Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Já mám na 1,8T mezi těma nádržkama tu nádobu s aktivním uhlím co tak vesele klape na volnoběh ... tak tipuju že to tam máš to samé

Takže sem byl na těch válcích,,,no omluvte mě ale Odborý servis škoda je plný č....... a to v každé pobočce,za 1. mě nepustily ani na dílnu k mému autu.Pak když tam přijdu tak mění váhu,a říkaj zkusily sme svíčky a vzduchovej filtr a já říkám,to jsem měnil a nic....No v poho pak že jedem na válce lol lol lol a týpek stím zajede na válce kde se zkouší brzdy,,,čily žádná válcová brzda.A ještě mě říkaj jo máme tady válce na změření výkonu,,,tak nevím kde se stala chyba....A chtěli akorát prachy za práci,které mě byla uplně k hovnu...A to jsem tak jel 80 kiláků k hovnu.A pak sem jel domu a zase cukání ale začalo a už neskončilo,už to cuká uplně ke konci otáčkoměru,a to mě dost zaráží a když sem ho držel pořád když to cukalo,tak potom začlo něco desně smrdět,jako když se něco pálí,ale pod kapotou sem nic nenašel coby to bylo.A pak sem tedy dojel domu a otevřel haupnu a něco tam hučelo takovým slabým tonem,tak sem zkoumal a našel jsem že to hučí taková krabička mezi nádržkou chladící kapaliny a nádržkou na ostřikovače a vede do toho elektrika a pak náká hadička,ktérá vychází z vzduchového sání (parohy)....co to je?Má to tak znít?A to se mi zdá že při jízdě to odsikává....poradte..díky

K té malé hadičce od sání, vypadá to na podtlakovou. U svého auta jsem si ji vyměnil. Prý má vliv na akceleraci. Každopádně netěsnila a byla v pulce prodřená. Ale to bylo tenkrát v době co mi auto cukalo. Sice jedno s druhým, ale u mne bylo hlavně palivovým čerpadlem.

Upraveno od michy

NN, autí je na prodej ;) s novou vahou samozřejme.Moje váha se odporoučela az po vyvešení inzerátu.Nikdy bych neprodával neco co neni plne funkční! ;)

jak podle diagnostiky prijdu na to ze je vaha vadná?

na jakem kanale se zobrazuje hodnota vahy vzduchu a kolik by mela mit?Diky

Mam Octavii 1.8 20V r.v.1997 (bez turba,coz by rozpisem kanalu mohlo byt stejne) a VagCom v.409 kde k tomuto v prilohach najdes vice.

Kazdopadne s Vagem zacinam a bohuzel nemam plnou verzi. ShareWare ma jista omezeni, mezi nez patri i nemoznost diagnostikovat uplne vsechny kanaly.

Snad Ti to napomuze.

Mi.

VAG_kody_OCT1_1.8_20V.txt

AutoScan.txt

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

  • Autor

Zdravím,tak zatím ještě nic,zejtra to snad povezu zpátky do servisu,protože mě sehnaly lambdu,prej jí tam daj a uvidí se,protože hlasí občas chybu a je bohatá směs,když je bohatá směs,tak tedy nevím,ale nedostatkem benzínu v motoru to asi nebude.No budiž,chtějí to zkusit,tak at....Dále sem dneska měl chvíly volno,tak sem šel koukat po motoru co to mohlo minule tak smrdět,měl sem nastartováno,ale nic sem nepocítil,ale když sem si dal ucho ke škrtící klapce,tak bylo slyšet takové škvrčení a zápach podobný tomu co jsem citíl tule jak sem psal v autě,(ale to muže smrdět cokoliv no)..Nevím zda to tak má dělat škvrčet nebo vrčet nebo k čemu bych to popsal,nebo ne,ale zas když sem jí na upném začátku čistil,tak byla opravdu extrémně zasraná...A taky na volnoběhu je škrtící klapka v klidu ne?Nebo jak funguje na volnoběh,nedrží jí jen nějaká pružina,nebo už je nastavená a drží s elektronickou podporou?Neví někdo?

Dále když to mám na volnoběhu a když vypne sitič,a dostatečně se to ohřeje,tak motor chvilkama škubne,je to cejtit nejvíce když sedím ve vnitř na sedačce,ale to tak dělalo už od doby kdy jsem to koupil,ale nevadilo mi to,ani nevadí.Jen jestli to nemá nějkaou sovislost s tím cukání při jízdě.

No já jim řeknu at zkusí tu klapku ještě vyměnit....

Pak se ozvu jak sem dopadl....

caves..tak ja som s mojou eresou este stale nikam nepostupil...ale mal som ju u dost dobreho mechanyka,aspon sa to o nom hovori a on mi povedal ze moj problem je v niejakych membranovych ventiloch...ze su tam pet a ze oni robia sarapatu...spolu budu stat okolo 4500sk...hmm..tak to som zvedavy..a startuje ti to v pohode?

  • Autor

Mě to startuje uplně v pohodě...nebo jak to myslíš?Jako že by mě to chytlo až po několikátém pokusu???Nebo jak to myslíš?

Boha jeho!!! Vy jste tu škrtící klapku ještě nevyměnili?? Místo tý lambdy ať rovnou zkusí tu klapku - ušetří si práci lol

no lebo priznaky mame rovnake,ale mne aj ked auto dlhsie stoji tak ked ho rano nastartujem tak skoci,ale niekedy zdochne potom je to uz v pohode a najlepsie na tom ze aj mojmu kamosovi zacala jeho eresa robit to iste...

Celý jsem to nečetl, ale rozvody jsou správně načasovaný? Teoreticky by mohl blbnou ten nastavovač sací vačky.

  • Autor
Celý jsem to nečetl, ale rozvody jsou správně načasovaný? Teoreticky by mohl blbnou ten nastavovač sací vačky.

Nastavovač saní vačky?Myslíte přestavovač vačkového hřídele?Ten jsme tam zkoušely dávat,a nepomohlo

a rozvody?To byli kontrolovány nějakýmy nastavovacími měrkami nebo co,prostě sou v pohodě a to by kravilo i za studena ty rozvody.

A k tě škrtící klapce,,všichni říkaj to nebude ona,,to blbně něco jiného,no já s tím nic neudělám,to v servisech se v tom štouraj,já jen chodím a platím :feve:

A kolikpak koštuje taková škrtící klapka? :aggressive:

A ještě oni pokaždý najdou závadu na lambda sondě a hned po ní jdou,jsou neuprosní,říkaj zkusíme to v čem je chyba,a myslíte že škrtící klapka dělaal takový bordel,,,,že to tak desně střílí do sání,,,,,nevím nevyznám se v tom.... :help:

Upraveno od Pitbull88

Ten poťák klapky by měl jít skontrolovat VAGem v bloku měřených hodnot.

Pročetl jsem si to celý, psal si, že když jste vyměnili zapalovací tak to na chvilku přestalo. Co jste tam dali za značku?

  • Autor

Nojo,ale vag najde jenom závadu nečeho co je uplně v hajzlu,a ne to co se třeba občas sere...Takže jestli ta klapka je v prdeli jen z nějaká části,tak jí vag nenajde,,,,modul???Netuším,ale stál asi 4000 a origo škoda.....netuím opravdu,ale ono to byla asi jen náhoda,protože ze začátku to dělalo opravdu jenom někdy :feve:

Podle mě tohle odpovídá odcházející klapce. Tam bych začal.

já to říkám celou dobu! Jediné co se nevyměnilo byla klapka a jak známo u benzínů po čase prostě umře a nebo umírá postupně a dělá různou neplechu.

Já nějak měl za to že ji měnil, ale jak to vypadá tak asi ne. Myslím si že po výměně klapky to bude všechno v pohodě.

A ještě, hlavně tu klapku origo, ne nějakou čínu.

Nojo,ale vag najde jenom závadu nečeho co je uplně v hajzlu,a ne to co se třeba občas sere...Takže jestli ta klapka je v prdeli jen z nějaká části,tak jí vag nenajde,,,,modul???Netuším,ale stál asi 4000 a origo škoda.....netuím opravdu,ale ono to byla asi jen náhoda,protože ze začátku to dělalo opravdu jenom někdy :feve:

Tvé auto koukám prodělává už slušnou rekonstrukci.

Je to už dlouhé čtení, letmo jsem mrknul, ale přijde mi, že se tu dokola řeší jen to co je na koncích drátů.

On takový špatný kontakt kabeláže dokáže také potrápit. Pak se cosi vymění, pohne zavaděním kabelem či konektorem a auto pookřeje do doby než tím zas pohne jinak.

Vím, proměřit kabely je piplačka, kor nejde-li o zkrat na kostru či přerušení. Ale to jen myšlenka, kdy třebas i jen na konektory, kontakty by stálo za to mrknout nejsou-li oxidované.

Jinak, VAG může ledacos zjistit. Jde o to jaké signální info dostává, není-li cestou k ŘJ zkreslené.

Upraveno od michy

  • Autor

Takže se zatím v servisu škoda k mému autu nedostaly,,prej zejtra a škrtící klapku nemužou pujčit,to je už moc drahý,ale majitel pobočky jí zkusí sehnat v jednom ze dvou vrakovišt vozů škoda ve Velkém meziříčí kde také moje auto je...A kdo tu píše že to bude určitě ona co dělá takový bodrel,,,už jste se s tím setkaly?a jak je možné že to střílí do výfuku a do sání?Kvuli klapce?Nějak vysvětlit prosím,v tomto se moc nevyznám..Děkuji všem :palec2:

Ahoj,

Mam sice 1,8 T AGU , ale mam ten isty problem, auto startuje normalne, aj na volnobeh ide pravidelne ale pri akceleracii to posklbuje a cca pri 4500 ot/min strati vykon. Da sa povedat ze ak to nemam zoslapnute naplno , tak to ide celkom slusne , ale ked to zoslapnem naplno tak to je na prd . Auto ma chip od Cimbu tz ma cca 180 PS ale ide ako hovno. Mma nove sviecky , nejaky regulator tlaku a stale nic ... Mal niekto nieco podobne s 1,8 T ???

Inak mal som aj 1,6 , 101 PS a mal som podobny problem , bola to vaha .........

Dik za akukolvek radu

Na klapku to nevidím...

Proč ne? Vzhledem k tomu že má snad všechno ostatní vyměněné? Navíc podle popisu toho co to dělá bych řek že to je určitě ona.

  • Autor

Takže sem volal do servisu kde to maj a říkaly,,,po výměně lambdy je to kapičku lepší už to tolik nestřílí,ale pořád od 3500 do 4000 mezera a nejede,prej jako kdyby jela na tři válce,,má tam přijet někdo ze seat racing teamu kdo rozumí těmhlě motorum a upravuje je že se na to podívá,,,jinak mě říkaly do telefony tu škrtící klapku zamítla celá dílna,tak já nevím,,Stejnak dojde na to že ji tam zkusej,páč na to jen tak nepřijdou,,,pak jestli není ke vstřikům nekde špatny káblík,,no tomu moc neveřím,ale budiž...Dneska má ještě zavolat,tak sem napíšu..Jinak až v pondělí.... :feve:

Nezlob se na mě, ale tyhle "servismany" bych už dávno poslal dopr....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.