Přejít na obsah

Chladiaci Systém


Borsug

Doporučené příspěvky

chlapci aj ja prosim o radu zaujmavo sa prehrieva motor a neviem preco ak ide tak je vsetko ok ale ked dostane zabrat tak rucicka ide do cerveneho a voda z nadrzky vyteka pod tlakom. termostat som menil aj s cidlom ked stojim na mieste tak sa ventilator spusta v pohode.

je teoreticky mozne ze pri zlomeni termostatu sa to umele ucho co sa odtrhlo pripchalo niekde hadicu alebo sa dokonca dostala tato umelina az k vodnej pumpe ktoru donicila.

dnes som robil 330 km a vodu som vyvaril 1 krat ze zacalo piskat a raz pri ceste do dlheho kopca isla rucicka do cerveneho ale po spusteni kurenia a a fukania na max to kleslo.

vdaka aj za kazdu moznu teoriu kde je chyba ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

voda aj vicko su ciste a dnes to islo v pohode akurat ked som vedel ze bude vecsi vikon tak som dal kurenie naplno a rucicka v pohode aj voda v nadrzke. na fajront po 350 km som pozrel do motora a ventilator stal ale z nadrzky vyprskavala voda od varenia a dolieval som pol litra vody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli je voda čistá tak v podstatě existujou jen tři možnosti - špatnej termostat, špatná vodní pumpa nebo ucpaná hadice mezi motorem a chladičem.

Zkoušel jsi, jak moc hřeje chladič? Vzhledem k tomu, že píšeš, že ti funguje topení, tipuju ty trubky...

Ventilátor se spouští podle čidla teploty na chladiči.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no termostat je funglac a ma 3 dni cidlo je nove tiez kurenie funguje na 100% ventilator sa spusti ked je motor horuci a stojim na mieste, za jazdy som to nemal moznost sledovat. ale jeden den som jazdil z vypitvanym termostatom to znamena malo to volny priebeh a chyba sa vyskitovala taka ze ked dostalo zabrat tak pretlacalo vodu cez nadrzku. dnes som ho do kopcov ochladzoval kurenim naplno a po fajronte asi 330 km zapistala kontrolka a dolial som liter vody. ked som to odstavil tak sa maly okruh prehrial a vytlacilo vodu. stopy po kvapkach zostavaju pri nadrzke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no termostat je funglac a ma 3 dni cidlo je nove tiez kurenie funguje na 100% ventilator sa spusti ked je motor horuci a stojim na mieste, za jazdy som to nemal moznost sledovat. ale jeden den som jazdil z vypitvanym termostatom to znamena malo to volny priebeh a chyba sa vyskitovala taka ze ked dostalo zabrat tak pretlacalo vodu cez nadrzku. dnes som ho do kopcov ochladzoval kurenim naplno a po fajronte asi 330 km zapistala kontrolka a dolial som liter vody. ked som to odstavil tak sa maly okruh prehrial a vytlacilo vodu. stopy po kvapkach zostavaju pri nadrzke.

Nazdar. Ktoré čidlo si menil ? Kontroloval si priesak chladiacej kvapaliny okolo tesnenia pod hlavov? Sú tam dve čidlá G62 a F18 podľa schémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zabudol som dodat ze som menil tesnenie presne pred dvoma rokmi zaciatkom maja a odvtedy toto vydrzalo 175 tkm.. dnes som sa bavil s priatelom v ziari n h a ten ma feliciu so 600 tkm a furt original tesnenie.

fotit asi nemozem to by ma majstri hnali jak divu svinu ze si z nich robim srandu. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...