TiGeRZ Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem viz foto 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 11. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem viz foto dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Hele, ty silenbloky jdou na jakekoli auto nemecke provenience? Kolega by je chtel na sveho Golfa 1.9TDi 66kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 golfy maji jine silenbloky , tyto debilní maji jen fabie,ibiza,polo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Kolko stoja tie silenbloky jeden par? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 (editace) Kolko stoja tie silenbloky jeden par? cca 430Kč v autorizovaný prodejně Seat edit: + mě stála výměna 6kil a geoška 6kil... Editováno: 11. Listopad 2007, autor: Dakie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Ešte je tu iná možnosť: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=13060 Mňa to čaká asi tiež nedávno som si dal zoštelovať geometriu lebo mi dralo vnútra gúm tak som sa pýtal mechoša či sú tie silenbloky OK odpovedal že ano!Tento týždeň som bol na STK a tech. nik ma zavolal do jamy na tom vybračnom zar. a ukázal mi že tie gumy sú tak do polovice roztrhnuté. Tak mam "velkú radosť"! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 11. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Taka otazocka. Chcem si to menit sam a rad by som sa spytal ci na tom ramene a silentbloku je nejaka drazka, ktora oznacuje smer lisovania rsp natocenie toho silentbloku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 11. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 (editace) Aj ste to mazali niecim pred tym lisovanim? Editováno: 11. Listopad 2007, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 (editace) Ty silenbloky jsou porad jedny a ty same jako na odkaze dieselpoweru Lisovani se provadi samozrejme pod urcitym natocenim, nejlepe odvodit od puvodniho a natocit aby ctyrhran sedel stejne, jinak ma na sobe tecky podle kterych se da take ridit. Mazani vazelinou. Samorzejme DRUHA VEC k zamysleni je geometrie!!! Fabia ma +10 proto , ze jsou silenbloky mekke a pri akcelereci se sbihavost srovnava! V případě montáže pevných uložení se geometrie podle me musi zmenit. Nevím kolik, ale osobne si myslim ze kolem 0. Editováno: 11. Listopad 2007, autor: octavia_66_tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 11. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 ak nalisujem ten silentblok do toho drziaku ramena tak akym najlepsim sposobom to skompletizujem s ramenom....ide to lahko natlacit do toho silentbloku to rameno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 velice z těžka, u mě a dalších pomocí truhlářské svěrky octavia_66_tdi: s tou geometrií zajímavý postřeh, chystám se na geošku co nevidět, tak by mě to zajímalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 mě říkali, že když to mám snížený, tak se musí taky trochu změnit geoška, je to pravda, bylo by to celkem logický, protože tím snížením se taky změní odklon kol...??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 já bych řek, že snížením nám to dělá víc A-čka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 já bych řek, že snížením nám to dělá víc A-čka mno právě, tudíž je vidět změna odklonu a musí se geoška jinak nastavit nééé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 (editace) n Editováno: 18. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše tak, tak, to byla vždycky tvá práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše tak, tak, to byla vždycky tvá práce + hromada keců, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše Já se na to u prvního vysral a šel nalisovat kua těžce...u druhého jsem celou válcovou plochu vzal jemným smirklem a šel tam pak o dost lépe... rameno do novýho silentbloku jde kua těžko...konzoli sem měl ve svěráku rameno tlačil dovnitř a kroutil s ním a ještě nohama vzepřenej o zed..tak sem ho tam lámal cca 10min. a měl sem toho dost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Tak uz i ja jsem podlehl vymene Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 To snaď nie je ani šetrenie skôr vychcanosť oni dobre vedia že ta fabia na ten silenblok trpí ale prečo by si kazili dobrý kšeft s predajom nových (svojich) slenblokov! A ešte tým získavajú prácu pre značkové servisy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Tak uz i ja jsem podlehl vymene Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude. A jako pocity dost dobrý, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 Tak uz i ja jsem podlehl vymene Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude. A jako pocity dost dobrý, ne? Nie je to tvrdšie,nebúcha to viac?Je to vôbec "meratelné"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.