Přejít na obsah

řízení 1,6


bangladezo

Doporučené příspěvky

Jiš jsem to tu jednou psal,ale přeci jen se k tomuto tematu ještě jednou vrátím protože uš si fakt nevim rady.řízení tahne lehce do strany,auto ma najeto jen 61tkm.dvakrát jsem nechal přeměřit geometrii,dal jsem nove gumy,skoušel jsem jestli nepřibržduje kolo,kontroloval jsem čepy,a vše ok.Jediná oprava kterou jsem na voze měl tak byla asi 55tkm.vyměna uložení stabilizatoru,no a od té doby to táhne ,koho se zeptám tak každy řekne že to s tim nemuže souviset ale co kdyš jo,vspomínám si že kdyš mi to měnili tak nejdříve udělali jednu stranu a pak druhou.je to správný postup?ptám se ,protože na jedny straně to šlo uplně v pohodě a druhou stranu tam nemohli dostat,myslím tím to žeten stabil na ty jedny straně kladl velky odpora a aby to uchycení přišroubovali zpět tak to museli doslova páčit montpákou na druhy straně to chytl kleštěma a za minutu osazené.Mohlo by todle mít nějaky vliv?ještě na závěr dodám že volant de na jednustranu nepatr těžej neš na druhou,ale to asi souvisí s tím táhnutím.Máte li s tím někdo skušenost poradte,alespon to jestli byl postup při te vyměně správny a nebo jestli se měly nejdříve sundat obě uložení a teprv potom to dávat zpět dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud tě to zlobí od té doby, co se měnil ten stabilizátor, tak závada bude nejspíš tam. Běžně tedy na to stabík nemá vliv, ale jak si popisoval tu výměnu, tak to není normální, to ti něco zvorali. zača bych tím, že bych stabík odpojil a projel bych to jakoby bez něj, pokud by to bylo dobrý, tak dát nové díly a hlavně to pořádně udělal. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zkoušel jsi dělat geo někde jinde? To je základ. Pokud ti udělali geo nápravy dvakrát na houby jedni a ti samí lidé, tak se nediv, že auto pořád táhne. To je jako když jsem si jednou stěžoval na nevyvážené "kmitající" kola. Vyvažovali to pořád dokola a pořád blbě. Vyvážil jsem je jinde a bylo to.

Dále bych pak prohlídl horní uložení př. tlumičů, jestli není reznutý a namazal je. Pružina pak předpětím táhne řízení jinam. Nevynechal bych ani zadní silentblok př. ramene zda není roztržený. Doufám, že jsi aspoň zkoušel přehodit mezi sebou gumy. Nemyslím si, že vyměna gum stabíku s tím souvisí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

geo sem dělal na dvou rozdílnych místech,co se tíče gum tak dělalo to uš i na letních na podzim jsem koupil nove zimní a porad to samy tak že todle taky vylučuji zadní silentblok na ramenu se zda byt pohledem ok,ale zaujala mne ta mišlenka ohledně toho horního uložení tlumiče,na to jsem taky myslel že se to tam muže nějak zadírat,ale co s tím sám doma v garáži porad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

geo sem dělal na dvou rozdílnych místech,co se tíče gum tak dělalo to uš i na letních na podzim jsem koupil nove zimní a porad to samy tak že todle taky vylučuji zadní silentblok na ramenu se zda byt pohledem ok,ale zaujala mne ta mišlenka ohledně toho horního uložení tlumiče,na to jsem taky myslel že se to tam muže nějak zadírat,ale co s tím sám doma v garáži porad

Tak to je jednoduchá rada. Geometrie(přesněji sbíhavost) jako taková by neměla vliv na to,jestli to někam táhne,většinou to bývá špatná pneu,nebo přibrzdující kolo,v horších připadech rozdílný odklon nebo záklon rejd čepu,nebo špatná souběžnost zadní a přední nápravy,tj že zadní náprava by ujížděla do strany,což se Tě ale netýká,páč tohle se na Oktávce ani seřizovat nedá a posal jsi že geo byla dobrá,leda by tohle nekontrolovali a to auto by bylo někde bořený. .Ten stabilizátor ti táhne jednu stranu na 100% níž a druhou víš,usuzuju z toho jak jsi psal že ho tam páčili a že jde na jednu stranu volant tíž než na druhou,protože pokud je vozidlo na rovině,musí jít ty kosti stabilizátoru chytnout ůplně jednoduše rukou,prostě jak prdel na hrnec a to na obou stranách. Sice mi není jasný proč(prasklá pružina ??),ale zkus ten stabilizátor odpojit aspon na jedné straně a jed se s tím svízt.Pak napiš co to udělalo :palec2:

Editováno: , autor: stralis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono jak to měnili tak to bylo najety na rampě tu stranu kterou dělal tak si přizvedl zvedakem,ale jestli je to tak jak píšeš že kdyš to bude stat na rovině tak ten stabik odpojim uplně lehce,tak to hned jak budu mít chvilku vyzkoušim,snad to pude i zpět

jj,musí to jít lehce tam i zpet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem měnil gumy na stabiku, tak ten stabik zrovna nebyl v poloze přesně "na díru" Musel jsem si to přizvedávat heverem. Navíc jsem poprvé použil neorigo gumy (koupeny v Krči) a byly to pěkný šmejdy - nešla tam přes ně ta klema vůbec nasadit a taky jsem páčil - a doslova se nabízí tu trubku opřít o spojovačku popř o převodku řízení - neudělali to oni a neohnuli ti spojovačku popř výstup z převodky?

K těm gumám - nejen že tam nešly, ale vrazaly jak kráva už za 3 měsíce...

Koupil jsem origo, ty tam šly jak zadek na hrnec a už rok nevržou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...