Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

twe to fakt nemá cenu... my benzíňáci už dávno víme, že jezdíte s o pár litrů nižší spotřebou... nechápu, co si tím pořád dokazujete, že to tu furt vomíláte dokola!!! lol

To víš závist je výborná věc, ale taky jsem jezdil z benzínem který žral v pohodě 12 litrů . Prostě jsem si na tu naftu už nějak zvyknul. A při představě , že mě auto bude žrát 12 litů to mě stávají poslední vlasy na hlavě co mám. lollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To víš závist je výborná věc, ale taky jsem jezdil z benzínem který žral v pohodě 12 litrů . Prostě jsem si na tu naftu už nějak zvyknul. A při představě , že mě auto bude žrát 12 litů to mě stávají poslední vlasy na hlavě co mám. lollol

takže žádný! :p:p:p

eh... teď jsem si toho všiml... jaká závist? jako nemyslíš si doufám, že ti snad závidím tvoji nízkou spotřebu?! :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je kec, protože Mondeo kombi udělá stovku za 9.4s a 107kW má již při 4000ot./min. a 185Nm dosahuje při 4200ot./min. = aspoň tak to uvádí v příručce k vozu, tak nevím kdo má větší pravdu, jestli ty jako čtenář nebo muj otec jako majitel!

Maximální točivý moment za maximem výkonu? Takový motor existuje? A to je diesel nebo benzín, že má maximum výkonu ve 4000? Nemáš nějaké grafy průběhu výkonu a momentu?

P.S Sorry za OT hoši! kol117

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže žádný! :p:p:p

eh... teď jsem si toho všiml... jaká závist? jako nemyslíš si doufám, že ti snad závidím tvoji nízkou spotřebu?! :kol-44:

Né já ti závidím tu tvou vysokou. Ale neber to nijak osobně, jak jsem již kolikrát prohlásil 2,0FSi je výbornej motor a pokud se sním jezdí s lehkou nohou na plynu tak dokáže jezdit i za 8 litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko, nákup benzínového motoru sleduje jiné hodnoty svezení než je jen spotřeba. Lidé utrácí peníze za nejrůznejší věci, chlast , ženský, drogy a já halt za benzín a je mi celkem jedno jestli na naftě ušetříš či ne, já se chci pěkně svézt v tichu a relativním komfortu a jsem ochoten za to zaplatit.Ještě jsem nikdy neslyšel žádného majitele ropáku říci jak krásný zvuk jeho motor má ale u benzínového motoru je chvála na zvukový projev motoru a ochotu točit se běžným jevem.Halt jsme možná v tvých očích podivíni, že jsme ochotni utrácet za benzín ale nech to plavat.

zvuk motoru bude asi tak jediný, co bych u benzínu týhle kategorie hodnotil jako pozitivum (myslím proti naftě). Musel bys moje auto řídit, abys věděl, o čem mluvím. Možná na to někdy dojde, jestli to dřív neprodám. Ovšem pokud bych si měl vybrat u VW benzínovej motor, tak určitě přeplňovanej. V tom jsou ukrytý další netušený možnosti. U atmosféry bohužel ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zvuk motoru bude asi tak jediný, co bych u benzínu týhle kategorie hodnotil jako pozitivum (myslím proti naftě). Musel bys moje auto řídit, abys věděl, o čem mluvím. Možná na to někdy dojde, jestli to dřív neprodám. Ovšem pokud bych si měl vybrat u VW benzínovej motor, tak určitě přeplňovanej. V tom jsou ukrytý další netušený možnosti. U atmosféry bohužel ne.

njn... já bych taky radši bral TFSI, ale když ho do Scouta nenabízej! :( a do posraný Altey Freetrack 147 kW... to mě hlava nebere! :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ech, tak tady jsem koukam něco propás. kam se vytratil vorlajzův pověstný ostrovtip a smysl pro humor? to že TDI šetří je jasný, proto si ho někteří kupujou, že benzín nabízí lepší svezení je taky jasný. s TDIčkem jezdim po Praze i za těch 9, takže spotřeba víceméně stejna s benzínem.

Rosta: no, že zrovna ty píšeš o tom, jak utrácíš za benzín, protože se chceš kvalitně svézt, když spotřebuy, který tu občas hodíš jsou stejný, jakých občas dosahuju já s ropákem...zvláštní

všechno je to o kilometrech a o lidským myšlení. jsou lidi, kterým je jedno prolítat majlant na benzínu, jsou lidi, kteří přemejšlej, že ušetřený peníze jdou investovat nebo užít si je líp. nějak mi uniká, že to nikdo nedovedete pochopit.

vorlajz: jak dlouho máš Scouta? píšeš, že máš najeto 2200km. tyhle km osobne najedu za cca 2-3tejdny a ono to pak naskakuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ech, tak tady jsem koukam něco propás. kam se vytratil vorlajzův pověstný ostrovtip a smysl pro humor? to že TDI šetří je jasný, proto si ho někteří kupujou, že benzín nabízí lepší svezení je taky jasný. s TDIčkem jezdim po Praze i za těch 9, takže spotřeba víceméně stejna s benzínem.

Rosta: no, že zrovna ty píšeš o tom, jak utrácíš za benzín, protože se chceš kvalitně svézt, když spotřebuy, který tu občas hodíš jsou stejný, jakých občas dosahuju já s ropákem...zvláštní

všechno je to o kilometrech a o lidským myšlení. jsou lidi, kterým je jedno prolítat majlant na benzínu, jsou lidi, kteří přemejšlej, že ušetřený peníze jdou investovat nebo užít si je líp. nějak mi uniká, že to nikdo nedovedete pochopit.

vorlajz: jak dlouho máš Scouta? píšeš, že máš najeto 2200km. tyhle km osobne najedu za cca 2-3tejdny a ono to pak naskakuje...

no já tohle najel za měsíc :) v průměru najezdím ročně 15 - 20 tis km... i proto jsem zvolil FSI ;)

celkově jsi to napsal velmi výstižně... :palec2:

škoda, že se tahle diskuze zase zvrtla mezi dohadování se, zda je lepší FSI nebo TDI... já jsem tu chtěl slyšet názory lidí, kteří mají pravě FSIčko... a ne pořád poslouchat, že TDI žere míň... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, kdo jezdí málo je benzín jasná volba, ale kdo najede hodně km má jen dvě možnosti bud vyhazovat prachy oknem a nebo šetřit s TDI. TDI jsou dobrý motory ale musím říc že ty starší klasika 81kw byli mnohem lepší, ted mám PD 77kw a o proti staršímu víc bere a mín jede. Mám auto necelí čtyři měsíce a na tacho mám 43 000, takže pro mě jiná volba než TDI nepřichází v uvahu.

ech, tak tady jsem koukam něco propás. kam se vytratil vorlajzův pověstný ostrovtip a smysl pro humor? to že TDI šetří je jasný, proto si ho někteří kupujou, že benzín nabízí lepší svezení je taky jasný. s TDIčkem jezdim po Praze i za těch 9, takže spotřeba víceméně stejna s benzínem.

Rosta: no, že zrovna ty píšeš o tom, jak utrácíš za benzín, protože se chceš kvalitně svézt, když spotřebuy, který tu občas hodíš jsou stejný, jakých občas dosahuju já s ropákem...zvláštní

všechno je to o kilometrech a o lidským myšlení. jsou lidi, kterým je jedno prolítat majlant na benzínu, jsou lidi, kteří přemejšlej, že ušetřený peníze jdou investovat nebo užít si je líp. nějak mi uniká, že to nikdo nedovedete pochopit.

vorlajz: jak dlouho máš Scouta? píšeš, že máš najeto 2200km. tyhle km osobne najedu za cca 2-3tejdny a ono to pak naskakuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo přesně pro mě byl i ten tříletej dlouhej, ale ještě to šlo, ten pěti letej už pro mě nebude přicházet v uvahu, jedině to vzít na uvěr

a přesně vás je mi líto, jak ted ty volové zavedou pětiletej leasing, doufám, že už někdo vymyslel, jak to obejít
Editováno: , autor: brot1cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, kdo jezdí málo je benzín jasná volba, ale kdo najede hodně km má jen dvě možnosti bud vyhazovat prachy oknem a nebo šetřit s TDI. TDI jsou dobrý motory ale musím říc že ty starší klasika 81kw byli mnohem lepší, ted mám PD 77kw a o proti staršímu víc bere a mín jede. Mám auto necelí čtyři měsíce a na tacho mám 43 000, takže pro mě jiná volba než TDI nepřichází v uvahu.

postřehy člověka, jako jseš ty, mají pro mně vypovídající hodnotu o tom, jestli je nebo není auto kvalitní. Diskuze hochů, který o víkendu auto naleštěj a jedou k babičce na husu nebo se rekreovat na chalupu jsou o.k. a taky si to přečtu. Když ale někdo napíše, že za 2,5 roku najel 30 t. a je max. spokojenej, není to pro mně reprezentativní vzorek pro nějakej výzkum nebo hodnocení. Při takových kilometrech bych i já s tím svým kouskem říkal totéž, protože všechno začalo až v cca 60 t.. Proto taky tihle majitelé možná nikdy žádnou prekérku nezažijou. A samozřejmě taky nemá pro ně cenu vyhazovat prachy za dražší TDI. Jde-li jen o přepravu a ne o nějaký sportovní zážitky, tak i to turbo je tam zbytečný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před tím jsem měl klasický TDI a absolutní spokojenost, najel jsem s ním něco pře 300 tis a za celou dobu co byla větší zavada že odešlo ložisko v převodovce cca v250tis, jinak běžný opravy o těch nemá cenu psát, kdyby šlo s tím motorem koupit auto i ted neváhal bych ani minutu, měl jsem asi pře šesti lety i SDI a už bych to nechtěl, sice nepotřebuju závodit, ale bylo to fakt líný a ten motor se 380tis zastavil praskl kroužek na pístu, ale jinak taky celkem dobrý až na tu akceleraci. Ted když jsem se rozmejšlel tak jsem váhal mezi tim 2 litrem a 1.9 77kw, nakonec jsem se rozhodl pro1.9 od toho 2litru mě každý odrazoval a já potřebuju jezdit a ne lítat někde po servisech. Je pravda že k těm autum přistupuju trochu jinak než většina lidí tady, je to holt spotřební věc. Náký drnčení a podobný věci vubec neřeším, ale chápu že když si někdo koupí nový auto a híčká si ho že ho che mít ti top.Ale na druhou stranu ani jedno auto co jsem měl nebilo škoda všechny byli SEAT, ale ty motory jsou stejný.

postřehy člověka, jako jseš ty, mají pro mně vypovídající hodnotu o tom, jestli je nebo není auto kvalitní. Diskuze hochů, který o víkendu auto naleštěj a jedou k babičce na husu nebo se rekreovat na chalupu jsou o.k. a taky si to přečtu. Když ale někdo napíše, že za 2,5 roku najel 30 t. a je max. spokojenej, není to pro mně reprezentativní vzorek pro nějakej výzkum nebo hodnocení. Při takových kilometrech bych i já s tím svým kouskem říkal totéž, protože všechno začalo až v cca 60 t.. Proto taky tihle majitelé možná nikdy žádnou prekérku nezažijou. A samozřejmě taky nemá pro ně cenu vyhazovat prachy za dražší TDI. Jde-li jen o přepravu a ne o nějaký sportovní zážitky, tak i to turbo je tam zbytečný.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

postřehy člověka, jako jseš ty, mají pro mně vypovídající hodnotu o tom, jestli je nebo není auto kvalitní. Diskuze hochů, který o víkendu auto naleštěj a jedou k babičce na husu nebo se rekreovat na chalupu jsou o.k. a taky si to přečtu. Když ale někdo napíše, že za 2,5 roku najel 30 t. a je max. spokojenej, není to pro mně reprezentativní vzorek pro nějakej výzkum nebo hodnocení. Při takových kilometrech bych i já s tím svým kouskem říkal totéž, protože všechno začalo až v cca 60 t.. Proto taky tihle majitelé možná nikdy žádnou prekérku nezažijou. A samozřejmě taky nemá pro ně cenu vyhazovat prachy za dražší TDI. Jde-li jen o přepravu a ne o nějaký sportovní zážitky, tak i to turbo je tam zbytečný.

Jediné co je tu zbytečné jsi ty! bez tebe bych se nebál možná i něco napsat!

Editováno: , autor: Komárek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...