Srpen 26, 200916 r sorry za OT,ale to ta moje svine je proti tomuhle zlata. vubec vam tohle nezavidim.Ach jo.
Srpen 30, 200916 r sorry za OT,ale to ta moje svine je proti tomuhle zlata. vubec vam tohle nezavidim.Ach jo. Nazdár hoší, tak to moje cukanie mi už spravili. Bola to váha vzduchu ! Výmena za repas vrátane práce 220 eur.
Září 9, 200915 r mam 1,6 74Kw rv. 98 taky me to pocukavalo pri akceleraci,nahla ztrata vykonu -po chvili zas jelo jak ma. a ted mam z auta traktor...jede jen na 3 valce. mam nove: lambda,svicky+kabely,rozdelovac OK,vsechny filtry,klapka vycistena a serizena. vag nic nehlasi. ted sem byl v servisu a vypada to na spatny vstrikovaci ventyl na 3-tím valci,nebo polamane privody alektriky ke vstriku. rekli me ze jeden vstrik stoji 3300Kč hledal sem na netu,ale nasel sem jen na TDI. da se sehnat levneji nez za 3300Kč?????? Upraveno Září 9, 200915 r od amada
Září 21, 200915 r Dobry den, ja bych vyzkousel 2 veci 1/ vymazat adaptaci z ridici jednotky a odpojit lambdasondu nejakou dobu jezdit bez ni a zjistit zda to bude blbnout tez 2/ co nejvic zahrat motor kdyz to blbne, odpojit ridici jednotku a nechat ji odpojenou nejakou dobu aby se vymazaly adaptacni hodnoty a zaroven motor neschladl zapojit a zkusit projet zda to nahodou neprestane blbnout (nebo se chovani nejak nezmeni)..... pokud se podari zjistit ze se neco zmenilo tak hned mame dalsi namety na premysleni cim by to mohlo byt! s pozdravem ire
Září 22, 200915 r Autor Tak už to je asi venku.Dneska rozebrán motor...a ten moto už je po smrti....písty kloktají ve válcíh,,připřený na vačce,klice,,,a šály jsou taky na odpis...takže scháním nový motor...nemá někdo???
Září 22, 200915 r no tak to je pekny,akorat nechapu, kdyz ti kloktaji pisty ve valcich, jak si mohl mit dobre tlaky??? No nevim jestli to bude tim.Neni lepsi sehnat nove pisty, udelat hlavu, saly?
Září 23, 200915 r no tak to je pekny,akorat nechapu, kdyz ti kloktaji pisty ve valcich, jak si mohl mit dobre tlaky??? No nevim jestli to bude tim.Neni lepsi sehnat nove pisty, udelat hlavu, saly? TO Pitbull: ja bych doporucil udelat vybrus atd. trefit na dobry motor je jako sazka do loterie. kdyz udělas vybrus atd. tak to vyjde draz, ale zas budes mit ,, novy,, motor, Upraveno Září 23, 200915 r od REVEL
Září 23, 200915 r Autor Ted zrovna nemám tolik financí,,a navíc je prasklinka v hlavě....ted jsem narazil na supr motor,,,,2. majitel,,,starý pán,,najeto 150 000 KM,,vemu ten,,,ten muj má už dost,,ten má tak 500 000 KM,,,ten muj,,takže radši jinej,,,,,ten mě vyjde na 10 tisíc,,plus práce 5 tisíc,,,,oprava toho mýho by balo kolem 30 a to ted nemužu investovat..
Září 24, 200915 r Autor no neber to, krasna cena, gratuluju ze si ho takhle pekne sehnal To je myšleno ironicky????
Září 24, 200915 r Urcite nie, je to naozaj dobra cena, ak je to tak ako pises a pouzival ho starsi pan.
Září 25, 200915 r dobrý panstvo, tak moje dvojmesačné cukanie, neťahanie, sporadické štartovanie... (2,0 85kw 2001, 130t km) už druhý servisák pred týždňom ohodnotil na vadnú RJ, tak som to dal spraviť. Dnes som dostal auto späť s novou RJ a váhou vzduchu (komplet 730€) a zatiaľ som to len prebehol po kúsku diaľnice. Ale to bol balzam na dušu - 150kmh, pridám - zrýchli, 5000ot na 4 na 5, to je jedno, pustím plyn - plynule spomaľuje na voľnobeh, 190 na tochometri a ďalej by sa dalo, keby tam nebolo toľko kamiónov a keby som mal dialničnú známku ... no uvidím, snáď to tak chvíľu vydrží...
Září 25, 200915 r Ty kráso, to ti teda nezávidím Pitbull ty petipetie s motorem, jen nechápu, proč si do něj tolik investoval?! Když bys to sečetl, tak už máš dávno 1.8 s turbem a to je úplně o něčem jiným než ta naše zdechlina zdechlá bez turba. Jinak doufám, že když už, tak jsi koupil teď ten motor alespoň rok 98, ten s proměnným sáním, jinak poštelovanou ŘJ atd.
Září 25, 200915 r Autor Ty kráso, to ti teda nezávidím Pitbull ty petipetie s motorem, jen nechápu, proč si do něj tolik investoval?! Když bys to sečetl, tak už máš dávno 1.8 s turbem a to je úplně o něčem jiným než ta naše zdechlina zdechlá bez turba. Jinak doufám, že když už, tak jsi koupil teď ten motor alespoň rok 98, ten s proměnným sáním, jinak poštelovanou ŘJ atd. Ten samý,,,,a i ten mi dal než jsem ho sehnal,,,ten s tím plastovým sem se ptal,,,a nikdo nemá,,,nikde není a z vrakáče to opravdu nechci..
Září 26, 200915 r Ty kráso, za deset táců jeden z nejhorších motorů? No každý svého štěstí strůjcem...
Září 27, 200915 r Autor Ty kráso, za deset táců jeden z nejhorších motorů? No každý svého štěstí strůjcem... A když jste všichni tak chytrý jyktože nikdo nenabídne motor,,,,hm? protože nejsou k sehnání,,,,,pak se udělá komplet generálka toho nového....nemužu si dovolit čekat pul roku než seženu něco lepšího...
Září 27, 200915 r Tenhle motor není zcela jistě žádný zázrak ale o nejhorším motoru není ani řeči. To je jenom plácání slušně řečeno. U mě má již dost přes 200 kk, problémy s ním nejsou, a co se týče výkonu tak mohu s jistotou říct, že na většinu vozového parku v ČR s přehledem stačí. Má jednu, ale zásadní chybu, špatnou převodovku, zpřevodování totiž nenavrhl konstruktér, ale debil. Točit motor s tímto výkonem při rychlosti 130 km/h na 4000 je prasárna, proto i ta spotřeba.
Září 27, 200915 r Autor Tenhle motor není zcela jistě žádný zázrak ale o nejhorším motoru není ani řeči. To je jenom plácání slušně řečeno. U mě má již dost přes 200 kk, problémy s ním nejsou, a co se týče výkonu tak mohu s jistotou říct, že na většinu vozového parku v ČR s přehledem stačí. Má jednu, ale zásadní chybu, špatnou převodovku, zpřevodování totiž nenavrhl konstruktér, ale debil. Točit motor s tímto výkonem při rychlosti 130 km/h na 4000 je prasárna, proto i ta spotřeba. Ten samý motor jako mám já???
Září 27, 200915 r Já mám na to samým nalítáno hodně přes dvě stě km a trvám si na tom, že z OI je tento motor nejhorší. Pravda, nad 3500ot v něm chytnou saze a pak je to svezeníčko, ale než se k nim jeden vůbec doplazí a hlavně ta jeho brutální spotřeba. Teda dá se s ním jezdit za sedm, ale nemám nervy furt hlídat otáčkoměr...Chci se svézt
Říjen 9, 200915 r Autor Takže nový motor je v autě,,,,jede to líp,ale občas cukne,,,což ve mě budí velkou hrůzu,,protože 20 tisíc pryč za motor a práci a stále bude cukat???To snad ne,,,dostal sodu,,,kolem 4 tisíc v pohodě,ale od spoda cuká,,kor když mám zařazeno za tři a jedu tak 45 km/h tak si škubne a to docela silně,,,,bojím se mu dát pořádnej čoud až na podlahu,,aby to necuklo...takže nevím,,,nejsem moc spokojený a to už teda maže všechny ostatní věci co by to mohlo být.opravdu záhada toto auto
Říjen 10, 200915 r Autor Takže dneska mě motor přesvědčil,že opravdu pořád cuká,,,,,necuká tak hodně jako ten starý,,,ale řekněte mi co to je,,,,,kdy ani výměna motoru nepomohla,,nechal sem mu tam 20 000 kč a zase to cuká,,,,
Říjen 10, 200915 r Mám 1.6 75kw.S cukáním sem bojoval taky.Loni sem vyměnil lambdu 1(auto mi zdechlo při cestě na Jadran)Teď mi zdechla i lambda za katem.Cukalo to při ustálené rychlosti 80-100km/h,nebo třeba na trojku při 40km/h po přidání plynu 2-3krát za sebou.Na dálnici ani cuk.Byl sem u kamoša na VAG a ten mi otestoval i lambdu 1.Zjistil,že je v normě,ale nemá takový průběh jaky by měla mít.Řekl zkus dát lambdy obě nové.No a auto už necuká.Pokud ti to dělá v tahu zkus jít po elektrice-oxidace atd.netěsné sání a podtlak taky dělá pěknej bordel.Jsou to blbosti,které serou,ale v těch to vetšinou je.Málokdy v dílech za tisíce.Já když cučím do motoru tak skoro vždy nějakou blbost najdu.Vstřikovače jsi dal ze starého motoru?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.