,4TDI... to bude tym, ze ma velky krutiaci moment a iba tri valce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na těžkej agregát ropáka bych viděl ty cuprový jako opodstatněný, na rozhodně lehčí benzín a HTP obzvlášť mi ale ty plný přijdou moc tvrdý - nevím, co to udělá s kinematikou nápravy za jízdy, jestli se ta síla nepřenese někam jinam a nevyvrbí se na jiný v ten okamžik méně nadimenzovaný části zavěšení. Pro benzíny obecně bych to viděl jen na náhradu těch původních novějšíma s širší výztuhou, ale ne těma úplně plnýma a tvrdýma.

Raz som dal do HTP Cupracke a do 2500ot to drnčalo do volantu ja som to aj vyhodil ale 1,4 tam to bolo super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je taky otázka, jaké kvality kdo koupil ty zesílené. To že vám prodejce řekne že jsou originální, ještě neznamená že jsou. Já původní vykuchaný a vyčochtaný vyměnil za opravdu originální zesílené ( oni ty původní originální se už nevyrábí jak psal správně ekkar, jako se stejně nevyrábí původní stabilizátor :) tak uvidim jestli se s nima bude něco dít... Ale jinak, rozhodně bych plný nedával na auto s lehkým motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Caute,

 

tak aj ja mam po vymene silentblocku na cupru, :kol-27:  :kol-27:  :kol-27:

1.4 MPI, 2001.

 

ja som to lisoval tiez priamo na aute, nechcel som riskovat dalsi odtrhnuty srob, alebo zniceny zavit.

lisoval som pomocou L koveho zeleza, cim som mal moznost lepsie usmernovat silenblock ked isiel trosku nabok. lisovanie bolo uplne jednoduche a pomerne rychlo, ked som vybral stary - ten bol plastovy, tak som jemnou smirglou vycistil vnutro a natrel som starym kremom, co mala polovicka, aj tak to chystala vyhodit, tak som to na to vyuzil. :kol-41:, najvacsi problem bol ze ako dostat rameno naspat :kol-29::wallbash:  ,nikde som ho nevedel poriadne pod autom chytyt, tak som vymyslel, ze vyuzijem srob ktory drzy predny silentblock, ako na obrazku, jednu stranu L koveho plechu som pripevnil k ramenu silnym dratom, a druhy som cez srob dotahoval a podlozil rameno. druhu stranu auta som potom robil tak, ze som priskrutkoval tyc s celym zavytom a na nom som zatahoval maticu, aby som setril zavyt. takto to islo pomerne lahko a jednoducho zalisovat. cele som spojil hned aj s vymenou kotuca, a aj platnicky, brzdu som zavesil na tlmic, takze aj tie som dal dole, a aj ten plechovy kryt pod kotucom, co my vela pomohlo, mal som dost priestoru na manipulaciu :kol-28:

silentblock som nezalisoval uplne na koniec, lebo ked som to porovnal, tak stary bol ovela hrubsi, a vnutorna strana bolo hlbsie, takze cca ta ako je naobrazku.

 

no a pocit po vymene,

podvozok je tvrdy :-) reaguje okamzite, a naozaj neplava :-) co je uplne super, motor reaguje tiez rychlejsie, :kol-47:

niekto tu popisoval, ze pod 1500 ot trosku trasie, mam to aj ja, ale pod tym nezvyknem jazdit, lebo to neni optimalne, takze lahsie rozoznam, ze som pod tym :-)

necitim ziadne otrasi od motora, jedine ze ked prejdem nejaky jamu, tak viac bucha, ale to je normalne, kedze je tvrdsi,

kazdy si musi zvazit co chce, ci podvozok ktory robi to co ja mu poviem, ale neni taky pohodlny, alebo naopak pohodlnost ale neprijemne plavanie  :rtfm:

mne sa to velmi paci, takze urcite necham :kol-147:

chcel by som podakovat kazdemu kto tu popisal svoje skusenosti s vymenou, a aj obrazky ktore pridal, velmi my to pomohlo :worthy  :worthy  :worthy

a prosim neukamenujte ma za gramatiku :kol-26:

post-36461-0-51059500-1366002184_thumb.j

post-36461-0-31441200-1366002195_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Kluci ted sem se vratil ze servisu a ptal se na moznosti trepani volantu a proc to zacalo po vymene  za uzsi gumy. docela pekne me to osvetlil,ze pokdu mam volnejsi silentbloky na rameni mohla se zmenit geoska  a uzsi gumy a na uzsich gumach to muze byt kor s ropu vic znat. tak sem si nechal nacenit vymenu tech velkych silentbloku(doporucil mi ty plne z A2)  a rikal 1900 matros,prace plus geoska nemyslim si,ze to je nejak extra moc,ale prece jen kdyz si koupim ty dily sam a s nekym vymenim dostanu se na polovinu jak nic. kolik stoji nejaky lepsi ten plny silentblok? on mi rekl 312 kc kus,ale bacha zadna vyhra IMPERGOM znam tu znacku ,protoze sem s dilama kseftoval a mel sem od nich ulozeni motoru a z auta se stala vibracni deska doslova. jak slozity je to vymenit ty silentbloky? a hlavne jak blbe se to pak rozslisovava a naopak? soused co dela ve skodovce rekl,ze  se to vyklepe i ve sveraku,ale  s vlastni zkusenosti vim co dokaze lisovany spoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...