Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kde ti to měnily ? Před časem jsem se ptal v servise škoda a řekli okolo 4300 Kč, tak nevím jestli si dělaj z lidí srandu. Neví někdo jestli musí motor ven, nebo se to dá vyměnit na voze ?

Vloženo

je to hlavne o tom jak s tim clovek jezdi... Ja ho menil minuly tyden... najeto 68tis... byl dost vytahany... chrastil kdyz byl motor zahraty-coz je logicke... cena rozvodu 380,- + tesneni na prsa asi 50kč, tesneni(pasta) na vanu, rovnou svicky, vzduch filtr... stokorunove zalezitosti... prace meho mechanika 600,- cca 3hod...

a rozdil je dost markantni... lepe to jede...

Vloženo

měnily mi ho v autorizovaným servisu v Písku u Frolíka ,odhadní cena byla 1500kč. Ještě jsem dostal zjebáno ,že jsem mu neřekl že mám klimu a mechanik s tim měl větší práci.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dúfam,že sa nik nanahneva ak použijem toto téma no myslím,že to má súvis.

Začal mi tiecť semering na veku rozvodov.Chcem ho meniť a preto by som rád vedel či sa musí spustiť motor nižšie alebo sa da remenica vytiahnuť aj pri uchytenom motore?Neviem či tam je dosť miesta aj keď dam dole podbeh aby sa remenica dala vysunúť z kluk hriedele.

A ešte jeden dotaz aky odporúčate semering origo alebo neaky iny kvalitný? to gufero je tam 58x42x8 také istý používa aj felicia.

Snáď,že to už niekto robil a poradí. Motor 1,4Mpi :help:

Vloženo

Jsou stejné s Feldou, to je pravda. Místo by tam být mělo. Nevím to jistě. Motor se ale dá spustit dolů, dělá se to kvůli výměně rozvodů. Zkontroluj si pak, jestli nemáš v řemenici drážku. Zničila by Ti nové gufero. V tom případě ho nenaklepávej tak hluboko.

Vloženo
sorry za OT...........tu rozvodovu retaz myslite drazkovany remen ?

hovoria o ozubenych kolieskach vackoveho a klukoveho hriadela,

ktore su spojene rozvodovou retazou.

ty myslis remen, co pohana vodnu pumpu, alternator...

post-27-1176491165_thumb.jpg

Vloženo

Pravě před hodinou jsem to dodělal, cca 4 hodiny práce ( v servise škoda chtěli 3400) a to jim nedám vzhledem k ceně dílů, které už jsem měl koupené (cca do 5OO) takže hezké počasí a šel jsem do toho (na škodě 120 jsem tu potvoru měnil asi 4 x , ale fabky se bál - zbytečně je stejné, akorát se musí motor pustit dolů). Dojem velmi tichý motor a " hrabe" i na suchem asfaltu - to se jí předtím nechtělo - není to můj styl ale jednou začas trochu zatopit je potřeba. Jinak řetez měl najeto 106 tis a průhyb přes 1cm - ted je festový. Problém - ta vana jde opravdu blbě dolů to mě hodně zdrželo abych nepoškrábal dosedací plochy.

Vloženo (editace)
Lojsaa

remenica na kluke ide dolu aj keď nie je spustený motor?Alebo tam vadí plech nad podbehom?

vyndat půjde v pohodě, ale pozor při nandavání na gufero aby to nešlo nesouose. Pokud to tam budeš dávat tak si tam dej ten šroub a nastav si hřídel aby klínek byl dole - abys na to viděl.

Editováno: , autor: lojsaa
Vloženo
Lojsaa

remenica na kluke ide dolu aj keď nie je spustený motor?Alebo tam vadí plech nad podbehom?

vyndat půjde v pohodě, ale pozor při nandavání na gufero aby to nešlo nesouose. Pokud to tam budeš dávat tak si tam dej ten šroub a nastav si hřídel aby klínek byl dole - abys na to viděl.

Neboj dam si bacha ,tiež som odchovany na 120-ke par krát som už rozvody menil. :palec2:

Vloženo

Já jsem si dal závazek že ho vyměním s další výměmnou oleje do 180 000km mi zbejvaj už jen 3 000km.

Jinak taky se mi zdá lepší tečn origo simerink jak bylo psáno nahoře.

Vloženo

Tak som ten semering dnes nemenil zdá sa mi akoby to prestalo tiecť-JE TO MOŽNE?

Menil som pred tým drážkový remeň a bolo to okolo remenice celé zaolejované vyčistil som a po asi 100km tam bol olej znova.Došponoval som remeň a znova vyutieral.Teraz tam už njie sú kvapky ol. ako predtým.Myslíte,že to môže spolu súvisieť?

Keď som kupoval semering v zn. servise tak sa ma predavač pýtal či som nemenil dráž. remeň keď som povedal že ano povedal niečo mechanikovy o odrezaní niečoho, nevenoval som tomu pozornosť a nespýtal som sa na to.Nepočul niekto niečo také? :help:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem to dneska vyměnil, čas cca 3.5 hodiny.

Řetětěz měl vůli tak 1.5cm dož je dost, sem holt čuně měl jsem to udělat dřív :-(

Po výměmě má motor úplně jiný zvuk.

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Pridávám nějaké ty obrazky vysvetluji, co to je vlastne za tim ozubenym kolem vacky...

Bohuzel cim je zpusoben ten rezavy prach to nevim,ale 100% to neni od remenu.

Prece cerna guma ze ktere je remen nebude delat rezavy prach,ktery vznika trenim dvou kovovych dilu o sebe lol

Mozna bych zkusil jestli je dostatecne utazeny stredovy a ostatni srouby na ozubenem kole

post-1295-1183696811_thumb.jpg

post-1295-1183696823_thumb.jpg

post-1295-1183696833_thumb.jpg

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...